banner598
banner677
21 Haziran 2018 Perşembe 09:51
Sen misin sorunlardan bahseden…  Başkan korumaları  vatandaşa saldırdı!
banner668

Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez dün akşam Malatyalılar Derneği’ndeydi. AKP Kartepe Gençlik Kolları’nın “Genç Kürsüsü” programına katılan Üzülmez burada kısa bir konuşma yaptı, milletvekili adaylarını tanıttı. Üzülmez’in konuşması bittikten sonra soru-cevap bölümüne geçildi. Ramazan Yıldırım isimli bir dernek üyesi evinin önünde sürekli biriken sulardan bahsetti. Yıldırım bu şikayetinden bahsettikten sonra Hüseyin Üzülmez bir anda sinirlendi. Toplantıyı terk eden Hüseyin Üzülmez, dernek binasından çıkarken Yıldırım’la tartışmayı sürdürdü. “Şerefsiz” ve benzeri hakaretlerini sürdüren Hüseyin Üzülmez’in aracına binerken korumalarına ve şoförüne, “Haddini bildirin” diyerek talimat verdiği iddia edildi.

ARACA BİNDİRMEYE ÇALIŞTILAR

Bu talimat sonrasında korumalarla Yıldırım arasında tartışma başladı. Kısa sürede büyüyen tartışmada tekme ve yumruklar konuştu. Ramazan Yıldırım’ın kolu kırıldı. Dernek üyeleri Yıldırım’ın zorla araca bindirilmek istendiğini ifade ederek olayı şöyle anlattı; “Ramazan Yıldırım şikayetlerini dile getirince belediye başkanı ‘beni neden buraya getirdiniz’ diyerek toplantıyı terk etti. Çıkarken de Ramazan Yıldırım'a şerefsiz gibi hakaretler sarf ederek dernek binamızı terk etti. Bunlar kamera kayıtları ile mevcuttur. Orda bulunan Kartepe ilçe başkanı, gençlik kolları başkanı ve milletvekilleri de olaya şahittir. Daha sonra aşağıya arabasına giderken yanında bulunan fedailerine ‘bu adamın haddini bildirin’ diyerek aracıyla dernek binamızdan ayrılmıştır. O fedailer Ramazan Yıldırım'ı tartaklayarak araca zorla bindirmeye çalışmışlardır.

BÜYÜK SAYGISIZLIK

Ramazan Yıldırım direnince tekme, yumruk, tokat ile darp etmişlerdir. Bu olayı gören bizler aşağı inince şahıslar araçlarına binerek uzaklaştılar. Şimdi burada ufak bir şikayeti hazmedemeyen belediye başkanı mı suçlu yoksa 16 yıldır yerel yönetimlerde ak partiye oy veren bizler mi suçluyuz? Bizler Kartepe'deki Malatyalılar olarak 300-350 oya sahibiz ve bu her zaman Ak Parti’ye nasip oldu 24 Haziran arefesinde böyle bir olayı yaşadık. Maalesef EGO'larını yenemeyen, küçük bir şikayetle sinirlenip oradaki dernek başkanımıza biz üyelerine milletvekili adaylarına büyük saygısızlık ederek tehditler savurarak ortamı terk eden bir belediye başkanı istemiyoruz. Böyle küçük olaylar maalesef Ak Parti’ye zarar verir.”

Son Güncelleme: 21.06.2018 11:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhur Çarpar 2018-06-21 11:31:55

Kendin İtiraf etmişsin 16 yıldır hep bu partiye oy veriyoruz diye şimdi karşılaştığın muameleden şikayet etme. senin gibi aymazlar yüzünden biz onlara oy vermeyenler'de aynı muameleye mahkum edildik. Pazar günü git yine aynı partiye oy ver ama sonra bana şikayet etme

Misafir Avatar
Hakan 2018-06-21 11:49:00 @Cumhur Çarpar

Güzel ve yerinde yorumunuz için teşekkürler :)

Beğenmedim! (3)
Avatar
izmit 2018-06-21 12:00:53

MEMLEKETİ TOPRAĞI İZMİT OLMAYANA OY VERIRSEN HAKTIR YAŞADIĞIN DURUM FAZLASI ILE YASARSIN

Avatar
izmit 2018-06-21 12:12:33

bilal KARSLI CAHİL ADAM oy verdı vatandaş ne aldı yıllardır torunlarımıza kadar borçlandık 14 yıl fetocularla kucak kucağa yönetenlere oy mu ıstıyon he haram olsun ak partıye oy sanada neman neyse sanada haram olsun ulan baskanı dava et dıyon ak partıden 100 lerce ılçe baskanı hakım savcı yapıldı ne davası adalet mı var komık cahıl

Avatar
İzmitli 2018-06-21 19:40:34

AKP zihniyetine oy verirseniz bunları gönderemezsek Padişahlık gelecek,meydan bunlara kalacak yolda bile yürürken sizi alıkoyabilecekler,Bunları eleştirme hakkınız yok Cumhurbaşkanının korumaları kaç kez insanları dövdüler hatırlayınız.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-21 11:35:13

O zaman beni doğramaları lazım:)Her halde benden daha ağır eleştiren yoktur Akp’yi,eleştirmeye tahammül düşük olabilir ama bu tip hareketleri millet iradesine karşı tam anlamıyla SAYGISIZLIK CAHİLLİK OLARAK GÖRÜRÜM,yazıklar olsun!

Avatar
Cengiz 2018-06-21 14:41:34

Bu ne yav. Adam vatandaşı dovduruyor. Mafya denilen zorbalık budur, bu kötü yönetici, kötü insandır. Adalet lazım. Vatandaş ne dedi ki kolunu kırıyorsunuz? Bu ne zulüm?

Avatar
İzmitli-Bu vatanı haramzadelere yem etmeyiz 1 2018-06-21 23:02:53

CEVAP;
Biz kim hangi partiye gönül vermişse saygı duyarız,bizler yargı mercide değiliz yargı mercii Cenab-ı Haktır,biz yaratılanlar birbirimize saygı duymalı ve sevmeliyiz bir arada yaşamalıyız.Fakat AKP'iktidarı ''ya taraf olacaksın,ya bertaraf diyor sürekli buda toplumu kutuplaştırdı,birde insanlar sorgulamalı Futbol takımı tutar gibi partide tutulmaz! Şu na ülke EKONOMİSİ BİTİK İngilterede PARA BARONLARI karşısında DİZ ÇÖKTÜRÜLEN bir Türkiye var!Biz istemezmiydik güçlü üreten bir Türkiye,siz bize Vatan hainiymiş gibi davranıyorsunuz,hiç ELEŞTİRİYE açık değilsiniz. Fakat Devletin hazinesi AKP'li hortumcu ve yandaşlara çalıştı ve devam ediyor! Sayın Cumhurbaşkanımız neden TV'de OTURUMA ÇIKMIYORLAR Adam davet ediyor,madem bu iktidar doğru o zaman neden korkuyorlar Sayın Muharrem İNCE'nin oturum davetine icabet etmiyorlar! AKP'lilerin çoluk,çocuğunum bile altında en az 1,5 Milyonluk araba var sadece!Düne kadar açlıktan ağzı kokanlar bugün hortumladıkları PARAYLA ELİTİST'oldular.

Avatar
İzmitli-Bu vatanı haramzadelere yem etmeyiz 2 2018-06-21 23:08:43

-Size 1'kerede beğeni yaptım fikirlerinize saygı duymam gerektiği için...her birey fikrini söyleyebilmeli,eleştiride yapabilmeli fakat AHLAK çerçevesi içinde.Fakat iktidarda bu yok artık çok değiştiler çok!..konuşamazsın,eleştiri yapamazsın,bu Ülkede GAZETECİLER BİLE HAPİSTE,KAPATILAN GAZETELER ve TV'ler var! Hep Tek Adamın dediği olacak,ne isterse o olacak! Böyle bir Dünya yok,şu an AKP'iktidarı GÜÇ SARHOŞLUĞU içerisinde,Biraz iyice düşünün oyunuzu ona göre verin.Ülkenin Fabrikaları,Kurumları ve Toprakları SATILDI...Satılmaya devam ediyor,Devlet Güçsüzleştirildi.ORDU bile pasifleştirildi LİYAKAT Sahibi kadrolar lav edildi,ERGENEKONCU YAFTASI vurup İnsanlar HAPİSE atıldı,bu VATANSEVER ASKERLER Gururlarından,Şereflerinden İNTAHAR EDENLER oldu,bu İnsanlara Vatan haini yaftası vurdular,soruyorum Ülkeyi Haraç,Mezat yağmalayan satanlar,Güçsüzleştirenlermi Vatan haini GÜÇLÜ,ÜRETEN BİR Türkiye ve sadece yandaş olanları değil tüm İnsanların Mutlu,Refah içinde yaşadığı bir Türkiye isteyenlermi.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482