banner768
banner598
banner749
03 Ocak 2018 Çarşamba 22:53
Kocaeli Devlet’te rezalet… Hastaneyi su bastı!
banner728

3 yılda inşa edilen ve geçtiğimiz günlerde hastalarına kapılarını açan Kocaeli Devlet Hastanesi’nin yeni binasında tam bir skandal yaşandı.

Bir hasta odasını su bastı.

Gider tıkandığı için su bastığı öğrenilen odayı hasta bakıcılar uzun uğraşlar sonrasında temizledi.

Odada hasta olduğu sırada gerçekleşen olan tam bir yıl gecikmeyle açılan hastanede hala eksiklerin olduğunu gösterdi.

Hatırlanacağı üzere hastanenin 2016 yılı 29 Ekim’inde açılacağı duyurulmuş ancak hastane o zamana yetişmemişti.Ona rağmen daha ilk günlerden böyle elle tutulur aksaklıklar vergi veren vatandaşların canını sıkıp bu firma ve doğan arızalarının bedelini biz mi çekeceğiz diyorlar.

Son Güncelleme: 04.01.2018 13:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-01-10 23:58:54

Mütahitlerin dokunulmazlığı var onlara karışmayın istedikleri gibi yapar çünkü hesab soran yok

Avatar
Arda 2018-01-10 11:14:19

Senin gibi Tokmak kafalar varken bu ülkede akp yalamaları sanki bedava yapıldı gerzekler bizim ödediğimiz vergilerle yapıldı onu da düzgün yapamadılar

Avatar
namazkiyafeti 2018-01-06 00:53:45

Akparti yapar muhalefet eleştirir.Balık bilmezse Halık(Yaradan) bilir...

Avatar
izmitli 2018-01-06 00:30:45

Hastaneye acil tarafından polikliniği giden yol acın gecen hastaneye otobüsle gittik indik durakta hastaneye gittik burdan giriş yok bu hastaneyi yapan projesini yapanda hic kafa yok mu bir yol koymamış engellisi var yaşlısı var hastaneoradan geçiş yolu koyun

Avatar
marko 2018-01-05 21:24:20

Öncelikli olarak giderim tıkanma sebebi nedir?neden tıkanmıştır.gazli bez?çocuk bezi?ped?moloz,?...

Avatar
Mert 2018-01-04 22:36:55

Geçen gece gece acile gittim sıra almak için şifreli kapıda bekliyoruz çağıran yok röntgen teknisyeni bekledik 20 dk birde azar işittik

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-01-04 14:57:14

Ey millet Fikri Işık eski sağlık müdürüne hastaneyi açamadığı için birşey söylemişmi,yeni sağlık müdürü de uzaydan gelmedi kanı hastaneler birliği başkanıydo düne kadar.Bu hastane açıldı ama biraz alel acele sorunlar dabokacaktır ve giderilmesi gerekmektedir AMA MESELE ŞU Kİ BU İLDE ONBEŞ YILDIR BU soysuz Fetullah'ın adamları niye cirit atmaktadır gayeleri halka sağlık dağıtmakmıdır yoksa keseleri doldurmak, mor beyi programları yazmak ya da başka birşey midir?Sayın Fikri Işık bu ile bu adamların verdiği zararları niye görmezden gelir,daha düne kadar Fikri beyin peşindeki protokol ambulansının kalp cihazı yarım yamalak çalışıyor diye MİT'e bilgiyi ben verirken yani daha kendinize faydanız yokken çok afbuyurunda SİZİN BU HALKA NASIL FAYDANIZ OLACAK!Ambulans ihalesindeki usulsüzlüklerle uğraşırken,yoğun bakımlarda sıkıntılarımız varken,dsa için hastalar Kütahya'ya Eskişehir'e gidiyor derjen,Karamürsel Yalova sınırındaki hastalar Yalova'ya götürelim derken önce Gölcük sonra SEKA'ya getirenler KOCAELİ HALKINA HESAP VERSİNLER!!!Kimsiniz siz bu millete eziyet ediceksiniz!!Hadi hodrimeydan biriniz düzgün insansa açsın dava yok neden YANLIŞ yapmayın daha fazla bence!!Yoksa gerçekten Ankaradan ADUKET den beter birşey yiyeceksiniz!DEVLETİ HALKI DÜŞÜNÜN BU KONULARDA,yoksası yok,böyle biline!

Avatar
Vatandaş,tokmak,hehehe 2018-01-04 14:51:37

Şerefsiz troller çocuğunu yanlış ameliyat eden yeni mesleğe girmiş doktora aynı muameleyi gösterirmisin.isler ehline verilmezse rüşvetle iş yaptırılmış sizin gibi cahillerde savunur haram yiyiciler.

Avatar
Vatandaş 2018-01-04 11:45:42

Ne kadar acımasız olmuşuz. Yeni bir dükkan veya ev aldığınızda ortaya çıkan aksaklıkların sorumlusu siz mi oluyorsunuz? Yoksa evi yapan mı? Çok güzel bir hastane olmuş bize düşen 3-5 ay bu tür aksaklıkarı anlayışla karşılamaktır. Oturduğumuz yerden çığrtkanlık yapmak ne kadar kolay

Avatar
Üçün Biri @izmitli vatandaş 2018-01-04 11:15:47

Üçün ikisi faalsa sorun yoktur şekerim,işin görülür.

Avatar
Tokmak 2018-01-04 11:14:30

Tam bir yıl gecikmeyle açılmış ! Sanki yanında başka hastane yokmuş?....2 yıl 7 ay 20 gün sürdü inşaat...Ayy,ne kadar çokmuş...20 yıl öncesini DESEPE hükümetini ne çabuk unuttunuz ayol...Bir de peşinden 2001 krizini yediniz,hala uslanmadınız mı?...Hala akıllanmadınız mı?

Avatar
Hehehehe 2018-01-04 10:56:42

bırakın bu işleri hepimizin hastanesi sahip çıkın

Avatar
izmitli 2018-01-04 10:52:59

işin başında ehiller yerine yandaş yalaka tayfası olursa her işleri böyle olur. elbet bununda hesabını verecekleri günleri olacaktır. Allah ıslah etsin.

Avatar
izmitli vatandaş 2018-01-04 04:26:33

annem hastanede yatıyor 2 gündür gidip geliyorum servis bölümüne çıkan 3 tane asansör var bir bozuk 2 gündür yapılmadı halen öyle beklemede asansör.. gidip bakabilirsiniz inanmıyan varsa.

Misafir Avatar
Üçün Biri 2018-01-04 11:15:47 @izmitli vatandaş

Üçün ikisi faalsa sorun yoktur şekerim,işin görülür.

Beğenmedim! (8)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482