banner768
banner598
banner749
25 Haziran 2018 Pazartesi 14:12
Başkan’ın oğlu, İnce’yi bu video ile tiye aldı!
banner728

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimleri, Cumhur ittifakının üstünlüğü ile sonuçlandı. Başta, AA’nın sonuçları manipüle ettiği dillendirilse de muhalefet de sonucu kabullenmiş durumda. Seçimin bitmesi ile zafer kazananlar, yüzde 30 gibi ciddi bir oy alan Muharrem İnce’yi tiye alan paylaşımlar yapmaya başladı. O isimlerden biri de Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu oldu. Yaşlı bir şahsın seslendirdi; Muharrem İnce ile alakası olmayan ancak seçim sürecinde Muharrem İnce için sosyal medyada geyik konusu olarak kullanılan “Muharrem, yanakların sanki badem” şeklinde sözlere sahip şarkıyı paylaşan Karaosmanoğlu, üzerine şu notu düştü: “Üzdün sevenlerini be ya! Dün gece Kadıköy ve İzmir sokakları bu feryatlarla sabah etti. Yaktın bizi Muharrem.”

 

Son Güncelleme: 25.06.2018 15:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
4141 2018-06-30 22:46:45

Hiç yakişmamış,
Ne oldum delisi olmuşsunuz...
Korna çalıp
Zil takıp
Perşembe pazarına gitmen gerekirdi, birader......
Annenin elinden de silahi almayı unutma...
Baban bir de Din öğretmeni YAZIK YAZIK hemde çok YAZIK

Avatar
Ersoy Kandemir @reis 2018-06-27 01:04:38

Allah ıslah etsin!

Avatar
Mürebbi @reis 2018-06-26 11:18:28

Bak sen Terbiyeliye.....Makarnacı & Kömürcü& Koyun diyerek hakaret ettiğiniz Anadolu insanının cevabıdır,tokatıdır....Bırakın adamı rahatlasın...Buna bari tahammül edin.

Avatar
Stand Up 2018-06-26 11:14:45

Mu hah hah hah haaaaaaaa......İliklerime kadar eridim.

Avatar
zeren78 2018-06-26 08:52:34

Kendisine ve çevresine çok yakışan bir paylaşım...Geçmişteki görevi, ailesi, terbiyesi, ahlakı, çevresi bun ne der bilemiyorum....Allah insanı Evlatla sınamasın.... Çok zor....

Avatar
Izmit 2018-06-26 00:58:43

Senin baban sana terbiye verememiş ki. Sen tam bir karaosmanoğlu çocuğusun.

Avatar
selami doğrusöz 2018-06-25 20:30:26

Ben bu şahsın ciddi bir psikolojik rahatsızlığı olduğu kanaatindeyim.Bu genetik bir rahatsızlık da olabilir.Zira bu şahsın validesi de evinin önünde tabancayla havaya ateş ettiği görüldü.Sizce Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanının eşinin bu tür davranışı normal mi ?

Avatar
izmit 2018-06-25 20:20:00

dağlı tembel çalışmadan akp parası yiyen yiyici mahluk yahu ak parti bunlara yol versin artık yeter

Avatar
amin @Cühela 2018-06-25 18:40:44

dua olarak kabul edip inşAllah diyorum

Avatar
ahlak önemli 2018-06-25 18:39:15

parti meselesi ayrı bir mesele ama, bu zat ve onun babasının siyasette olması son derece acıdır. küçük insanların büyük egolularına en güzel örnek bunlar.

Avatar
Vildan 2018-06-25 17:34:06

Kim olursak olalalim haddimizi bilmemiz gerekir yaşını başını almış saçı sakalı agartmış bir insanın ti si falan yakışık almaz ilerde sana yapılan tilkiler daha acı olur yaşını geleceği düşün birde en son gidecegin önemli olan hesap verececegin yeri düşün fani dünya kimseye baki kalmaz ayıbı edebi saygı ve sevgiyi her yaşta bölmek güzel bunu bilene helal olsun

Avatar
Cühela 2018-06-25 16:02:26

Annesi seçim kutlaması için havaya ateş açar, oğlu vatandaşın oy verdiği bir adayla dalga geçer. Nasıl insansınız anlamadım ki. Gerçi oyların düştüğü Kocarli'de fatura kesilip babasına yol verildiğinde bir daha hiç paylaşım yapmayacak nasıl olsa.

Misafir Avatar
amin 2018-06-25 18:40:44 @Cühela

dua olarak kabul edip inşAllah diyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vicdan 2018-06-25 15:45:50

Bu arada bu başarı sayın recep tayyip erdogan başarısıdır. Ak parti ise koalisyona kalarak başarısızlık sergilemiştir.

Avatar
Vicdan 2018-06-25 15:38:45

Oyumu muharrem inceden yana kullanmadım.Lakin bu tarz videolarla liderleri küçük düşürücü paylaşımları doğru bulmuyorum. Sevincimizi edep içinde yaşamamız daha mütevazi olur. Sayın cumhurbaşkanımız bu paylaşımı görse bunu tebrik etmezdi herhalde.

Avatar
Sadiye Kanık 2018-06-25 15:31:56

Babasına bak oğlunu alma...

Avatar
reis 2018-06-25 15:09:58

SAYGISIZ HERİF.. Sana terbiye vermedilermi

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-27 01:04:38 @reis

Allah ıslah etsin!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mürebbi 2018-06-26 11:18:28 @reis

Bak sen Terbiyeliye.....Makarnacı & Kömürcü& Koyun diyerek hakaret ettiğiniz Anadolu insanının cevabıdır,tokatıdır....Bırakın adamı rahatlasın...Buna bari tahammül edin.

Beğenmedim! (2)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482