banner783
banner826
banner828
18 Ocak 2019 Cuma 13:16
AKP’li başkan: Bizi kazığa oturtacaklar
banner728

AKP ile MHP, 31 Mart 2019’da düzenlenecek yerel seçimler için Maraş’ın Afşin ilçesinde de birlikte seçime gitme kararı aldı.

AKaP teşkilatı bu kararı kutlamak için diğer ittifak ortağı MHP’ye ziyarete gitti.

Oda TV’de yer alan habere göre, ziyarette konuşan AKP’li Afşin Belediye Başkanı Mehmet Fatih Güven, şunları söyledi:

“Cumhur İttifakı olarak Türkiye genelinde yüzde 52’nin altına düşmememiz lazım. Yüzde 52’nin altına düştüğümüz zaman tahmin ediyorum ki hepimizi darağacına çekerler, kazığa oturturlar. Bu yüzden milli ve manevi unsurlar olarak, birbirine benzeyen unsurlar olarak… İnşallah büyüklerimiz karar verdi, yola çıktık, bu yolun neferi olarak çalışacağız.”

KAYNAK: BİRGÜN

Son Güncelleme: 18.01.2019 15:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ender 2019-01-19 00:29:42

#eyt emeklilikte yaşa takılanlar a emekçi insanlara verdiğiniz ama yediğiniz sözler ortadayken bununla yetinmeyip türemiş, köpük , boş işler yaftası yapıştırdığınız dün milletim diyip sırtınızı yasladıklarınız a köprüyü geçince her mecrada hakaret etmekten imtina etmeyenler hangi yüzle çıkıpta oy isteyeceksiniz

Avatar
İzmitli 2019-01-18 21:07:53

AKP belediyelerinde israfa,saltanata göz yumdunuz...artık yeter!
bu sefer zar,zor 8 belediye ancak alabilirsiniz.
Yandaşlarınız yüksek maaşlar alıyorlar,altlarında devletin kiralık araçları,ceplerinde devletin lüks telefonları...herşey devletten analarının karnından makam koltuğuyla doğmuş yandaşlar!
İhaleler sürekli yandaşlara veriliyor adalet,hak,hukuk yok...Bu yerel seçimler AKP'nin bitişi.

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-01-18 15:20:12

EEE..YUNUS EMRE NE DİYOR..CENNET/CEHENNEM YOKTUR.HERKES ATEŞİNİ/ODUNU KENDİ GÖTÜRÜR.

Avatar
kahramanmaraşlı 2019-01-18 14:47:43

KAHRAMANMARAŞ ve AFŞİN Bölgesinde bu tür insan müsfeteleri yoktu.
Bunlar Büyük ihtimalle oraya devşirme olarak gelenler olabilir , kimlere kaldı
Kahramanmaraş.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-18 13:57:20

Aaaaa ne kadar ayıp kazığa oturtacaklar,dar ağacı filan,NE YAPTINIZ DA BÖYLE DÜŞÜNMENİZE SEBEP OLDU acep?

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-18 13:32:52

Hayranım kendi geleceğini gören insanlara..

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482