banner783
banner826
banner840
banner828
02 Mart 2019 Cumartesi 14:13
Abhazlar  taraf oldu...  O adaya  açık destek!
banner728

Cumhur İttifakı AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, Kocaeli Abhaz Derneği Başkanı Hasan Konca yönetimi ve üyeleri ile buluştu. Dernek binasında gerçekleşen buluşmada Abhazlar adına konuşan Konca açıkça taraflarını ilan etti. Derneği siyasete alet eden konca, “Gelinimiz Sibel Hanım için burası kendi yuvası ve kendi hemşerilerinin olduğu yerdir. Seçim çalışmaları sırasında bizlere zaman ayırarak aramızda olmasından dolayı kendisine çok teşekkür ediyoruz. Bizlerin kendisine destek olacağımızı ben kalben söylemek isterim. Onun başarısını kendi başarımız olarak görüyorum. Projeleri ile de kendini daha iyi anlatacaktır” ifadelerini kullandı.

MİLLETİN TERAZİSİ…

“Evimde olmaktan çok büyük heyecan duydum” diyerek sözlerine başlayan Cumhur İttifakı AK Parti İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, “Hepinizi saygı, sevgi ve muhabbet ile selamlıyorum. Yaklaşan mahalli idareler seçimlerimizin başta ülkemiz olmak üzere Kocaeli’mize ve İzmit’imize hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Bizler milletimizin terazisinin ne kadar hassas olduğunu biliyoruz. Görev bizlere tevdi edildikten itibaren şehrimizde hem kendimizi hem de çalışmalarımızı anlatmaya koyulduk. Bizler istiyoruz ki Kocaeli’nin kalbi olan İzmit’i kazandıralım” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 02.03.2019 15:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ECDAT NAAK 2019-03-04 16:07:16

AÇIKLAMA BİZİM DEĞİL DEDİNİZ HABERİ HALA TEKZİP ETTİRMEDİNİZ.SAYGIYLA BEKLİYORUZ

Avatar
Yenidoğanlı 2019-03-03 12:17:10

Başkanın kesin bu beyanatta bir çıkar ilişkisi vardır.Bu beyanı şahsını ve yönetimini bağlar,bizleri bağlamaz.Hasan kardeşimizin bu beyanı hiş hoş değil.

Avatar
Esnaf 2019-03-03 11:26:44

Bir abhaz olarak siyasi duruşumu kenara koyacağım. Desteğimiz Sibel Hanım’a

Avatar
nurhan 2019-03-03 08:56:16

dernekler acikca siyasi gorus belirtemezler

Avatar
Sercan 2019-03-03 02:15:32

Ama martın sonu bahar Hürriyet geliyor

Avatar
Lale Bakçı 2019-03-03 01:13:30

Kötü olan şu; çişini tutamayan dedeler çıkıp ağzını da tutamayınca hakkı olmadan bir halk adına beyanat verebiliyorlar.

Avatar
Apsuva 2019-03-02 22:17:20

Arkadaşlar kendi siyasi görüş ve çıkarlarınızı tüm dünya milletlerinin duruşlarıyla imrendikleri bir topluma mal etmeyin. Abhaz toplumuna hicbir dönemde siyasi dayatmalar tutmamıştır. Bizler özgür ve hür irademizle verdiğimiz kargarlar ile tanınan bir topluluğuz ve dernegin bu çıkarcı tavrını kınıyoruz tepkimizi sandıkta vereceğiz insAllah

Avatar
Tatanga 54 2019-03-02 21:56:29

Hasan başkan söz sadece kendini bağlar Benice diğer Abhaz ve cerkezleri bağlamaz işine bak üyeleri etkileyemezsin

Avatar
ABAZA ALİ 2019-03-02 21:06:27

Yakışmadı başkan ve yöneticiler abazalara hakaret etmeyin kendiniz adına taraf olduğunuzu belirtin,
Bu tüm abaza toplumunu rencide eder. çıkın özür dileyip yanlış yaptık diyebilirsiniz.

Avatar
İzmit 2019-03-02 20:50:10

Abhaz kim savaştan kAçan Suriyeli versiyonu vay be ilerde suriyelilerde böle olur vay memleket haline bizim millet savaşta dağda ölsün neyse

Avatar
Can 41 2019-03-02 19:23:25

Tarihi ben iyi okuyorum

Avatar
Mücahit 2019-03-02 17:20:32

Lütfen bizim toplumumuz adına beyanda bulunmayınız,kendi adınıza konuşunuz.Derneğimize kayıtlı üyelerimizin sizin bu görüşünüze katılacağını sanmıyorum. Gerçek ABHAZ hiç kimsenin etkisinde kalmaz, Allah(cc) dan başka da hiç kimsenin önünde eğilmez..!!

Avatar
Abhaz Şamil 2019-03-02 17:14:49

Ben hem anadan hem de babadan saf kan Abhaz olan bir T.C vatandaşı olarak, Abhaz derneğimizin (?) bu şekilde taraf olmasını ve basın yoluyla açıklamasını esefle kınıyorum..!!

Avatar
Abhaz 2019-03-02 16:37:21

Abhazları siyasete alet etmeyin, şahsınız adına konuşun. Biz aynı fikirde değiliz.

Avatar
muhittin 2019-03-02 16:01:14

Boş yapmış başkan sadece kendi adına bir siyasi taraf koyabilir dernek adına koyamaz

Avatar