banner768
banner598
banner749
12 Mart 2018 Pazartesi 20:51
Kocaeli'deki ünlü et lokantasında at eti yakalandı
banner728

Türkiye’de kırmızı etin pahalı olduğu tartışılmaz bir gerçek. Ülkedeki hayvan üretiminin git gide azaldığı bu yıllarda et fiyatlarındaki hızlı yükselişin ardından insanların sağlıkları ile nasıl oynandığının acı bir örneği Kocaeli'de yaşandı. “Besliyoruz / Kesiyoruz / Pişiriyoruz” sloganıyla Kartepe Sapanca Yolu üzeri Atakent Mahallesi'nde faaliyet gösteren Sanat Et isimli et lokantasına gerçekleştirilen baskında at eti ele geçirildiği iddia edildi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı zabıta ekipleri tarafından yapılan baskında ele geçirilen at etlerine el konulurken iş yeri hakkında yasal işlemlerin başlatıldığı öğrenildi.

"FASON ÜRÜN ALDIĞIMIZ ŞİRKETTEKİ NUMUNEDE AT ETİ ÇIKTI"

Sanat Et firmasının sahibi Nevzat Sanat ise kamuoyuna yaptığı açıklamada“Sakarya İl Tarım Müdürlüğü’nün denetim kapsamında fason ürün aldığımız Tüssem et isimli şirketin ürettiği üründen alınan analiz sonucunda at eti bulunmuştur. İsmi geçen şirket ile firmamızın bir ilgisi kesinlikle yoktur” dedi.

Son Güncelleme: 13.03.2018 11:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gizli 2018-05-27 12:38:11

Bu firmanın bi kaç reklam işine yardımcı oldum acayip gıcık bir adam Nevzat bey üstelik yaşına başına bakmadan gencecik bayanlara sulanan bu şahısın at eti yedirmesine de şaşırmadım

Avatar
Kerem 2018-03-19 18:09:48

Budama yalan sucuklar dereden çıktı 2tonenaz

Avatar
Tatar 2018-03-19 17:03:47

Kandırılmış. Allah affetsin;)

Avatar
Tatar 2018-03-19 17:02:54

Kandırılmış. Allah affetsin;)

Avatar
Faruk 2018-03-15 18:37:00

Adam hala ayetten hadisten bahsediyorya ulan bumemleketin başına ne geldiyse kuranı eline alıp kürsüde sallayanlardan geldi islamıda karaladı kahbeler

Avatar
Kemal 2018-03-15 18:36:50

Üç beş çapulcu biraraya gelmiş belge yok bilgi yok insanlık yok ahlak yok geyik yapıyor okadar sahte haberin sahte isimleri karaktersizler adamsanız yüzüne söyleyin mekanları açık adiler

Avatar
Faruk 2018-03-15 18:32:10

Adam hala ayetten hadisten bahsediyorya ulan bumemleketin başına ne geldiyse kuranı eline alıp kürsüde sallayanlardan geldi islamıda karaladı kahbeler

Avatar
Ömer 2018-03-15 13:41:47

Ulan et aldiginiz yerle nasil alakamiz yok dersin hödük. Üstelik alenen yazmissin besliyoruz kesiyoruz pisiriyoruz diye. Millet keriz mi. 2 haftaya kepenk i vur kapiyada aklin basina gelsin

Avatar
SEMİH 2018-03-15 00:37:04

FASON FİRMAYI ARAŞTIRIN 2012 DEN VUKUATLI İNTERNETE GİRİP ARAŞTIRSAN BULURSUN İŞ AYYUKA ÇIKINCA GEÇEN AY İLİŞKİMİZİ BİTİRDİK BİZ METAL PARÇASI ÜRETİYORUZ FASON İŞ YAPTIRDIĞIMIZ FİRMANIN İNCİĞİNİ BONCUĞUNU KURCALIYORUZ BU NE SORUMSUZLUK UTANMADAN BİDE YÜCE DİNİMİZİ ALET EDİYORLAR İFTİRAYMIŞ BUNUN NERESİ İFTİRA KENDİN SÖYLÜYORSUN SONRADA ÖRTBAS EDİLMESİ İÇİN NÜFUSUNU KULLANMAYA ÇALIŞIYORSUN TÜMSET MAHKEMEYE VERECEKMİŞ SENİ BAKALIM KAÇ KİŞİ MAHKEMEYE VERECEK HALA ÖĞÜRÜYORUM

Avatar
SEMİH @Mustafa 2018-03-15 00:20:25

ZORU GÖRDÜN MÜ HEMEN MÜSLÜMANLIĞA SIĞIN SİZİN GİBİLERİNİN ALLAHTAN KORKUSU YOK BU ADAMI SAVUNUYORSUNUZ TÜSAMET LE TÜM İLİŞİĞİMİZİ KESTİK SÜRECİ TAKİP EDİYORUZ TÜSAMETİ MAHKEMEYE VERECEĞİZ DİYOR HALA SAVUNUYORSUZ ALLAHTAN KORKUN

Avatar
Musa Çam @Mustafa 2018-03-14 18:48:44

Ne geldiyse zaten iki lafın birini müşlümanlığa bağlayan senin gibilerden geldi. MüslümAN!!!

Avatar
Emre 2018-03-14 09:06:00

Fason yaptırdığınız firma ile nasıl ilişkiniz olmaz. Biz bir yere fason vereceğimiz zaman 10 kez inceliyoruz

Avatar
Faruk 2018-03-14 07:05:22

İşletmede gizli saklı birşey yok arkadaşlar adı üzerinde sanAT et lokantası. :))

Avatar
San AT 2018-03-14 02:06:33

Senelerdir vatanı firma sucuklarınızı üretiyor bilmeden yaptığınızı hiç zannetmiyorum

Avatar
Ali Rıza 2018-03-13 19:15:45

Sanat etin yeni ismi KİŞNER sucukları nallı kuzu bunlar devam çalısınca oluyor

Avatar
Mustafa 2018-03-13 18:48:23

Çocukluğumdan beri tanıdığım, onlarca kez evine girip çıktığım, esnaflık kavramına layık olan nadir insanlardan olan “Sanat Ailesine” iğrenç bir operasyon yapıldığını izlemekteyiz. Kaynağı belli olmayan iddialarla bir aileyi, kurumu lekelemek ne insanlıkla ne müslümanlıkla bağdaşmaz!
Haberi yapanlara ve bunun aslını bilmeden paylaşanlara hayret ediyorum! Ayet-i Kerime çok açık halbuki...
HUCURÂT-6: Ey iman edenler! Eğer bir fasık size bir haber getirirse onun aslını araştırın. Yoksa bilmeden bir kavme sataşırsınız da yaptığınıza pişman olursunuz.

Misafir Avatar
SEMİH 2018-03-15 00:20:25 @Mustafa

ZORU GÖRDÜN MÜ HEMEN MÜSLÜMANLIĞA SIĞIN SİZİN GİBİLERİNİN ALLAHTAN KORKUSU YOK BU ADAMI SAVUNUYORSUNUZ TÜSAMET LE TÜM İLİŞİĞİMİZİ KESTİK SÜRECİ TAKİP EDİYORUZ TÜSAMETİ MAHKEMEYE VERECEĞİZ DİYOR HALA SAVUNUYORSUZ ALLAHTAN KORKUN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Musa Çam 2018-03-14 18:48:44 @Mustafa

Ne geldiyse zaten iki lafın birini müşlümanlığa bağlayan senin gibilerden geldi. MüslümAN!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-03-13 16:45:19

Korkacak bişey yok araştırdım yedigimiz etler kaliteli yarış atların etiymiş..ya başıboş sokak at etleri olsaydı napardık :)

Avatar
Ahmet 2018-03-13 15:23:27

Bu haberin sadece bu gazete de geçmesi bile olayın kapatılmak istemesidir.bu gibi haksız kazanç sağlayan ve dini istismar Edip dürüst takılıp halkı kandıran Allah'a havale etmeden önce bu devlete bu kadar vergi veripte çoluk çocuğumuzu zehirleyen bu şahıslara ne ceza verirken merak ediyorum.yoksa üçüncü dükkanlarını açıp malum yılana devam mi?

Avatar
Salih @osman 2018-03-13 14:11:45

Yanlışlıkla beğene tıkladım
Adam kendisi ile çelişkili akıl sağlığına bir bakılmalı.
Muhtemelen bu kişi rençe yada son model bmv ye biniyor çocukları özel okulda okuyup villada oturuyordur.
Memura sataşıyor aslında sizinle muhatapta olunmaz nefis laf dinlemiyor.

Avatar
Neco 2018-03-13 13:43:05

Kıvır kıvır Dansöz gibi , yok biz değiliz bu et sizde satılmıyor mu , siz beslemiyor musunuz bu hayvanları Yazıklar olsun sizlere ,Birde gelmiş açıklama yapacakmış

Avatar
Cemile 2018-03-13 13:21:15

Eğer tecrubeniz olsaydı yemezdiniz çünkü sucuğun dışından belliydi rengi kıpkırmızı ve dışında belliki bağırsağa doldurmuyorlar ay etinin içine basmışlar sarmısak ve salça kırmızı biberi.Gerçek inek ve tosun etinden olan sucuk ucuz olmaz olamaz.

Avatar
Hakan 2018-03-13 12:37:49

Adamlar tenezzül etmez böyle şeye meyve veren ağaç taşlanir usta çekemiyorlar güzel iş yapıyor diye

Avatar
Kartepeli 2018-03-13 12:29:35

Sizinle ilgisi yok diyorsunuz ama sattığımız sucukları sizin adınıza üreten firma ismi tussem et sucukların üzerinde tussem et yazıyor Allah bildiği gibi yapsın sizi daha ne diyelim inşAllah tüm tüketiciler size dava açar hileli ayıplı mal satmaktan

Avatar
coni gitar 2018-03-13 12:18:10

at binenin sucuk yiyenin

Avatar
ALİ 2018-03-13 11:54:50

Bu efsaneyi dahabkasapken. Yörede dilden dile dolaşıyor ama o lafı söyleyenler lan oğlum hem sen diyorsun bat eti filan sonra sucuk aliyorsun ne yapayım çocuklar çok seviyor ah Türkiye'm ah sonrada nasıl oluyor her taraf hırsız sahtekâr sapik doldu diye geyik bu kaldir kafanida etrafına bak

Avatar
keder 2018-03-13 11:41:01

Hem "besliyoruz ,kesiyoruz ,pişiriyoruz " diyeceksin at eti çıkınca sakaryadan alıyoruz diyeceksin yemezler ..

Avatar
Salih 2018-03-13 11:23:00

Yorum yazsak ne değişecek
Kim hile ile iş yapıyorsa zehir olsun.

Avatar
osman 2018-03-13 11:07:28

at eti yedirmek cok vahim bir durum lakin hayat şartları özeliklle esnafa dayatılan bir sürü vergi kalemi esnafı yoruyor hiç para kazanamyan esnaflar var iş böyle olunca esnaf ta hilleye başvuruyor bencede haklı .bir yandan devletin kurumları israf içinde memurluk en iyi meslek grubu olmuş adeta memur cenneti bir ülke olduk. esnafın ve çalışanın yükü cok ağır esnafın işini kolaylaştıracak önlemler en kısa zamanda alınsın

Misafir Avatar
Salih 2018-03-13 14:11:45 @osman

Yanlışlıkla beğene tıkladım
Adam kendisi ile çelişkili akıl sağlığına bir bakılmalı.
Muhtemelen bu kişi rençe yada son model bmv ye biniyor çocukları özel okulda okuyup villada oturuyordur.
Memura sataşıyor aslında sizinle muhatapta olunmaz nefis laf dinlemiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DERİNNEFES 2018-03-13 10:42:40

OLABİLEMEZ İMKANSIZ ÇOK YİYORDUK SUCUKTA NEZZETLİYLİ

Avatar
Allah Akıl Versin @Emre 2018-03-13 10:37:08

At etinden köfte olur başka şey olmaz,haa bi de sucuk....Yaw başka işiniz yok da oraya gidiyorsunuz,BİM'den alın 1 kilo kıyma 29 tl. , köfte yapın yiyin.

Avatar
SERDAR 2018-03-13 10:19:02

SAN AT İSMİNDENDE BELLİ AFİYET OLSUN

Avatar
Emrah 2018-03-13 10:12:26

Onlarla ilgisi yokmuş! Kul hakkına girdiniz. sizleri Allah'a havale ediyoruz. Geçmişi kötü olan bir firmadan bile bile alınan AT etini güzel servis yaptınız. Birde utanmadan masaya gelip "Nasıl efendim beğeniniz mi " diye sordunuz...Tusem ile ilgili önceki yıllarda yayımlanan haber linkini paylaşıyorum... http://www.medyabar.com/m/haber/65581/o-listede-sakaryadan-2-firma-var.aspx

Avatar
MAHMUT 2018-03-13 09:54:10

Kartepe'nin meclis üyeliğine zıplayan mekan sahibi... Atla gel şaban filmini görmüş :) Ucuz etin yahnisi bu kadar olurmuş...

Avatar
sadi akçelik 2018-03-13 09:33:04

san AT kısa ve öz

Avatar
bülent öztürk 2018-03-13 08:51:26

demek ki at etinden sucuk güzel oluyomuş beğenerek sucuklarını yiyorduk e afiyet olsun bizlere

Avatar
benyamin 2018-03-13 07:32:54

e adı üstüne san. AT! sanayı at ... kötü çok kötü. Allah herkesin içine vicdan versin!

Avatar
Emre 2018-03-13 07:29:11

Geçen sene buraya iftara ailece gittik ve eşimin çantasını çaldılar ve mekan sahibi iki kase içtiğimiz çorbanın parasını bile istedi pişkin, ve güvenlik kameralarının hiçbiri çalışmıyormuş, şimdi soruyorum etten çalan adam hırsızlık yapmazmı? Allah sizleri öyle bir cezalandırsın ki geçmişe dönüp pişmanlıklarınız ile içiniz parçalansın. San at

Misafir Avatar
Allah Akıl Versin 2018-03-13 10:37:08 @Emre

At etinden köfte olur başka şey olmaz,haa bi de sucuk....Yaw başka işiniz yok da oraya gidiyorsunuz,BİM'den alın 1 kilo kıyma 29 tl. , köfte yapın yiyin.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Ahmet 2018-03-13 04:44:31

La bende yedim karışık izgara hemde

Avatar
Enes 2018-03-13 01:35:09

Valla sorun yok gayet lezzetli idi yıllardır at yedik demek

Avatar
ali 2018-03-13 00:52:01

kendi ipinizi kendiniz çektiniz yazıklar olsun size

Avatar
Şaban Yılmaz 2018-03-13 00:04:43

Önemli değil.Domuz eti değilya,helal et.İthal bozuk eti yiyenler için bu daha iyi değil mi?

Avatar
Laz 2018-03-13 00:03:58

Uzun zamandır alıyordum arada bi kişneme oluyordu demekki yedigimiz at etindenmiş yazıklar olsun nevzat bizedemi

Avatar
Özlem 2018-03-13 00:02:13

Bi yasa cıkartıp gıda teknikeri insanları ıssız bırakanlar at eti yemeye mahkum gıda
insan hayatında en önemli ihtiyaçtır. Asla hafife alınmamalı. gıda teknıkerlerının ısının basında olması gerekır.

Avatar
Burcu 2018-03-12 23:58:25

SanAT diye mesajı vermişler zaten anlayana insan sağlığı ucuz tabi et pahalı

Avatar
Ersoy’dan endere rende 2018-03-12 23:53:26

Afiyet olmuştur!

Avatar
Nevin 2018-03-12 23:52:20

Adınızı lekelemeye çalıştılar bizim size güvenimiz her zaman var bu işin peşini bırakmayın Nevzat bey

Avatar
Abdullah mesud 2018-03-12 23:43:08

Bu konuda kesin bir bilgi yokken insanların ekmeği ile oynamak doğru değil..
Belediye den bu konuda ilgili birimden kesin bir bilgi almak en doğrusu olurdu etik gazetecilik adına..

Avatar
Leyla 2018-03-12 23:21:06

Yazik be abi yazik

Avatar
Serdar 2018-03-12 22:47:12

Şoktayız gerçekten şoktayız hâlâ inanamıorm ya ulan Sanatet hemde. Bitti artık bizim için orası

Avatar
Kartepeli 2018-03-12 22:45:58

İyi yedik te kartepe zabıtası hiç denetlemedi mi bu işletmeyi

Avatar
Elif 2018-03-12 22:45:42

Bunada gördük vay be.. Sanat et hemde!!

Avatar
Hakan 2018-03-12 22:43:47

Yazıklar olsun. Böyle bir işletmede daima gelip gidiyorduk ve daima müşterisiydik. Utanç verici şaşkınlıkla okuyoruz. Ve Belediye Ekipleri tespit edip işlem başlatmışsa demekki haber doğruymuş. Yazıklar olsun demekten başka bırsey demiyorum

Avatar