banner783
banner826
banner828
03 Şubat 2019 Pazar 19:40
AKP’den İzmit için gövde gösterisi
banner728

Hasan Gemici Spor Salonu’nda gerçekleştirilen aday tanıtım programına AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Adana Milletvekili Jülide Sarıeroğlu, AKP İl Başkanı Abdullah Eryarsoy, AKP Milletvekilleri Emine Zeybek, Radiye Sezer Katırcıoğlu, Mehmet Akif Yılmaz, İlyas Şeker, Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Büyükşehir Belediye Başkan adayı Tahir Büyükakın, AKP İl Kadın Kolları Başkanı Serpil Yılmaz, AKP İl Gençlik Kolları Başkanı Emre Kahraman, MHP İzmit İlçe Başkanı Ahmet Yalçınöz, milletvekilleri, belediye başkanları, ilçe başkanları, ilçe belediye başkan adayları, parti yöneticileri ve çok sayıda partili katılım gösterdi.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından kürsüye çıkan AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney, “Kurucularımızla, teşkilat büyüklerimizle istişarelerimizi yaptık. Buradan söz veriyoruz; reisimizin yüzünü kara çıkartmayacağız. Hizmetten nasibini almayan bırakmayacağız. İzmit’i tabelada Avrupa kenti ilan edenlerden enkaz aldık. Adaylarımız açıklandığından beri sıkılmadık el, girilmedik gönül bırakmadık. Seçim gönüllere girmekle kazanılır. Mesele beka meselesi” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 03.02.2019 21:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tatanga 2019-02-04 11:59:24

yazık millet sefalet icinde bunlar su gibi para harcayıp gövde gösterisi diyor sibel gönül kim izmite nasıl hizmet edecek enkaz devraldık diyor wski belediye başkanları orda ONLARA AYIP DEGİLMİ BU KONUŞMALAR

Avatar
Mert Namlı 2019-02-04 01:03:39

17 sene İzmit'i köy görüntüsünden çıkartamayan halkın denizle olan bağımı kesen Altınova ya sahip çıkamayıp Yalova'ya kaptıran Fuar zevkimizi bitiren reyizleri kendine %26 zam alıp emekliye %10 reva gören akape ye oy yok.

Avatar
xutkux41 2019-02-04 00:22:00

Bugüne kadar Ne yaptılar. Bundan sonra Ne yapmayı umuyorlar.
Bir kere kendi başlarına proje üretemeyen , sadece yalayan bir takımdan ne olur bu memlekete................
Sadece işleri götürmek

Avatar
Yakamozum 2019-02-03 23:14:54

Bunlarında devri bitti.sonlari anap dyp

Avatar
Şinasi 2019-02-03 22:19:27

Devleti Milleti soyan akpliler, devlet imkanı milletin parasıyla, fakirleştirdiği bu halka küfreder gibi şov yapıyor.

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-03 20:34:04

Vayy Asla yalnız yürümeyeceksin ha Akape Liverpool taraftarınıda saflarına çekmiş sanırım.Ama hakikaten gövde gösterisi olmuş,gövde var sadece baş yok.Zaten başı olanın bunlar ile işi yok...

Avatar
Kürşat 2019-02-03 20:29:12

O konuşan AKP ilçe başkanı enkaz aldık demiş. Yavrum sen daha altını tutamıyordun belediyeyi AKP aldığında. Konuşurken biraz edeb...

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-03 20:11:24

Gövde gösterisini sevmem,yapanı da destekleyine de sözüm mütevaziliğin daha önemli olduğudur,gösterisi sever şovmen bir müdür var sağlıkta ona da buradan el sallıyorum müfettiş amcaya salladığım gibi,şov da iyi birşey değil bana göre ama müteahhit kılıklı korkak seviyor işte şovu ve iftirayı!

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482