banner598
banner677
banner654
25 Haziran 2018 Pazartesi 14:12
Başkan’ın oğlu, İnce’yi bu video ile tiye aldı!
banner668

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimleri, Cumhur ittifakının üstünlüğü ile sonuçlandı. Başta, AA’nın sonuçları manipüle ettiği dillendirilse de muhalefet de sonucu kabullenmiş durumda. Seçimin bitmesi ile zafer kazananlar, yüzde 30 gibi ciddi bir oy alan Muharrem İnce’yi tiye alan paylaşımlar yapmaya başladı. O isimlerden biri de Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu oldu. Yaşlı bir şahsın seslendirdi; Muharrem İnce ile alakası olmayan ancak seçim sürecinde Muharrem İnce için sosyal medyada geyik konusu olarak kullanılan “Muharrem, yanakların sanki badem” şeklinde sözlere sahip şarkıyı paylaşan Karaosmanoğlu, üzerine şu notu düştü: “Üzdün sevenlerini be ya! Dün gece Kadıköy ve İzmir sokakları bu feryatlarla sabah etti. Yaktın bizi Muharrem.”

 

Son Güncelleme: 25.06.2018 15:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
reis 2018-06-25 15:09:58

SAYGISIZ HERİF.. Sana terbiye vermedilermi

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-27 01:04:38 @reis

Allah ıslah etsin!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mürebbi 2018-06-26 11:18:28 @reis

Bak sen Terbiyeliye.....Makarnacı & Kömürcü& Koyun diyerek hakaret ettiğiniz Anadolu insanının cevabıdır,tokatıdır....Bırakın adamı rahatlasın...Buna bari tahammül edin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cühela 2018-06-25 16:02:26

Annesi seçim kutlaması için havaya ateş açar, oğlu vatandaşın oy verdiği bir adayla dalga geçer. Nasıl insansınız anlamadım ki. Gerçi oyların düştüğü Kocarli'de fatura kesilip babasına yol verildiğinde bir daha hiç paylaşım yapmayacak nasıl olsa.

Misafir Avatar
amin 2018-06-25 18:40:44 @Cühela

dua olarak kabul edip inşAllah diyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sadiye Kanık 2018-06-25 15:31:56

Babasına bak oğlunu alma...

Avatar
Vicdan 2018-06-25 15:38:45

Oyumu muharrem inceden yana kullanmadım.Lakin bu tarz videolarla liderleri küçük düşürücü paylaşımları doğru bulmuyorum. Sevincimizi edep içinde yaşamamız daha mütevazi olur. Sayın cumhurbaşkanımız bu paylaşımı görse bunu tebrik etmezdi herhalde.

Avatar
Vicdan 2018-06-25 15:45:50

Bu arada bu başarı sayın recep tayyip erdogan başarısıdır. Ak parti ise koalisyona kalarak başarısızlık sergilemiştir.

Avatar
ahlak önemli 2018-06-25 18:39:15

parti meselesi ayrı bir mesele ama, bu zat ve onun babasının siyasette olması son derece acıdır. küçük insanların büyük egolularına en güzel örnek bunlar.

Avatar
izmit 2018-06-25 20:20:00

dağlı tembel çalışmadan akp parası yiyen yiyici mahluk yahu ak parti bunlara yol versin artık yeter

Avatar