banner726
banner677
banner655
25 Nisan 2018 Çarşamba 11:56
Mamik İnşaat’ta iş kazası…
banner719

Bu kez kazanın adresi Başiskele’de bulunan Mamik İnşaata ait şantiyede meydana geldi. Başiskele ilçesinde Mamik İnşaatın yapmış olduğu Mamik Life evlerinin inşaatında bu sabah bir iş kazası meydana geldi. Şantiyedeki bir işçinin çalıştığı sırada yüksek gerilim hattına takıldığı ve vücudunda derin yanıklar oluştuğu ve durumunun ciddi konuşuldu. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ilk müdahalenin ardından yaralanan işçiyi ambulansla hastaneye götürdü. Bu olay, iş kazalarında iş güvenliğinin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.

Son Güncelleme: 25.04.2018 18:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Huriye Bakmaz 2018-04-25 14:25:28

Ucuz kahramanlıklar peşinde koşacağınıza gidin inşaatınızla ilgilenin işçilerinizi çok kötü koşullarda çalıştırıyorsunuz.

Avatar
Durmuş Korkmaz 2018-04-25 14:27:16

İskele kurmadan dış cephe yaparsan sonu bu olur iple katlara malzeme çektiriyorsunuz.

Avatar
Kazım Yıldırım 2018-04-25 16:11:02

Mamik şimdi mi aklım başına geldi bütün inşaata şuanda tabela astırtıp bant çektiriyorsun.!

Avatar
Demet 2018-04-25 12:47:27

Geçen daire bakmaya gitmiştik o inşaata inanın merdivenlerde en ufak bir bant veya korkuluk yokturdu çıkarken çok korkmuştum hatta eşime burada bu insanları nasıl çalışıyor diye sormuştum

Avatar