banner830
31 Mart 2019 Pazar 23:16
'Bayrağı Belsa’ya dikeceğiz’ demiştik!
banner728

CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet seçim kurulunda gazetecilere yaptığı açıklamada, "Martın sonu bahar oldu. Allah'ın izniyle bu yetkiyi aldık sayıyoruz. Herkesi kucaklayan bir anlayışla bu kenti yöneteceğiz. Kararlı bir şekilde çalışmalarımızı yürüttük. Sandık tutanaklarının takip ediyoruz. Sonuçların yüzde 100'ü girildikten sonra partililerimizin yanı giderek abartmadan kutlama yapacağız. İzmit bizim ailemiz. Milletin bayrağını Belsa'ya dikeceğiz demiştik. Bunu başardığımızı düşünüyorum" dedi.

Son Güncelleme: 31.03.2019 23:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hodri meydan 2019-04-03 00:12:52

Asilhatun / belliki kuyruk acınız var ama onun acısını burda çıkaramazsınız
Fatma hanım alın teriyle kazandı bu seçimi destek veren herkese teşekkürler yolun açık olsun güzel indan

Avatar
Makinist 2019-04-02 08:52:30

Hani eyt ye teşekkür

Avatar
Makinist 2019-04-02 08:48:34

Hani eyt ye teşekkür

Avatar
Hsmza 2019-04-01 20:06:49

Belediye başkanlığı kalkmalı,yerine kaymakamlar görev yapmalıdır. Halka "Buraya ne yapalım? Park mı,okul mu yoksa Avm mi?" şeklinde tercih sorulmalı. Böylece başarısız belediyelerde particilik ve hemşehricilik biter,sadece hizmet ve başarıya odaklanma olur. Kaymakamlar da aldığı şikayet sayısının azlığına göre puan almalı,en az şikayet alan kaymakam vali olmalıdır. Böylece halk arasındaki bölünme,memnuniyetsizlik,sırf parti hatrına oy vermek yada vermemek ortadan kalkar,sadece hizmet ve değerlendirme olur.

Avatar
Erdem 2019-04-01 18:54:33

Ak partili olarak tebrik ederim. İzmitli olarak belediyeden memnun değildim. Umarım sizinle hizmet alırız. Ak partinin kaybetmesinin 2 nedeni. Önceki belediyenin başarısızlığı diğeri ise aday seçimindeki hata. Sibel hanımı İzmitte hiç bir etkinlikte görmüyorum. Fatma hanımın adını daha çok duyuyordum. Başarılar diliyorum

Avatar
İzmitli 2019-04-01 10:13:42

Asıl hatun hn siz oy verdiniz alamadinizya alıyorsunuz ya bizde aglariz yapalım sistem bu bu demekki

Avatar
Bayrak 2019-04-01 10:00:01

Belsada İktidar oldunuz ama MUKTEDİR olamayacaksınız,belediye meclisi AKP de.

Avatar
Ahmet ÖZTÜRK 2019-04-01 08:09:13

Onur ENÇ ,bey, Kaan Dobra hani benimle iddaaya girecektiniz iyi,ki girmediniz.
Benim başkanıma güvenim tamdı halkın seveni kazandı.
Pompalamayla olmuyor.

Avatar
çoban @Asilhatun 2019-04-01 07:31:29

helal olsun sana.hürrüyet kaplan.

Avatar
Sedat 2019-04-01 02:38:07

Asilhatun gibi bir ismin Fatma Kaplana oy vermesine hic gerek yok isminde hayır yok zaten

Avatar
İlkay 2019-04-01 02:12:15

Tebrik ederim Fatma hanım yolunuz açık olsun Allah yardımcımız olsun inşAllah.

Avatar
Büyük başkan 2019-04-01 01:21:35

Helal olsun. Nezaketle adaletle azimle doğrulukla seviye ile geldin Fatma başkanım. Çingene AKP zorba AKP kibirli Sibel gitti sayende. Büyük başkan

Avatar
kozluk 41 2019-04-01 01:18:47

asilhatun ne oldu acıttımı

Avatar
Nevin 2019-04-01 00:51:14

Sizi tebrik ediyor.Belsa'ya bayrak dikilir.Siz yürüyün arkanızda biz varız

Avatar
Vatandas 2019-04-01 00:33:54

Oh saltanat bitti

Avatar
Asilhatun 2019-04-01 00:29:22

Dikin dikin bakalım millete ne vericeksiniz siz oy verenler alamadiginiz zamanda aglarsiniz.

Misafir Avatar
çoban 2019-04-01 07:31:29 @Asilhatun

helal olsun sana.hürrüyet kaplan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vicdan 2019-03-31 23:53:27

Tebrik ederiz. Oyumuzu size verdik. Sayın fatma kaplan hürriyet.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328