banner768
banner598
09 Haziran 2018 Cumartesi 15:30
Broşür bile almadılar AKP’nin durumu şaşırttı
banner728

24 Haziran erken seçimleri öncesinde AKP büyük sıkıntılar yaşıyor. Vatandaşların daha önceki seçimlerdeki ilgisini yitirdiği partide yetkililer mitinglerde gerekli desteği bulamıyor. Sadece Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın mitinglerinin ortalama bir kalabalığa sahip olduğu iktidar cephesindeki sıkıntılar önceki gün net bir şekilde gözlendi. İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, yarın kentimizde miting yapacak olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın davet broşürlerini dağıttı. İnternet üzerinden bir video ile çalışmalarının reklamını yapan Doğan kendisi ve partisi için acı bir gerçeği de gözler önüne sermiş oldu. Yaklaşık 3 dakika boyunca pazarda broşür dağıttığı görülen, bir çığırtkan gibi bağıran Nevzat Doğan’dan neredeyse hiç kimse broşür almadı. Vatandaşların selam bile vermediği belediye başkanı Doğan’a videonun sonuna doğru bir iki kişinin alkışlarla destek verdiği görüldü. O kişilerin de belediye personeli olduğu iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 10.06.2018 09:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Opel 2018-06-17 00:29:52

Ben limon bile almam.daha bu halkın içine cikamiyacaklari günlerde gelecek.az kaldı.

Avatar
Millet 2018-06-16 09:56:42

Broşürü kim ne yapsın makarna yokmu makarna

Avatar
Nur 2018-06-14 11:59:02

Bu kadar yanlı gazetecilik olmaz yahuu gülerek okuyorum haberlerinizi

Avatar
yazık 2018-06-12 18:59:57

hamam tellağı gibi pazarlarda çığırtkanlık yapıyor demekki halleri hakkaten vahim

Avatar
Dobrovski 2018-06-10 23:49:10

Ben AKP'liyim bende almıyorum broşür. Fikrim belli zikrim belli ne yapacağım broşürü.

Avatar
Yaşaa haa 2018-06-10 21:30:24

Gordunuzmu mitingi başkan bedava dağıtmamış rekoru kirdik

Avatar
Sanayi esnafi 2018-06-10 14:36:59

Dün işyerine geldim. Elemanlarım 3 adet hediye paketi verdiler bana. Bunları akp size bıraktı dediler. Içini açtım izmit belediyesi nevzat doğan isimli havlular vardı. Şimdi belediyenin parası ile yanı halkın parası ile akpye oy toplamak helâlmi? Bunu öğrenmek istedim.

Avatar
Cumhur Milli 2018-06-10 10:26:59

İşsiz kalmaz Belediye başkanlığından kovulduğunda aynı perşembe pazarında Limon satar.

Avatar
Can 41 2018-06-10 09:39:10

Ben oy vermem bunlara

Avatar
şehmus doğan 2018-06-10 09:11:55

sevgili editör kardeşim Adam ne güzel dağıtıyor neden bu kadar muhalifsiniz?

Avatar
izmitli 2018-06-10 08:03:48

KIRMIZI PANTOLONU GIYMEMİŞ AMA SAÇLARI BOYAMIŞ BAYBURTMU GÜMÜŞHANEDEN MI GELDİN BAK KÖYÜNE DÖN YALAN,TALAN,AK PARTİ BİTTİ ARTIK BAKIN ÇAĞDAŞ YERLİ İZMİTLİ BAŞKANLAR VE CUMHURBAŞKANLARI İSTİYOZ YALANCI KOMPLO TEORİCİLER BELEDİYENİN BORCUNU ÖDEMEDEN GİTMEYİN HAAAA ÖNCE BORÇLARI VERDİĞİNİZ ZARARLARI ÖDEYİN

Avatar
Ersoy Kandemir @Duygu 2018-06-10 05:57:48

Bacım Quantuma belki 20 yıl önce gavur icadı diye bakanlar,insanları kutuplaştıranlara okuyup anlayabilirlerse çok güzel cevap vermişsin.

Avatar
Ersoy Kandemir @Ks41 2018-06-10 05:44:53

Allahtan kork bre,gözün hep tepedekilerde,lüks mekanlarda olursa gerçekleri hiçbir zaman anlayamazsın.Millet aç değilde niye ucuz et yurtdışından geliyor,neden kaymakamlıknyardımları dağıtılıyor,neden garibana makarna dağıtılıp oy isteniyor.MİLLETE BALIĞI VERİP hazıra alıştırmayı değil,BALIK TUTMAYI öğreteceksin tabi senin gibi balık yemini görüp ölümüne yardıranlar için Allah ıslah etsin diyorum,kula kulluk etme adetini bırakmadıkları için!

Avatar
Rıfat 2018-06-10 02:28:24

Başaramayacaksınz bu millete boyun eğdiremeyecksiniz reis başkan olur sizde teselliyi seka parkta alırsınız

Avatar
Duygu 2018-06-10 01:47:25

Şu zihniyeter artık Tamam.Türkiye düşmanlarını sevindirmeyeceğiz diyor.Ben akp hükümeti giderse sevinicem yani Türkiye düşmanı oluyorum hain oluyorum fetöcü oluyorum terörist oluyorum bu nasıl bölücü ayrıştırıcı bir dil yetmedi mi artık fay hattı gibi insanları bölmeniz.Ülkemi canımdan çok seviyorum ve o yüzden akp hükümetine tamam diyorum.Çok basit bir seçim yapacak insanlar ya uzay madenciliği endüstri 4.0 kuantum diyenleri yada kıraathane diyenleri bu ülke yönetsin diyerek oy verecek.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 05:57:48 @Duygu

Bacım Quantuma belki 20 yıl önce gavur icadı diye bakanlar,insanları kutuplaştıranlara okuyup anlayabilirlerse çok güzel cevap vermişsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2018-06-10 01:11:40

Arasta parkta ki kafelere bakıp ekonomik tahlil yapan zavallı ne büyük bir ekonomi dehası olduğun oy verdiğin partiden belli ülkenin içinde bulunduğu ekonomik durumu arasta örneği ile açıklaman kendi zekanı düşünmene de sevk etmiyormu?

Avatar
izmit 2018-06-09 23:50:38

Oy oy mehmet cetin seninde işin bitti merak etme seni yeşilovada kimse istemez sevmez üç beş yalakalar hariç ama sende iyi dolandırdı izmit belediyesi

Avatar
Batu @Ks41 2018-06-09 22:44:57

Orta sınıf kalmadı, zengin çok zengin oldu. Sen bir de perşembe pazarı akşamında artık, çürük meyve ve sebze toplayanlara bak.

Avatar
Ks41 2018-06-09 21:33:07

He he aç millet neyden bahsediyon sen nerde yasiyon boş konusma arasta parkın oradaki kafelere bu bak bakalım boş yer bulacanmi

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 05:44:53 @Ks41

Allahtan kork bre,gözün hep tepedekilerde,lüks mekanlarda olursa gerçekleri hiçbir zaman anlayamazsın.Millet aç değilde niye ucuz et yurtdışından geliyor,neden kaymakamlıknyardımları dağıtılıyor,neden garibana makarna dağıtılıp oy isteniyor.MİLLETE BALIĞI VERİP hazıra alıştırmayı değil,BALIK TUTMAYI öğreteceksin tabi senin gibi balık yemini görüp ölümüne yardıranlar için Allah ıslah etsin diyorum,kula kulluk etme adetini bırakmadıkları için!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batu 2018-06-09 22:44:57 @Ks41

Orta sınıf kalmadı, zengin çok zengin oldu. Sen bir de perşembe pazarı akşamında artık, çürük meyve ve sebze toplayanlara bak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ks41 2018-06-09 20:11:52

Bizim bildiriye ihtiyacimiz yok reisin geleceğini duyalim yeter ölümüne

Avatar
reccep @Manav 41 2018-06-09 18:08:14

ekonomiyi çökerten Milletin parasını siz yiyicilere dağıtan tayyip erdoğan mitingini bırak Aziz Milletimiz hesabını hepinize soracak

Avatar
Manav 41 2018-06-09 17:38:32

Yarın meydanda belli olur ok

Misafir Avatar
reccep 2018-06-09 18:08:14 @Manav 41

ekonomiyi çökerten Milletin parasını siz yiyicilere dağıtan tayyip erdoğan mitingini bırak Aziz Milletimiz hesabını hepinize soracak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Salih Arı 2018-06-09 17:20:45

Bugünde Cumartesi Pazarındaydı..Resmen Rezillik..Ben Şahsen Utandım ve Bana doğru Gelmesin diye Kaçtım..

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:40:16

Hiç şaşırmadım,olacağı buydu,millet eleştirdikçe üste çıkıp kulakları tıkamanın sonuçları bunlar hep,kimse kusura kalmayacak,millet perişan dedikçe adamlar bana bile sivri dilli diyor,millet aç aç,evine et girmeyen,sinemaya gitmeyen,şöyle bir çıkayım ailemle Yahyakaptanda bir çay içeyim diyemeyen kaç aile var!!!!!!Allah sonumuzu hayretsin.Milletimizin Kadir gecesi de mübarek olsun.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482