banner768
banner598
17 Ekim 2018 Çarşamba 16:23
Başkan’ın oğlu, o ODTÜ’lüleri gördüğü yerde tokatlayacakmış!
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, açtıkları pankartla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret ettikleri gerekçesiyle haklarında dava açılan ODTÜ’lüleri Erdoğan’ın affetmesiyle ilgili bir tweet attı. Karaosmanoğlu, “Cumhurbaşkanımız ODTÜ’lü pankartçıları kabul etmiş ve davaları geri çekmiş. Büyüklük etmiş. Belki adam olurlar diye düşünmüş. Ben öyle düşünmüyorum. Gördüğüm yerde tokatlarım. Cumhurbaşkanı’na o hakareti edecek cüretteki hadsizlerden bu ülkeye bir fayda gelmez” dedi.

Karaosmanoğlu, ODTÜ’lülerin açtığı pankartla ilgili daha önce de “ODTÜ’yü kapatıp ‘Hayvanat Bahçesi’ yapalım. İçerideki insan evladı gürûhu başka okullara nakledip bazı talebe ve hocaları sergilemek üzere kampüste tutalım. Kafeslerine muz, fındık, fıstık atar eğleniriz. METU ZOO İsim de havalı olur vallahi!” tweetini atmıştı.




Son Güncelleme: 17.10.2018 19:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy K @Dobrovski 2018-10-24 11:48:00

Git dava aç o vakit,bu ülke senin babanın malı mı kafanıza göre dövüyorsunuz,tokatlıyorsunuz,bana bak ula ben senin gibilerin ağababalarına kimsenin demediklerini dedim,yakında Hakkariden döndüğümde artık hiçbirşey demeyeceğim,çok mertseniz gelir beni tokatlarsınız o daaa yerse!Peeeh DobrovSKİymiş senin ben taaa....

Avatar
broo 2018-10-22 19:07:18

şşşş şiman rambo.sen anca çavuşu tokatlarsın.

Avatar
Kerim Şenses 2018-10-22 00:23:12

Sen tokatlamayı iyi bilirsin,az tokatlamadın hani!..

Avatar
İzmitli 2018-10-19 20:29:43

''Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var.Lakin,bir lafa bakarım laf mı diye,bir de söyleyene bakarım adam mı diye”

Parayla,pulla adam olunmuyor...haramzadeler!

Avatar
Dobrovski 2018-10-19 02:09:02

Aynen katılıyorum bir sopa da ben atardım. Okumakla cehalet giderilmiyor. Kim olursa olsun ortada hakaret var. Hakeret edenin hakkı dayaktır!

Misafir Avatar
Ersoy K 2018-10-24 11:48:00 @Dobrovski

Git dava aç o vakit,bu ülke senin babanın malı mı kafanıza göre dövüyorsunuz,tokatlıyorsunuz,bana bak ula ben senin gibilerin ağababalarına kimsenin demediklerini dedim,yakında Hakkariden döndüğümde artık hiçbirşey demeyeceğim,çok mertseniz gelir beni tokatlarsınız o daaa yerse!Peeeh DobrovSKİymiş senin ben taaa....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa Şibik 2018-10-18 23:40:14

Ortadoğu üniversitesi;Atatürk Türkiyesi'nin Dünya ya açılan kapısıdır.

Avatar
Saniye 2018-10-18 11:22:12

Vay vay vaaayyy odtü lü tokatlayacakmış.. Cahil mahluk gün gelecek tokat atani görürsün şöhreti hazmedemeyen cahil.Sen kiiiim odtü lü kim.Vah cehalet vah cehalet böyle yapıpta göze girerim diye bakan AVAL....

Avatar
İzmitli 2018-10-18 10:24:29

İşte Türkiye’nin geldiği seviye.....

Avatar
gerek yok 2018-10-18 09:18:40

tam senden beklenen açıklama olmuş....sende gayet iyi biliyorsunki seni ODTÜ nün tuvalet bekçisi bile yapmazlar bırak oraya sınavla girebilmeyi...yalamalıkla biryerlere tutunan acayip yaratıklarsınız sizi herkes iyi biliyor

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-17 22:55:19

Tövbe yarabbim,terbiyeli çorba içmesini bir kez daha önerir,hadsiz il sağlık müdür yardımcısına(beyin cerrahı olan) benzememesini tavsiye ederim!

Avatar
Ks 2018-10-17 21:57:58

6ay sonra baba ve oglu toktlanacak bkalim adam olacaklarmi;)

Avatar
Ayşe nur 2018-10-17 21:26:00

Ayıp olmuyor mu başkanın oğlu tokat dayak bir öldür bu konuşmam hiç yakışmadı birde gençlere örnek olacaksın hayatı insanları hele gençleri sevelim ki sevgi dolu olsunlar kavga kötü söz ne çıkar bu laf lardan mevlana hazretleri ne demis ne olursan ol gel rabbimim sevdiği kul olmak muhabbet iyilik güzellik merhamet sevgi ve saygı duygusunun bol olduğu insan olsak hayatın bir pamuk ipliğine bağlı olduğunu unutmamak en güzeli

Avatar
Hasan Yuvacıklı. 2018-10-17 19:53:52

Cahilin Okumuşu kıskanması normaldir Bu meczup 10 yıl önce olmayan tahsiliyle bekçilik yaptığını unutmuş şimdi ODTÜ öğrencilerini tokatlayacakmış. Allahım Görmemişleri erişemeyecekleri bir yere şans eseri getirip başımıza musallat etme.

Avatar
ali 2018-10-17 19:01:23

Ey Allah'ım bu memleketi kimlerin eline verdin

Avatar
Cemal 2018-10-17 17:38:11

Hep boş konuşuyorsun, 6 ay sonra baban o makamı bıraktığında kim suratına bakacak göreceğiz.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482