banner726
banner677
banner655
24 Mayıs 2018 Perşembe 09:45
Başkan’ın oğlundan CHP’li vekile:  “YAVŞAK”
banner719
Türkiye’nin ekonomik büyüme kapasitesinin üstünde yıllık büyümeler gerçekleştirmesi, üreterek değil sıcak para ile borçlanarak büyümesi kısa vadede olumlu bir tablo çizmişti. Şimdi ise bu “sözde” büyümenin ceremesini çekmeye başladık. Dolar 5 lira sınırına ulaştı. Dün akşam saatlerinde Merkez Bankası faizlerde yaklaşık yüzde 20 artışa gitti. Piyasaların durma noktasına geldiği bugünlerde muhalefet ekonomik sıkıntılardan mevcut iktidarı sorumlu tutuyor. 24 Haziran seçimlerini işaret eden muhalefet temsilcileri erken seçimin bir kurtuluş olacağını ifade ediyor. İşte bu durum pek çok AKP’li yöneticiyi rahatsız etmiş durumda.

DOLAR 8TL OLMADAN

Rahatsız olan isimlerden biri de CHP Ankara Milletvekili Ali Haydar Hakverdi. Hakverdi dün sosyal medya sitesi Twitter üzerinden kısa bir açıklama yaptı. “Dolar 8 TL olmadan gelin bu işi ilk turda bitirelim” diyen Hakverdi’nin paylaşımına AKP’li İsmail Karaosmanoğlu’ndan tepki geldi. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu olan AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, “Yavşak” dediği Hakverdi’yle ilgili olarak, “Bu yavşak bir CHP milletvekili. Millete söylediği şu aslında: ‘Dolar operasyonunu ağa babalarımız bizi iktidara getirmek için yapıyor. İktidarı değiştirmeme konusunda ısrar ederseniz pişman olursunuz” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 24.05.2018 11:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ESABİL 2018-05-24 10:53:42

BUNLARI O KADAR FAZLA ŞIMARTTILAR Kİ BUNLAR GÜÇ SARHOŞLUĞU YAŞIYOR.AMA BİR GÜN BİRİNİN KIZAĞINA BİNER.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-25 18:06:37 @ESABİL

Bu gidişle kızağa binemeden saplanacaktır kızak!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Buğra 2018-05-24 11:03:08

% 60 devaluasyon oldu. Cepteki para eridi pul oldu. Ekonomi çöktü seçimden sonra çok kötü patlayacak. Gündemi değiştimek için hedef saptırmalar hakaretler küfürler.

Avatar
thunder bolt 2018-05-24 11:41:36

muz mu istersin saman mı küfürden başka kültürleri olmayan tipler

Avatar
sen 2018-05-24 12:03:48

kendisi daha yavşak hemde kalitelisinden daha türü yok

Avatar
KAPTAN 2018-05-24 13:27:47

O kelimeyi kime sarf ettiği önemli değil; nihayetinde bir insan. Bu şahsın babası emekli Din Bilgisi ve Ahlak Kültürü öğretmeni. Yüzlerce öğrenciye İslam Dini ve ahlak bilgisini öğretmek için emek verdi.Lakin çocuklarına fazla vakit ayıramamış olacak ki oğluna öğrencilerine verdiği terbiye ve ahlak bilgisini enjekte edememiş.
Türk siyaseti nerelere geldi. Bu zat milletvekil adayı; bu üslup ve ahlak ile milleti temsil edecek.
Yazık; hem de çok yazık.................

Avatar
izmitli41 2018-05-24 10:30:31

ali hakverdi bu mesajının ardından daha ağır bir sözü hak etmiş ama yine bizim embesilin ağzına yakışmamış. bu gereksiz herifi haber yapıp durmayın.

Misafir Avatar
yunus 2018-05-24 11:09:41 @izmitli41

dolar 5, euro 6 lira, fabrikaların kapanması, ülkenin soyulması geleceğinin peşkeş çekilmesi, akp-feto ihanetinin devam etmesini konuş akpizmitli41

Beğenmedim! (4)
Avatar
Hüdaverdi 2018-05-24 12:13:09

Yavşak mı kavşak mı bilmem ama Hakverdi denilen şahıs Türkiyeye,Türk Milletine savaş açanların safında;onların sözcüsü adeta mesajı yerine ulaştırıyor;tercüme ediyor....Biz bilmiyoruz sanki kur savaşlarını...Şişman'nın söylediği son 2 cümle çok doğru,isabetli teşhis...Yarası olan gocunur.

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-24 21:26:09

Yavşakın abisi var SİRKE diye bilirmisin diyecem doktor olmadığın için nerden bilecen neyse ,bu üsluplar siyasette yakışık almadığı gibi milletin Cumhurbaşkanına nasıl saygısızlık yapılmaması gerekiyorsa milletin vekiline de aynı şekilde olmalı,sevmezsin katılmazsın olur biter,ya da benim gibi yaz dilekçeyi şahsına ver,herkese duyurmak marifet olsa bu ili çoğu terkederdi,yani benim ağzım da bozuldu bu aralar,mübarek Ramazan toplumada kötü örnek olmamak lazım.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482