banner598
banner749
24 Mayıs 2018 Perşembe 09:45
Başkan’ın oğlundan CHP’li vekile:  “YAVŞAK”
banner728
Türkiye’nin ekonomik büyüme kapasitesinin üstünde yıllık büyümeler gerçekleştirmesi, üreterek değil sıcak para ile borçlanarak büyümesi kısa vadede olumlu bir tablo çizmişti. Şimdi ise bu “sözde” büyümenin ceremesini çekmeye başladık. Dolar 5 lira sınırına ulaştı. Dün akşam saatlerinde Merkez Bankası faizlerde yaklaşık yüzde 20 artışa gitti. Piyasaların durma noktasına geldiği bugünlerde muhalefet ekonomik sıkıntılardan mevcut iktidarı sorumlu tutuyor. 24 Haziran seçimlerini işaret eden muhalefet temsilcileri erken seçimin bir kurtuluş olacağını ifade ediyor. İşte bu durum pek çok AKP’li yöneticiyi rahatsız etmiş durumda.

DOLAR 8TL OLMADAN

Rahatsız olan isimlerden biri de CHP Ankara Milletvekili Ali Haydar Hakverdi. Hakverdi dün sosyal medya sitesi Twitter üzerinden kısa bir açıklama yaptı. “Dolar 8 TL olmadan gelin bu işi ilk turda bitirelim” diyen Hakverdi’nin paylaşımına AKP’li İsmail Karaosmanoğlu’ndan tepki geldi. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu olan AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, “Yavşak” dediği Hakverdi’yle ilgili olarak, “Bu yavşak bir CHP milletvekili. Millete söylediği şu aslında: ‘Dolar operasyonunu ağa babalarımız bizi iktidara getirmek için yapıyor. İktidarı değiştirmeme konusunda ısrar ederseniz pişman olursunuz” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 24.05.2018 11:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eral 2018-05-31 15:37:22

Eleştiriyi cevap veremeyip sadece küfür ve hakaret eden cahildir. O sözleri de ancak aynada kendisine bakarak söylüyordur.

Avatar
İzmitli- Siyasi Ayak 4 2018-05-30 22:46:19

Bu haksızlıklara Sendika ve Yöneticileride sessiz kalıyorlarmış!..
İçlerinden biri Fetö çetesinin (Genel Müdür ve Yardımcıları,Müdürler ve yönetim kademesi Fetöcü oldukları söylenen) planlaması sayesinde hızla Profesyonel sendikacılığa ve İZAYDAŞ'ta Yöneticiliğe yükseltilmiş,Yevmiyeside Yevmiye Listesinin üst sıralarındaymış!
İZAYDAŞ yönetici sınıfı ve idari binalarda çalışanlar saltanat içindeymiş.KARAOSMANOĞLU'hiç bir şeyden haberdar değilmiş!

Avatar
İzmitli- Siyasi Ayak 3 2018-05-30 22:43:08

İZAYDAŞ'ta yevmiyeler torpile göreymiş Fetö çetesi elemanlarının yevmiyeleri ballı,kaymaklıymış yevmiye listesinin tepe noktasındaymışlar!
İşe Giriş Kıdem Yılına göre yevmiye uygulaması yokmuş! Fetöcü veya Torpiliysen yevmiye yüksek olanlar grubunda oluyormuş!
SARAÇ'ın yakın Akrabasının yevmiyeside bu yüksek olan gruptaymış,Fetö Çetesi Elemanları kurumun önemli yerlerine yerleştirilmişler.

Son zamanda Emekliliğine az bir zaman kalan çalışanları olur,olmaz işlere görevlere verdirerek yıldırma,yıpratma iş bıraktırmak için baskı politikası uyguluyorlarmış!
Bu yüzden çalışanlar işi bırakmak durumunda kalıyorlarmış,Genel Müdür SARAÇ bu işlerde maşa kullanıyormuş,bu maşalardan biri Mali ve insan kaynakları müdürüymüş,SARAÇ çalışanlara haberim yoktu diyormuş,Mali ve insan kaynakları müdürüde Genel Müdürümüz böyle istedi diyormuş.—

Avatar
İzmitli- Siyasi Ayak 2 2018-05-30 22:39:14

Bu Fetö çetesi içerisinde Stajyer Öğrenci Kızları evlenme vaadi ile kandırarak beraberlik yaşayan,Devletin tahsis ettiği kiralık araçla çapkınlık peşinde koşan Müdürler,Yöneticiler varmış! Bunlardan biri Stajyer Öğrencinin şikayeti üzerine ifşa olmuş.Bu şahış Çöp Depolama Alanı Müdürlüğü görevini yürütüyormuş,bu zat bazı Bayanlarla evlenip boşanıyormuşda,hızlı bir hayat yaşam tarzı varmış,sözde mütevazi bir hayat yaşıyormuş imajı veriyormuş. SARAÇ ve AVANESİ Stajyer Bayan Öğrenci olayından haberdarmışlar,Stajyer Kızın mahkeme açmasını önlemişler,susturmuşlar! Çöp Depo Müdürü ve Teknik Genel Müdür yardımcısı,Mali ve İdari işler genel müdür yardımcısı,Mali ve insan kaynakları müdürü daha öncede Kiralık İş Makinalarının çalışma saatlerinin fazla yazılmasına itiraz eden personelim işten atılmasını sağlamışlar.—

Avatar
İzmitli- Siyasi Ayak 1 2018-05-30 22:36:06

Fetönün Siyasi ayağına neden temizlik yapılmıyor? Siyasi ayağı yokmuş yalan,yalan Büyükşehir Belediyesi ve Kurumlarındaki Fetö çetesinin elemanları halen duruyorlarmış,bu elemanlar sıradan elemanlarda değilmiş.Daire başkanları,Genel müdürler,Genel müdür yardımcıları,Yönetici kademesindekinde olanlarda varmış. Bunlardan biride İZAYDAŞ Çöp Yakma Fabrikasıymış,Fetöcü yakıştırması yapılarak CHP'li Çalışanlar işten atılmışlar,üstüne üstlük terör suçundan suçlanmış tazminatlarıda verilmemiş! Asıl Fetöcüler İZAYDAŞ'ta hala görevlerindeymişler,baskı yaparak kişileri yıldırarak işi bırakmaları sağlanıyormuş,boşalan yönetici koltuklarına Fetö çetesi elemanları getiriliyormuş!.. Fetö Çetesi elemanları kendileri ve çocuklarıda Fetö dersanelerine gitmişler,Fetö Üniversitelerinden Diploma almışlar,Eğitim masraflarını kuruma fatura etmişler Pazarlama biriminde çalışan bir Fetöcü deşifre olduğu için konuşmaması için tazminatları verilerek,başka bir iş imkanı sağlanarak İZAYDAŞ'tan uzaklaştırılmış.—

Avatar
Korzefli 2018-05-27 12:48:58

Babanla yanyana otur aynaya bak yavsagln ababaı görürsün dummuk o............?

Avatar
uğur 2018-05-26 19:47:13

Devlet malından bir hırka aşıran savaşta ölse dahi şehit olamaz diyen efendimiz.HZ. MUHAMMET bu tür haram zadeler için nedemistir siz düşunun baskalarına yavsak diyene kadar kendine ve cevrene bak resullah ne diyor cehennemde nar niyecen nar ates narı hakkımı helal etmiyorum bu ülkenin bir çivisini bile ziyan edene Allah iki cihanda kahhar ismi ile kahru perişan eylesin

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları @ESABİL 2018-05-25 18:06:37

Bu gidişle kızağa binemeden saplanacaktır kızak!

Avatar
Lale Bakçı 2018-05-25 08:35:00

Geç kalmış ama babana söyle de eğitsin seni biraz gerçi kendi yetkinliği ne kadar bu da tartışılır yetiştirdiği herife bakılırsa.

Avatar
ibrahim 2018-05-25 02:57:38

Babası terbiye vermemiş. Güç sarhoşu. Yakında ayılacak.Yuvacık Barajının üstüne saray yapıyorlar.

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-24 21:26:09

Yavşakın abisi var SİRKE diye bilirmisin diyecem doktor olmadığın için nerden bilecen neyse ,bu üsluplar siyasette yakışık almadığı gibi milletin Cumhurbaşkanına nasıl saygısızlık yapılmaması gerekiyorsa milletin vekiline de aynı şekilde olmalı,sevmezsin katılmazsın olur biter,ya da benim gibi yaz dilekçeyi şahsına ver,herkese duyurmak marifet olsa bu ili çoğu terkederdi,yani benim ağzım da bozuldu bu aralar,mübarek Ramazan toplumada kötü örnek olmamak lazım.

Avatar
Sema Adsız 2018-05-24 19:41:35

Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmen emeklisi olan ve Allah'ın yardımı ile birden acayip zengin olan büyüğün sana dini ve ahlaklı olmayı öğretemediyse öğrencilerine ne öğretti acaba? Bu arada bu herifi haber diye çıkarmayın kendini adam zannedecek.

Avatar
broo @Hüseyin 2018-05-24 16:32:59

hüsiiinnnn oğlum yalaya yalaya ağzın yüzün pislik oldu be panpa

Avatar
HİLMİ 2018-05-24 15:54:36

İYİ BESLENMİŞ TOSUNCUK HELAL SANA

Avatar
Misafir 2018-05-24 15:26:31

Hepsi böyle işte. İnsansa saygı sıfır. Müslüman adam!!!

Avatar
VATANDAŞ 2018-05-24 14:07:57

TAM BİR KOÇ ANLIYAN ANLAR

Avatar
KAPTAN 2018-05-24 13:27:47

O kelimeyi kime sarf ettiği önemli değil; nihayetinde bir insan. Bu şahsın babası emekli Din Bilgisi ve Ahlak Kültürü öğretmeni. Yüzlerce öğrenciye İslam Dini ve ahlak bilgisini öğretmek için emek verdi.Lakin çocuklarına fazla vakit ayıramamış olacak ki oğluna öğrencilerine verdiği terbiye ve ahlak bilgisini enjekte edememiş.
Türk siyaseti nerelere geldi. Bu zat milletvekil adayı; bu üslup ve ahlak ile milleti temsil edecek.
Yazık; hem de çok yazık.................

Avatar
Hüseyin 2018-05-24 13:23:15

Doğru demiş karaosmanoğlu

Misafir Avatar
broo 2018-05-24 16:32:59 @Hüseyin

hüsiiinnnn oğlum yalaya yalaya ağzın yüzün pislik oldu be panpa

Beğenmedim! (0)
Avatar
serhan uygur @KEMAL 2018-05-24 12:58:17

ne yapıcan. amerikan askerleriyle birlikte Milleti mi katledicen kafa kesicen. Amerikayı bekleme götünüz yiyosa hemen çıkın meydana ulan akp teröristi hüdaverdi

Avatar
KEMAL 2018-05-24 12:25:52

ESABİL AMERİKA GELEK HİÇ MERAK ETME ENİNDE SONUNDA KENDİ EKONOMİ BAKANI SÖYLEDİ DAHA 3 GÜN EVVELSİ HEDEF KUDÜS DEĞİL HEDEF TÜRKİYE DİYE SEN KAFANI YORMA BİZLER 8 GÖZLE BEKLİYORUZ GELSİN DİYE NİTEKİM GELECEKTE AMA SAVAŞ ÇIKMASIN YAZIK BU MİLLETE ADAM GİBİ YÖNETİRLER ÜLKEYİ

Misafir Avatar
serhan uygur 2018-05-24 12:58:17 @KEMAL

ne yapıcan. amerikan askerleriyle birlikte Milleti mi katledicen kafa kesicen. Amerikayı bekleme götünüz yiyosa hemen çıkın meydana ulan akp teröristi hüdaverdi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hüdaverdi 2018-05-24 12:13:09

Yavşak mı kavşak mı bilmem ama Hakverdi denilen şahıs Türkiyeye,Türk Milletine savaş açanların safında;onların sözcüsü adeta mesajı yerine ulaştırıyor;tercüme ediyor....Biz bilmiyoruz sanki kur savaşlarını...Şişman'nın söylediği son 2 cümle çok doğru,isabetli teşhis...Yarası olan gocunur.

Avatar
sen 2018-05-24 12:03:48

kendisi daha yavşak hemde kalitelisinden daha türü yok

Avatar
thunder bolt 2018-05-24 11:41:36

muz mu istersin saman mı küfürden başka kültürleri olmayan tipler

Avatar
yunus @izmitli41 2018-05-24 11:09:41

dolar 5, euro 6 lira, fabrikaların kapanması, ülkenin soyulması geleceğinin peşkeş çekilmesi, akp-feto ihanetinin devam etmesini konuş akpizmitli41

Avatar
Buğra 2018-05-24 11:03:08

% 60 devaluasyon oldu. Cepteki para eridi pul oldu. Ekonomi çöktü seçimden sonra çok kötü patlayacak. Gündemi değiştimek için hedef saptırmalar hakaretler küfürler.

Avatar
ESABİL 2018-05-24 10:53:42

BUNLARI O KADAR FAZLA ŞIMARTTILAR Kİ BUNLAR GÜÇ SARHOŞLUĞU YAŞIYOR.AMA BİR GÜN BİRİNİN KIZAĞINA BİNER.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-25 18:06:37 @ESABİL

Bu gidişle kızağa binemeden saplanacaktır kızak!

Beğenmedim! (1)
Avatar
izmitli41 2018-05-24 10:30:31

ali hakverdi bu mesajının ardından daha ağır bir sözü hak etmiş ama yine bizim embesilin ağzına yakışmamış. bu gereksiz herifi haber yapıp durmayın.

Misafir Avatar
yunus 2018-05-24 11:09:41 @izmitli41

dolar 5, euro 6 lira, fabrikaların kapanması, ülkenin soyulması geleceğinin peşkeş çekilmesi, akp-feto ihanetinin devam etmesini konuş akpizmitli41

Beğenmedim! (4)

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482