banner830
02 Nisan 2019 Salı 12:26
Bakın ne cevap verdi…  Büyükakın Hürriyet’le uyumlu çalışacak mı?
banner728

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, AKP İl binasında gerçekleştirilen toplantıda konuştu. Büyükakın İzmit değerlendirmesinde bulundu, “Onlar uyumlu olursa biz de uyumlu oluruz” ifadelerine yer verdi. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, “Uzunca bir kampanya dönemini geride bıraktık. Sonuçlar oldukça başarılı bir şekilde tecelli etmiştir. Aziz milletimize teşekkür ediyoruz. Onların güvenini önümüzdeki süreçte en güzel şekilde karşılayacağız. AK Parti’nin belediyecilik konusunda rakibi olmadığını açıkça göstereceğiz. Hizmet belediyeciliği artık başlamıştır. Parti rozeti bugünden itibaren yakamızdan çıkmıştır. Kentin her bireyine adil bir şekilde hizmet edeceğiz” dedi.

UYUM SORUNU OLMAZ

Büyükakın, önümüzdeki dönemde İzmit Belediyesi ve Büyükşehir Belediyesi arasında herhangi bir uyum sorunu yaşanıp yaşanmayacağı yönündeki soruya, “Bunu onlara sorun. Uyum sorunu olmaz. İlçe belediyesinin kendini değerlendirmesi lazım. Biz uyum içerisinde olan herkesle uyum içerisinde çalışırız” diyerek yanıt verdi.

Son Güncelleme: 02.04.2019 14:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yavruşehir 2019-04-03 10:32:41

Soruyu yanlış sormuşsunuz,küçük BÜYÜĞE uymalı her zaman..."Fadime Tahirle uyumlu çalışacakmı" olmalıydı ama tıfıllar zokayı yutmuşlar çünkü işlerine öyle geliyor.

Avatar
Onemli degıl 2019-04-03 00:03:24

Uyum falan ne sız kocaelı halkına hızmet etmek ıcın varsınız bırlıkte gelıstırceksınız hala bırbırlerınıze uyarsa uyarız cocukmusunuz sız gorevınızı yapın mılletı mahcup rtmeyın ve kufur yemegın oncekıler bedduaları kufurlerı cok aldı sonları bu oldu sızınde sonunuz bunlar gıbı olmasın

Avatar
İbo 2019-04-02 23:48:56

Uyumlu olması gereken izmit belediyesi olacaktır

Avatar
Çoşkun @Caner 2019-04-02 19:50:35

Allah derler yandaşlara Milletin paralarını hortumlarlar 17 senedir böyle akp

Avatar
Caner 2019-04-02 16:51:40

Uyumlu olmak için yandaşlarına boş beleş ihaleler açmaları lazım tabi dimi ?

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-02 19:50:35 @Caner

Allah derler yandaşlara Milletin paralarını hortumlarlar 17 senedir böyle akp

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emir yurt 2019-04-02 14:15:50

Zeki Aygün gibi bir adam belediye başkanı oldu Adam 10 yıl vekillik yaptı derinceye tek kazık çakmadı ama halk ona oy verdi yemin ederim bu millete her şey haktırMhp seçmeni olarak sertif beye oy verdim destekledim sertif bey kazandı derince kaybetti

Avatar
cenk 2019-04-02 14:15:43

bu dil ile sen bu görev süresini dolduramayacaksın gibi...

Avatar
Mühendis 2019-04-02 13:26:22

Ya arkadaş daha önceki belediyelerin tümü AKP'den değil miydi? Artık hizmet belediyeciliği başlayacaksa daha önceki AKP belediyelerinin yaptığı neydi?

Avatar
Büyük Büyük 2019-04-02 12:46:06

Şehir niye küçükşehirle uyumlu çalışıyormuş bakiyim? Küçük büyükle uyumlu olmalı dimi azizim? Şapkayı tersten giydiremezsiniz efem.

Avatar
Ak Partili 2019-04-02 12:35:02

Bu cevap, sandık başında uzun uzun düşünüp yine partimden vazgeçmeyen bir seçmen olarak beni rahatsız etti. Güç bende demek ve egolu olmak müslümana yakışmaz. Ben beklerdim ki; tabii ki uyumlu çalışacağız, parti rozeti çıkartılmıştır. Kaçak güreşmemek gerek. Ayıp.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328