banner598
banner608
banner654
13 Mayıs 2016 Cuma 19:04
Akşener: Kongreyi yapıyoruz
banner610
Son gelişmeler üzerine bütün gözler değişimci lilerlere çevrilmişti ve Türkiyenin umudu olan MHP Genel Başkan adayı Meral Akşener, Ankara 2. İcra Hakimliği MHP'li muhaliflerin olağanüstüsü kurultay yapılmasının engellenmesi kararına yapılan itirazı kabul etmesinin ardından twitter hesabından, "Olağanüstü Kongremiz,  Ankara Anadolu Otel Esenboğa kongre salonunda 15 Mayıs 2016 günü saat 10.00'da yapılacaktır" açıklamasında bulundu.Bu paylaşımla ülkede iktidar bekleyen değnekçilikten bıkan ülkücülere de yoğun katılım çağrısı yaptı.






Son Güncelleme: 14.05.2016 15:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kamil ince 2016-05-13 19:59:14

40 senelik ülkücü olarak MHP nin kurultayıni destekliyorum deyişime ihtiyaç olduğunu düşünüyorum

Avatar
Necdet Yurt 2016-05-13 19:41:29

MHP kurultayını destekliyorum.partinin degişime ihtiyacı var.Tüm aday arkadaşlara başarılar diler,Devltin Bahçesiyle caçiadan ayrılarak sarayda bir odada padişaha yardımcı olmasını dilerim

Avatar
Mustafa demir 2016-05-13 21:40:31

Sayın bahçeli de akp ye gitsin belki onada bir bakanlık verirler

Avatar
Gök Türk 2016-05-13 21:42:48

Haydi bismillah...

Avatar
saime 2016-05-13 23:09:26

mhp li değilim ama merak hanıma oy vereceğim bu kez ..

Avatar
Teksife Duygulu 2016-05-13 21:44:36

MHP li değilim ama Meral Akşener inşAllah seçilir oyum onu dur.Bu ülkeyi bir kadının kurtarabileceğine inanıyorum

Avatar
yunus B. 2016-05-14 11:47:53

Degişime evet deseydinde ülkücülerin kalbinde ömür boyu kalsaydın keşke ama ben sildim şimdiden yeni adaylar Allah yardımcınız olsun

Avatar
Tahsin 2016-05-14 00:22:36

Ulkucu olmayan birinin mhp de genel baskan olcagini sanmiyorum maral hanima saygi duyyorum ama mhp ye baskan olamsz.

Misafir Avatar
dilaver hamza 2016-05-14 07:36:43 @Tahsin

sengörürsün olcak ve gelcek ve yönetecek hayırlısı ile

Beğenmedim! (0)

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482