banner830
banner860
02 Nisan 2019 Salı 16:34
AKP’ye oy taşıyamayan Ünlü  Hala “ZİLLET” diyor
banner728

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü haftalık olağan basın açıklamasında kent ve ülke gündemine dair değerlendirmelerde bulundu. Ünlü İzmit’te CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet’in kazanmasıyla ilgili olarak, “İzmit’te Belediyeyi zillet ittifakı kazandı. Vatandaş bir mesaj vermiştir. Bu mesajı CHP’de, MHP’de AK Parti’de almalıdır. Biz üzerimize düşen mesajı aldık. İzmit kamuoyu rahat olsun. MHP hizmet etmeye devam edecek. Siyaset zordur. CHP İzmit’te kazandı ama kapalı kapılar arkasında verilen sözler ayaklara dolanmaya başlarsa İzmit sıkıntı yaşar” değerlendirmesinde bulundu. Ünlü’nün bu sözleri, AKP’ye oy taşıyamamasının yarattığı eksiklik sonrası hedef saptırma olarak yorumlandı.

Ünlü basın açıklamasında, “31 Mart Yerel seçimleri sonuçlandı. Demokrasiye inanan bir siyasi partiyiz. Kocaeli halkı seçimleri vakur bir şekilde karşıladı. Kocaeli’ye yakışır bir seçim oldu. Kazanan Türk Milleti’dir. Kazanan, Cumhur İttifakı, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemidir” dedi.

“CUMUR İTTİFAKI KAZANDI”

“Yüzde 52 bandında beklenen sonuç yine yüzde 52 bandında gerçekleşmitir” diyen Ünlü konuşmasının devamında, “ Kocaceli Cumhur İttifakı’nı sahiplenmiştir. Bizim baktığımız nokta Cumhur İttifakı’nın kazanmasıdır. Zillet İttifakı kaybetmiştir. Kocaeli’nin verdiği desteğe bakarız biz. Bu başarı Pensilvanya’ya ve Kandile’e karşı atılmış bir tokattır” ifadelerini kullandı.

“TEŞEKKÜR TURUNA ÇIKACAĞIZ”

“Ne belediye işçisinin burnunu kanatırız, ne esnafımızın hakkının yenmesine müsade ederiz” diyen Aydın Ünlü, “MHP meclis üyeleriyle kilit bir partidir. Hedef İzmit’e hizmetse 4 buçuk yıl var. Hizmet eden kazansın. Önümüzdeki süreçte uzlaşma ön plana çıkarılmalıdır. MHP olarak Cumhur İttifakı’na verilen destekten dolayı teşekkür turuna çıkacağız. Seçim sonuçlarının kesinleşmesiyle bir değerlendirme toplantısı yapacağız. Perşembe günü Tahir Büyükakın’ın mazbata programına katılacağız . Cumartesi günü de meclis üyelerimizle bir araya geleceğiz” şeklinde konuştu.

“BENİ ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA ANLAYACAKLAR”

Ünlü, zillet İttifakı söyleminde bulunmasının yine kendisinin uzlaştırma kültüründen bahsetmesiyle çelişip çelişmediğiyle ilgili soruya, “ Ben iktidar partisi değilim. Benim masumlar değiller dediğimi önümüzdeki aylarda herkes anlayacak. Bana bugün kızıyorlar, kızabilirler ama Zillet İttifakı dediğimde ne demek istediğimi 3-5 ay içerisinde anlayacaklar” diye yanıt verdi.

Son Güncelleme: 03.04.2019 09:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Köylüsü 2019-04-08 01:25:19

Bu yorumları okuduktan sonra daha röportaj vermez umarım.Ne Vasıfla laf söylüyor , sana bu lafları söyleyenler asıl 3 5 hafta sonra yanında duracak mı o zaman bizde senin ne kadar boş yaptığını göreceğiz.

Avatar
rıza songeç 2019-04-06 13:50:20

bunak bu adam bunu ipleyen olmadıkça konuşmaya devam ediyor.
bizim basında bunu haber yapıyor,gidin bir bebeğin ağlamasını çekin koyun dinleyelim yemin ederim daha mantıklı olurç

Avatar
.... 2019-04-06 04:36:55

Esmeliden il başkanı yaparsan ne iki eklemeyi bi araya getirebilir nede bilgi verebilir çakma mhp li

Avatar
Korfezli 2019-04-05 00:30:28

Izmiti kaybetmenin tek sebebi kocaelispor taraftaridir yillarca yok saydiniz ve artik siz yoksunuz kimse kocaelispor taraftariyla oynamya kalkmasin sabir bitti son sozu kocaelispor taraftari soyledi izmit merkezde buyuksehire cikan oy sayisina bakin anlarsiniz

Avatar
DELİ KURT 2019-04-04 21:10:41

Lafa bakarım laf mi diye söyleyene bakarım adam mi diye

Avatar
izmitli 2019-04-03 15:39:08

ayakta karşılanacaktınız ya, ne oldu.. şimdi sizi paçavra gibi atarlar bir kenara..zillete muhtaç olursunuz

Avatar
Barish 2019-04-03 15:15:18

Milliyetçilik bu mu nerde o eski milliyetçiler millete zillet demek ne demek bunların hesabını rabbim öbür dünyada size sorsun soracakta sizler rahmetli Alpaslan Turkes in kekemiklerini sizlatiyorsunuz yaziklar olsun diyorum zillet e karşılık illetsiniz o zaman ben rahmetli Turkes siyasetinde yaşamış biri olarak fikrimi yazdim

Avatar
Faruk Bostan @Kartepeli 2019-04-03 15:02:00

Kocaelispor kullanıcı adın yemedi şimdi Kartepeli adını kullanıp aynı lafları geveleme evlat. Benim gibi Delikanlı ol Bak KARAOSMANOĞLU Gitti Newzoş Gitti Ben dimdik ayaktayım anladın sen...

Avatar
zahit günay 2019-04-03 11:32:49

zillet ne demek 05392789283 bu neyin hırsı.

Avatar
Cemal 2019-04-03 10:26:48

Bu arkadaşın , bir doktorapsikolopa ihtiyacı yok mu ? Yancı olmaktan dengesi bozulmamış mı? laf salatası yapmaktan başka ne iş yapar? Buna bir ofis vermişler , bütün gün atıp tutuyor. Ülkücü dediğin vatanını , milletini sever ama ona ilaveten dürüst olur, ahlaklı olur. Konuşmasını, oturup kalkmasını, devlet edep adabını bilir. Söz gümüşse sukut altındır . bunu bilir. Dostunu, kardeşini bilir. İnanana abuk sabuk konuşmaz. Ağzından çıkanı kulağı duyar. Sen yıllardır bir türlü çizgiyi bulamadın. Bu yaştan sonra öğrenmek zor gelmesin. Siyaset sana bin gömlek ağır, sen git yapacağın işlerle uğraşmalısın. Onuda anlamak bir erdemdir.

Avatar
Musa Sert @Kartepeli 2019-04-03 09:57:00

Evlat, git onu kürsüde megri megri çıvıran Rte, Emine, Barzani, Şivan Perver, İbo'ya sor. Pkk ile Oslo görüşmeleri için ben yapmadım devlet yaptı diyen reyizine sor. Abdullah Öcalan'a İmralı'ya heyet gönderen başkanına sor. Kendine %26 zam alıp emekli ve memura %10,19 zam veren saray başkanına sor. Eyt'lere türedi diyen partili cumhurbaşkanına sor. Ama önce şunu sor, neden ülkede tarım ve hayvancılığı bitirdiniz?

Avatar
Kocaelispor lu 2019-04-03 09:36:43

Niye tek chpliler mi kocaelisporlu yaş 40 beni tanıyan tanır sen rahat ol

Avatar
Seco 2019-04-03 02:54:16

Yetersiz herif seni zillet bilmem ama zilli senin olduğun belli fazla a haber izleme ittifak mantığından uzaklaş akp artık sana selam vermez

Avatar
İzmitli 2019-04-03 02:53:45

Ünlüsün yalan gıybet , şantaj, ve iftirada cahil adam oynak

Avatar
İZMİTLİ 2019-04-03 01:57:26

Emeklilikte yasa takılanların onurlu duruşuna hak mücadelesine saygı gösterin şerfsizlik yapmayın.

Avatar
Fetocular 2019-04-03 01:01:56

Ve Fethullah Gülen in evlatlıkları konuşuyor....

Avatar
41441 2019-04-03 00:31:31

Bu nedir yaa Ankara İstanbul Antalya şimdi biz zillet tiz ha e başkan sen bu devir geçince kimle selamlaşıcan iyi ol artık İstanbul a gitme

Avatar
Cumhuriyet 2019-04-02 23:23:35

Bu adamı gördükçe midemin suyu ağzıma geliyor.Türlü oyun ve hileler ile muhalefetin aldığı Belediyeleri Meclis üyeleri ile çalışamaz hale getirecez ve millete yalan söyleyip,bakın gördünüz mü bunlarda bir yol olmaz,deme planını dolaylı yollardan anlatmak istiyor bu soytarı.Bakın bu kafa ile devam edin beni bu zamana kadar akp hiç yanıltmadı ama bundan sonrada yanılmayacağım söyliyeyim 3-5 ay olmasada sen ve kapıkulluğunu yaptığın iktidar en geç 2 sene içerisinde tarihe mal olacak ve senin gibi şeref yoksunu tipler namusuzluğunuz,yediğiniz haklar ve ihanetiniz ile anılacaksınız.Bunu herkesin görmesi lazım birilerinin sonu gelmek üzere artık.Soytarı demeden de geçemeyeceğim..

Avatar
Gazi 2019-04-02 22:18:46

Ben bir gazi babasiyim bu Zillet laflari kendilerine aynen iade ediyoruz.Bu sozleri soyleyenlerde millet nazarinda fetocular gibi haindirler.Bizim gibi milliyetci imanli vatandaslar zillet olamaz.Nokta.

Avatar
çakar 2019-04-02 21:55:50

eceli gelmiş köpek cami duvarına işer,

Avatar
Guven aydin 2019-04-02 21:35:56

Sen ulkucu olsaydin ,kendi ulkudasini tutardin ,simdi gitmis fetonun siyasi uzantisina oy verdin,utanmadan birde zillet diyon

Avatar
Ata 2019-04-02 21:29:11

Bence doğru diyor derince körfez dilovası karamürsel hatta kandıra nile giderdi mhp desteklemese

Avatar
Kartepeli 2019-04-02 21:06:32

Yorumculara ve bu haberi yapanlara soruyorum bir türlü cevap alamıyorum İzmitte hdp çok etkili oyuvardı nerede kullandılar acaba

Misafir Avatar
Faruk Bostan 2019-04-03 15:02:00 @Kartepeli

Kocaelispor kullanıcı adın yemedi şimdi Kartepeli adını kullanıp aynı lafları geveleme evlat. Benim gibi Delikanlı ol Bak KARAOSMANOĞLU Gitti Newzoş Gitti Ben dimdik ayaktayım anladın sen...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Musa Sert 2019-04-03 09:57:00 @Kartepeli

Evlat, git onu kürsüde megri megri çıvıran Rte, Emine, Barzani, Şivan Perver, İbo'ya sor. Pkk ile Oslo görüşmeleri için ben yapmadım devlet yaptı diyen reyizine sor. Abdullah Öcalan'a İmralı'ya heyet gönderen başkanına sor. Kendine %26 zam alıp emekli ve memura %10,19 zam veren saray başkanına sor. Eyt'lere türedi diyen partili cumhurbaşkanına sor. Ama önce şunu sor, neden ülkede tarım ve hayvancılığı bitirdiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2019-04-02 21:05:54

yüzsüz herif

Avatar
Eski Ak Partili 2019-04-02 21:03:57

Kel aynak kuşu GEBERMEYEDE GEBERMİYOR

Avatar
adem 2019-04-02 20:32:46

karektersiz terbiyesiz herif hala ne yüzle açıklama yapıyor

Avatar
İzmitli 2019-04-02 20:32:37

Hangi siyasetçi ki ağzı nefret kusuyor, insanlara hakaret ve küfrediyor, kötü sözler dilinden eksik olmuyor ise kahrolsun, helak olsun, rabbim gün yüzü göstermesin, iki yakası bir araya kavuşmasın. Her kim ki siyasetten bir çıkar elde ediyor ise, rabbim kendinden, ailesinden, çocuklarından çıkarsın. Bu kandil günü dualarım kabul görsün rabbim nezdinde inşAllah. Amin...

Avatar
Ali 2019-04-02 19:57:32

Bi sus be mide bulunduruyorsun artık. Sayın editör sitenize ne zaman girsek bu şahsın haberini yapıyorsun. Suç galiba sizde

Avatar
Çiçero 2019-04-02 18:25:25

Yanlış anlamayın sevgili basın mensupları, ama bu adamın gereksiz konuşmaları haber yapıldılkça daha da ileriye gidip saçmalamaya başlıyor.. Hürriyet hanımefendiye oy veren herkese hakareti nasıl diline dolayabiliyor..!! Ama önüne çıkacak yüzlerce dava dosyasını gördükten sonra ne yapacak acaba!!.

Avatar
Lale Bakçı @Kocaelispor lu 2019-04-02 17:51:18

Kocaelisporlu olduğuna inanmıyorum, ama sana diyorum ki; bir git işine!

Avatar
Ak Partili 2019-04-02 17:50:35

Ben bir Ak Parti üyesi olarak; başta sayın cumhurbaşkanımız, sonra Sayın Devlet Bahçeli ve sizin gibilerin kullanmış olduğunuz dil yüzünden sandığa gittim, oyumu tüm seçimler için İyi Parti ile Saadet Partisi'ne verdim ve görüyorum ki en doğru kararı vermişim. Bir sonraki seçimlerde yine aynı dili kullanırsanız yine aynısını yapacağım. Ailemizde 18 oy var, siz değil diliniz kaybettirdi.

Avatar
Kocaelispor lu 2019-04-02 17:02:22

Doğru söylüyor

Misafir Avatar
Lale Bakçı 2019-04-02 17:51:18 @Kocaelispor lu

Kocaelisporlu olduğuna inanmıyorum, ama sana diyorum ki; bir git işine!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Caner 2019-04-02 16:48:14

Yeter artık sessiz olun kutuplaştırmayın insanları

Avatar
Musa Sert 2019-04-02 16:41:02

İllet oldun, zillet dedin. Nasıl aldım ama İzmit'i? Sen tramvay cafe'ye otur ve sıkı sıkı sahip çık bence Aydın. Kocaman adam oldun, ama ağzın ve dilin düzelmedi bir türlü.

Avatar
izmitli 2019-04-02 16:40:15

güldürmeye devam diyorsun yani :)))))

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-02 16:38:01