banner598
22 Mayıs 2018 Salı 17:21
AKP’nin listesine  cemaat benzetmesi
banner728

24 Haziran erken seçimleri için milletvekili aday listeleri Yüksek Seçim Kurumu’na (YSK) iletildi.

Özellikle iktidar partisi AKP’de listelere çok sert tepkiler geldi.

7 milletvekilinden yalnızca birini, Zeki Aygün’ü değiştiren AKP’de eski teşkilat yöneticileri de listeye ateş püskürdü.

Gebze Trabzonlular Derneği Başkan Yardımcısı, AKP’de Hasan Soba’nın ilçe başkanlığında ilçe başkan yardımcısı olarak görev yapan, eski Has Parti Kurucu İlçe Başkanı,

Refah Fazilet ve Saadet Partisi’nde de ilçe başkanı olarak görev yapan Recep kaya liste için cemaat benzetmesi yaptı, “Cemaak’la yola devam” ifadelerini kullandı.

Kaya’nın paylaşımı çok yoğun tepki topladı.

Son Güncelleme: 23.05.2018 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemitoğulları gülsüm 2018-05-23 13:20:42

Tüm cemaatlere sahip çıkanlar belli,cemaatlerin bir tanesinin fettullah yalaması ile ilgili düşüncelerini toplumun duymaması belli,ne diye bunlara sahip çıkarlar ben bilmem ama TÜRK MİLLETİ kendi gözleri ile olanı biteni görür emin olun cevaplarını en kısa zamanda alacaklardır.

Avatar
ALİ 2018-05-23 09:05:16

Meşhur o foto varya hani dışarda başı açık fetonun yanında başı kapalı olan bayanlar la beylerin olduğu resimde de 5 tanesi seçilecek yerlerden aday gösterildi Kocaeli herkes herkesi bilir

Avatar
Gebze 2018-05-23 03:44:53

Gebze'den aday gösterilen kişileri kim destekledi onu açıklasınlar bu nasıl is partiyi bitirdiler kim referans oldu bu insanlara aklım almıyor dava diye birşey YÖK kardesim rant para şöhret şatafat kocaeliyi yediler

Avatar
Canisarez 2018-05-23 01:00:35

Fikri ışığın düz vekilliğe mahkum edilip ekibi olan ceyhan ve emre kahramanın çizilip fikri ışığın kolunun kanadının budanmasını biz bekliyorduk.tayyip erdoğan fikri ışıgın gölgesinde ceyhan ve ekibinin ne haltlar yediğini öğrendi neşteri vurdu.emre kahramanın fetö ortaklığı ceyhanın akçeli işleri firmasıyla kamu kurumlarını soyması gün gibi ortadayken bunun bedelinin olmayacağını düşünenler çok yanıldı.şimdi görünüyorki listeye eleştiri antipropagandalar ceyhan yanlılarının işi.nasıl ki temayül sonuçlarını algı adına kamuoyuna hayali sıralamayla sunan ceyhan ve kahraman şimdide yandaşları üzerinden listeye kara propaganda yapıyor..ceyhanın olduğu liste 6 bu liste 8 yapar.boşa kürek çekmeyin siyasi bitiksiniz artık..

Avatar
Ali keleş 2018-05-22 19:37:49

Ufuk ekinci niçin ilçe Başkanı olamadı ?
Ufuk ekinciyi kim ilçe Başkanı adayı çıkardı ?
Ufuk ekinci Gebzeli cemaatın önde gelen ismi Lokman Demir’in avukatlığını yaptı mı ? Hatta tutuklandığı gün adliyeye gitmeyerek lokmanı kazıkladı mı ?
Ufuk ekinci Nin çocukları 17 25 aralık operasyonu sonrası hangi okulda okumaya devam etti ?
Okul cemaatın okulu muydu ?
Gesiat denen cemaatın avukatlığını hiç yaptı mı ?gesiat üzerinden ticaret odasının işlerini aldı mı ?gebzede önde gelem cemaatcı fetçcü iş adamlarının avukatlığını yaptı mı ?
Halit Uçar’ın avukatlığı ?
Tayaş ın avukatlığı ?
Yani Recep bey haksız değil Hakan höbek fetö de masum değil yani rant ve fetö partisi fikri beyi Allah’a havale ediyorum

Avatar
Arif zengin 2018-05-22 19:27:39

Hakan öbek in ortağı ovam sağlık cemaatcı değil mi ?
Hakan höbek geçen haziran seçimlerinde niçin aday olamadı ?
Sicil temiz değil miydi ?
Sicilini kim temizledi ?
Sicilde problem neydi ?
Emniyette fetö listesinde ismi varmıy Dı?
Var ise kim hangi siyasi devreye girdi ?
İfade verdi mi ?
Ayağından niçin vuruldu ?
Evinin önünde kim kurşunladı ?
Merkez hastanesi bu güne kadar devletten ne kadar ceza yedi ve nelerden dolayı ceza yedi ?

Avatar
İzmitli 2018-05-22 17:43:33

RECEP KARDEŞ BIRAK BETER OLSUNLAR YERLERDE SÜRÜNSÜNLER DEMEK FETO PARTİDE HALA HAKİM AK PARTİ KAZANSA NE YAZAR BU SAATTEN SONRA EKONOMİ BAKANI BİLE NE DEDİ GEÇENLERDE TELEVİZYONDA HEDEF KUDUS DEĞİL HEDEF TÜRKİYE AMERİKA GEL KARDEŞİM HUZURUMUZU BOZMA KANSIZ ÜLKEYE EL KOY BUNLAR SENİ DİNLEMEDİ HALKIN SUÇU YOK NE PİYASALARDA HUZUR NE ASAYİŞTE NEDE YATIRIMDA HUZUR

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482