banner768
banner598
banner749
25 Nisan 2018 Çarşamba 11:56
Mamik İnşaat’ta iş kazası…
banner728

Bu kez kazanın adresi Başiskele’de bulunan Mamik İnşaata ait şantiyede meydana geldi. Başiskele ilçesinde Mamik İnşaatın yapmış olduğu Mamik Life evlerinin inşaatında bu sabah bir iş kazası meydana geldi. Şantiyedeki bir işçinin çalıştığı sırada yüksek gerilim hattına takıldığı ve vücudunda derin yanıklar oluştuğu ve durumunun ciddi konuşuldu. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ilk müdahalenin ardından yaralanan işçiyi ambulansla hastaneye götürdü. Bu olay, iş kazalarında iş güvenliğinin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.

Son Güncelleme: 25.04.2018 18:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salim 2018-04-26 12:44:53

Arkadaşlar kazayı geçiren bizim arkadaşımızdı sizlerden ricamız dua etmeniz dır

Avatar
Hakan 2018-04-26 00:34:37

Musa bey öncelikle olayı öğrenin ve o şekilde yorum yapın lütfen!

Avatar
Musa Sağlam 2018-04-25 18:07:08

Öncelikle geçmiş olsun Allah şifa versin kardeşimize yorumlara bakıyorum taşoran işçileri çalıştıkları İnşaatlarda inşaat sahibi nde sorumluluk vardır Öyle Taşeron işçisi diyerek kendini kurtaramazsın Orada iskele var dışında file var mı veya iple çekiyor diyen arkadaş doğru söylemiş olayın oluş şekli malzeme iple çekerken olmuş

Avatar
Sibel 2018-04-25 16:43:56

Kazım bey bu insanlara bir zorunuz mu var burda bir iş kazası söz konusu Allah kaza yapan kişiye şifa versin sizinde böyle demeniz lazımken bu yaptıklarınız hiç hoş değil! Bende şahit oldum işçi ilişkileri de çok iyi hiç bir zaman ben patronum havasına girmediler Allah şifa versin.

Avatar
Cenk Tiryakioğlu 2018-04-25 16:34:07

Öncelikle iş kazası geçiren arkadaşa Allah acil şifalar versin.Yorumlara baktıkça gerçekten insanlık nereye gidiyor diye sorup duruyorum.Önce insan diyerek olay gerçekleştiğinde sizin küçümsediğiniz müteahhitler direk hastaneye gittiler. Hemde kendi çalışanı olmayıp taşeron firmanın çalışanı olmasındansa. Neden çünkü önce insan. Alınan önlemleri isterseniz çalıştığımız iş güvenliği firmasından alabilirsiniz çok karalamak kötülemek derdindeyseniz.İnsanları kötülemek karalamak böyle bir durumda çok yakışıksız.. Tekrar Geçmiş Olsun çalışan arkadaşa Allah acil şifalar versin.

Avatar
Gökhan 2018-04-25 16:32:17

Geçmiş olsun ben de ev sahibiyim sık sık girip çıkıyorum yapılan bu eleştriler çok ayıptır cidden halinize yazık

Avatar
hatice akgun 2018-04-25 16:26:41

Siz sadece pusuda yatan ackurtlar siniz benan tasci beyfendi siz sadece cekemiyosunuz gecmis mis olsun diceginize yazdiginiza bakin terbiyesiz kazadir olmus o insanlar isine sahip cikan insanlardir sizin gibi gereksiz insanlar deyiler

Avatar
Mahsuni akbaba 2018-04-25 16:25:56

Benan taşcı bunların ünlü olması belliki seni baya rahatsız etmiş fazla dert etme tansiyonun düşebilir inşAllah dahada yükselicekler

Avatar
Benan Taşcı 2018-04-25 16:15:17

Ünlü müteahhit diye haber yaptıracağına git işçilerine eğitim verdir.

Avatar
Benan Taşcı 2018-04-25 16:13:14

Ünlü mütahit

Avatar
Mahsuni akbaba 2018-04-25 16:11:07

İskeleyi görmeyecek kadar gözünüz bozuksa size de tavsiyem bir göz doktoruna gözükün ben bu adamların nekadar kahraman olduklarını biliyorum sizinde pusuda nasıl yattığınız gördüm o yüzden bunu kendimde yazma hakkı gördüm böyle şeylere sevinecek kadar ucuz kahramanlığı siz yapıyorsunuz

Avatar
Kazım Yıldırım 2018-04-25 16:11:02

Mamik şimdi mi aklım başına geldi bütün inşaata şuanda tabela astırtıp bant çektiriyorsun.!

Avatar
Serpil 2018-04-25 16:04:16

Ben bu sitede daire sahibiyim ,sık sık evime girip çıkıyorum , sağolsunlar her türlü önlemi almışlar ve huzur içinde geziyorum , yiğidi öldürüp hakkını verin

Avatar
Durmuş Korkmaz 2018-04-25 14:27:16

İskele kurmadan dış cephe yaparsan sonu bu olur iple katlara malzeme çektiriyorsunuz.

Avatar
Huriye Bakmaz 2018-04-25 14:25:28

Ucuz kahramanlıklar peşinde koşacağınıza gidin inşaatınızla ilgilenin işçilerinizi çok kötü koşullarda çalıştırıyorsunuz.

Avatar
Demet 2018-04-25 12:47:27

Geçen daire bakmaya gitmiştik o inşaata inanın merdivenlerde en ufak bir bant veya korkuluk yokturdu çıkarken çok korkmuştum hatta eşime burada bu insanları nasıl çalışıyor diye sormuştum

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482