banner422
banner519
06 Şubat 2017 Pazartesi 09:24
Bahçeli'nin referandum stratejisi; Hedef Meral Akşener 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a verdiği başkanlık desteği nedeniyle MHP içinde eleştirilerin hedefi olan Bahçeli, muhalefetin öne çıkan ismi Meral Akşener'i hedef almaya karar verdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a başkanlık yolunu açan desteği veren isimlerden olan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, parti içinde güçlenen muhalefete karşı stratejisini belirledi.
Hürriyet'ten Abdulkadir Selvi'nin köşesinde dile getirdiği stratejiye göre, Bahçeli referandum sürecinde Meral Akşener'i hedef alacak.

İşte Selvi'nin köşesinde yer alan o bölüm:
“Referandum sürecinin en sancılı geçeceği parti MHP, önümüzdeki hafta Konya’da yapacağı toplantı ile startı veriyor. MHP’de kampanya süreciyle birlikte parti kimliğinin ağır basacağı beklentisi hâkim. Meral Akşener’i bu kez 15 Temmuz darbe girişiminden vuracaklar. Olağanüstü Kongre sürecinde Akşener ile FETÖ bağlantısını ön plana çıkaran Bahçeli’nin bu kez Akşener’i FETÖ’cü darbe üzerinden vuracağı haberleri geliyor kulağıma. Bakalım Bahçeli’nin heybesinde neler var?”
 

Son Güncelleme: 07.02.2017 09:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salman 2017-02-06 09:29:00

Bahçeliden bi cacık olmaz gitsin evlendirme programlarını seyretsin mhp nin genel başkanı meral akşenerdir

Avatar
Hanife 2017-02-06 09:33:43

Sandıktan Kurultay dan korkup mahkeme kapılarını aşındıran akp ye kıyakçılık yapan bahçeli meral akşenerle kusura bakmasın aşık atamaz

Avatar
Hüseyin 2017-02-06 20:30:39

Bahceliye hayır meral akşenere evet

Avatar
Yahya erarslan 2017-02-06 18:17:53

Genel başkan yorgun dinlensinartik hayırlı olsun

Avatar
Necdet 2017-02-06 22:03:40

Korkunun ecele faidesi yok Bahçeli yok olup gideceksin. Beş kuruş ettin değerini ama MHP daha güçlenir çıkar senin bu darbenden. En azından senden kurtulur. Meral Aksenere kurban ol bahçeli

Avatar
özizmitli 41 2017-02-10 12:28:06

sen bitik birisin bahçeli onun için sana fazla bişey demeyeceğim git evinde evlendirme proğramları izle meral hanıma bulaşma neden dersen aile kavramı çocuk yetiştirme evlendirme yada askere yollama gibi bir talim terbiyen olmadığından senden bir şey olmaz hadi bahçeli sana emeklilik Hayırlı olsun ve HAYIR Diyor sana Kırmızı kart gösteriyorum.eninde sonunda o partinin başına Hemşehrim meral hanım gelecek yüce mevlam her şeyin hayırlısını versin HAYIRRRRRRRRRR

Avatar
marko 2017-02-11 15:20:02

bahçelinin heybesinde ne var" demişsiniz... acaba AKP'nin heybesinde bahçeli için ne var diye soruyor insan...

Avatar
Kazan Kazan 2017-02-06 10:42:52

Devletin başına Devlet gelecek,oyumuz EVEEEEET.

Misafir Avatar
düşünceli 2017-02-06 11:40:57 @Kazan Kazan

ondan bir cacık olmaz devletin başına 3 kere geçme fırsatı oldu yapmadı niyeti devletin başına geçmek degil devletin başına çorap örmek

Beğenmedim! (1)

banner354

banner328

banner542

banner482