banner830
banner826
banner840
banner828
06 Mart 2019 Çarşamba 15:02
Aydın Ünlü  15 Temmuz’da  tankları durdurmuş!
banner728

Cumhur İttifakı AKP Kartepe Belediye Başkan Adayı Mustafa Kocaman, 31 Mart Yerel Seçimleri öncesinde hazırladığı projelerini dün kamuoyuna tanıttı. Tanıtım programında MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü’nün sözleri dikkat çekti. 15 Temmuz’da Eşme’de tankları durdurduğunu iddia eden Aydın Ünlü bugüne kadar hiç açıklamadığı konu ile ilgili olarak şu ifadeleri kullandı; “Siyasi partilerin milletvekili, belediye başkanı projelerini anlatırlar. Kartepeli tecrübeli bir milletvekili, Büyükşehir Belediye Başkanı’nın kopyala yapıştır projeler hazırladığından bahsediyor. Aslında tramvayın mimarı Büyükşehir adayımız Tahir Hocamızdır. Bugün Eşme’den İzmit’e 13 dakikada iniyorsam, bu Tahir Büyükakın’ın Genel Sekreterlik döneminin ürünüdür. Cumhur ittifakının mimarı sizlersiniz. 15 Temmuz’da Eşme’de tankları biz durdurduk. Ben orada tankın önüne geçtiğimde hep yanımda AK kadrolar vardı. Bizim liderlerimiz o akşam kurulan ittifakla siyaset yapıyor. Kocaeli’yi beraber yöneteceğiz, Kartepe’yi de beraber yöneteceğiz. 31 Mart seçimleri bir virajdır. Bazıları başka tarihlerden bahsediyorlar, sarı yeleklerle sokağa çıkmaktan bahsediyorlar. Kim çıkarsa çıksın bu millet kırmızı beyaz yelekleri giyer sokağa iner. Siyaset inanarak yapılır. Ben MHP İl Binası’na Cumhur İttifakı’nın posterini astım. Ben cumhur ittifakına inanan bir il başkanıyım.”

Son Güncelleme: 06.03.2019 16:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kürşat 2019-03-07 20:25:53

Merak ettim darbe başarılı olsa başkan diyecek mi idi bunları

Avatar
UZMAN 2019-03-07 17:29:44

Sayın ünlü bahsettiğiniz tank mevzusunu biraz açarmısınız 2013 yılından itibaren TSK rütbeli personeliyim kaç defa tank çıkmış birliğimizdende siz önüne geçtiğinizi ifade ediyorsunuz.

Avatar
Ülkücü 2019-03-07 11:34:08

Sayın Başkan bir gün de gündem olmak için susmayı deneseniz daha çok aranırsınız. Çünkü insanlar her gün sizin ne saçmalayacağınızı merak eder oldu.

Avatar
KAPTAN 2019-03-07 08:40:16

Bu konuşmaya göre desteksiz sallamya göre çıkan sonuç;stratejik bir kupon alanda yeni bir kafe daha açacak sanırım.

Avatar
Mert 2019-03-07 07:12:16

Karakter olmayınca bahçeli gibi sallayıp duruyor

Avatar
Bekirdereli41 2019-03-07 00:33:17

Hahahahah bu kadar yalan olmaz ya biri bu adami durdursun patlamaya hazir bomba gibi tek başina amerikaya kafa tutar :D

Avatar
Kocareis 2019-03-06 23:43:21

Eh bi kafe daha kaparsın bu gidişle...

Avatar
körfezli 2019-03-06 22:01:09

herkesi ve herşeyi sata sata devam ediyorsunuz. yol arkadaşlarınızı, inandıklarınızı, davanızı, bakalım satacak bir şey kalmayınca ne yapacaksınız.

Avatar
İzmitli 2019-03-06 20:23:57

Gülüyorum sadece

Avatar
Eşmeli 2019-03-06 20:01:08

Bu kadar yalan pes doğrusu

Avatar
Çukurbağlı 2019-03-06 18:58:00

cem yılmazın rakibi aydın ylmaz

Avatar
Ozgur 2019-03-06 18:46:29

Sakaci yaa..ver eline tabureyi hemen yan tarafa oturur

Avatar
Ibo 2019-03-06 18:07:33

Yalanını sevsinler kendi anlatır kendi inanir

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-06 18:06:55

Sağolsun,yaptıklarımı anlatmayı pek sevmeyen biri olarak,kendisine de önerir,siyasi hayatında başarılar dilerim!

Avatar
Suadiyeli 2019-03-06 17:17:08