banner830
17 Ocak 2019 Perşembe 13:22
Bostan: Katil İsrail, İzmit’teki dostunu, başkan yaptırmayacağız
banner728
AKP İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül ile ilgili ortaya atılan iddia gündeme bomba gibi oturdu. Sibel Gönül’ün milletvekilliği döneminde Türkiye-İsrail Parlamenterler Arası Dostluk Grubu Üyesi olduğu öne sürüldü. Sibel Gönül, Milli Gazete’nin 19 Şubat 2013 tarihinde yayımladığı “Bakan Ömer Çelik’in İsrail aşkı” başlıklı haberine konu olmuştu. 2007 seçimlerinden hemen sonra kurulan Türkiye-İsrail Parlamenterler Arası Dostluk Grubu’na AKP’li vekillerin büyük alaka gösterdiği, gelen tepkiler üzerine bazı vekillerin istifa ettiğini konu alan haberde istifa eden vekiller arasında Sibel Gönül’ün de ismi yer almıştı.

Eski MHP’li ve Ülkücü Faruk Bostan, Sibel Gönül’ün İzmit Belediye Başkan adayı yapılması sonrası konuyu Abdullah Kaya’nın da paylaşımlarından yola çıkarak değerlendirdi. İş adamı Faruk Bostan, geçtiğimiz aylarda Filistin’e giderek, Mescid-i Aksa önünde ve Filistinlilerle çektirdiği fotoğrafları paylaşarak Sibel Gönül’e sert tepki gösterdi. Bostan, “Katil İsrail, sen ve dostların muzaffer olamayacak! Filistinli kardeşlerimize kan kusturan katil İsrail, İzmit’te dostunu belediye başkanı yaptıramayacaksın!” dedi. Bostan, başka bir paylaşımında ise Cumhurbaşkanı Erdoğan’a “Usta” diye seslenerek “Ömrümüz boyunca İsrail dostlarının yönetimine bizi mahkum edemezsin Usta! Biz evimize, iftar soframıza İsrail malı diye Coca Cola bile sokmuyoruz Usta!” ifadelerini kullandı.

Haber Milli Gazete’de 2013 tarihinde yayımlanmış ve hala da yayında. Sibel Gönül ve diğer vekillerden haberi tekzip eden bir açıklama da yok! Yıllar sonra belediye başkan adayı olarak karşımıza çıkan Sibel Gönül’ün şu an bahsi geçen Türkiye İsrail Parlamenterler Arası Dostluk Grubu Üyeliği sürmüyor, habere de konu olduğu gibi istifa ettiği söyleniyor. Sibel Gönül’ün taraftarları bu iddiayı yalanlıyor, gerçekten haberde bahsi geçen iddia gerçeği yansıtmıyorsa neden bu güne dek tekzip edilmedi merak ediliyor.


İŞTE MİLLİ GAZETE'DE ÇIKAN O HABER
TIKLAYIN






Son Güncelleme: 18.01.2019 10:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı 2019-01-18 09:35:19

FARUK HELAL SANA AMMA ÇEVREN VARMIŞ ACUN GİBİ YORUM VE OKUMA REKORU KIRDIN... AMMAAA BUNLARINDA SENDEN FARKI YOK GİBİ... ÇİN MALI ÇAKMA ÜLKÜCÜLER

Avatar
Cumhur Milli 2019-01-18 09:18:20

Oolüüm uyan; Reis sizi çoktan sattı hepiniz Bozkurtluktan Marabalığa terfi ettiniz, Sizi gidi Recebin Marabaları

Avatar
İzmitli YÖRÜK 2019-01-18 08:48:41

Boş gündem yaratma çabaları. Faruk Bostan sen işini iyi yaomaya bak siyaset seni yordu böyle saçmalıklarla ancak kendini eğlendirirsin

Avatar
Serdal Toktaş @Kafkasyalı 2019-01-17 21:47:19

Belgen varsa hemen savcılığa gideceksin. Ayrıca adını soyadını yazmaktan korkan kancık köpek olmayacaksın. Ülkücülük senin gibi kalmadı kalmaz

Avatar
Kafkasyalı 2019-01-17 20:17:49

yalan haberlerle milletin kafasını bulandırma faruk bostan yarın öbürgün belgeler yayınların yalancılıgın ortaya çıkar palavracı ülkücü....

Misafir Avatar
Serdal Toktaş 2019-01-17 21:47:19 @Kafkasyalı

Belgen varsa hemen savcılığa gideceksin. Ayrıca adını soyadını yazmaktan korkan kancık köpek olmayacaksın. Ülkücülük senin gibi kalmadı kalmaz

Beğenmedim! (2)
Avatar
İsrail hikayesi 2019-01-17 19:52:47

Yahudi gazeteleri Tayyip Erdoğan için arada bir İsrail'e laf söyleyip milletinin gazını alıyor diye haber yapıyorlar. Yapılan icraatlar zaten belli. Milli Gazete bugüne kadar yalan haber yapmamıştır isteyen devletin resmi sitelerini tekzip haber detaylarını inceleyebilir (baskı hatası hariç). Velhasıl içeride aslan dışarıda kedi. Rusya ABD İsrail Almanya vs alayı bizi Bahçeli ye emanet ediyor:)))

Avatar
izmitli 2019-01-17 18:10:22

CAHİLLER ; Kızılay bınası yahudi bağışıdır tenekeci yahudi bağaş yapmıştır oralarda da yazdılar burada cola satılmaz yazan cahıllerın yahudinin uçağına biner,malboro içer Mc donalt;starbax tan çıkmaz yahudinin ilacını emar,tomografi,makınelerını,uçağını kullanır şowww için de cola içmem İphone lar kımın sapancada mı yapıldı yahu Basın Bu CAHİLLERİ YAZMAYIN BUNLAR ulkeyı gerı götürür bu arada HİÇBİRİ İZMİTLİ DEĞİL .... ordan burdan gelenler yahudi sever değilim ama ALLAH AKIL vermış kıtap okuyun tarih okuyun sunuda bılın Korkudan din değiştirenlerden korkmak gerek ben MANAV ım İzmit severim 600 yıllık yörük yerliyim herkes geçmısıne bakıcak yarın surıyelıde yazar buradan çanakkalede savastı dedıler adamlar kendı ulkelerınde savasmadan taksımde bayrak sallıyorlar bunlara bakmak gerek gerçek mıllyetçi olmak için önce ANZAKLAR GIBI çanakkaleye gıt bı çanakkalede ataların ecdadın bunlara bakmalıyız cola ıçmem ıphone kullanma vs bırakın bu cehaletı

Avatar
zeren78 2019-01-17 17:20:44

İsrail dostu ise kazanır...

Avatar
Faruk Bostan @Zenci musa 2019-01-17 16:38:04

Ulan Zenci musa akıllı ol. Michael Jackson gibi senide beyazlatır aslına döndürürüm...

Avatar
Zenci musa 2019-01-17 16:03:04

Faruk Bostan, Sibel hanım hakkında bula bula bunu mu bulmuş. Filistin devlet başkanı Mahmut Abbas Ak partiden Izmit e aday olsa oy mu verecekmiş. Çok güldüm yaaa. Bahaneye bak.

Misafir Avatar
Faruk Bostan 2019-01-17 16:38:04 @Zenci musa

Ulan Zenci musa akıllı ol. Michael Jackson gibi senide beyazlatır aslına döndürürüm...

Beğenmedim! (6)
Avatar
Yenidoğanlı Remzi 2019-01-17 13:45:57