banner830
banner826
banner840
banner828
12 Ocak 2019 Cumartesi 10:42
Başiskele’deki villasından Derince’ye aday!
banner728
Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP’nin belediye başkan adaylarını açıklamak üzere bugün kentimize geliyor. Ancak liste, Erdoğan gelmeden kamuoyuna sızdı. Daha önce vermiş olduğumuz listenin birebir doğru olduğu da böylece ortaya çıktı. Listede MHP’ye yer verilmedi, 12 ilçenin 11’inde mevcut başkanlar tekrar aday yapılmadı. Listede daha önce milletvekilliği yapmış 2 isim var. Biri İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül, diğeri ise Derince Belediye Başkan adayı Zeki Aygün.

Sibel Gönül, İzmit’te ikamet etse de Zeki Aygün’ün Derince ile bir bağı bulunmamakta. Yıllar yılı otel gibi kullanılan bu kentin sorunlarına hakim bir isim değil. Bu ilçede bir süre ticaret yapsa da şu an bir bağı bulunmamakta. Aygün, uzun yıllardır; AKP milletvekilleri Fikri Işık, İlyas Şeker, İl Sağlık Müdürü Şenol Ergüney, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Danışmanı Ömer Polat ve benzeri A Takımı isimlerin kaldığı Başiskele’deki Yakut Konutları’nda, yani villada yaşamakta. Aslen Rizeli olan 66 yaşındaki eski il başkanı ve eski milletvekili Zeki Aygün’ün Derince’ye aday yapılması, şimdiden tepki çekiyor. Bu durum CHP’nin adayı Sertif Gökçe’nin elini daha da güçlendirmiş durumda.

Hatırlanacağı üzere aslen Kandıralı olsa da İzmit’ten sıyrılamayan Kandıra Belediye Başkanı Ünal Köken, ikamet edeceği daireleri dahi İzmit’ten almış, iki ilçe arasında adeta mekik dokumuş, göç veren Kandıra’nın derdiyle dertlenememiş, bu ilçeyi hizmetsiz bırakmıştı.

AKP, farklı ilçede ikamet eden bir ismi Derince’ye aday yaptı da CHP farklı mı? CHP’nin de Körfez Belediye Başkan adayı Bozkurt Uslu, Marmaris’te iş yapıyor, 48 yıldır İzmit’te ikamet ediyor. Beyefendi kişiliği ile tanınsa bilinse de bu durum, CHP Körfez’de tepki çekmekte.

Son Güncelleme: 12.01.2019 14:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derinceli 2019-01-16 23:18:32

Mulayim bey sertif gökçenin evi derince çınarlı mahallesinde sonuna kadar desfek tam destek zeki aygün milketvekili oldu da kocaeline ne hayrı oldu ki derinceye olsun sertif baskan bu isi goturur

Avatar
Levent mete 2019-01-16 19:41:56

Gariban adlı şahış evet ben Akp liydim Adnan palayıda destekliyorum doğru şirin veya diğeradaylardan biri çıkıp aday olsaydı gider oyumu verirdim belki ama tepeden inme aday zeki Aygün kabullenemiyorum bugüne kadar milletvekilliği yaptı ne faydası oldu derinceye bir hastane kaldı burda da gelir onu gönderir burdan benim kimseden beklentim yok ama doğru aday zeki Aygün değil senin bir çıkarın var herhalde ben bir Akp ki olarak CHP ye oyumu vermem

Avatar
Garipan 2019-01-16 14:38:08

Levent Mete denen arkadaş Adnan pala aday olana kadar her yerde Adnan dediniz Adnan olmayınca AKP kötülediniz şahıslar değil ise zaten akplisiniz illa. Adnan mi kurtaracak anlamadığım nokta palalardan akrabalarından başka kimse varmı Gümüşhaneli olarak belediyede farkindaysaniz olsaydı bile size Hayri olacak değil siyaset her er kişinin işi değil daha pişmesi lazım artı. Ziya Aygün derince de doğdu Cevat Aygün kardeşiyle aynı binada oturuyordu yeşil caminin orda sonra taşında biraz ılımlı olun lutfen

Avatar
aygazlı günler. 2019-01-14 10:04:26

İnsanları kandırmaya gerek var mıydı. Boş insan çabuk şişer. Bunu yakın zamanda 31 mart seçimlerinde göreceğiz. Artık MHP, AKP ya da İYİ parti meselesi değil bu iş senin memleketlin benim memleketlime döndü. Bırakın nerde oturduğunu aziz alemdar nerede oturmuş. Haydar bulut nerede oturmuş ki Zeki Aygün'ün derincede oturmasını bekliyorsunuz. Bu seçimlerde sadece milliyetçilik ön plana çıkacak. Gümüşhaneliler ayakta büyük tepkileri ve üzüntüleri var büyük haksızlık yaptılar Adnan PALA'ya ve tepki koymak istiyorlar. Karslı ve Erzurumlular artık daraldı sürekli trabzon ve rizeli ve milliyetçilik yapan belediye başkanından sertif gökçe gerçekten bu seçimi alamazsa gitsin kumda oynasın.

Avatar
Vatandaş @Erkan 2019-01-13 12:13:31

sen inandınmı 13-0 ra akp en azından derincede bitti

Avatar
Tetikçi 2019-01-13 11:17:59

Başiskele nire Derince nire? Neyse mesele bu değil. 15 yıldır Derince de taş üstüne taş koymayan ama derince de doğan bu vatandaş hangi yüzle aday gösterildi. Gümüşhaneli olmaz, karslı olmaz, Trabzonlu olmaz illa Rize li olacak di mi? Peh. Derince de doğmuş. Ebemde dedemin beşiğini tıngır mıngır sallarmış. Yerseniz.

Avatar
cehape kaynıyor @DERİNCELİ 2019-01-13 10:29:58

Memleket adamdan geçilmiyor, muh hah hah haaaa...Patronu kim, maaaremi yiyen Kemal.

Avatar
Tuncay Kabaloğlu 2019-01-13 09:25:17

Sertif Gökçe Derince ilçe sınırları içinde ikamet etmektedir.

Avatar
Mert yılmaz 2019-01-12 22:16:07

Derincede havasını alır zeki aygün.
Tüm seçimlerde akp oy veren biri olarak oy moy yok

Avatar
Tuncay Özdemir 2019-01-12 20:10:40

Sibel Gönül ve zeki Aygün adaylık başvurusu yapmadan aday yapılması hiç etik değil nerde kaldı temayül ve aday adaylarını hiçe saymaktır ..

Avatar
Derinceli 2019-01-12 17:40:06

Milletvekili iken Kocaeli'ye hiçbir faydası olmayan birinin, Derince'ye acaba ne faydası olacak?..Evi,ikameti bile Derince'de değil.....

Avatar
Erkan 2019-01-12 16:24:53

Kocaelide sonuç 13-0 olur hayırlı olsun

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-01-13 12:13:31 @Erkan

sen inandınmı 13-0 ra akp en azından derincede bitti

Beğenmedim! (0)
Avatar
mülayim 2019-01-12 14:35:36

sertifin evi nerde?

Avatar
DERİNCELİ @Avukat 2019-01-12 11:32:26

"ADAM"" olması.

Misafir Avatar
cehape kaynıyor 2019-01-13 10:29:58 @DERİNCELİ

Memleket adamdan geçilmiyor, muh hah hah haaaa...Patronu kim, maaaremi yiyen Kemal.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-12 11:22:50

Şu ile ne faydası oldu da Derince’de ne yapacakmış,peeeeeeh, projelerini anlatsın millet de duysun!

Avatar
İnadına AKP 2019-01-12 11:08:06

22 temmuz 1953 de DERİNCE'de dünyaya geldi, Traş yapmayın bana....Başiskele yurt dışında bir belde mi?

Avatar
Avukat 2019-01-12 11:03:56

CHP adayı Sertif Gökçe ne yaptı da elini nasıl güçlendirdi,?Kendisi 25 yaşında Ardahan'dan bu ile geldi, 20 yıldır burada. Artısı neymiş bakalım?

Misafir Avatar
DERİNCELİ 2019-01-12 11:32:26 @Avukat

"ADAM"" olması.

Beğenmedim! (3)
Avatar
MELİKE 2019-01-12 11:01:09

AKP KOCAELİDE YARI YARIYA KAYBEDER FAKAT İYİ VE CHP AKILI OLURSA İTİFAK DEVAM EDERSE KÖRFEZ OLAYI ÇÖZÜLÜR BOZKURT USLU ÇEKİLİRSE AKP ÇOK İLÇE KAYBEDER

banner845

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482