banner726
banner677
banner655
30 Nisan 2017 Pazar 18:29
Kandıra yolu yine kana bulandı: 2 ölü, 5 yaralı
banner719

Kaza, İzmit-Kandıra karayolunun Koruklar Köyü Mevkii’nde meydana geldi. Sürücüsü tespit edilemeyen 06 Z 3878 plakalı otomobil ,ile karşı yönden gelen Ragıp Akdeniz yönetimindeki 41 RD 832 plakalı otomobil çarpıştı. Kaza yapan araçlara 34 HP 1143 hafif ticari araç çarptı. 06 Z 3878 plakalı araçta 2 kişi sıkıştı. İhbar üzerine sevk edilen itfaiye kaza kırım ekipleri sıkışan 2 kişiyi otomobilden çıkardı. 112 Acil ekiplerinin yaptığı kontrolde 2 kişinin öldüğü belirlendi.

Kazada Ragıp Akdeniz, eşi Durdane Akdeniz ve kimlikleri belirlenemeyen 3 kişi yaralandı. Yaralanan 5 kişi Kandıra ve İzmit'te bulunan hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaza nedeniyle yol bir süre ulaşıma kapalı kaldı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 

Son Güncelleme: 01.05.2017 20:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz Derya @Sema 2018-01-02 15:08:06

Ne kadar fazla cahil insan var.. Gerçekten eğitim şart, kalite şart, akıl şart... Ah be onlar nasıl cahilce düşünceler. Kader diye bir şey var demek? Allah korusun ihmal yüzünden birini kaybettiğin zaman anlarsın kader mi, kaza mı, yoksa sırf sorumluluklarını yerine getirmemiş insanlar yüzünden birilerini kaybetmek mi? O yolda sırf ihmal yüzünden 1,5 senede 24 kişi öldü 115 kişi yaralandı. Daha dün yine 2 kişi hayatını kaybetti. Kim yaptırırsa yaptırsın ama o yol biran önce yapılsın. Hayatını kaybeden insanlara öyle kader diyip geçemezsin. Bu kadar saygısız, düşünebilmekten yoksun olmayın... Bak sana anlayabileceğin gibi anlatayım; Evde çocuk var ve camın açık olması çocuk için tehlike arz ediyor bunu bile bile camı kapatmazsan çocuk cama çıkar, aşağı düşer vee ölür.. Bu nedir kader mi? Yoksa camı açık bırakanın aptallığı, düşüncesizliği, sorumsuzluğu mudur? Bu yoldaki ölümler de aynı bu örnekteki sorumsuzluk yüzünden gerçekleşiyor.. ALLAH VERMİŞKEN BİRAZ O AKLINIZI KULLANIN..! YAZIK

Avatar
İzmitli iyi dinle 2017-05-03 09:52:53

Sen bi kere insan degil yü karasisin asil izmitlilerin yüz karası ben laz degilim ama senin bu sekide irkci konusmana sinir oldum takmissin bi evet bi laz gidiyosun sen Allah'a kadere ölüme inanmiyosun sanirim herkesin bi kaderi bir eceli var yicek icicek ekmegin bittiyse bu dunyada saksi duser kafana o bos kafana bos saksi duser ölürsün anladinmi hem hadi diyelim duble yol yok diye oldu bu insanlar tek yon yolda olen yokmu onu gectim sabır be kardesim o hizla viraja girip alamayan adama ses yok lazlara evet diyenlere var sen iyi otur dusun seni ya evetciler yada lazlar iyi oturtmus yaran var sanirim lafini bil konus o kadar lafida (izmitli) nick i altinda yapma ayip her izmitli senin gibi takintili degil

Avatar
Mert 2017-05-01 18:48:28

bu kandıra yolunu artık acil duble yol yapmaları şart yeter artık daha kaç kişi ölmek zorunda?

Avatar
İzmit li 2017-05-01 11:56:16

PROF , Sen başka bi yerde mi yaşıyon 10 yılda kac kişi öldü bu yolda ? En son bu yolda insanlar ölmücek dediler mi evet almak için vaad oldumu oldu bu kentte tüm yöneticiler Laz doğru bir yönetim varmı ? Yok Cahilliğini önce gider SonrA yaz kazada ölenlere Allah rahmet eylesin

Avatar
Seçkin 2017-05-01 06:22:46

Bu kaza yapanları tanıyorum. Birisi sevgilimdir

Avatar
Prof 2017-05-01 00:53:50

İzmit li yorum yapmışsın laflar sağırlar birbirini ağırlar bence kelimelerine dikkat et ne alaka hemserim dikkat edeceksin dikkat bedava konuşma Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin bedava konuşma sen adamın canını sıkma bişey olsa birine suç atacak şey arıyor senin gibiler

Avatar
Sema 2017-05-01 00:33:48

Saçma sapan yorumlar yapmayın kazalıda yaptıran Karaosmanoğlu mu? Kader diye bişey var vade bittiyse yapacak birşey yok denektir elinizi vicdanınıza koyun biraz adaletli olun

Misafir Avatar
Deniz Derya 2018-01-02 15:08:06 @Sema

Ne kadar fazla cahil insan var.. Gerçekten eğitim şart, kalite şart, akıl şart... Ah be onlar nasıl cahilce düşünceler. Kader diye bir şey var demek? Allah korusun ihmal yüzünden birini kaybettiğin zaman anlarsın kader mi, kaza mı, yoksa sırf sorumluluklarını yerine getirmemiş insanlar yüzünden birilerini kaybetmek mi? O yolda sırf ihmal yüzünden 1,5 senede 24 kişi öldü 115 kişi yaralandı. Daha dün yine 2 kişi hayatını kaybetti. Kim yaptırırsa yaptırsın ama o yol biran önce yapılsın. Hayatını kaybeden insanlara öyle kader diyip geçemezsin. Bu kadar saygısız, düşünebilmekten yoksun olmayın... Bak sana anlayabileceğin gibi anlatayım; Evde çocuk var ve camın açık olması çocuk için tehlike arz ediyor bunu bile bile camı kapatmazsan çocuk cama çıkar, aşağı düşer vee ölür.. Bu nedir kader mi? Yoksa camı açık bırakanın aptallığı, düşüncesizliği, sorumsuzluğu mudur? Bu yoldaki ölümler de aynı bu örnekteki sorumsuzluk yüzünden gerçekleşiyor.. ALLAH VERMİŞKEN BİRAZ O AKLINIZI KULLANIN..! YAZIK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Izmıtli 2017-04-30 19:38:42

Hani kimse ölmücekti evet oyu alma turunda öle söledi karaosman oğlu yine yalan söyledi hatta örnek belediyeyiz dedi Allah korusun kimse örnek almasın her hafta cinayet kavga Laz ihaleleri Lazlar sağarlar birbirini ağarlar yemekleri Al sana trafik kazası Kandıra yolunda her yıl onlarca insan mezarA gidiyor Hale'n çözecek eğitimsiz Başkan çöz bakalım

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482