banner783
banner826
banner840
banner828
10 Mart 2019 Pazar 18:47
AKP’li vekil Hürriyet’e çattı: “TİYATRO…”
banner728

Cumhur İttifakı İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül’ün proje tanıtım toplatışında konuşan AKP millevekili Mehmet Akif Yılmaz, CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet’e çattı. 15 Temmuz zamanı Hürriyet’in “Tiyatro var tiyatro” diye sosyal medyadan açıklama yaptığı söylerken, “Bir milletvekili, şimdi belediye başkan adayı böyle konuşuyordu. Bunlar sadece darbe döneminde hükümet yüzü görmüşler. Türkiye eski karanlık günlerine dönmeyecek” dedi

Son Güncelleme: 11.03.2019 08:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
esnaf 2019-03-11 11:28:36

Selamünaleyküm arkadaşlar.Tayyip erdoğan bu millete illet zillet diye hakaretler edip aşağıladı ya inanın müslümanlar olarak bunlara oy vermenin çok büyük vebali vardır.

Avatar
Fatma Hürriyet Kocaelili. 2019-03-11 09:35:00

Tosunum sen Babanın Müslüman rolü oynadığı siyasi komedileri izleyerek büyüdüğün için her siyasetçiyi Tiyatro oynuyor sanmana hak veriyorum zaten daha fazlasını zaten senden beklemiyoruz. Ha bir'de mecliste Rizelilere yaptığın kıyağın yarısını'da seçildiğin kocaelililere yapsan seviniriz.

Avatar
hacı 2019-03-10 22:27:14

bu vekil oy almak için ayağımıza geldi ve benim sorunum vardı ve ilgileneceğini söyledi ve vekil oldu gidiş o gidiş bir daha aramadı zaten izmite faydası yokki bana olsun

Avatar
Tepekölu 2019-03-10 22:14:20

Sizin gibi karanlık yüzlerini aydınlatacak sen millet vekilisinde ne yaptın kocaeli için parmak kaldırmaktan başka a z kaldı martın sonu bahar

Avatar
Tepekölu 2019-03-10 22:13:36

Sizin gibi karanlık yüzlerini aydınlatacak sen millet vekilisinde ne yaptın kocaeli için parmak kaldırmaktan başka a z kaldı martın sonu bahar

Avatar
Hacı 2019-03-10 21:43:23

Takiyyeci sevki yilmazin takiyyeci oglu.

Avatar
büyükşehir 2019-03-10 20:36:14

ruhuna fatiha canım elbette tiyatro bu ülkedeki en azılı fetöcüler onlara banka kurduruan kurumları peşkeş çekenlerle ilgili en ufak bir soruşturma yok sencede tiyatro değilmi ??

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-10 20:18:04

Yahu bunlardan başka herkes fetöcü koskocaman adamsın Müslümanım diye gezersin iftira atmak ayıp,günah değil mi?Geçmişinizi fetö ile yolda gezen kedi,gökte uçan kuş biliyor.Belge varsa çıkın gösterin,yoksa bu fetö yöntemlerinden vazgeçin,fetöcü alçaklar ne diyordu?Biz içerideyiz,fikirlerimiz iktidarda bu söz senin gibilerin ağzından çıkanlar ile daha bir anlam kazanıyor...

Avatar
Musa Çağıran 2019-03-10 18:57:39

Bu herif Atatürk düşmanı şevki'nin yavrusu değil mi? Allah kitap siyaseti yapan ama haramdan, gıybetten, kalp kırmaktan korkmayanlar topluluğu. Yırtın bir tarafınızı ama Sibel den belediye başkanı çıkmaz.

banner354

banner820

banner831

banner824

banner599

banner328

banner482