banner768
banner598
banner749
18 Ekim 2017 Çarşamba 13:54
Serhat Boz için  vurmuş..!
banner728

İzmit Kuruçeşme’de önceki akşam Doğan Mahallesi Lozan Caddesi’nde bulunan köfteci O.D. isimli bir kişi köfteci yemek yiyen iki kişiyi silahla vurmuştu. Olay netleşmeye başladı. Vurulan Doğan A. ve D.K.’nin Kocaelispor taraftarı Serhat Boz’un cinayetiyle bağlantılı oldukları, O.D.’nin bu sebeple ateş ettiği öğrenildi. Hatırlanacağı üzere Serhat Boz Kocaelispor maçına giderken bıçakla öldürülmüştü. Kocaelispor taraftarları 3 kişiyi olaydan sorumlu tutarken sadece Serhat A. İsimli şahıs tutuklanmıştı. Olaya karışan Doğan A. ise tutuksuz yargılanıyordu.

HAZMEDEMEDİ

Kuruçeşmeli olan Serhat Boz’un öldürülmesi sonrasında mahalleli gençler ile Doğan A. arasında husumet başlamıştı. İddialara göre önceki akşam Doğan A. Kuruçeşme’de bulunan bir köftecide arkadaşıyla yemek yiyordu. Bunu gören O.D. mahalle arkadaşının öldürülmesine karışan ve bu sebeple tutuksuz yargılanan Doğan A.’nın mahalleye gelmesini hazmedemedi. Daha önce mahalleye gelerek kendisini soruşturduklarını duyan O.D., yanında taşıdığı silahıyla Doğan A. ve D.K.’ye ateş etti. Doğan A.’ya 3, D.K.’ye ise 1 mermi isabet etti. Hafif yaralanan Doğan A. ve D.K. hastaneye kaldırıldı.

BEL ALTINA ATEŞ ETTİ

Olay sonrasında O.D. kayıplara karışırken mahalle halkı Doğan A.’nın Serhat Boz’un ölümü sonrasında sorun yaratmak için Kuruçeşme’ye gelip gittiğini, olayın bu sebeple yaşandığını öne sürdü. O.D.’nin uyarı amaçlı ateş açtığı, öldürücü yaralanmaya sebep olmayacak şekilde Doğan A. ve D.K.’nin bel altına ateş ettiği iddia edildi.

Son Güncelleme: 18.10.2017 15:46
Anahtar Kelimeler:
KocaeliİzmitKuruçeşme
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kimsesiz 2018-02-20 11:41:21

Paşa çocuğu muptezel ayikkafa hc biseyler semih ölçek bu bir gerçek ona acele yok ba bi yasin kırılacak fena bide paşanın kumarci abisi var eroyin saptıran boş konuşmayın semih sende feyste boy boy anılarını paylaş dalaksiz

Avatar
çarşı @Bekirdereli 2017-11-04 15:24:41

Özgür Taşkıran iyisiyle kötüsüyle senelerdir dernek başkanlığı yapmıştır. mafyanın arkasına sığınan bekırderelıler sizin önce kendı kanınızı alın kayhan yanınızda ödlü ne hareket yaptınız. ondan haber verin esmeyin gürlemeyın bedava

Avatar
Bekirdereli 2017-10-26 20:55:20

Özgür taskiran gitsin karsta koyun gutsun izmitte herkezi birbirine dusundu gevsek Adamsa intikam alir dagda bayirda saklanmaz Dogan Semih Serhat bizim canimizdir. Isteyen herkeze var...

Misafir Avatar
çarşı 2017-11-04 15:24:41 @Bekirdereli

Özgür Taşkıran iyisiyle kötüsüyle senelerdir dernek başkanlığı yapmıştır. mafyanın arkasına sığınan bekırderelıler sizin önce kendı kanınızı alın kayhan yanınızda ödlü ne hareket yaptınız. ondan haber verin esmeyin gürlemeyın bedava

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bakın dalqanızaaa 2017-10-26 00:04:51

Paşanın çocuklarıı bakın dalqanızaaaa aZdan aZz çoktan çok gider hergün birinizi birgün hepiniziiii

Avatar
Bakın dalqanızaaa 2017-10-25 23:17:30

Paşanın çocuklarıı bakın dalqanızaaaa aZdan aZz çoktan çok gider hergün birinizi birgün hepiniziiii

Avatar
kuruceşmeli 2017-10-25 12:49:46

özgürünüz ölseydi böyle konuşurmuydunuz merak ettim seratımızın kanınına kan dökülcek bunu tüm izmit biliyo doğanmı bimiyo hayırdır başka yerde yemek yicek yermi yok o.d bunu burda bırakmaz gerisi gelir bunu bilin ama kimin dökülür zaman sadece

Avatar
salla 2017-10-24 19:10:52

Trabzonlulara laf atan arkadas çingenenin hasısınız ne pislik oldugunuzu yazmaya gerek yok

Avatar
Paşalı 2017-10-24 17:30:44

1. Si özgür taşkıran paşadan kime para indirmiş kim çorba parası almıs bunu yazan kahpe isim vermessen adam değilsin özgürün etrafında 1 çorbalık karakterler var paşanın çocuğu böle şeylere tenezzül etmez özgür üç kurusluk adam etrafındakiler arkasından söver bi çorbaya abi çeker isim verin kim rant peşinde koştuğu belli paşanın çocuğunun abisi de kardeşide bellidir bizim abimiz çorba içirmiyo kuzu çeviriyo :))) enayiler siziii
Aç köpekler kocaelispordan nemalanan kedicikler

Avatar
Davut Doğrucu 2017-10-24 17:02:22

Gidin çıkar çatışmalarınızı,hesaplaşmalarınızı başka bayrak ve isim altında yapın.Bırakın Kocaelispor'un,Serhat'ın peşini.Gencecik bir fidan gitti gelmiş burada yok o bozmuş bu bozulmuş.Bozulan birşey varsa o da buradan gözüktüğü kadarıyla sizlerin vicdanları.

Avatar
tespit 2017-10-24 11:46:59

zaten bu derinceli ismiyle yazanda özgrün ta kendisi yazmalarından belli

Avatar
KOCAELİSPOR 2017-10-24 11:46:02

evet derinceli arkadaş haklı özgür derincede ama gecelerin yargıcı ancak gece1den sonra görülüyor piyasada nedense eminim çok kişi yüzüne söylemek ister ama adam gelmiyor ki maçlara gündüz gözüyle görsünler..

Avatar
İzmitli 2017-10-23 22:47:08

Hiç biriniz izmitli değilsiniz bonzaiciler İzmit genci dürüsttür bu konuşmalar pislik akıyor Trabzon agazları defolun lan sizlerden bu ile hep zarar geldi hepiniz iğrenç ötesi mahluklar vursa ne olur adammı oluyor cezaevde bulaşık yıkarsın dışarda rajon ha neyse toplumu kirleten yabancılar

Avatar
İzmit 2017-10-22 17:55:24

Serhat boz(uldu) yazan karıköylü adam olun lan adam ölüye saygınız olsun herkes hakkını alıcakkkk sıra sende balta

Avatar
Paşalı 2017-10-22 14:59:37

Abi isimlerini almayın azınıza kim kimi salmıs sizene
Kimi bozmus Allah askına ?
Valla semih her gün paşada o klavye delikanlılığı yapmayın biz her gece uyuruz da siz uyuyabilecekmsiniz

Avatar
Serhat BOZAR 2017-10-21 23:30:27

ulan serhat bozuldu dıye gevşekler ölünün arkasından konuşan geblolar Serhatın mahallenızde bozmadıgı kaç kişi kaldı kelime kaşarları Şenol abiniz bile yol vermiş size köpekler Serhat adamdı adam sizin gibi roj atınca erkek değildi herzaman adamdı muptezel köpekler Semih baltaaaaa uyuma geceleri uyumaaaaa

Avatar
Kuruçeşme 2017-10-21 13:35:45

Semih baltaya kaçmaya olummm

Avatar
Vay be 2017-10-21 12:02:37

Adam oldunu bekirdere pasa tavsantepe felan filan hayırdır ya bir kactane daha semt ekleyin olmadi kurucesme bakiyom tek abi dediğiniz g..., hepinizi hapliyo saliyor daha kac sene once kurucesmtek basina sizin alayinizi vurdu bicakladi ama siz eceliniz gelms havliyonuz artik bir susunda insanlar acisni yasasin SERHAT BOZ olmese hiçbiriniz sesi cikmicakti serefsizlet simdi hepiniz bir olup tek semte kafa tutuyonuz ama azdaha toplani. Madamlar

Avatar
Paşalı 2017-10-21 11:20:36

Hiç bir abinin ismini azımıza almadık almayızda kim kimin önünde ne ilikler biz bilmeyiz biz kimsenin önünde birşey iliklemedik ve kimseyede boyun bükmedik doğanı hakan kaptan vuramadı bile gidin hastane kayıtlarına bakın gençliğinde kim vurmuss isim verin
Veya doğanın vurduklarınnıda söleyin doğanı Perşembe pazarında kimse vurmadı onuda söliyim persembe pazarında vurulanlar iyi bilir sizin o abi dedikleriniz bizim abilerimize yalamalık yaptığı günleri herkes biliyoo atıp tutmayın er meydanııı

Avatar
Dogan KAC kere vuruldu 2017-10-21 03:10:13

Benim bildiğim dogan adıgüzel gençliğinde 2 perşembe pazarında 1 hakan balta ateş etti infazı yandı oldu 4 orhan denilen reisde vurdu oldu 5 benim hatırladığım bu arkadaşım bu dogan gençliğinden beri vurduruyor

Avatar
SERHATI KİM BOZAR SERHAT BOZAR 2017-10-21 03:06:56

SERHATI KİM BOZAR SERHAT BOZAR#!!!

Avatar
SERHAT BOZULDU SIRA SİZDE (KADIKÖYLÜLER) 2017-10-21 02:50:34

Anırtparktan itibaren bekirpaşa semtine girince önünü ilikleyen yavşak topluluğu 3 kişiye perşembe pazarında 30 kişi saldırmakmı adamlık onu söyleyin ilk önce paşa çocuğundaki yürek hanginizde var !!! DOĞAN İLE SERHAT AVCILI GİBİ ADAM olsanız keşke !!!! Hodri tayfasında takılıp abilerinize güveniyorsunuz kendi aranızda birbirinizi vuruyorsunuz sonra gelip adamlıktan bahsediyorsuz defolun gidin

Avatar
Bizedemi riv riv 2017-10-20 20:48:45

Olen kardesimize Allahtan sabir diliyorum .Allahin verdigi cani Allah alir ama hayat iste an geliyo oldurnek zorunda kaliyosun Allah kimseyi kahpece kahpelerin eline dusurmesin simdi bir hasimlik var hakkiyla hakki verilerek yapilan abilerine guvenip onlarin dedigi gibi hareket eden pasalilar ve dogru bildikleri yolda hakli davalarunda hasimlarini vuran kurucesme cicuklari.daha yeni basliyo hersey .adiniz gibi emin olunki abi islerine gelince o pasadaki abilerinizin onunu ilikledigi abilerde ismini koyar bu olaya .onun icin herkes kendine guvensin izmit vegassa kurucesme teksas .sabir sabir Allah kahpeyi haketmeyeni kimsenin onune atmasin.hakeden hakettiyini alir zaten

Avatar
Kimmiş kaç kere vurulan ? 2017-10-20 20:41:32

Doğan bikere vuruldu onuda orhan arkadan vurdu
Bumu bozmak ? Baska hiç vurulmadı herkes atıyor tutuyor yahu bu adamlar hep dısarda geziyorlar dükkanişletiyorlar biride sormazmı neden gidip yapmıyorsunuz diye ?
Tuna abinizin intikamını aldınız , kıvırıda biliyoruz
Yahu siz geniş mesheplisiniz biraz ya gidin daha önceki intikamlarınızı alın sıra gelirse paşayla uğraşın tabi çapınız yeterse

Avatar
Kuruçeşmeee 2017-10-20 16:45:37

Herkes hak ettiğini alır daha yeni başlıyoruzz

Avatar
kuruçeşmelib 2017-10-20 12:44:15

kimse kusura bakmasın ama orhan kendi kardeşi için mezarı başında kendine söz verdiği için yaptı ve arkadan vurmuş diyen yavsaklar siz kaçarken önünüze bakarakmi kaciyonuz yoksa ayaklarınız g..ze vurarakmi?? paşalılar diyonuz ya özgür saklanıyor çiftlikte hadi gidin madem bukadar cesaretiniz var yapacağınızı yapın ozaman burda klavye delikanlılığı yapmayın
herkes atıp tutuyor ama abileriniz şimdi g...yalama peşinde siz daha durun bu fragmandı asıl film yakında başlıyor bakalım gene delikanlılık taslayabilceginizmi kendinizi bozdurmaya doyamıyorsunuz bizlerde bozmaya

Avatar
Derinceli 2017-10-20 12:06:34

ÖZgür noldu özgüür bu zamana kadar hep derincelileri kurucesmelileri tribünde istemedin neolduu korudu mu carşı cocukları seni geldin yine kendi semtinin cocukları koruyo azcık adam olaydın farklı olurdu gül gibi adam gitti senin yüzünden, herkes birbiriyle hasım oldu kurucesmeye gelirsin güvenlik korumaları gibi korur seni mahallenin gencleri serhatın anasıyla konusmak için bu cocukların hepsine yol verdin zamanında al sen adamlık gör sana herşey müstehakk

Avatar
Vay be ne adammış delikanlılarmış :) 2017-10-20 10:56:10

Trübünde bütün kahpelikleri bıçaklamarı arkadan burmaları siz yapıcaksınız ama klavyede mangalda kül bırakmıcaksınız delikanlı adam arkadan sinsice ateş etmez adam vurmaz
Herkesin kantarı belinde bundan sonrası er meydanı kimin kime gücü yeterse paşa bekirdere bekirpaşa adres belli kimse biryere kaçmıyor ahanda er meydanı arkadan atan önden yer sanaldan süs yapmayın iyi seyirler ;)
Ve bol şans 3 kişiydiler ya 10 kişi olsalardı işte böyle yüreklidir paşanın çocukları eşşek meydanında görüşmek üzere

Avatar
mesut @İcraat he 2017-10-20 10:48:41

Şayet burayı emniyet takip ediyorsa bu kendisine polis diyen arkadaşı lütfen araştırsınlar,kendisine polis süsü vererek burada insanları galeyana getiriyor.Eline ne geçecek bir can daha yansa mutlumu olacaksın.

Avatar
Herkes kaptan 2017-10-20 09:31:58

Bırakın bu işleri,yok gültepeymiş yok paşaymış bilmem kanlıbağmış.İzmit'te gömülen insanların sayısı belli değil,neyi paylaşamıyosunuz.İzmit çocuğu dediğin zaman akan sular durur,akıllara delikanlılık gelir,adalet gelir,aşk gelir.Olan olmuş biten bitmiş,kim neyi paylaşamıyo.Allah var beyler Allah,ölüm var beyler ölüm.Biz gelecek nesile neler bırakabiliriz diye düşünecekken salak salak işlerle meşgul olmamız ne kadar doğru ? Allah verdi bırakın Allah alsın.Hem bu dünyada adınızı ve hayatınızı hemde ahiretinizi karartmayın.Şimdi kimse safsata yapmasın bedavadan,her kes baksin işine.Hayat devam ediyo beyler.

Avatar
mustafa @İcraat he 2017-10-20 08:58:11

ciddi ciddi polismisin sen,şayet polissen şu yazdıkların yakışıyormu sana,burada bu kadar genç insan birbirine kuruluyorken yazıklar olsun senin gibi polise,umarım emniyet burayı takip ediyordur,gerekeni yapar.

Avatar
Bekirdere_M.Ali.Paşa 2017-10-20 03:46:01

Kuruçeşmenin sanal basın mensupları öncelikle size bol şans diliyoruz siz yazıp çizin daha yeni başlıyormuş.Biz bitti demeden biticegini mi saniyosunuz?yani siz burdan yaziyosunuz biz de korkudan ölüyoruz oylemi? Özgür abiniz haluk ağanın ciftliginde saklansin halukaganin ineklerine baksın siz de burdan yazın.Biz hep varız 150binlik semti terk ettirebilecekleriniz varsa buyrun burdayiz ordayız.Sizleri de görücez kimse kimseyi yanlız zannetmesinn kullerimizden doğarız.Hepimiz Dogan Adiguzeliz Semih Baltayiz Serhat Avciliyiz.Daha oyunun başındayız bugün bize yarin size.Bir başka Gazate haberinde görüşmek üzere.

Avatar
derince @İcraat he 2017-10-20 02:20:24

polismişin görüntüleri izlemişin semihi doğanı o linçten kurtaran kim onuda görmüşündür yazsana okadar kişi neden saldırmış onu da yaz ama adam gibi yaz

Avatar
suadiyeliye @Suadiyeli 2017-10-20 02:18:45

Özgür derince de çok görmek istiyorsan götüreyim. Tuna yanındaki matizlerin kurbanı oldu öldü bugun ayağına yarına ne gösterir bilinmez sen köyünden çıkma ama kafanı yorma bu işlere tırpan yap köyünde

Avatar
İcraat he 2017-10-20 01:32:24

Siz adama arkadN ateş etmekle icraatmi yaptığınızı zannediyorsunuz HHaha 150 kişi saldırdınız bu çocuklara ben polisim ben kendim izledim kamera kayıtlarını 45 dakika sürüyor çocuklara linç girişimi var resmen zor çıkıyorlar ordan dünya göze kadar saldırıyorlar bıcaklanıyorlar

Misafir Avatar
mesut 2017-10-20 10:48:41 @İcraat he

Şayet burayı emniyet takip ediyorsa bu kendisine polis diyen arkadaşı lütfen araştırsınlar,kendisine polis süsü vererek burada insanları galeyana getiriyor.Eline ne geçecek bir can daha yansa mutlumu olacaksın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mustafa 2017-10-20 08:58:11 @İcraat he

ciddi ciddi polismisin sen,şayet polissen şu yazdıkların yakışıyormu sana,burada bu kadar genç insan birbirine kuruluyorken yazıklar olsun senin gibi polise,umarım emniyet burayı takip ediyordur,gerekeni yapar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
derince 2017-10-20 02:20:24 @İcraat he

polismişin görüntüleri izlemişin semihi doğanı o linçten kurtaran kim onuda görmüşündür yazsana okadar kişi neden saldırmış onu da yaz ama adam gibi yaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Suadiyeli 2017-10-19 23:47:15

Olum bırakın racon kesmeyi size bir soru özgür nerde özgür korku ne güzel şey çıksın piyasaya arkadaşlar buna bir cvp istiyorum acısını yaşıyor dimi Tuna durmaz öldpünde bu acı deüilmiydi yemedi yürüdüm desin yıllarca kardeşlik yaptı ona Serhat boz ciğeri kendi yapmadığı icraatla nasıl soğuyor hem icraat dedinmi kafasına atıcan yok öyle ayaklara godo perde arkası oynama

Misafir Avatar
suadiyeliye 2017-10-20 02:18:45 @Suadiyeli

Özgür derince de çok görmek istiyorsan götüreyim. Tuna yanındaki matizlerin kurbanı oldu öldü bugun ayağına yarına ne gösterir bilinmez sen köyünden çıkma ama kafanı yorma bu işlere tırpan yap köyünde

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lavuk 2017-10-19 23:11:22

Mazot hırsızlığından alınan Orhan abi değil amcasının oğlu yani kuzeni bide kuruçeşmeli yazmışsın bi cacık bildiğiniz yok Orhan abi adamın dibidir abidir ekmeğini bölüşür Rahmetliyle de ölmeden önce arası limoniydi ona rağmen yaptı yapacağını ama burdan size söyliyorum orhan ın karesi sıkıntı tek tek icraatları yapıcaklar görürsünüz Kuruçeşmede cok değişik işler var yakındır.

Avatar
Kuruçeşmeli 2017-10-19 21:08:29

Orhan dursunun mazot hırsızlığından alındığını bilen varmı serhat bozun kahpece öldürüldü diyorsunuz Videoları izleyin parasıyla öldürttü diyen adam öldürün Semih'in elinde büyüdüğü abisi doğan ise çocukluk arkadaşıdır sanal hesaplarına bakarsanız anlarsınız bu arada kaçtı diye tabir kullanan arkadaş Barlar sokağında gördüm daha yeni Semih'i arkadaşlar herkezin adresi belli hainlik yapmadan yapın icraatınızı...

Avatar
Kahpeler 2017-10-19 19:08:14

Ulan kahpeler serhat bıçağa sarılırdı diyen kahpeler serhatı arkadan vuran sizsiniz şerefsizler . Eskişehirde serhatta bıçak olsaydı bütün paşayı vururdu orda bunu sizde biliyosunuz !!!! Kahpelik yapıp rahmetlinin arkasından konuşmayın itlik yapmayın rahmetliyi sevmeyen insan vardı izmitte doğru onlarda sizin gibi kahpelerdi adam olana nasıl adam olduğunu herkes bilir serhatın ismini ağzınıza alıcak kadar adammısınız lan siz???? Bırakın bu işler serhat boz orhan dursun bu adamlar ekmek paylaşan adamlar !!!! Sizin gibi kardeşlerine roj verip insanların üstüne salan kahpe değiller !!!

Avatar
çarşı @İzmitli41 2017-10-19 19:08:07

Serhat boz adamına göre muamele yapardı adamsa adamlık bilekse bilek cesaretse cesaret sizin gibi şekerı yutup maymunluk yapmazdı büyüğüne küçüğüne saygılıydı adam gibi adamdı madam olana da hakkını verirdi. mobeseden bahsedıyosun okadar bilgin varsa öncesınden de bahsetsene semihin serhatın avcılının doğanın üzerinden çıkan emanetlerı cephanelık gıbı gelmısler. kahpelıkle öldü serhat boz eskişehırden bahsetmışın 70 dakıka dayak yedı semıh balta herkesın gozu onunde sen ne anlatıyosun yine bonzu çekıp halıslere dalmışınız maddeyı bırakında gerçek hayata bakın bıraz

Avatar
Enayii 2017-10-19 18:45:12

Bi porsiyon köfte yemeye gitmiş enayii mermi yiyipp dönmüşş :) afiyet olsunn doğannnn ;))

Avatar
İzmitli 2017-10-19 18:41:14

Kuruçeşmeyi de en son gültepeliler basmıştı 3 kamyon hepsini vurup göndermişlerdi :D damarlarına basmadıkca rahat bi mahalle ama pislik cıkartmaksa konu şu izmitte bi kuruçesme bide kanlıbağ bilirim. Pasalılar cok konusup klavye erkekliği yapmasın Orhan ve kardesleri sizi ayıklar :)

Avatar
İzmitli41 2017-10-19 18:17:27

Siz paşalı olan birini ne zaman bozdunuz
Habir kahp ce bıçak çeken hep sizlersiniz ned n acaba rahmetliii de hep bıçak çekiyodu özgürün tetikçiliğini yapıyordu

Misafir Avatar
çarşı 2017-10-19 19:08:07 @İzmitli41

Serhat boz adamına göre muamele yapardı adamsa adamlık bilekse bilek cesaretse cesaret sizin gibi şekerı yutup maymunluk yapmazdı büyüğüne küçüğüne saygılıydı adam gibi adamdı madam olana da hakkını verirdi. mobeseden bahsedıyosun okadar bilgin varsa öncesınden de bahsetsene semihin serhatın avcılının doğanın üzerinden çıkan emanetlerı cephanelık gıbı gelmısler. kahpelıkle öldü serhat boz eskişehırden bahsetmışın 70 dakıka dayak yedı semıh balta herkesın gozu onunde sen ne anlatıyosun yine bonzu çekıp halıslere dalmışınız maddeyı bırakında gerçek hayata bakın bıraz

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitlii 2017-10-19 18:11:56

Rahmetli serhat kaç kere bozdu diyen arkadas
Bak sende sölüyorsun rahmetlik oldu
Serhat boz cinayetinin mobese kayıtları dolasıyo ortada kim arkadan vurup haince saldırıyorsa anasını .....
orhan dursun nie arkadan ateş etmiş mermilerin hepsi arkadan bitane önden yok eskişehirde göreük saatlerce abi dediklerinize sövdü bitanesi çıkıp birşey diyemedi
Rahmetli en ufak şeyde bıçağa sarılırdı gidin videoyu seyredin nasıl ölmüş

Avatar
gerçek paşalı 2017-10-19 17:35:49

bu olanların tek sorumlusu Semih baltadır mahallede bir tane sevenı yoktur anca işini parasıyla yaptırır doğan özünde güzel çocuktur doğanında serhat avcılınında serhat bozla bir alıp veremedıgı yoktu semıh balta parasıyla bu cocukları yonlendırdı uyusturucuyu verip uzerlerıne saldı yatacak yerın yok semıh balta !

Avatar
çarşı @Yakacak 2017-10-19 16:50:46

Özgür adamdır madam olanlar hapla erkek olanlar Özgür derincede çıkın karşısına konuşun özgür olmasaydı semih de doğan da bugun toprağın altındaydı onca kişinin elinden onları olay günü özgür aldı

Avatar
Izmitli 2017-10-19 16:31:54

Kocaeli emniyetine sesleniyorum vurulan dogan ve yaninda flas marka araciyla takilanlar uyuşturucu satiyorlar

Avatar
Izmitli 2017-10-19 16:27:46

Bu doğan tam şamar oğlanına döndü. Vuran vurana bozan bozana bu çocuğu utanmadan sokakta geziyor yüzüde kizarmiyor daha kac kere bir insan vurulabilirki soytarinin teki . Bunlarin abileride böyleydi pasa camii arkasinda uyusturucu satarlardi bunlarda aynı. Orda burda kendini vurdurcahina bacina sahip çık ikinizde paso vurduruyorsunuz cunku ailenize yazik

Avatar
Yakacak 2017-10-19 16:06:02

Özgür sen pislik bi insansın

Misafir Avatar
çarşı 2017-10-19 16:50:46 @Yakacak

Özgür adamdır madam olanlar hapla erkek olanlar Özgür derincede çıkın karşısına konuşun özgür olmasaydı semih de doğan da bugun toprağın altındaydı onca kişinin elinden onları olay günü özgür aldı

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmit merkez 2017-10-19 16:03:24

D.a denilen vatandaşın yakınları bile isyan etmiş kendini bozdurmaktan bıkmamış. Paşalı rojcular siz her icraatın kralını yaparsınız doğrudur haplı adam herşeyi yapar ama delikanlılığı yapamassınız hastaneden bu tarafa geçimiyonuz diyen arkadaşlar gidin hastaneden ötede oynayın çarşı çarşı çocuklarınındır . Orhan dursun adamdır cansın orhan kardeşm

Avatar
çarşı 2017-10-19 15:55:42

paşalılar anca mahallenız de erkeksınız mahalleden çıkıncı kedisiniz çarşıda kaç kere bozuldunuz rahmetlı serhat sızı kaç kere bozdu ınsanda utanma olur paşada guzel ınsanlar da var hakkını yemıyım bu doğanı sınanı paşada da seven yok bunlar hapı atınca erkekler paşada kendı abılerı bıle yol vermış bunlara sınan atılla. bu işler kafayı yapıp park dore da sanaldan ateş etmeye benzemıyor

Avatar
Herkese lolo 2017-10-19 14:33:26

yıllarca kendinizi bozdurmaktan usanmadınız paşalılar bakın dalganıza Daha çok bozulursunuz yeter ki mahallenizden çıkmayı deneyin. bu arada kocaelispor serhat boz severleri abi sevenler size sesleniyorum dısarda hepsiyle takılıyosunuz burda bes beles rüzgar yapmayın Gerekeni yapın ! Orhan Başkan Dursun size Loloooooo

Avatar
kuruçeşmeli1 2017-10-19 13:58:11

paşalayım lan ben diyen gevşek belliki çok altta kalmışın artık yediremiyosun madamligi. siz anca intikamınızı böyle klavye madamligi ve aciz bulabileceğiniz karı kızlardan alırsınız öteki türlü ne Başkanın ne de semtinin insanıyla uğraşamazsınız siz gidinde kale arkasında çırpının artık nasıl çırpınıyorsanız

Avatar
Mucahit 2017-10-19 13:49:15

Sen adamın yakınını öldür sonra git mahallesine eceli gelen köpek cami avlusuna işermiş doğan sende yeter artık bir akraban olarak diyorum azcik adam ol bu işleri bırak ailene yazık ölmuyorsunda hergun kendini vurup bozduruyorsun yeter

Avatar
izmitli 2017-10-19 13:36:49

Bırakın bu işleri herkesin arkasından atmayla olmuyor bu işler, tek sorumlusu kendini mafya sanan gölgesinden korkan özgür abinizdir. Abilik yapabilseydi o gün bu olayların hiçbiri olmazdı, boş muhabbete gerek yok. Oktay Öztürkün bi kelimesiyle R yapar böyle, abilik taslamasın kimse.. ;)

Avatar
Kiuvnnnn 2017-10-19 13:16:45

Oglum birakin bu isleri savundugunuz semih le.dogan kellesce haince arkadan vuruyorlar boyke mi adamlik yapiyolar serefsiz roch cular ipneler abileriniz adam olsa boyle serefsizleri savunmaz lar gerci abilerinizd torbacı farkindaysaniz kurucesmeliler hic abilerinin atlarini vermiyolar çünkü sizin abileriniz gibi klavye abisi degiller bizimm abilerimiz gönlümüzun abileri simdi hepiniz iyi bakin habetlerE tek baska Kurt Orhan Baskan oyle semte gelipte artislik yapmayin kurucesme heryerde rahat olun uyanmasin gencler

Avatar
kuruçeşmeli 2017-10-19 12:53:51

siz adamın kardeşini öldürün sonra gelin semtinde yemek yiyin işte o yemekte böyle g.....de patlar. şimdi içtiğiniz su nerenizden çıkar kimbilir. tıpa taktirmayi unutmayinda elek gibi sızıntı yapmasın.
Orhan Dursun BAŞKAN dır.ve kimsenin arkasına eteğine saklanacak insan değildir adam gibi adam varsa o da orhan başkan
sizin gibi paşalılar şerefsizlik anasına bacisina karısına sevgilisine yavsamiyor siz adamlığı gelinde ondan öğrenin tabiii g....varsa

Avatar
Hodri meydan 2017-10-19 12:44:34

Bu işleri bırakın Özgür’ün nasıl adam olduğunu herkes kafasına göre biliyor yıllarca kimi bozmuş özgür ?
Özgür tek başına 15 yaşında ki çocuğa bir atar yapamaz kimseyi yemeyin herkes neyin ne olduğunu biliyor hadi çıksın sokaklara alsın intikam intikam ya adam bedavaya öldü adamın ailesi ne günah degıl mi ana evladı özgür insanları kullanıyor birebir hodri meydan da kardeşleri söylüyor bunları dümeni bırakın..
madem çok delikanlısınız Bekirpaşa da herkes buyrun gelin hee hapcı felan diyorsunuz amk tribünde torba tutulduğu günleri unutmadık herkes biliyor neyin ne olduğunu...

Avatar
paşalıyım lan ben 2017-10-19 12:42:14

paşanin cocuklari bunun altinda kalmaz herkez hakettiyini bulur paşanın çocukları madam deyil adam gibi adamdir bunu sadece siz deyil tüm izmit bilsin

Avatar
Merkez 2017-10-19 10:37:02

Bunlar daha iyi halleri herşey yeni başlıyo ;)

Avatar
derinceli @Çakıcı 2017-10-19 10:11:23

özgür kacamdı cakalra derincede ya siz nerdesiniz

Avatar
derinceli @Hodri meydan 2017-10-19 10:09:52

kardeş bunlar köpek konuşurlar özgürün yüzüne söyliyemzler

Avatar
derinceli @Çakıcı 2017-10-19 10:08:39

özgür derinced buradan yazacan yüzüne söyle gerceyi sizler adam deyilsiniz kacamdı derincede sizler o yüreg yok ancak buradan yazarsınız deli kanlısınzya sadece adamsanız bun yaparsınız adam olmadınız beli

Avatar
Tarafsız taraftar 2017-10-19 10:00:52

Bırakın lan bu işleri sizin bekirdere tavşantepe diyen arkadaşlar sizin nasıl kahpe olduğunuzu tüm izmit biliyor. Siz anca hap için uyuşturucu kullanın düzen bozun başka bi işe yaramassınız. Ama öyle olmuyo işte siz kahpeliğinizle hatırlancaksınız özgür abiye bok atıyonuz ben çok sevdiğim için demiyorum sizler o adamın tırnağı olamassınız bugüne kadar o adam herşeyi bi düzen içinde kalp kırmadan getirdi . Orhan dursunun lakabı reistir bilen bilir herkesin sevdiği saydığı bi insandır. Dillerde reis değildir ama ona reis diyenler gönülden sevenlerdir adam olan gider masasına oturur semtinde ağarlanır . Delikanlılık yıllarca sizi bozan adama arkadan saldırmak mı 3 kuruşluk adamlar ?? Bırakın bu işleri adamlık ORHAN DURSUN gbi yapılır.

Avatar
derinceli @Körfezli 2017-10-19 09:48:46

özgürn arkasın deyil yüzün söyleyin gücünüz varsa burad deyil adam olan yüzüne söyler

Avatar
Derinceli 2017-10-19 06:03:19

Sen serhat ı vur sonra git adamların mahallesine artistlik yap adamı böyle madam ederler. Şu paşadaki sapsızlara paşadan bir büyük dur desin yoksa bu işlerin sonu gelmeyecek. Serhat boz sıradan biri değildi izmitin her mahallesinde sevilirdi daha çok can yanar

Avatar
izmitli 2017-10-19 04:30:25

kocaelisporu lekeliyen insanlara bak isimler kim bu insanlar 10 sene önce sinyal yapıyorlardı özgür taşkıran kimdir nedir necidir doğan adıgüzel kimdir yahu bırakın bu kolpa işlei bu insanlarda kendilerini adam sanıyo ...tek gerçek kocaeli

Avatar
Tavşantepe 2017-10-19 02:48:18

Bu işleri bırakın hastaneden bu tarafa geçemiyorsunuz
Bekirdere Tavşantepe Paşa hepimiz biriz varsa yürek buyrun gelin
Semih balta Doğan adıgüzel adamdır
Kolpalar sizi

Avatar
Kocaelispor 2017-10-19 02:22:06

Madem o kadar delikanli abiniz neden ortalikta yok gelsin ya maclara maratonda bekleniyor ole haluk bozonun arkasina siginmakla olmuyor bu işler erkeksrn adamsan çıkarsın ortaya bekle simdi haluk bozo ortaligi sakinlestirsin sende gel yine tokmak at ole mi cakal

Avatar
Bekirpaşa 2017-10-19 01:52:54

Tüm sanal basın yorumcularına ince bir tebessüm........

Avatar
41korfez 2017-10-19 00:31:26

serhat boz o grupta en son ölecek insandı.. özgür taşkıran madem sucsuz ? söyleyin bu adam nerde ??? kocaelispor sevdalısı ya göya aylardır neden maclara gelmez ve haklıysa eger sizlerin demesiyle cıkar ben burdayım haklıyım mevzumda kimseden hiç bir olaydan cekincem yok der... diger bir konuda pasalılar unutmasın süperlig zamanı kale arkasına cırpılışlarını ...

Avatar
Korfez 2017-10-18 23:49:26

Ben otobusteydim nasıl dayak yediklerini gördüm özgür taşkıran korudu doğan adıgüzel ve Semih balta yi yoksa öldüreceklerdi . Dayak tan

Avatar
Kurucesme 2017-10-18 22:52:48

Herşey yeni basliyo

Avatar
Vatandaş 2017-10-18 22:52:31

Arkadaş bi haber yapıyorsunuz isim yerine bi dünya harf yazıyonuz. DG. BD. AÇ. Bu ne amk. Zaten olayı tüm İzmit biliyo isimleri açıkça yazsanıza bizdentam olarak haberi anlayabilelim. Bi haber yapıyonuz içine ediyonuz

Avatar
Kurucesme 2017-10-18 22:52:00

Herşey yeni basliyo

Avatar
İzmitin çocuğu 2017-10-18 22:51:23

orhan dursun her zaman kalplerdesin tanımayanlar belki atıp tutarlar seni tanıyanlar bilir nasıl bi insan olduğunu gidin semtine ekmeğini bölsün versin ama böyle kabadayılıkla gitmeyin işte . Özgür abiye atıp tutanlar gidin türbüne sahte kabadayıların filmini izleyin tokmaktan kaçanlar hadi bakalım ailenizi alında gidin maratona .

Avatar
Kurucesmeli 2017-10-18 22:50:53

Herşey yeni basliyo

Avatar
Krçşm mrkz 2017-10-18 22:46:24

Terk edin izmiti bu şehirde size nefes almak haram artık.orhan dursun sizler gidin.

Avatar
Adalet 2017-10-18 22:08:10

Herkes gitsin Orhan dursun Başkan yakışanı yaptı

Avatar
Krcsmee 2017-10-18 21:47:43

Semih balta kaçma!

Avatar
Hodri meydan 2017-10-18 19:38:19

Daha düne kadar özgür abinin ekmeğini yiyenler facede vb yerlerde öter olmuşlar . Bırakın bu işleri paşalıların içinde güzel insanlarda var ama çoğusu boş beleş adamlar . Özgür abi çorba parasını indirirken reis çekenler adamın başına doluştu bırakın bu işleri artk . Delikanlı serhat sizi yıllarca bozdu eskişehirde hepinizin yüzüne söylediği sözleri ben duydum . Orada konuşmayanlar ADAM ı kahpece vurdular . Arkadaş doğru demiş sizin yapacağınız en yararlı davranış uyuşturucu içip mahallenizden dışarı çıkmamanız . Orhan dursun adamdır büyüğüne küçüğüne saygılı sevgili bi arkadaşımızdır . Kimse boşa sallamasın izmit tarihinde bu iki insanıda bilir paşalılarıda bilir .

Misafir Avatar
derinceli 2017-10-19 10:09:52 @Hodri meydan

kardeş bunlar köpek konuşurlar özgürün yüzüne söyliyemzler

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2017-10-18 18:44:37

Bedava konuşmayın lan tenekeciler çok erkekseniz burdan yazmayın yüzüne konuşun çakallar

Avatar
Kayınçom dogan adiguzele 2017-10-18 18:40:37

Dogan adiguzel kayincomdur yazik ediyorsun kendine kayinco kac sefer vuruldun artik ceki duzen ver kendine evdekileri uzme

Avatar
Ozgur 2017-10-18 18:39:18

Bi sahur vakti sıcak ekmeyini paylaşan adam gibi adamdır ozgur

Avatar
Izmitli kürt 2017-10-18 18:31:15

Bu pasali dogan kac kere vurup bozdular rezil herif cacık herif bozuk delikanli. Gidişatıda iyi degil en son bir yerde yikarlar bunu en iyi bildiği isleri yapsinlar pasa camii arkasinda uyuşturucu satmaya devam etsinler

Avatar
pasali @Hodri 2017-10-18 18:27:06

bekleriz her zaman intikam komandolari xdddd

Avatar
İzmitli 2017-10-18 17:39:02

Bırakın bu işleri özgürle alakası yok

Avatar
Hodri 2017-10-18 17:34:39

Olm bu mevzuyla özgürün ne alakası var o sabah herkez perşembe pazarındaydı paşalılar başlattı kavgayı özgürlü çıkardı kavga kimse masal anlatmasın dise dis kana kan intikam

Misafir Avatar
pasali 2017-10-18 18:27:06 @Hodri

bekleriz her zaman intikam komandolari xdddd

Beğenmedim! (8)
Avatar
Çakıcı 2017-10-18 16:10:43

Bu olayların sorumlusu Özgür taşkıran kaçmasın gelsin izmite

Misafir Avatar
derinceli 2017-10-19 10:11:23 @Çakıcı

özgür kacamdı cakalra derincede ya siz nerdesiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
derinceli 2017-10-19 10:08:39 @Çakıcı

özgür derinced buradan yazacan yüzüne söyle gerceyi sizler adam deyilsiniz kacamdı derincede sizler o yüreg yok ancak buradan yazarsınız deli kanlısınzya sadece adamsanız bun yaparsınız adam olmadınız beli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Körfezli 2017-10-18 14:18:03

Bu işlerin tek sorumlusu Serhat in ölmesine tek neden özgür taşkıran dir.hesap sormak isteyen gitsin onu bulsun!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
derinceli 2017-10-19 09:48:46 @Körfezli

özgürn arkasın deyil yüzün söyleyin gücünüz varsa burad deyil adam olan yüzüne söyler

Beğenmedim! (1)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482