banner783
banner598
14 Ocak 2019 Pazartesi 09:13
AKP’li adaya  rozet ayarı..!
banner728

Adalet ve Kalkınma Partisi’nde (AKP) Kocaeli ilçe belediye başkan adayları hafta sonu tanıtıldı. Aday tanıtım toplantısında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Gölcük Belediye Başkan Adayı Ali Yıldırım Sezer arasındaki diyalog dikkatlerden kaçmadı.

Sezer’in adaylığını tebliğ eden Erdoğan bir süre Sezer’e bir şeyler söyledi ve yakasındaki rozeti düzeltti.

Rozetle ilgili kimi ifadeler kullanan Erdoğan’ın ne dediğini açıklayan Ali Yıldırım Sezer, “Bu rozeti Gölcük semalarında daha da yükseklere, en tepeye çıkaracaksın, başarılar diliyorum” ifadelerini kullandığını iddia etti.

Erdoğan Sezer’e ne dedi tam olarak bilinmiyor. Bilinen tek şey, yamuk olan rozetten rahatsızlık duyduğu…

Son Güncelleme: 14.01.2019 12:15
Anahtar Kelimeler:
Adalet Ve Kalkınma Partisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @Meraklı 2019-01-15 03:04:39

Hala yerden yere vuruyorum YANLIŞ OLDUĞUNA memlekete zararı olduğuna inandığım konularda ama kardeş ben de bir kural var YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME derler eskiler ya da ben HERKESE HAKKETİĞİNİ VERMEK gerekliliğine inanırım ya da NABZA GÖRE ŞERBET vermeyi sevmem,artık hangisini anlamak istersen:)

Avatar
şamil @Izmitli 2019-01-14 16:42:22

50 kişinin tanımadığı adayı sosyal medyada araştırın bakalım. İzmitlisin, Gölcüğü nereden biliyorsun. Gölcük'te büyük bir ilgi ve memnuniyet var, İsmet İşeri utanmasa ağlayacak. Ak parti Gölcük'ü Sezer ile rahat alır.

Avatar
Metin Türkmen 2019-01-14 15:33:41

Çok değerli, kaliteli, vizyon sahibi bir adayımız var. Cumhurbaşkanımızın övgüsünü almış, maşAllah.

Avatar
Meraklı 2019-01-14 13:00:49

Ersoy adlı kullanıcı her mecrada ak partiyi yerden yere vuruyordun ne değiştide böyle güzel açıklamalar yapmaya başladın ? :)

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-15 03:04:39 @Meraklı

Hala yerden yere vuruyorum YANLIŞ OLDUĞUNA memlekete zararı olduğuna inandığım konularda ama kardeş ben de bir kural var YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME derler eskiler ya da ben HERKESE HAKKETİĞİNİ VERMEK gerekliliğine inanırım ya da NABZA GÖRE ŞERBET vermeyi sevmem,artık hangisini anlamak istersen:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Izmitli 2019-01-14 11:28:56

Hayirli olsun ama bunu 50 kisi tanimiyordu ilbaskanin arkadasimiydi bu Rehis iyi arastirmadin hatalisin

Misafir Avatar
şamil 2019-01-14 16:42:22 @Izmitli

50 kişinin tanımadığı adayı sosyal medyada araştırın bakalım. İzmitlisin, Gölcüğü nereden biliyorsun. Gölcük'te büyük bir ilgi ve memnuniyet var, İsmet İşeri utanmasa ağlayacak. Ak parti Gölcük'ü Sezer ile rahat alır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-14 09:21:14

Sayın Sezer gibi bir adayları olduğu için cumhurbaşkanımızın çok şanslı olduğunu düşünürüm,rozetteki tanıklıktan rahatsız olduğundan daha çok son on yıllık Gölcük teşkilatından rahatsızmıymış asıl onu sormalı!

Avatar
Musa Sert 2019-01-14 09:21:07

"Kocaman adamlarla, belediye başkan adayları ile çocuk gibi oynamak" Son oyunumuzun adı, perde 1.

banner354

banner816

banner630

banner733

banner819

banner781

banner599

banner328

banner482