banner783
banner826
banner840
banner828
21 Şubat 2019 Perşembe 13:25
"Belediyelere aday olanlar FETÖ'nün elini öptü"
banner728

Kaman, “Biliyorsunuz Kocaeli büyükşehir 6 milyar borç ile en yüksek borca sahip belediye. Seçim halkın huzuruna çıkma ve hesap verme zamanıdır. Bu seçim öncesinde var olan belediye başkanını açıklamaları bu borç bize 16 yıl önceden kaldı şeklinde. Biz bir matematik hesabı yaptık ve İSU’nun yıllık bütçesi bir milyar civarında. Buda 200 milyon dolara denk gelmektedir. Yaptıkları Yuvacık Barajı’nın borcu 525 milyon dolar maliyetindedir. İSU bunu üç yıl içerisinde ödeyebilecek kapasitededir. Bu para neden ödenmedi? Bu paralar nereye gitti? Karaosmanoğlu’na soruyorum halkın huzurunda hesap vermeniz gerekir. Bu paralar nereye gitti?” şeklinde konuştu.

AYGÜN, 6 AY ELİMİ YIKAMAYACAĞIM DEMİŞTİ

Sözlerinin devamında Kaman, “İkinci olarak 2012 baharında Kocaeli’nden Pensilvanya’ya bir grup işadamı gitti. Bu isimler Tahir Büyükakın, Zeki Aygün, İlyas Şeker ve Karaosmanoğlu idi. Ziyaret esnasında enteresan bir şey oluyor. Karaosmanoğlu rahatsızlandım diyerek, yada kendisine Ankara’dan bir talimat gelerek, gitmekten son anda vazgeçiyor. Geri kalanlar Gidip Fetullah Gülen’in elini öptüler. Dönüşte Zeki Aygün elini kaldırıp ben bu elimi altı ay yıkamayacağım dedi” diye belirtti.

KUZUYU KURDA MI EMANET EDECEKSİNİZ?

Daha sonra Kaman, “Şimdi bu beyefendilerden biri Büyükşehir’e diğeri Derince’ye aday. Sorumuz Şu Devlet bu iki aday için soruşturma yaptı mı? Fetuhllah Gülen’le olan bağlantılarına baktı mı? Yapılmadıysa siz bu kişilere milyonlarca bütçesi olan bu kurumları nasıl emanet edeceksiniz. Kuzuyu kurda mı emanet edeceksiniz?” Diye sordu.

KOCAELİ'NİN ADINI FETÖELİ Mİ YAPACAK?

Sözlerinin devamında Kaman Tahir Büyükakın’ın Bilecik valisi iken gündeme getirdiği bir projeye atıfta bulunarak, “Tahir bey Bilecik valisi iken Bilecik’in adını Ertuğrul olarak değiştirmek istemişti. Kocaeli’ne başkan seçilirse Kocaeli’nin adını FETÖELİ olarak değiştirecek mi? FETÖ’nün elini öpmüş şimdi de Başkan olmak istiyor. Devletten bu kişilerin güvenlik soruşturmalarını açıklamalarını istiyoruz” dedi

Son Güncelleme: 21.02.2019 14:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devletini seven 2019-02-22 01:00:08

CHP liler fetocu yalan sıkmayın Almayın güzel İslamiyeti yaşayanların hakkını.Atmayın onlara iftira onlar cemaatlere yardım ederler kamunun gelirleriyle siz yardımmı ettinizki.cemaatlere.oyumuz Kessenizde ...AKPye...

Avatar
Cumhur Milliyet 2019-02-21 22:51:28

Malum Partinin geçmişte % 90'ı Bu gün % 70'i Halen FETÖ'cü dür Malum Parti siyasetten temizlenmeden Türkiye den FETÖ'cülük temizlenemez.

Avatar
Ersoy Kandemir’den Akpye 2019-02-21 21:58:17

Neden bir tane fettullahçı bakan bulunup yargılamadı?

Avatar
Bekirdereli 2019-02-21 19:28:49

15 temmuzdan önce genel bşk ın, ben başbakan olucam diye yırtınıp duruyordu Sn kaman, nerden biliyordu da tarih vererek konuşuyordu?
Ne hikmetse 15 temmuz hain darbe girişimine katılanların ilk mesajı"yurtta sulh cihanda sulh" idi
Sahi Yurt ta sulh cihanda sulh neyin şifresiydi?
pisliğinizde boğulun........

Avatar
Cumhuriyet @ÖMER FARUK AYIRICI 2019-02-21 19:05:08

Beyefendi fetönün siyasi ayağının araştırılması için muhalefet partilerinin soru önergeleri akp tarafından reddedilmesine istinaden bu sözleri söylemiş olabilir Serdar Kaman.Ha sizin gibilere belgede gösterseler inkar edersiniz çünkü en iyi yaptığınız şey bu haklısınızda o kadar çok günahınız var ki makam korumak için en iyi şey inkarlarınızdır.Bakın fetönün siyasi ayağı ayıklanmaya başlasa en önce Sayın Recep Erdoğan zarar görmeye başlar aşağıya doğru bir fırtına silsilesi başlar.Önerim sizin gibiler için olaya parti militanı olarak değilde tarafsız bakmanız ha oda ülkenizi seviyorsanız,çıkar varsa inkara devam..

Avatar
ÖMER FARUK AYIRICI 2019-02-21 17:16:00

BU HABERİN YALAN OLDUĞU SAYIN KAMANIN AÇIKLAMALARINDAN AÇIKÇA ANLAŞILIYOR. ŞÖYLEKİ GEREK SAYIN TAHİR HOCAMA GEREKSE SAYIN ZEKİ ABİMİZE İSNAT ETTİĞİ CÜMLELERDE ACABA SAYIN KAMAN FETÖNÜN YANINDAMIYDIDA BU OLAYA ŞAHİT OLDU? YADA ELİNDE BU İNSANLARIN GÖRÜNTÜSÜMÜ VARDI? VARSA NEDEN BELGESİYLE İSPAT ETMİYOR? BEN SORARIM ACABA KAÇAK EMRE USLU İLE GÖRÜŞEREK VEYA BAŞKA FETÖNÜN YAKIN ADAMLARIMI BU BİLGİYİ KENDİSİNE SERVİS ETTİ? İSPAT EDEMİYORSA DERHAL ÖZÜR DİLEMELİ

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-02-21 19:05:08 @ÖMER FARUK AYIRICI

Beyefendi fetönün siyasi ayağının araştırılması için muhalefet partilerinin soru önergeleri akp tarafından reddedilmesine istinaden bu sözleri söylemiş olabilir Serdar Kaman.Ha sizin gibilere belgede gösterseler inkar edersiniz çünkü en iyi yaptığınız şey bu haklısınızda o kadar çok günahınız var ki makam korumak için en iyi şey inkarlarınızdır.Bakın fetönün siyasi ayağı ayıklanmaya başlasa en önce Sayın Recep Erdoğan zarar görmeye başlar aşağıya doğru bir fırtına silsilesi başlar.Önerim sizin gibiler için olaya parti militanı olarak değilde tarafsız bakmanız ha oda ülkenizi seviyorsanız,çıkar varsa inkara devam..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Milli And 2019-02-21 15:14:51

Yok ya bunlar öpmedi chp liler öptü,onların hepsi fotomontaj yalan hepsi yalan.Siz gidin hdp ile oturun,bütün fetöcüler sizde hainsiniz,dış güçlerlesiniz.Bu açıklamalara akp li birinin vereceği tepkiler bunlar olacaktır,ne derseniz boş,tayyipten gelen bir yalan vardır.

banner354

banner820

banner831

banner824

banner599

banner328

banner482