banner726
banner677
banner655
19 Nisan 2018 Perşembe 10:15
Başkan’ın oğlundan, Akşener’e…  “70’ine merdiven dayamış bir ergen!”
banner719
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı, FETÖ’den aranan Ali Sarı’nın Özsar Restoran’daki eski ortağı İsmail Karaosmanoğlu, İYİ Parti’nin İzmitli kurucu Genel Başkanı Meral Akşener’i hedef aldı. Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Başakşehir ile Galatasaray’ın karşılaştığı maç öncesi “Başakşehir’i destekleyin” çağrısına sosyal medyada tepkiler yükselmiş, maç GS’nin 2-0 üstünlüğü ile noktalanınca Meral Akşener de “Galatasaray 2- Recep Tayyip Erdoğan 0” twitini atmıştı. İsmail Karaosmanoğlu, kendisini daha önce engellediğini belirttiği Meral Akşener’e bu paylaşımı üzerinden yüklendi. 15 Nisan’da bir paylaşım yapan İsmail Karaosmanoğlu, Meral Akşener’e ‘teyze’ diye hitap etti, şahsını “70’ine merdiven dayamış bir ergen!” olarak niteledi. Bu kadarla da yetinmeyen İsmail Karaosmanoğlu Akşener’e “Kifayetsizliği paçadan akan bir muhteris! Son çeyrek yüzyılın en büyük hayal kırıklıklarından birisi!” dedi.
 
İşte İsmail Karaosmanoğlu’nun o twiti:


Son Güncelleme: 19.04.2018 12:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tahir 2018-04-19 10:21:17

Karaosmanoğlunun embesil oğlu bakalım babana millet ne dayayacak sen şimdiden onu düşün

Avatar
Nurullah Allahkulu. 2018-04-19 10:37:42

İt ürür Kervan yürür. Sen baban oradayken keseni doldurmaya bak evlat sonrasında durumun hiç'de iyi gözükmüyor yeniden su deposunda gece bekçiliği işine dönebilirsin.

Avatar
izmit 2018-04-19 10:40:04

Kalıbına ve suratına yakışmış bir yorum. Çok fazla bir şey beklemek zaten yanlış olurdu bu babadan bu kadar.

Avatar
Köylü 2018-04-19 10:58:01

İsmail şarjın bitiyor.

Avatar
PAŞALI 2018-04-19 11:27:26

AFKIR BAKALIM KENDİ MAHALLENDE SOKAĞA ÇIKAMIYOSUN KLAVYEDEN SALLIYOSUN FETOCU ORTAĞININ YANINDA YER AYIRTMIŞINDIR

Avatar
Muhteris 2018-04-19 10:54:11

70 değil 62 yaşında...Teyze diyebilir,hala da...Babası 66 yaşında şişmanın.

Avatar
Ceren 2018-04-19 10:27:01

Enenmiş burma tosuncuk cukkalarını sakla artık çeşmenin suyu akmaz olacak sizi zor günler bekliyor

Misafir Avatar
Tecrübe 2018-04-19 10:55:49 @Ceren

Nerden anladın enek olduğunu?

Beğenmedim! (13)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-04-19 10:38:10

Ata dostu,yaklaşımın senin düşüncen,hanımefendinin Atatürk’e hakaret edenleri kolladığı,hakaret ettiği birkere görülmedi,yolsuzlukla ilgili adını birkere bir olayda duymadım,sapkklara devlet kurumlarında taviz verdiğini duymadım,çok kısa sürede partiyi hızlıca kuran,eğitim seviyesi yüksek kişilerden yönetici kadrosu kuran bir siyasetçi rahmetli Özaldan beri pek görmedim,hanımefendiye fetöcü dediler tutmadı,yani demem o ki ata dostu oğlu İsmail bey”Güneş balçıkla sıvanmaz”.Saygılarımla babanıza selamlar,İhsan hocanın oğlu dersiniz sorarlarsa,hangi İhsan denirse,size yakın bürokratlardan eski sağlık müdürünün ayağına çağırma cüreti gösterdiği İhsan hocaymış dersiniz sevgili atadostu oğlu.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482