banner830
02 Şubat 2019 Cumartesi 14:14
AKP’li yöneticiye  milyonluk ihale..!
banner728

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi her yıl çeşitli tanıtım organizasyonları düzenliyor. Gümüşhane, Bingöl ve Trabzon gibi kentler için düzenlenen tanıtım programları belediye tarafından tek bir firmaya ihaleye ediliyor. Söz konusu ihale her yılın sonunda bir sonraki yıl için düzenleniyor. 2019 yılı ihalesini AKP Kocaeli İl Yönetim Kurulu Üyesi Gökhan Meriç’in şirketi GES Ajans kazandı. Söz konusu firma tanıtım başına yaklaşık olarak 750 bin lira teklif verdi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Trabzonlular Derneği tarafından 07- 10 Şubat tarihleri arasında Uluslararası Fuar Merkezi’nde düzenlenecek olan tanıtım günleri organizasyonunu da Meriç’in yapacağı öğrenildi. Trabzonlular Derneği Başkanı Sami Durmuşoğlu önceki gün bir paylaşım yaparak söz konusu organizasyon için Gökhan Meriç’le görüş alış verişi yaptıklarını söyledi. Durmuşoğlu'nun paylaşımında şu ifadeler yer aldı; “Hemşehrimiz Ak Parti İl yöneticisi Gökhan Meriç’in güzel konuk severliğinden dolayı teşekkür ediyorum. Trabzon Tanıtım Günleri ile ilgili görüş alışverişinde bulunduk.”

AKP kulislerinden edinilen bilgilere göre il yönetim kurulu üyesi olduktan sonra Gökhan Meriç, şirketini kardeşine devretmiş, ancak halen bütün işleri o yürütüyormuş…

Son Güncelleme: 03.02.2019 09:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selim 2019-02-04 19:39:32

Belkı aslı astarı yoktur belkıde dogrudur,fakat bu işlerı bırılerı yapacak onemlı olan ıhale şeffaf olması yetkılılerın bunu acıklaması mecburi umarsız açıklama yapan olur,aksı taktırde Kocaeli’de akp zarar verır bunu hıç bir ak partili istemez akpartıden nemalanan harıç

Avatar
İzmitli... 2019-02-03 19:28:51

Bilip bilmeden yalan konuşmayın insanları belgesiz haber yapmayız diyordunuz. Nerde belgeleriniz resmî olarak insanlar is yapıyor.

Avatar
Vatansever 2019-02-03 12:15:36

Her yeri bu Trabzonlular zaptwtmiş halde bu kadar ırkçılık yapılan bir dönem hiç görmedim. İzmitin çocuğu boş beleş gezerken bunlar her yeri her ihaleyi alıyor.

Avatar
41441 2019-02-03 12:04:05

Kak cuk oturmuş güzel isim kendilerini ifade etmekte zorlanmazlar fatura işi berbat

Avatar
Vatandaş 2019-02-03 07:58:36

Akp zihniyeti bu malesef, partiye girme amaçları da bu kişilerin asla siyaset değil. Size bir isim de ben vereyim, nemalanmak isteyen ama sırasını bekleyen Sedat Köse

Avatar
izmitli 2019-02-02 23:58:28

cehalet bunları getırır normaldır trabzon dan kurtulus ızmıtın kurtulusu olur

Avatar
İşçi 2019-02-02 22:22:42

Yazıklar olsun diyorum size paraları havaya atın işçiye sıra geldiği zamanda belediyede para yok deyin bu işin öbür tarafıda var gün ola harman ola yaa sabırrrr

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-02-02 17:41:24

Hırsız hırsızı tutar boşa dememişler

Avatar
Ersoy Kandemir’den AKpye 2019-02-02 15:29:12

Bence partinin adı AK değil KAK olmalı,KAK=KENDİNE ADALET VE KALKINDIRMA anlamında yani.HAYDA BRE KOCAELİDEKİ AKPli adaylar ve mevcutlar MAL VARLIKLARINI AÇILASINLAR da göreyim bir yüreklerini!

Avatar
adalet ve kalkınma 2019-02-02 14:21:14

Körfez Cumhuriyet Başsavcılığında Körfez Belediyesi ve diğer kamu kurumlarına sahte fatura kesmekten yargılanıyor..!!!

banner354

banner820

banner482

banner846

banner599

banner328