banner729
banner598
banner726
26 Şubat 2017 Pazar 12:07
AKP’li isim: Kanıtlasınlar, “Hayır” oyu vereceğim
banner728
2016 yılının şubat ayının ortalarında Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, yaptığı açıklamada çalışma izni alan Suriyeli vatandaşların Türk vatandaşları ile aynı statüde maaş alacağını, en düşük maaşın asgari ücret olacağını açıklamıştı. O dönem asgari ücret 1300 lira idi, şu anda ise 1400 lira… 2016 yılının eylül ayında ise kamp dışında kalan 1 milyon Suriyeliye ‘Kızılay Kart’ ile her ay 100’er lira yardım yapılacağı açıklandı.

Ülkelerindeki iç savaştan kaçanlar arasında genç, sağlıklı erkeklerin de olması ve ülkemizden askerlerin Suriye’de savaşıp şehit düşmesi pek çok kişinin canını sıkarken bununla ilgili sık sık da sosyal medyada yorumlar yapılıyor. Bu yorumların yapanlar arasında her kesimden insan mevcut. Bir de bir söylenti var ki Suriyelilere çalışmadan maaş bağlandığı yönünde.

İşte bu söylenti üzerine dört Suriyeliyi çevirmiş ve “Devlet size 1300 lira yardım yapıyor mu?” diye sormuş AKP’nin kurucu üyelerinden İzmitli Gökhan Ayyıldız. Soru yönelttiği dört kişiden ikisi, sadece Avrupa Birliği’nden 280 lira yardım aldığını belirtmiş. Ayyıldız da bu durumu sosyal medyada paylaşıp, “Şu 1300 lira yardım alan Suriyelileri bana bir gösterin hele ya?” diye not düşmüş altına…

Ayyıldız’ın diğer bir paylaşımı ise yine bu konuyla ilgili… CHP’li vekillerin ve siyasetçilerin “Siz işsizsiniz ama Suriyelilere devlet 1300 TL para veriyor, gelin bunlara ders verelim, ‘Hayır’ oyu verin” şeklinde propaganda yaptığını belirten Ayyıldız, “Tüm kutsal değerler üzerine yemin ederim ki devletin Suriyelilere 1300 lira para yardımı yaptığını kanıtlasınlar, referandumda ben de ‘Hayır’ oyu vereceğim! Kanıtlayamazsanız, bu yalansa siz ‘Evet’ verecek misiniz?” ifadelerini sarf etti.



Son Güncelleme: 27.02.2017 14:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İsimsiz 2017-03-05 16:21:28

Beyler bende evet diyecektim ama rte yi başkan yapmaksa meseleniz ben ülkem için hayır diyorum çünkü nedense güvenemiyor adam hepte kandırıldı osloda akil insanlar feto bakalım şimdi kime diyecek kandırıldık diye bide unutmadan abudik kubidik 1000 ali var tam bir facia kendini ne kadarda olumsuz biriymiş gibi görüyor kendini ben bunlaramı diyicam tabiiki hayır diyicam

Avatar
Özizmitli 41 2017-02-28 08:51:01

Esnaf sen ne ayaksın senin esnaflıgından şüphe duyuyor ve senin %65 evet ini tersine çevirip %65 HAYIR %35 evet çıkacağı oslo,dolmabahçe,15 temmuz şehit ve gazileri ile kıbrıs, kore,istiklal savaşı şehit ve Gazileri arasında fark yaratıldığı halkın ikiye bölündüğü için hayırlısı olması için HAYIR diyorum

Avatar
ESNAF 2017-02-27 11:52:50

15 yıldır yapılanlara partizanca bakmadım.ve yinede bakmıyorum.Turkiyenin huzur ve selameti için çok şey yapıldı.ve yapılmaya devam ediliyor.yapılanları görmemek için çok çaba sarfetmek gerekiyor.buda insan sağlığına çok zararlı.bütün hastalıkların başı aşırı sitres oldugunu uzmanlar açıklıyor.Evet diyorum.%62ve üzeri Evet tahmin edip stresten uzak duruyorum.

Avatar
ESNAF 2017-02-27 11:40:37

15 senede yapılanları görüyorum.niyeti üzüm yemek olanla bağcıyı dövmek olan arasındaki fark açıkça belli oluyor.vatanı olmayan süriyeli kardeşlerimizin bir kısmı genelde çoluk çocuk çadırlarda yaşıyor.birkısmı polislik egitimi aldı.kurtarılan bölgelere güvenliği sağlamak için gönderiliyor.bir kısmı ösö de savaşıyor.birkısmıda vs ışlerde vb.sonuçda sınırın olan bir ülkede huzurun olursa seninde huzurun olur.atalarımız ne demiş.ev alma komşu al.onun için Evet diyoruz.istikrar olması huzur olması güçlü bir Türkiye için Evet diyoruz.

Avatar
Mehmet ESNAFABEŞ 2017-02-27 09:44:28

Esnaf, işin gücün yok sanırım bu kadar yorum tapabiliyorsun. İşte sadece bu yüzden bile esnafa acımam. Tabii esnafsan gerçekte. Aktrol...

Avatar
ZEREN78 2017-02-27 09:05:08

Peki bie ayda bunlar 280 tl ile nasıl geçiniyorlar? O zaman hırsızlık yapıyorlar veya ahlaksız/Kanuınsuz işler yapıyorlar..değil mi?

Avatar
ESNAF 2017-02-27 04:29:12

Bu akşamın su götürmeyen yorumu.baykal %51 demek % yüz demek değilmiş.buda benim yorumum.%25 demekde %75 demek değil.nedemek istediğim anlaşılmadı galiba.önemli değil.baykalınkinden iyi yorum oldu.sonuçda baykal mecliste seni milletvekili yaptırmayacağız başbakan yaptırmayacağız cumhurbaşkanı yaptırmayacağız diyordu.şimdide başkan yaptırmayacağız demek istiyor.peki gerçek de ne oldu.hepsi oldu.şimdide başkan erdoğan olacak.sisteme yükleme yapıldı.16 nisanda tamam.

Avatar
alper 2017-02-27 01:56:48

suriye konusuna hiç girmeyin isterseniz yaptığınız hatalarla zeytinyağ gibi üste cıkmaya calışmayın ... bizim dertimiz tek adam sistemi ve bununla hangi parti gelirse gelsin oylarımız hayırdır

Avatar
YÜKSEL 2017-02-27 00:56:16

BU SEÇİM PARTİZANCA YAPILACAK SEÇİM DEĞİLDİR.HAYIR OYU KULLANACAKLARI FETÖ,PKK İLE YANYANA GETİRENLERE BİZ ÇOOK ŞEYLER HATIRLATABİLİRİZ.OSLO ,DOLMABAHÇE GÖRÜŞELERİ,HABUR KARŞILAMALARI GİBİ....

Avatar
YÜKSEL 2017-02-27 00:41:47

YENİ ANAYASA TÜRKİYEYE ABD DEN DAYATMA VE PARÇALANMASINA YÖNELİK PROJEDİR.BU PROJE GEÇERSE TÜRKİYE BUNUN SOĞUK VE GERÇEK YÜZÜYLE KARŞI KARŞIYA KALIR .O ZAMAN YİNE YANILDIK DENİR.

Avatar
ESNAF 2017-02-27 00:33:47

Benim mahalleden başbakanlığa aday olmam.sandiktan hayır çıkacağını zannedip hayır diye yorum yapmaktan daha gercekçi.15 yıldır hayır diyenlerin hayali hayal.15 yıldir Evet diyenlerin gördügü gercek yorum göturmiyecek kadar aşikar.Evet dedik.%62 ve üstü esnaf olarak tahmin ediyorum.son kararım.

Avatar
ESNAF 2017-02-27 00:27:28

Vatandaş olarak Emekli maaş kuyruğunda hasta muayene ilaç kuyrugunda tüp şeker yağ vb .kuyruğunda.Türkiye koalisyonların elinde imf nin kapısında dolar kuyruğunda.zenginler bir verip 100 alma peşinde banka kuyrugunda .fakir evine yiyecek götürme kuyruğunda vb.saymakla bitmez.onurlu yaşamak için bir 15 sene evet dedik.yine Evet diyoruz.sularin kirli akması veya kesilmesi .çöp yığınları vb daha gündemimize almadık.

Avatar
HAYALET 2017-02-27 00:01:18

Vatanından, Kaçan savaşmayan kim olursa olsun, ŞEREFSİZ, KİTAPSIZ,DİNSİZ O...........Ç.........dur.............................Ne olursa olsun.............Bunları diri diri toprağa gömeceksin.................

Avatar
Hayır 2017-02-26 21:44:52

Her milletin yeteri kadar(belki daha fazla) onurlu ve onursuz hayat süren insanı vardır. Yani herkes haklıdır ancak herkes merhametli değildir.

Avatar
ESNAF 2017-02-26 20:15:12

Sp partiside hayır diyor.daha muhalefet bile değilsin.Evet desen ne.hayır desen ne.fes edin artık kendinizi.fetöcülerden farkınız kalmadı.birlik beraberlik anlayışınız dumura uğradı.meral akşenerin basbakanlık hayali kurduğu gibi hayal kurmayın.ha ben başbakanlık hayali kurmuşum ha sp.ha meral akşener.

Avatar
ESNAF 2017-02-26 19:55:53

Bunlar bir şeyi ısbat edemez kardesim.boşuna stres yapma.1.200 bin liralık haberleşme ücretini dahi belgeleriyle ısbatlasan.kendileri dahi konuşsalar.inkar eden bir zihniyet bunlar.Evet deyip işi bitirelim.bunlarin hayir demesinden bir şey çıkmaz.15 yıldır hayır diyorlar.şimdi deseler çokmu.

Avatar
ESNAF 2017-02-26 19:50:28

Her yorumumdada tahminimi söylüyorum ki boşuna heveslenmeyin hayır çıkacak diye.% 62 ve üzeri Evet çıkar.15 yıldır %bilmem kaç oyunuzla iktidar hayali kurarak yaşamayın.stres yapıp saglığınızdan olmayin.Evet çıkacağını tahmin edin.rahat edin.

Avatar
ESNAF 2017-02-26 19:45:55

Suriyeliler de insan değilmi.sen evde köpek beslerken.suriyeli insanlara yardım elini uzatan Türkiyenin gercek evlatları var.süriyeye daha yeni girdik.ösö birlikleride suriyeli halk.sığınmacıların bircoguda tsk desdekli ösö gücünde savaşıyor.habire sallıyorsunuz.biraz gerçekci yazında öğrenelim.hayır diyorsanızda adam gibi hayır deyin.bakın ben adam gibi Evet diyorum.

Avatar
şehmuz 2017-02-26 15:18:03

Bizim gencecik yavrularımız fidanlarımız Suriyede şehit oluyor.Onların gençleri memleketlerini terk edip yediriyoruz içiriyoruz.Memleketimiz ateş topuna döndürenleri tarih ve millet af etmez.Bunların vebali çok büyüktür.

Avatar
ÖYLEYSE HAYIR 2017-02-26 15:00:11

BEN VATANDAŞ OLARAK SURİYELİLERİN NE KADAR YARDIM ALDIKLARINA DEĞİL DE ONLARIN DURUMUNA DÜŞÜRÜLMEMEK İÇİN OYUMU VERİRİM.

Avatar
Tayyip 2017-02-26 12:28:25

Yaw beyin fonksiyonları azalmış varlık, biz hayır oyunu sadece suriyelilere yardım yapılıyor diyemi veriyoruzda sen bunun ispatı içine girdin. Bende yoldan 4 tane suriyeli çevirdim 2000 tl alıyoruz dediler. Hadi biz senin iki suriyeli örneğine inandık sende benim bu örneğime inan. Sandıkta hayır oyuna bastığın tercih mührünün fotosunu çekmeyi unutma, zira suriyelilerle bir video çekmeyi unutmuşsun ne hikmetse.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482