banner598
08 Ocak 2016 Cuma 10:35
Bu krem saç dökülmesini durduruyor
banner728

 Ankara Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi, araştırmacılarının, nano-teknolojik yöntemlerle geliştirdikleri sağ bakım ürünü gün yüzüne çıkıyor. 1,5 yıldır yaklaşık bin 500 denek üzerinde başarı ile denenen nano-teknolojik saç bakım kremi eczane raflarında yer almaya başlıyor. Ankara Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi’nde geliştirilen teknoloji, organik bitki özlerinin etkin şekilde saç dökülmesine ve zayıflamış saçları tekrar güçlendirmeye yarıyor.


Nanomaks Ar-Ge Direktörü Dr. Sezen Demirtaş, kendi ürettikleri teknoloji ile bazı bitki özlerini aktif hale getirebildiklerini ve bu bitki özlerinin deri altında kollagen üretimini tetikleyebildiğini gösterdiğini ifade ederek, “Bizim kendi ürettiğimiz özel makinelerle nano-teknolojik yöntemlerle bitki özlerini aktif hale getirerek yeni formülasyon geliştirdik. Burada saç bakım kremi adında ürettik. Kel bir insanın saçın bir mercekle bakarsanız, köklerinin yerinde durduğunu görebilirsiniz. Bizim geliştirdiğiniz yöntem de deri altına bir mesaj gönderiyoruz ve kolojen üretimini tetikliyoruz. Yaşla beraber azalan kolojen döngüsü hızlanmaya başlıyor. Kişinin gençliğinde ki seviyelere çıkıyor. Gençliğindeki ve çocukluğundaki saçları ne vaziyetteyse aynı duruma yavaş yavaş geliyor” diye konuştu.

Kremi kullandıktan kısa bir süre sonra etkisinin görüleceğini kaydeden Demirtaş, bu yeni yöntem olan nano-teknolojik yöntemlerle saç dökülmesine karşı hızlı bir çözüm olacağını söyledi. Aynı yöntemlerle tırnak bakım kremini de ürettiklerini anlatan Dr. Demirtaş, “Tırnak sonuçları çok daha hızlı kremi sürdükten sonra faydasını bir gün içerisinde etkili olabiliyor” dedi. Piyasaya kısıtlı sayıda ürünle çıktıklarını belirten Dr. Demirtaş, kullanıcı tarafından ilgiyle karşılanması durumunda bile yeni ürünlerin piyasaya çıkmasının bir süreç olduğunu belirtti.

 

Son Güncelleme: 09.01.2016 09:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gamze 2017-03-10 10:13:12

Merhaba Zigavus'un sarımsaklı şampuanını herkese tavsiye ederim. Benim saç dökülme problemim Zigavus sayesinde geçti.

Avatar
oktay oktay 2017-01-19 11:09:20

arkadaşlar 10 yıldır saç dökülmesi problemi yaşayan biri olarak söylüyorum.denemediğim ilaç kalmadı.uzun süre minaxidil kullandım bi süre işe yarıyor ama sonra tekrar dökülmeye başlıyor.bi türlü baş edemedim.bu n2c yi 5 aydır kullanıyorum.ilk kullanmaya başladığımda saç dökülmem yüzde 90 durdu diyebilirim.farkedilecek şekildede arttı saçlarım ama 2 aydan sonra tekrar dökülmeye başladı.ilacı üreten beyefendiye mesaj yazıp durumu anlattım.sabırla devam et dedi bana.bende devam ettim ama ilacın yanında haftada bir ısırgan otu suyu ve ceviz kabuğu suyu kullanıyorum.bazende elma sirkesiyle masaj yapıyorum saçlarıma.şuan dökülme yine durdu.yüzde 80 durdu diyebilirim.bu problemi yaşayan arkadaşların bu yazdıklarımı kullanmalarında fayda var bence.bu arada saçlarımın dökülmeye başladığı sürede ben bu ilacı bikaç günde bir kullanıyordum.bide yazdığım ısırgan otu ve ceviz kabuğu suyunu kullanmayı bırakmıştım.tekrar dökülme sebebi bunlar oalbilir.o yüzden hepsini tekrar kullanmaya başladım.

Avatar
Keloğlan 2016-12-18 14:55:46

Kremin adı ne arkadaşlar kutuda ne yazıyor

Avatar
Canan arın 2016-11-13 09:52:30

Kadınlar da kullanılabilir mi yoksa sadece erkekler için mi? Bir de fiyatı ne kadar acaba

Avatar
Yiğit Adam 2016-10-09 16:11:18

Merhaba,

Haziranda 3 ay deneyip sonucu yazarım demiştim. Yaklaşık 4 aydır düzenli kullanıyorum. Özetlemek gerekirse ürünün üzerinde bakım kremi yazıyor bir kere. Kellik kremi değil. Buna rağmen şans vermek istedim yorumları görünce. Kesinlikle yeni saç çıkarmıyor. Herhangi bir bakım kreminden zerre fazla bir etkisi yok. Yani bende sonuç para ve zaman kaybı.

Avatar
mustafa şahin 2016-09-13 21:47:33

kesinlikle hikaye

Avatar
abdullah @mustafa 2016-09-11 20:01:35

ben 2 aydır alıyorum önce sarı tüyler çıktı şimdi hepsi döküldü ilaca inancım kalmadı.almayın bencede

Avatar
mustafa 2016-08-19 23:46:14

aldım kullandım tamamen hikaye.

Misafir Avatar
abdullah 2016-09-11 20:01:35 @mustafa

ben 2 aydır alıyorum önce sarı tüyler çıktı şimdi hepsi döküldü ilaca inancım kalmadı.almayın bencede

Beğenmedim! (0)
Avatar
enes 2016-08-15 02:35:35

Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum mükemmel tavsiye ederim ama inanmak gerek sunuda belirteyim SAÇLARINIZ TAMAMEN DOKULMEMISSE HARİKA AMA DÖKÜLMÜŞSE YANİ TAMAMEN ACILMİS İSE HİÇ DENEMEYİN DERIM SAYGILARIMLA

Avatar
mağdur 2016-08-12 15:39:45

Arkadaşla ben bu ürünü kullandım 2 haftada saçımın dökülmesi cok arttı 1 aydır bu ilacın yatığı dökülmeyi durdurmaya çalısıyorum bana inanmayabilirsiniz size tek kanıt göstereyim o zaman bu doktor haberde de saçına sürüyor ama gel görün kü ilacı bulan adamın şaçında işe yaramıyor bide kalkmıs bize kullanmamızı öneriyor biliyorum insan imkansızlıktan denemek istiyor umut arıyor ama kardeşlerim bosuna 130 tl vermeyin

Avatar
Yigit Adam 2016-06-25 00:01:25

Bir hafta önce kullanmaya başladım. Üç ay sonra yazarım. O kadar güvenilmez bir toplum olduk ki yazan herkesi taraflı olmakla suçluyoruz. Bir kaç ay kullanmadan yorum yapmak doğru değil. Eylül ortasında sonucu yazarım olumlu veya olumsuz. Fiyat hala 130 ₺. Bence rakam yüksek.

Avatar
Recai 2016-05-30 03:01:41

Arkadaslar burda.maksatli yorumlara kanmayin...her insanin ayri.bir biyolojik karakteri vardir.. ilacin birine yaramamis olmasi digerinede yaramayacaği anlamina gelmez...denemekte fayda var...

Avatar
Ramazan 2016-05-13 10:59:03

Ben samsunluyum ve bircok eczaneye sordum bu kremden haberdar degiller eczane disinda almanin bir yolu varmi

Avatar
burhanettin 2016-05-12 23:57:40

Teyze oğlumun tavsiyesi ile aldım. şuan 3. günündeyim her kullandığımda 2 tık sıkıyorum. 3 dakika masaj ile yediriyorum saç döküntüsü olan bölgeye. aslında saç dökülmem zaten durmuştu. ancak çıkartır umuduyla kullanıyorum. 1 şişe bitince kendini belli eder. bitince tekrar yorum yapacağım. Ancak saç dökülmesi olanlarınız varsa tavsiyem şu ki : çinko vb. takviyeler de kullanın.

Avatar
hakan erkoc 2016-03-27 02:08:54

Ben zeytinyağı badem yağı ve yumurta karışımı kullanıyorum saclsrim edki hslini slmsys başladı. Ancak bu karışımı 3 yıldır kullanıyorum. . Mukrmmrl donuc slfim ve durekli zeytinyağı içeren ssbun kullanıyorum sampusn asls. Sabredin neyice mükemmel. .

Avatar
Mucize 2016-03-14 19:03:56

Arkadaşlar onun bunun dediğine aldanmayın. N2c gerçekten mucize 2 aydır kullanıyorum alnım saç doldu daha gelişecek..İnanmanız için size somut örnek..yorumumu okuyan varsa Sezen hoca facede N2C Fun Clup açmış..kullanıcıların yorumları fotoları...inanmak size kalmış saygılar

Avatar
Abdullah 2016-03-04 02:34:34

Arkadaşlar doktor kelse saç çıkaracağım derse inanmayın. Başta kendi kafasına sürerdi böyle kremlere aldanmayın saçınız dökülüyorsa durdurmanın yüntemini biliyorum ama geri çıkmıyor saf zeytinyağı hakika olacak ve eczaneden e vitamini alın şırıngayla çekileninden saç için demeyi unutmayın 2ml zeytinyağı çekin 2 ml de e vitamini çekin çalkalayın iğneyi söküp 4ml karışımın yarısını 1 gün yarısını 1 gün saçınıza masaj yaparak yedirin ilk hafta hergün yapın 2. Hafya 2 günde 1 yapın inan ne olursa oşsun dökülme azalıyor 1 saat saçınızda kalsın yıkayın... Ben böyle ilaçlara çok para harcadım işe yaramıyor nedeni ise genetik dökülmedir bu ilaçın yaradığı arkadaşın bence dökülme nedeni genetik değildir saygılar...

Avatar
muhammet 2016-03-04 00:06:09

19 yaşındayım saçlarım dökülüyor ne yapmalıyım.

Avatar
ziya 2016-02-25 22:25:36

Nasil oluyoda 3 numaraya vurdun sac dokuluyo anlamadim ugur neyse zamanla hersey anlasilir bu kirem sac cikartiyomu yoksa fasa fisomu biraz zaman gecer ama anlasilr

Avatar
Uğur 2016-02-24 23:29:42

Bir aydır kullanıyorum hiç bi fark göremedim üstelik iyi surebilmek için saçlarımı 3 numara yaptım, hala sürerken bile ellerime saçlarım geliyor dökülme durmadı henüz .2 tane almıştım diğerinde sürüp bitirmeyi düşünüyorum en azından içimde kalmaz umut fakirin ekmeği zaten

Avatar
n2c nanomaks 2016-02-23 23:00:12

Etki göremeyen arkadaşlar, kişiden kişiye değişiyor sanırım bu etki. Ben minoxil dahil çok ürün kullandım bu gerçekten işe yarıyır. Ortalama 40 gün oldu, karşıdan bakan değişikliği anlamaz bu normal. Kimse mucize beklemesin, sabrediyorum alnım yeminle söylüyorum küçük saçlarla doldu. Bazıları yarım cm oldu. Kuaförüm farketti. Almayı düşünen arkadaşlar tereddüt etmeyin sabırla devam. 2. kutuyu getirticem.

Avatar
Menal 2016-02-22 21:06:05

Kullanıyorum çok iyi geliyo

Avatar
ziya 2016-02-21 11:04:08

Varmi baska arkadaslar bu kremle ilgili yorumlarinizi yazarsaniz olumlu veya olumsuz hic gelisme olmuyosa kim bosuna para kaptirmasin yorumlarinizin insanlar bilgilensin

Avatar
ziya @Adnan 2016-02-20 21:03:37

Hic yokmu fayda yakndan inceledinmi kardes bende almayi dusunuyodum

Avatar
Adnan 2016-02-20 18:50:57

Inanmayin sahtekarlık tamamen

Avatar
Adnan 2016-02-20 18:48:09

Ben 1 aydir kullanıyorum inanin fark yok adam reklamini yaptı sattı kremi parayi da kazandı sistem böyle işliyor malesef

Misafir Avatar
ziya 2016-02-20 21:03:37 @Adnan

Hic yokmu fayda yakndan inceledinmi kardes bende almayi dusunuyodum

Beğenmedim! (0)
Avatar
fatih 2016-02-11 19:31:39

kardesim 45 gun oldu hic bi deisiklik yok hic bi etki yapmiyor

Avatar
adem 2016-02-02 20:27:42

tel No yokmu nasıl ulasabiliriz

Avatar
yavuz Selim ist 2016-02-01 23:30:59

Sonucunu merakla bekliyorum
bunu yapandanAllahrazlolsun

Avatar
antonios 2016-01-26 21:05:48

yurt disindan siparis edebilirmiyiz acaba?

Avatar
123ERR 2016-01-24 21:07:52

ben kullANDIM BİŞEYE YARAMIYO

Avatar
oğuzhan 2016-01-24 21:07:19

http://www.n2c.world/index.php/satis
bu adreste nerede satıldığı ve nasıl alınacağı yazıyor arkadaşlar

Avatar
N2C Nanomaks 2016-01-24 16:49:30

Arkadaşlar ürünü aldığımı yazmıştım daha önce. Bugün 7. gün alnım 3cm kadar açık. Birkaç gündür sarı tüylerin siyahlaşıp uzamaya başladığını farkettim. Minoxil dahil çok ürün kullandım ama bu mükemmel

Avatar
Mahir 2016-01-20 11:13:50

Ankara Üniversitesini aradım sezen Demirtaş diye bir hoca yokmuş. Üniversite bile bilmiyor

Avatar
Mahir 2016-01-20 11:08:28

Ürün kullanan sonucunu acil yazabilir mi tesekkur

Avatar
N2C nanomaks 2016-01-18 15:56:09

Ben ilk defa bugün kullanmaya başladım. Sonuç alınca yine yazarım.

Avatar
Ümmet 2016-01-17 00:43:24

Slm arkadaşlar bu ilacın adı nedir

Avatar
ahmet 2016-01-16 13:06:42

ben aldım deniyorum işe yararsa size söylerim boşuna paranızı tüketmeyin

Avatar
Serhat 2016-01-15 18:24:38

Arkadaslar bende almayi dusunuyorum facede bir grup acsak deneyimleri paylassak

Avatar
HASAAN 2016-01-15 11:17:51

N2C krem bizde mevcuttur YIGITANKUVA@gmail.com
hocamızın kreminın geri bildirimlerde başarılı olduğunu görüyoruz.yanlız dökülme ivedi olarak dursun derseniz bıotın takviiyesi ve saçınıza göre uygun şampuan(hamadi çeşiteri) kullanmanız tedavi hızını artırabilir.

Avatar
ahmet 2016-01-14 19:26:02

hep beraber bu ilacı almayalım birimiz test edek işe yararsa söyleyelim herkez alsın piyasada birçok ürün var bunun gibi

Avatar
HASAN 2016-01-14 16:45:36

N2c krem bizde mevcut YIGITANKUVA@gmail.com

Avatar
Ferhat @Coskun 2016-01-14 13:17:27

ürünün adı:N2C saç bakım kremi
ürün hakkında ayrıntılı bilgiyi 0312 441 99 41 nolu telefondan öğrenebilirsiniz

Avatar
Abidin BEY 2016-01-13 16:16:44

n2c
crem ile ilgili görsel ve daha detaylı bilgi verirseniz sevinirim

Avatar
Ege 2016-01-12 21:37:07

Bu kremi sürekli kullanmak mi gerekiyor. Yoksa belirli bi sureci var mi?

Avatar
adil 2016-01-11 21:40:20

Adı gercekten bumu

Avatar
Coskun 2016-01-11 19:48:36

Adı ne urunun

Misafir Avatar
Ferhat 2016-01-14 13:17:27 @Coskun

ürünün adı:N2C saç bakım kremi
ürün hakkında ayrıntılı bilgiyi 0312 441 99 41 nolu telefondan öğrenebilirsiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan 2016-01-11 19:47:23

Abi adı ne

Avatar
Kenan 2016-01-11 13:38:35

N2c 130/tl

Avatar
carlos 2016-01-09 18:18:59

Müdür nasıl temin ederiz fiyatı ne kadar

Avatar
cem 2016-01-09 04:03:29

Cremin adı nedir ekilen saçlara olumsuz bir etkisi varmı ömür boyu kullanmamız mi gerek

Avatar
Ramco 2016-01-09 01:05:21

Sac kreminin ismini Nasıl ogrenebiliriz

Avatar
Nonomaks @ilacın adı neki acaba 2016-01-09 00:37:58

kozmetik ismi N2C Saç Bakım Kremi

Avatar
kadir 2016-01-08 23:10:36

hangi eczanelerde var

Avatar
ilacın adı neki acaba 2016-01-08 21:28:24

ilacın adı neki acaba

Misafir Avatar
Nonomaks 2016-01-09 00:37:58 @ilacın adı neki acaba

kozmetik ismi N2C Saç Bakım Kremi

Beğenmedim! (8)

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482