banner783
07 Aralık 2018 Cuma 15:34
Yine trafik levhası, yine intihar girişimi
banner728
İzmit’te Gazanfer Bilge Bulvarı’nın Kocaeli Devlet Hastanesi hizasındaki mevkiinde bulunan trafik levhasının üzerine çıkan bir şahıs, intihar girişiminde bulundu. Olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Şahsın açılan hava yastığının hizasından uzaklaşmaya çabaladığı ve itfaiye merdiveninden kaçtığı görüldü.
Dün de 15 Temmuz Milli İrade Meydanı’nın yanı başında trafik levhasının üzerine çıkan Hasan İ. isimli şahıs intihar girişiminde bulunmuş, kendisini izleyen meraklı kalabalığa “Şampiyon Galatasaray, Fener kümeye” sloganları attırmıştı. Hasan İ. bugün de başka bir trafik tabelasının üzerine çıktı. Hasan İ. Siirt’ten İzmit’e geldiğini ancak iş bulamadığını, 8 çocuğuna bakamadığı için çaresiz kaldığını söylemişti. Şahıs, polislerin yarım saatlik ikna çabası sonrası çıktığı yerden indirildi ve polis merkezine götürüldü.







Son Güncelleme: 07.12.2018 17:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bilal 2019-01-30 12:54:35

hasan kardeşim istanbula gelirsem seninle beraber fotoğraf çekelim o kadar özledim anlatama twitterde yorum atıcam oku yada burda yorum at harika gün geçiiriz mutlu olmasan beni hayranlıktan atarsın memnun olursan hayranın oalcam ne dersin? karizmatiksin bee koçum

Avatar
zeynep 2019-01-30 12:46:02

hasan kusura bakmasan tek kelime diyecem 24 kasımda kız arkadaşım yok bak ne diyecem benimle çıkarmısınız kaç gündür bu soruyu düşünüyordum açıklama yapacakmsın?

Avatar
cemre 2019-01-30 12:43:14

senini resmiin etkileyeci muhteşem harikasınız hayranın olduğumu onutma lütfen?

Avatar
avukat 2019-01-30 12:41:59

arkadaşlar istanbul koskoca büyük hasanı nerde bulacaksınız twitterde masj atın kabul ederse çay ikram eder ben ona twitterde facede yorum attım onunla çıkan ilk avukat oldum ne oldu doktor profesör sırana geç dayan bencede onun çıktığım doğum günün kutladım?

Avatar
profesör 2019-01-30 12:38:52

ben profesörüm ben ne diyecem doktor sana çay ikram etmeyi davet ettti bende sinemaya beraber takıllaım ödemesi sen değil ben karşılayacam istanbulda bekle işim düşerse geliriim twitterde sana yorum atıcam eğer müsaitsen gelirim bak profesör ayağına geliyor ayıp etmezsin artık beni kıracakmsın kırmazmsın ben senin hayranın olmaya can atıyorum fotoğraf çekelim mi?

Avatar
serdar 2019-01-30 12:24:13

deniz çakır hasan arası çok iyi dün görmedinizmi ünlü oyuncu deniz çakır numarası yorum atarak paylaştı deniz çakır numarası almayan kalmadı hayran olanlar şimdi yerinde oynuyor ben sevdğim necati şaşmaz numarası paylaş onu arıyayım senle twitterde konuşurum

Avatar
murat 2019-01-30 12:21:54

arkadaşlar dün görmediniz ünlü oyuncu deniz çakır koskoca hasana yorum atmış okumadınızmı yorum atıyorsunuz aranış iyi değil mi ozaman barışın ne gerek mahkeme oluyorsunuz sular dururlsun gündem olsun diye birbirini şikayet ediyorlar anlama veremedim beyler

Avatar
doktor 2019-01-30 12:19:10

adam kaç aydır yorum atmamıştı 2.3 ay geçti bugün ocak yorum atmış helal olsun tek keilme harikasın yolun açık olsun istanbulda işim düşerse çayını içmeye gelirim onutma doktorum ayağaına geliyorum sadece çağrıma evet demen yeterli beraber fotoğraf çekip eğleniriniz mutlu ve huzur olacam?

Avatar
sibel öğretmen 2019-01-30 12:15:33

vay vay hasancım murat vatandaşa kardeşim diyorsun neden sana yorum atıyorum twitterde bana yorum atmıyorsun ben neyim öğretmenim hayranın olmaya can atıyorum bana bir kez olsun nasılsın dedin mi söylermisin?

Avatar
anatolia cast ajans hasan inan 2019-01-29 23:45:29

muratta kardeşime istanbulda sesleniyorum 7.8 aralık 2018 yılında kocaelide tabelaya çıkan benim eğer inanmıyorsanız cepimde yada twitterde sorabilrsiniiz kocaelide tabelaya çıktım çayır ova belediye başkanında çalışanlar derince belediye çalışanlar şahısları bakırköy adliyesinde tehdit suçlamasıya dilekçemi körfez savcılığa sundum bana yardım etmeyen bu kişiler şimdi düşünsünler belediyemize yardım etsin desinler ben bir kez olsun bu belediyelere slm vermem haklısın murat kardeşim seni burda gazetesinde yorumu gördüm beğendim yolun açık olsun dosum murat bana twitterde yorum at ekliyecem seni.?

Avatar
murat 2019-01-09 22:20:52

ersoya sesleniyorum hasan dediğin kişi ünlü oyuncularla mahkeme olmak için savaşıyor kocaelide beş parasız aç ve susuz diyen kişi diyen kişi adam amatör oyuncudur onun valilliğe yada kaymakamlığa sağlık il müdürlüğe işi yok kocaelide çağırsayd ozaman koşarak gidecekti neden ozaman çağırmadılar ersoy

Avatar
metin 2018-12-26 19:23:03

vay hasan istanbulda arkadaşlarımız onu aile kimliğii araştırmışlar bakalım ne çıktı 7.8 önce annesi bdp partisinde desteklediği batmanda miletvekilli aday olmuş bağımsız aday olmuş vay bee

Avatar
Ersoy Kandemir’den sağlıktan sorumlu vali yardımcısına 2018-12-08 00:54:13

Kardeşim daha dün yazdım sağlık müdürü haber iyi okusun diye,okuyup da boş beleş beklesin demedik,VATANDAŞA PSİKOLOJİK DESTEK VERDİRSİN MANASIN DA yazmıştım,bir kere de LEB DEMEDEN anlayın ya.İl valisini ayakta alkışlarım KINAMA MANASINDA!!!

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482