banner783
17 Ocak 2019 Perşembe 09:42
Anket iddiası! AKP, kimi adayları geri çekebilir!
banner728

Herkes Cumhuriyet Halk Partisi ve İYİ Parti’nin ittifaktan dolayı belli noktalarda anlaşmaya vararak adayları geri çekmesinden bahsederken AKP’nin de 19 Şubat’a kadar kamuoyu yoklamaları gerçekleştirerek adayları halka soracağı, anketten zayıf not alanları geri çekme ihtimalinin olduğu konuşuluyor. AKP Genel Merkezi tarafından Kocaeli’deki adaylarla ilgili anketlere başlandığı söyleniyor. Karamürsel’de oturan ve gazetemize ulaşan bir vatandaş, telefonla arandığını ve mevcut belediye başkanı ve aday İsmail Yıldırım’dan memnun olup olmadığının kendisine sorulduğunu kaydetti. Bu anketi AKP Genel Merkezi mi, yoksa başka bir şirket mi gerçekleştirdi bilinmiyor.

Son Güncelleme: 17.01.2019 11:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ESKİ AKP LI 2019-01-17 14:59:28

AK PARTİDE YILLARCA GÖREV YAPAN BİRİ OLARAK (KURULUŞUNDAN YAKIN BİR ZAMANA KADAR ) ŞUNU ÇOK İYİ BİLİYORUM KI YAPILAN TEMAYÜL YOKLAMALARI ANKETLER ASLINDA TEŞKİLATLARA VERİLEN Bİ GAZDAN ÖTEYE GEÇMEDİ GEÇMEZDE , BAKIN AÇIKLANAN ADAYLARA BİR DE YAPILAN TEMAYÜL VE ANKETLERE EMİNİM Kİ ALAKASI OLMAYAN KİŞİLER AÇIKLANMIŞTIR. KİMLER AÇIKLANDI ONUN ADAMI BUNUN ADAMI YANİ VERİLEN GAZ BOŞ HAVA CIVA.... ONLAR AK PARTİLİ DEĞİLDİR SÖZÜNÜ, BUNLAR ONLAR ŞUNLAR ACABA DİYORLAR MI HAYIR DEMİYORLAR VE ONLAR YALNIZCA YANDAŞLARI İLE MEŞGULLER

Avatar
Darıca 34 2019-01-17 12:41:30

Darıca değişsin ona göre bizler muzoyu istemiyoruz oy yok REİS fikri duysun

Avatar
erol 2019-01-17 12:11:43

karamürselde büyükşehirde yüzde ellidört almış ak parti belediyede yüzde 44 almış birini nasıl aday gösterdi anlayabilmiş değilim

Avatar
Yıllık % 21 memura @Hatice Koncı 2019-01-17 10:34:00

Kendine yıllık % 26, memura 6 aylık % 11 zam yaptı, çok sallamışsın yemedik.

Avatar
Hatice Koncı 2019-01-17 10:06:58

Bence Akape kendini geri çeksin. Kendisine %26 zam alıp, emekli ve memura %10 zam yapan efendi istemiyoruz.

Misafir Avatar
Yıllık % 21 memura 2019-01-17 10:34:00 @Hatice Koncı

Kendine yıllık % 26, memura 6 aylık % 11 zam yaptı, çok sallamışsın yemedik.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehteran 2019-01-17 09:58:03

Yumurta kapıya dayandı İmir B.B.Reisi Aziz Kocatürk ekim ayında tekrar aday olmayacağını beyan ettikten sonra dün yeniden aday olmak istediğini söyledi. Deniz Baykal'a operasyon yapılıp istifası sağlandıktan sonra K.Kılıçdaroğlu'na da aday olacakmısınız diye sorulmuş "Hayır, değilim" yanıtını verdikten 1 gün sonra aday olduğunu açıklamıştı.........Bu chp çok güvenilmez oldu, tükürdüklerini yalıyorlar hep.

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482