banner768
banner598
banner749
19 Nisan 2018 Perşembe 10:15
Başkan’ın oğlundan, Akşener’e…  “70’ine merdiven dayamış bir ergen!”
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı, FETÖ’den aranan Ali Sarı’nın Özsar Restoran’daki eski ortağı İsmail Karaosmanoğlu, İYİ Parti’nin İzmitli kurucu Genel Başkanı Meral Akşener’i hedef aldı. Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Başakşehir ile Galatasaray’ın karşılaştığı maç öncesi “Başakşehir’i destekleyin” çağrısına sosyal medyada tepkiler yükselmiş, maç GS’nin 2-0 üstünlüğü ile noktalanınca Meral Akşener de “Galatasaray 2- Recep Tayyip Erdoğan 0” twitini atmıştı. İsmail Karaosmanoğlu, kendisini daha önce engellediğini belirttiği Meral Akşener’e bu paylaşımı üzerinden yüklendi. 15 Nisan’da bir paylaşım yapan İsmail Karaosmanoğlu, Meral Akşener’e ‘teyze’ diye hitap etti, şahsını “70’ine merdiven dayamış bir ergen!” olarak niteledi. Bu kadarla da yetinmeyen İsmail Karaosmanoğlu Akşener’e “Kifayetsizliği paçadan akan bir muhteris! Son çeyrek yüzyılın en büyük hayal kırıklıklarından birisi!” dedi.
 
İşte İsmail Karaosmanoğlu’nun o twiti:


Son Güncelleme: 19.04.2018 12:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2018-04-22 18:03:22

23 trilyona metal aksamlı köprü yazık yahu size oy veren Cahiller yüzünden çekiyoruz cehalet akıyor yoruma bak ulan o kadın erkek gibi pkk ile yıllarca uğraştı senin baban cümle kuramıyor daha nasıl kıyas yapıyon

Avatar
Apocan 2018-04-21 12:24:58

Senin baban ayakta zor duruyor, neredeyse yürürken düşecek.

Avatar
ugur 2018-04-20 14:29:47

ak millet adindaki yorumcu birileronin gotunude sen yaliyon belli

Avatar
Ali 2018-04-19 21:09:27

Yetmişine merdiven dayamış ergen bir teyzeden korkan koftiden delikanlı bunlarda!! Konuştukça batıyor ve rezil oluyorsunuz. Çenenizi kapatın artık!!

Avatar
memur 2018-04-19 20:48:22

HADSİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
UTANMAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
REZİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
AHLAKSIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
TERBİYESİZZZZZZZZZZZZZZZZZ
SAYGISIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Avatar
Derinceli 2018-04-19 19:24:40

İzmit'te yapılan üst geçitler için harcadık dedikleri ama harcamadıkları yirmi üç milyon lira nerede bilen var mı?

Avatar
Tatar 2018-04-19 19:21:07

Kent konuta,toki'ye para kazandırmak için(tabi kendi komisyonları da dahil)Milletin senelerce çalışarak zar zor aldığı evlere göz koyan doymaz arsızlar,Siz Meral Abla'nın tırnağı kadar olamazsınız...Kocaeli'yi yediniz doymadınız,gözünüzü toprak doyursun...

Avatar
Ak millet 2018-04-19 19:04:48

Başkanın oğlu delikanlı bir çocuktur mürekkep yalamış vardır onunda bir bildiği

Avatar
İsmayıl 2018-04-19 17:11:08

BU ZEVAT BAHÇELİYİ KASTEDEREK BOZKURT İŞARETİNE .. ÖYLE İT İŞARETİ YAPARAK OLMAZ BU İŞLER.. DEMİŞTİ. İSO PARALAR NERDE BABAN İSTİYO PENSİLVANYAYA UÇACAKMIŞ DOSTLARIYLA BULUŞMAYA

Avatar
İzmitli 2018-04-19 17:02:51

Hadsiz kendini ne zannediyorsun ailen sana bir bayanla nasıl konuşulur öğretmedimi kaba sakal

Avatar
İzmitli 2018-04-19 17:02:32

Hadsiz kendini ne zannediyorsun ailen sana bir bayanla nasıl konuşulur öğretmedimi kaba sakal

Avatar
Vatandaş 2018-04-19 16:30:47

Ulan kılkuyruk ağzından çıkanı kulağın duysun Neral Hanım seni kabak gibi oyar korkudan altına sıçarsında savcılığa gidersin öt korkusundan

Avatar
rezil 2018-04-19 13:52:46

aşağıdaki yorumlara bakıyorum tam rezil olmuş. gereksiz herif. ama bunda yüz olmadığı için insan içine yinede çıkar.

Avatar
Cemal 2018-04-19 13:50:08

Ailen sana kendinden büyüklere saygılı olmayı öğretmemiş. İnsanlara hakaret ederek, sırtına çıkıp yaşayarak insan olamazsın. Terbiyesizliği bırak ta , özür dileme erdemi göster ki, hatanın neresinden dönersen insan olasın. Ha hala terbiyesizliğe devam ediyorsan, tescillenmiş olursun

Avatar
Sipahioğlu 2018-04-19 13:23:18

Tosuncuk kredi kartlarını Belediyenin müteahhitleri ödüyormuş baban sayesinde unutma geçmişini nerden geldiğini.

Avatar
izmitli 2018-04-19 12:05:39

bu gereksiz adamı ne diye haber yapıyorsunuz, babası ne ki oğlu ne olsun. sonradan görme reis yalakası boş adam.

Avatar
doğan 2018-04-19 11:38:54

Babası gibi densiz ....

Avatar
Abdülhamit han 2018-04-19 11:28:22

Selamunskeykum arkadaslar.Bu demektirki Saraydaki koltuk sallaniyor korku bacayi sarmistir.

Avatar
PAŞALI 2018-04-19 11:27:26

AFKIR BAKALIM KENDİ MAHALLENDE SOKAĞA ÇIKAMIYOSUN KLAVYEDEN SALLIYOSUN FETOCU ORTAĞININ YANINDA YER AYIRTMIŞINDIR

Avatar
Köylü 2018-04-19 10:58:01

İsmail şarjın bitiyor.

Avatar
Ozgur 2018-04-19 10:56:43

Bekçi ibo.az kaldı. Asena yi bu saatten sonra kimse tutamaz

Avatar
Tecrübe @Ceren 2018-04-19 10:55:49

Nerden anladın enek olduğunu?

Avatar
Muhteris 2018-04-19 10:54:11

70 değil 62 yaşında...Teyze diyebilir,hala da...Babası 66 yaşında şişmanın.

Avatar
izmit 2018-04-19 10:40:04

Kalıbına ve suratına yakışmış bir yorum. Çok fazla bir şey beklemek zaten yanlış olurdu bu babadan bu kadar.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-04-19 10:38:10

Ata dostu,yaklaşımın senin düşüncen,hanımefendinin Atatürk’e hakaret edenleri kolladığı,hakaret ettiği birkere görülmedi,yolsuzlukla ilgili adını birkere bir olayda duymadım,sapkklara devlet kurumlarında taviz verdiğini duymadım,çok kısa sürede partiyi hızlıca kuran,eğitim seviyesi yüksek kişilerden yönetici kadrosu kuran bir siyasetçi rahmetli Özaldan beri pek görmedim,hanımefendiye fetöcü dediler tutmadı,yani demem o ki ata dostu oğlu İsmail bey”Güneş balçıkla sıvanmaz”.Saygılarımla babanıza selamlar,İhsan hocanın oğlu dersiniz sorarlarsa,hangi İhsan denirse,size yakın bürokratlardan eski sağlık müdürünün ayağına çağırma cüreti gösterdiği İhsan hocaymış dersiniz sevgili atadostu oğlu.

Avatar
Nurullah Allahkulu. 2018-04-19 10:37:42

İt ürür Kervan yürür. Sen baban oradayken keseni doldurmaya bak evlat sonrasında durumun hiç'de iyi gözükmüyor yeniden su deposunda gece bekçiliği işine dönebilirsin.

Avatar
Ceren 2018-04-19 10:27:01

Enenmiş burma tosuncuk cukkalarını sakla artık çeşmenin suyu akmaz olacak sizi zor günler bekliyor

Misafir Avatar
Tecrübe 2018-04-19 10:55:49 @Ceren

Nerden anladın enek olduğunu?

Beğenmedim! (13)
Avatar
Tahir 2018-04-19 10:21:17

Karaosmanoğlunun embesil oğlu bakalım babana millet ne dayayacak sen şimdiden onu düşün

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482