banner598
banner677
banner654
19 Haziran 2018 Salı 15:08
AKP'li başkandan rüşvet gibi vaat!
banner668

AKP Seçim Koordinasyon Merkezi tarafından dün Antikkapı’da Sandık Eğitim Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda AKP’nin içerisinde bulunduğu zor durumu gözler önüne seren bir olay yaşandı.

İzmit İlçe Başkanı Hasan Ayaz 1 Kasım seçimlerine göre oyunu arttıran mahallelerden 3 mahalle temsilcisine Kudüs turu hediye edeceğini söyledi.

Mahalle temsilcilerine adeta seçim rüşveti öneren, ülkenin geleceği için değil Kudüs tatili kazanmak için çalışmaları gerektiğini vurgulayan Ayaz’ın sözleri şaşkınlık yarattı.

Son Güncelleme: 20.06.2018 08:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2018-06-19 16:51:35

İşinize geleni değil tüm yorumları yayınlayın.

Misafir Avatar
sözde izmitli 2018-06-19 17:22:58 @İzmitli

hadi ordan zoruna gittti de mi

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ks 2018-06-19 17:47:11

Akp din istismarini en iyi yapan parti bu haber ispatlarindan biri.paran var ise hayrina yolla sevap olsun.sukadar oy bukadar makam olursa yollarim rusvet kafalilar

Avatar
Hale Soydaş 2018-06-19 18:19:31

Daha oy verirsem ellerim kırılsın. Camide bisiklet yalanı, Demirtaş'ı ziyaret etmiş diyerek kesilmiş görüntüden saldırması, hele hele Man Adası belgelerine rağmen susması artık reisin reyiz olduğunu gösteriyor. İyi olacak inşAllah.

Avatar
İzmit 2018-06-19 15:16:47

yalancılar

Avatar
İzmitli 2018-06-19 16:06:40

Asıl zorda olan sizlersiniz.Ak partinin her yaptığı sizi çok rahatsız ediyor görünen bu.Bekleyin çok kalmadı 24 Haziran akşamı milletin cevabını göreceksiniz.

Misafir Avatar
Kadir Kaynar 2018-06-19 18:22:58 @İzmitli

İzmitli, benim kentimin ismini lekeleme çekil 10 lira vereceğim. 50 de Akp mitingine gidince alırsın etti mi 60 Lira? Hadi çekil şimdi.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mustafa Yamantürk 2018-06-19 18:21:31 @İzmitli

Canım İzmitli, çok rahatsız ediyor. Haksızlık, hukuksuzluk, yalan ve dolan rahatsız ediyor. Meydanlarda yalan söyleyenler rahatsız ediyor. Belli ki Recebi de rahatsız ediyor, en son Bay Erdoğan dedi :)))

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mualla Gözcü 2018-06-19 18:31:23

Ak Parti idi Yok Parti oldu. Ama 3 kişi sayesinde. Recep Bey, Binali Bey ve Devlet Bey. Bizi de kaçırdınız ya peşinde koştuğumuz partimizden. Şimdi derdinize yanınız!

Avatar
Yaw he he 2018-06-19 22:47:12

5000 kişi ile sandıkta olacagiz diyor sen izmit zorda diyosun .biraz haberleri inceleyerek yayımlasanız.

Misafir Avatar
zorbey 2018-06-19 23:13:09 @Yaw he he

düm teka dümtek

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-19 17:45:45

:)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482