banner422
09 Şubat 2017 Perşembe 14:07
Bahçeli’nin kampına ilimizden 2 isim gidiyor
Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli, bilindiği üzere referandumda “Evet” deme kararı aldı… Bu karar, MHP tabanında pek yankı bulmuş gibi görünmese de Bahçeli, aldığı bu kararın tabanda da karşılık bulması umuduyla çalışma yürütmek için yarın düğmeye basıyor. Bahçeli, partinin üst yönetimi ve milletvekillerini geçtiğimiz günlerde; 10-12 Şubat tarihlerinde yapılacak olan Konya'daki toplantıya çağırdı. Konya Dedeman Oteli’nde 2 gün sürecek kampa, MYK, MDK ve milletvekilleri katılım gösterecek. Referandum sürecinde izlenecek yol haritasının masaya yatırılacağı toplantıya ilimizden iki isim katılabilecek. Bu isimlerden biri MHP Kocaeli Milletvekili ve Merkez Yürütme Kurulu Üyesi Saffet Sancaklı, diğeri ise Kocaeli eski Ülkü Ocakları Başkanı olan Merkez Disiplin Kurulu Üyesi Selim Çakır… Sancaklı ve Çakır, yarın sabah erken saatlerde Konya’ya doğru yola çıkacak.

Son Güncelleme: 10.02.2017 12:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özizmitli 41 2017-02-10 10:21:07

SÖZÜM TÜM TÜRKİYE DE MHP TABANINA GELİN BİR OLALIM BİRLİK OLALIM ŞU YÜZLERİNDE NUR VE ŞEREF OLMAYAN BAHÇELİ VE ÇEVRESİNDEKİLERE(YALAKA TAKIMINA)UNUTAMIYACAKLARI VE İNSAN İÇİNE CIKAMIYACAKLARI BİR DERS VERELİM MHP,DP,BBP,CHP,HEP BERABER VARMISINIZ BEN HAYIR DİYORUM SİZLERDE VARMISINIZ HAYIR DEMEYE

Misafir Avatar
Ayşe 2017-02-11 18:54:10 @özizmitli 41

ASİL bir TÜRK Olarak mesajını aldım bende varım HAYIR DİYORUM :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kerim 2017-02-10 10:42:18

Bahçeliye rağmen meral akşene ri dinliyoruz ve Hayır da HAYIR var diyoruz

Avatar
K. HEKİMHAN 2017-02-09 17:19:09

Yolunuz açık oyunuz HAYIR'lı olsun.

Avatar
Nurcan 2017-02-10 10:43:51