banner783
banner598
14 Ocak 2019 Pazartesi 12:10
Aygün aday oldu o olaylı toplantı gündeme geldi!
banner728
AKP Kocaeli Milletvekili iken 6 Nisan 2016’da yerel halk bileşenlerince gerçekleştirilen “Kentlilik Bilinci” paneline katılan ve yaptığı konuşma tepkilere neden olan Zeki Aygün’ün, Türklük ve manavlık diye bir kavramın olmadığını, çalıştayların mikro milliyetçiliği körüklediğini söylediği öne sürülmüştü. İddianın sahiplerinden biri de toplantının katılımcılarından olan Fevzi Canbaz’dı. Canbaz, “Zeki Aygün, önce akademisyenleri uyardı. Sonra çalıştayların mikro milliyetçiliği körüklediğini söyledi. Mikro milliyetçiliğinde PKK gibi örgütleri yarattığını söyledi. Bir anlamda bizim çalışmamızı PKK ile bir tuttu. Türklük ve manavlık diye bir kavramın olmadığını, bir gecede Türklüğü ve Türkçeyi getirdiklerini anlattı. Ben de en sonun da dayanamadım ve bağırdım. ‘Ben Allah’a şükürler olsun Osmanlı evladı değilim, Türk oğlu Türk’üm’ dedim. ‘Siz izin verdiniz PKK’ya’ dedim. Sonra ortalık karıştı. Bu adam bu güzel çalıştayı provoke etti. Daha sonra da salonu terk etti gitti.” demişti. Sonrasında ise Zeki Aygün, basına yansıyan bu ifadeleri kullanmadığını, konuşmasının saptırıldığını iddia ederek kendini savunmuştu. Yerel halk bileşenlerinden ise Aygün’ü haklı çıkaracak bir açıklama gelmemişti.

Aradan yıllar geçti Zeki Aygün, Derince Belediye Başkan adayı yapıldı ve 6 Nisan 2016’da gerçekleştirilen toplantıdaki tartışma, tekrar gündeme geldi. Pek çok isim sosyal medyada o gün çıkan haberleri paylaşarak Aygün’e, “Derince’nin yerli halkından, köylerinden nasıl oy isteyeceksin?” diye soruyor. Zeki Aygün’ün adaylığına AKP ve MHP’li tabanın da bu noktada bir tepkisi söz konusu.

Son Güncelleme: 14.01.2019 14:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep Kösemen @Derinceli 2019-01-15 23:49:02

Derinceli -diye geçinen embesil ben 1955 yılında derince'de eşraf çocuğu olarak doğdum beni tyehdit etmeye kalkma senin baban veya deden Derinceye göçmeden hangi ücra karadeniz köyünde yaşıyorsa sen oraya dön burada seni çarşamba pazarında öküz diye satarım benim adım Recep Kösemen Yörük diye'de bilirler araştır, adın ne bir tarafın yiyorsa onu söyle ben senin gibi sahte rumuz ile yorum yazmam

Avatar
Haydar bulut 2019-01-15 03:55:15

Zeki dede yaş 66 olmuş hala koltuk icin hırs icin mücadele etmeye çalışıyorsun hicmi düşünmüyorsun altta pırlanta gibi gençler var onlarda bu işin icine girsin yetişsin bu hırs niye niye anlama veremiyorum Allahım sana göre bileceğin en güzel rütbeleri göstermiş ama senin gözün niye hala erlikte senin ozmn niyetin farklı günahını almiyayimda sadece şahsi fikrim....

Avatar
Oradaydım 2019-01-15 00:04:35

Yerden kimse Aygün demedi diye Bi açıklama yaptı aynen söyledi iddia falan değil

Avatar
Derinceli 2019-01-14 23:46:28

Recep kösemen seni bi semizlerler o derince sana dar gelir haberin ola

Misafir Avatar
Recep Kösemen 2019-01-15 23:49:02 @Derinceli

Derinceli -diye geçinen embesil ben 1955 yılında derince'de eşraf çocuğu olarak doğdum beni tyehdit etmeye kalkma senin baban veya deden Derinceye göçmeden hangi ücra karadeniz köyünde yaşıyorsa sen oraya dön burada seni çarşamba pazarında öküz diye satarım benim adım Recep Kösemen Yörük diye'de bilirler araştır, adın ne bir tarafın yiyorsa onu söyle ben senin gibi sahte rumuz ile yorum yazmam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devletini seven 2019-01-14 22:12:36

Ey koca manavlar biz bunlara niçin oy verdik.bunlar müslüman garibin yetimin doğmamış nesillerin hakkını yemez diye biz zaten Resin hatrına oy verdik.kesinlikle oy yok bakın yeminle söylüyorum benim kadar zengin olmayanlar.hilelikle kendi yandaşlarına şirket kurdurarak.ihalelerle çoğu zengin oldu.bende manav.

Avatar
Recep Kösemen @MANAV 2019-01-14 21:58:45

Yine iyi beslenmiş semiz bir Laz Derince'de AKP adayı gösterildi Henüz 900 haneli bir köy iken doğduğum Büyüdüğüm 60 yıl kopamadığım Derincemin başına gelen yeni bir felaket

Avatar
Tolga 2019-01-14 20:02:25

Zekiye oy yok derinceden.

Avatar
MANAV 2019-01-14 19:29:53

Ben şimdi göreceğim kimleri pkk ya benzettiğini atalarimizin vatan yaptığı topraklara sonradan gelen zurriyetsizin soyunu sandığa gömme vaktidir. Vakit değişim vaktidir. Kabuk kırma bir olma vaktidir.

Misafir Avatar
Recep Kösemen 2019-01-14 21:58:45 @MANAV

Yine iyi beslenmiş semiz bir Laz Derince'de AKP adayı gösterildi Henüz 900 haneli bir köy iken doğduğum Büyüdüğüm 60 yıl kopamadığım Derincemin başına gelen yeni bir felaket

Beğenmedim! (0)
Avatar
MANAV 2019-01-14 19:27:10

Ben şimdi göreceğim kimleri pkk ya benzettiğini atalarimizin vatan yaptığı topraklara sonradan gelen zurriyetsizin soyunu sandığa gömme vaktidir. Vakit değişim vaktidir. Kabuk kırma bir olma vaktidir.

Avatar
Ali Demir 2019-01-14 17:49:23

ve bu memleketin çocukları he en ağır işlerde en zor işlerde çalışır maalesef yetki ve makam bu memleketin evlatlarına verilmez hep yönetilirler yönetmeye geldimi mikromilliyetçilikle suçlanırlar.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-14 16:30:21

Az kaldı az 31 Martta Kocaelide Türkiyede senden kurtulacak sayın Aygün,siyasi hayatına bu sefer sağlam nokta koyacaksın,nereden mi biliyorum,bugüne kadar bu il için NE YAPTIĞINI bilmediğimden!

Avatar
DERİNCELİ 2019-01-14 16:19:51

Ak parti li olarak Zeki Aygün e oy yok, bu adam millet vekilliği esnasında kaç kez Kocaeli için el kaldırmıs

Avatar