banner783
23 Ocak 2019 Çarşamba 14:07
AKP’li vekilden büyük gaf!
banner728

AKP Kandıra Belediye Başkan Adayı Adnan Turan’ın tanıtım programı bugün Kandıra Turan Güneş Kültür Merkezi’nde gerçekleşti.

Programda söz alan AKP Kocaeli Milletvekili Radiye Sezer Katırcıoğlu katılımcılara ve destekçilere teşekkür ederken Cumhur İttifakının ortağı olan Milliyetçi Hareket Partisi yerine CHP’ ye teşekkür etti.

Hatasını fark edemeyen Katırcıoğlu partililerin uyarmasına rağmen yaptığı gafı yine anlamayarak bu kez de Büyük Birlik Partisi katılımcılarına teşekkür eti. En son yaptığı hatayı anlayan Katırcıoğlu MHP’ye teşekkür etti.

Son Güncelleme: 23.01.2019 16:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş @Ak 2019-01-24 08:16:32

pardon ne yapıyorda cok çalışıyor birileri elini kaldır diyor kaldırıyor indir diyor indiriyor. kazma kürekle işmi yapıyor.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-24 01:52:47

Olabilir dil sürçmesidir,insanlık hali.Değerli hemşerime oy vermemiş olsamda kendisi bana hep çocukluğumu hatırlatıyor,mutlu oluyorum,ahhhh ahhhh nerde 1980lerdeki İzmit,nerede bakkal Ahmet dedem,yıllarca hal yolundan yürüyüp Değirmendere otobüsüne binip giden,eski İzmit’i çok özlüyorum,sayın vekilimizi görünce de mutlu oluyorum,ne diyeyim.

Avatar
İzmitli 2019-01-23 20:40:30

Hürriyet hanım maça gidiyor siz nerdesiniz peki pardon hürriyet hanım Pazar’dan gelirken siz onu taklit etmişsiniz öylemi sizler siniz hürriyet hanım ı popüler yapan lar

Avatar
İzmirli 2019-01-23 20:37:03

Seni Meclis’e vekil seçende seçdirende suç sende deyil ki kalibreni okadar beya demi vekil hanım

Avatar
Sema Güngör 2019-01-23 18:13:08

Yazık, kıyamam. AMa suç bunda değil de bunu meclise sokan seçmenlerde. Övünsünler eserleri ile.

Avatar
hacı 2019-01-23 16:56:28

Ne olacak Allah söyletti.Zaten cumhur ittifakı oldu kibir ittifakı.

Avatar
Karadenizli 2019-01-23 15:08:55

Ben ADALET VE KALKINMA PARTİLİYİM ... Lakiiin bu bayan asla benim vekilim olamaz. Zaten Ankara'dan nasıl olduysa tepeden geldi ve kendisinin vekili oldu.. nasıl oluyorsa, vAllahi benimde kafam karışti..

Avatar
selami doğrusöz 2019-01-23 15:04:54

İşte senin vekilliğin de bu kadar,dil sürtmesi olur da bu kadar değil. Sanırım bu hanım efendinin gönlü CE HA PE de.. ..:)

Avatar
levent 2019-01-23 14:44:19

olay budur işte.... binlerce vatandaşın vekili 25000 tl maaş alıyor artı ömür boyu vekil emeklisi veee ????

Avatar
Ak 2019-01-23 14:22:28

Kim bilir kaç aydır uyku uyumuyor,zihin yorgunluğu olabilir bu gaf değildir sayın vekilin ne kadar yoğun çalıştığının göstergesidir Allah kolaylık versin

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-01-24 08:16:32 @Ak

pardon ne yapıyorda cok çalışıyor birileri elini kaldır diyor kaldırıyor indir diyor indiriyor. kazma kürekle işmi yapıyor.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482