banner681
banner677
banner655
09 Haziran 2018 Cumartesi 15:30
Broşür bile almadılar AKP’nin durumu şaşırttı
banner719

24 Haziran erken seçimleri öncesinde AKP büyük sıkıntılar yaşıyor. Vatandaşların daha önceki seçimlerdeki ilgisini yitirdiği partide yetkililer mitinglerde gerekli desteği bulamıyor. Sadece Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın mitinglerinin ortalama bir kalabalığa sahip olduğu iktidar cephesindeki sıkıntılar önceki gün net bir şekilde gözlendi. İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, yarın kentimizde miting yapacak olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın davet broşürlerini dağıttı. İnternet üzerinden bir video ile çalışmalarının reklamını yapan Doğan kendisi ve partisi için acı bir gerçeği de gözler önüne sermiş oldu. Yaklaşık 3 dakika boyunca pazarda broşür dağıttığı görülen, bir çığırtkan gibi bağıran Nevzat Doğan’dan neredeyse hiç kimse broşür almadı. Vatandaşların selam bile vermediği belediye başkanı Doğan’a videonun sonuna doğru bir iki kişinin alkışlarla destek verdiği görüldü. O kişilerin de belediye personeli olduğu iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 10.06.2018 09:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salih Arı 2018-06-09 17:20:45

Bugünde Cumartesi Pazarındaydı..Resmen Rezillik..Ben Şahsen Utandım ve Bana doğru Gelmesin diye Kaçtım..

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:40:16

Hiç şaşırmadım,olacağı buydu,millet eleştirdikçe üste çıkıp kulakları tıkamanın sonuçları bunlar hep,kimse kusura kalmayacak,millet perişan dedikçe adamlar bana bile sivri dilli diyor,millet aç aç,evine et girmeyen,sinemaya gitmeyen,şöyle bir çıkayım ailemle Yahyakaptanda bir çay içeyim diyemeyen kaç aile var!!!!!!Allah sonumuzu hayretsin.Milletimizin Kadir gecesi de mübarek olsun.

Avatar
Ks41 2018-06-09 21:33:07

He he aç millet neyden bahsediyon sen nerde yasiyon boş konusma arasta parkın oradaki kafelere bu bak bakalım boş yer bulacanmi

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 05:44:53 @Ks41

Allahtan kork bre,gözün hep tepedekilerde,lüks mekanlarda olursa gerçekleri hiçbir zaman anlayamazsın.Millet aç değilde niye ucuz et yurtdışından geliyor,neden kaymakamlıknyardımları dağıtılıyor,neden garibana makarna dağıtılıp oy isteniyor.MİLLETE BALIĞI VERİP hazıra alıştırmayı değil,BALIK TUTMAYI öğreteceksin tabi senin gibi balık yemini görüp ölümüne yardıranlar için Allah ıslah etsin diyorum,kula kulluk etme adetini bırakmadıkları için!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batu 2018-06-09 22:44:57 @Ks41

Orta sınıf kalmadı, zengin çok zengin oldu. Sen bir de perşembe pazarı akşamında artık, çürük meyve ve sebze toplayanlara bak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2018-06-10 01:11:40

Arasta parkta ki kafelere bakıp ekonomik tahlil yapan zavallı ne büyük bir ekonomi dehası olduğun oy verdiğin partiden belli ülkenin içinde bulunduğu ekonomik durumu arasta örneği ile açıklaman kendi zekanı düşünmene de sevk etmiyormu?

Avatar
Manav 41 2018-06-09 17:38:32

Yarın meydanda belli olur ok

Misafir Avatar
reccep 2018-06-09 18:08:14 @Manav 41

ekonomiyi çökerten Milletin parasını siz yiyicilere dağıtan tayyip erdoğan mitingini bırak Aziz Milletimiz hesabını hepinize soracak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ks41 2018-06-09 20:11:52

Bizim bildiriye ihtiyacimiz yok reisin geleceğini duyalim yeter ölümüne

Avatar
izmit 2018-06-09 23:50:38

Oy oy mehmet cetin seninde işin bitti merak etme seni yeşilovada kimse istemez sevmez üç beş yalakalar hariç ama sende iyi dolandırdı izmit belediyesi

Avatar
Duygu 2018-06-10 01:47:25

Şu zihniyeter artık Tamam.Türkiye düşmanlarını sevindirmeyeceğiz diyor.Ben akp hükümeti giderse sevinicem yani Türkiye düşmanı oluyorum hain oluyorum fetöcü oluyorum terörist oluyorum bu nasıl bölücü ayrıştırıcı bir dil yetmedi mi artık fay hattı gibi insanları bölmeniz.Ülkemi canımdan çok seviyorum ve o yüzden akp hükümetine tamam diyorum.Çok basit bir seçim yapacak insanlar ya uzay madenciliği endüstri 4.0 kuantum diyenleri yada kıraathane diyenleri bu ülke yönetsin diyerek oy verecek.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 05:57:48 @Duygu

Bacım Quantuma belki 20 yıl önce gavur icadı diye bakanlar,insanları kutuplaştıranlara okuyup anlayabilirlerse çok güzel cevap vermişsin.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482