banner768
banner598
banner749
15 Kasım 2018 Perşembe 13:06
Karacan’ın öldüğü olayın görüntüleri ortaya çıktı
banner728
DİSK'e bağlı Lastik-İş Sendikası'nın Genel Başkanı Abdullah Karacan, Sakarya'nın Arifiye ilçesindeki bir lastik fabrikasındaki sendika temsilciliğinde işçilerle görüşürken tartıştığı işçinin belindeki tabancayı alarak kendisine ateş açması sonucu yaşamını yitirmiş, 2 sendikacı da yaralanmıştı. Karacan’ın ölümü işçileri derinden üzmüş, binlerce kişi Karacan’ı son yolculuğunda yalnız bırakmamıştı. Karacan’ı öldüren Sedat Uzunlar, çıkarıldığı mahkemece tutuklanırken Karacan’ın vurulmasından dakikalar önce yaşanan arbedenin görüntüleri ortaya çıktı. Görüntüler, Medyabar.com adlı haber portalında yayınlandı.

 
Son Güncelleme: 15.11.2018 17:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adalet 2018-11-22 00:28:19

Hersey ortada nefsi mudafanin aga babadi

Avatar
Brisa 2018-11-18 05:20:33

Ulan şimdi size sorsam müslüman mısınız diye elhamdurillah Müslümanım dersiniz...
Kuran'ı Kerim'in hangi âyeti yada suresinde geçiyor merhumun arkasından kötü konuşmak ????? Bırakın ruhu şadolsun günahıyla sevabıyla... Allah a inancınız varsa susun .
Ben hakki rahmetine kavusan herkezi iyi bilirim başkanımida iyi bilirdim mekanı cennet olsun dualarım onunla hakkını bize helal etsin tüm müslümanların inananlar mekanı cennet olsun.

Avatar
Golcuklu 2018-11-17 23:07:18

Bu görüntüleri izleyenler Abdullah karacanin sendikacılığın nasıl yaptığını iyi görüyor yanındaki satılmış köpeklerle birlikte bir kişiye nasıl saldırıyor bu görüntülerdense anladığım nefsi müdafa var bir işyerine silahla girme yetkisini kim vermiş Abdulla karacana kendini mafya babası olarak görürsen bir garip senin silahınla maçtaki gibi bitirir vuran kişiye acırım.

Avatar
Eski bir çalısan 2018-11-17 14:41:33

GÖREVDEN ALINMALIDIR DIYORUM. ÇÜNKÜ OLAY YERI GÖRÜNTULERINDE HİÇBİRISI OLAYLARIN YATIŞMASI İÇIN CABA SARF ETMEMISLERDIR
DOLAYISI ILE ONLARDA CİNAYETİ İŞLEYENLER KADAR SUCLUDUR. RAHMETLİ ABDULLAH BAŞKAN BÖYLE OMURGASIZLAR YÜZÜNDEN KURBAN GITMİDTİR.

Avatar
Eski bir çalısan 2018-11-17 13:53:35

DİSK BAŞKANLAR KURULU YADA DİSKİN YÖNETİM KURULU TOPLANIP NASILKİ FABRİKALARDA ESKİ SENDİKA YÖNETİCİLERİNİ VE İŞYERI TEMSİLCİLERİNİ TASVİYE ETTILERSE BU SÜREÇLERİN TAKİBİNİN EHEMNIYETİ İÇİN LASTİK İŞIN ÖRGÜTLÜ İS YERLERİNİN TAMAMINA MEVCUT ADAPAZAR VE IZMIT ŞUBESİ VE NU ŞUBELERE BAĞLI TÜM İSYERİ TEMSILCİLERİNİN İSTIFA ETTİRILİP ISYERLERINDE TEMSILCİ SECIMLERININ VE ŞUBELERINDE DAHA DEMOKRATIK SECİLMESİNIN ÖNÜNÜ ACMALIDIR.

Avatar
Boşnak 2018-11-16 18:42:33

it ürür kervan yürür..Allah mekanını cennet eylesin inşAllah..sözde kabadayı beş para etmez bi dallama yüzünden ölmemeliydi..O dallamayida hakli gören çekemeyen kıskanç insanlar avcunuzu yalayın düşmez bu sendika

Avatar
İzmitli calisan goodyarli 2018-11-16 16:36:55

Yorumum yarım kalmıştı.ne demiştik..eski kocaeli sube baskani.ki ona bile öyle bir iftira atmıştır ki..HASANHÜSEYIN ÇAKAR ın ifadelerine başvurulsa o zaman iste lastik iş çıplak..yönetimi çıplak.krallarının da çıplak olduğu görülecektir.Hasanhuseyincakarin elinde cok önemli bilgi ve belge oldugunada inaniyorum..Ah bir konussa ama genckende yuregi yoktu ki kocayinca olsun.

Avatar
Mustafa 2018-11-16 15:52:23

Allah rahmet eylesin. Çok kişi onun sayesinde ekmek yedi. Bir işçi arkadaşım rica etmişti onun oğlunuda işe koymuştu. Duyduğuma göre 3000 den fazla kişiyi işe koymuş bonların duası yeter!

Avatar
Cemal 2018-11-16 15:33:38

Abdullah Karacana Allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Mağdurlarada geçmiş olsun. Görüntüleri izlediğinizde eğri otutup doğru konuşmak lazım. Kimse vuran şahsın yerinde olmak istemez. Hem dayak yiyiyor, hemde kaosta katil oluyor. Ha vuran şahıs iyidir, kötüdür, işini iyi yapıyordur, yapmıyordur. Onu bilemem. Ama sendikanın temel amacı ve görevi işçiyi temsilen , işverene karşı masada işçi için en iyi hakları almasıdır. Bu masada başka şeyler olmuş. Şöyle düşünün tek başınasınız.Görüntülerdeki gibi 5/6 kişi size şiddetle saldırıyor veya baskı yapıyor. İçlerinden birinin elindede silah . Soru basit : siz olsanız ne yaparsınız??

Avatar
can 2018-11-16 11:27:20

yoldan geçen bir işçide müdahalede bulunmuyor..kimbilir kaç kere bu görüntülere şahit oldular,kimbilir nelerle karşılaşıp belki de tehditlere maruz kaldılar..

Avatar
izmitli 2018-11-16 10:56:04

bunu yıkan adam adam fazla yatmaz.. bir nefsi müdafa 10 kişi utanmadan rezilce adama saldırıyorlar ikincisi adam onun silahıyla öldürüyor bunları.. canını kurtarmak için vurmuş kısacası öldürme kastı olmadığı belli 3 beş yıl sürmez dışarı çıkar

Avatar
Tatanga 54 2018-11-16 08:46:36

Görüntülerde herşey açık konuşmak neye yarar.koskoca lastik iş kimlere kalmış görünüyor ki eğitim şart diskin adını lekelediler

Avatar
Izmitli 2018-11-16 00:55:24

Kimsenin ahi yerde kalmaz bu dunya sultan suleymana kalmadi esimde 9 dene once karacanin talimatiyla isinden atildi cok zorluklar yasadik Allah buyuk kiminin ahi kiminin duasi ben esime yapilanlar icin hakkimi helal etmiyorum

Avatar
İzmitli calisan goodyarli 2018-11-16 00:14:48

Bakın arkadaşlar..bilinmiyenler koca ağrıdağı gibi..bilinenler bir damla su misali..karacanı en iyi tanıyan.yıllarca onunla omuzomuza beraber olmus.yaptigi her hukuksuzlugu ustalikla gizlemis.eski temsilci.bastemsilci vede kocaelisube baskanligi yapmis..sirdasi olmus fakat ona bike kazik atmis olan

Avatar
Abdülhamit han 2018-11-15 23:10:56

Baskana Allahtan ranmet dileriz.Fakat kendi sonunu silahla iceri girerek getirmis oldu.

Avatar
İzmitli 2018-11-15 22:53:28

Yazık günahtır bir işçi kardeş bu olay yüzünden hapise girdi ailesi var eşi dostu var hayatı karardı rahmetli karacan lastik fabrikalarındaki işçi arkadaşlarımız kardeşlerimiz sana baba diyordu çok kişiye ekmek verdin izmitin insanları kapında yattı senelerce sırf kadro için baba diyip elini öptüler. Ama görünen o ki babalık mafya babalığı a dönmüş . O pozisyonda kim olsa o mermi patlar . Rahmetlinin arkasından kötü laf edilmez o yüzden cümleler burda biter ..

Avatar
Zenci musa 2018-11-15 20:23:52

Sendikanın örgütlü olduğu fabrikalarda beyaz yakalilarin şahitliği önemli. Ifadeleri alınsın. Fabrika yöneticileri nerede?

Avatar
Hasan Lastikçi. 2018-11-15 19:37:36

Aysun hanım ''Yakın dostum ağabeyim'' dediğiniz Abdullah Karacan'ın gerçek yüzünü şimdi görmüş oldunuz keşke dost olmadan lastik işçilerine bir sorsaydınız buna benzer kaç vukuatı olduğunu eminim o zaman Gazetede 3 gündür her açtığımızda yakın dostunuzun yüzünü görmezdik tahmin ediyorum şimdi siz'de tanıdınız.

Avatar
Özcan 2018-11-15 19:13:07

Biri mezara biri hapse bunlar olmaması gerekirdi?

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-15 18:43:02

MaşAllah herkes görüntü analizcisi,hukuk uzmanı,madem bu rahmetli bu kadar hukuksuzdu da NEDEN BİRİNİZ HUKUKA BAŞVURMADINIZ,hukuk anlayışınız dayak yediğinizde birini öldürmek ise,sizden bu ülkeye ne fayda gelir bre!

Avatar
Mehmet 2018-11-15 18:33:47

Bu işçiyi serbest bırakıp , ona saldıran yaralıları hastane çıkışı hapse tıkmayan hakim ayıp eder

Avatar
Zülfikar 2018-11-15 17:21:28

Bence lastik fabrikaları iyi denetlenmeli eğer söylenenler doğru ise işçi işinin başından çağırılıyor dayak yiyor arbede var fabrija müdürkeri ustabaşılar nerede hele haberlerde ve yorumlarda geçen fabrikaya eski başkanın aldıkları yeni başjanın aldıkları işçiler doğru ise yazıklar olsun fabrikayı kim yönetiyor biri öldü Allah rahmet eylesin 2 yaralı bir mapus onlarca mağdur aile yakını var bu olay sokakta değil bir fabrijada uluslararası bir markanın fabrikasında oluyor herkes işini yapmalı sendikacı sendikacılık patron patronluk

Avatar
Onur oner 2018-11-15 16:45:35

Nefsi müdafa.!

Avatar
Misafir 2018-11-15 15:32:35

efat eden Başkana Allah Rahmet Eylesin Olayın başlangıcından sonucuma akla gelen Sorular? Sendika başkanı neden işciyle silahla görüşür?Sendika başkanı ve temsilciler işciyi neden döver?İşciyi döverken görülen sendika temsilcileri hala görevde kalacakmıdır?Bu sendikada İşciler dövülerekmi ikna edilmektedir?Dövülerek ikna edilen başka işciler varmıdır? Şiddeti aleni fabrika içerisinde açık alanda uygulamaları diğer işçileri korkutarak baskı altında tutmak içinmidir? Görüşme sırasında diğer sendika temsilcileride silahlımıdır?Daha önce darp edilerek ikna edilen işciler varsa neden darp edilmişlerdir?Sendika temsilcileri kaç yıldır kesintisiz görev yapmaktadır?Sendika bu konuda açıklama yapacakmıdır?İş kanınuna uymayan işcinin savunması alınarak gerekli kanuni işlem yapılmışmıdır?Kanuni işlem yerine işciyi darp ederek susturmak sendika temsilcilerinin görevimidir?Sorular? Sorular? Sorular? Hukuki ve Manevi adaletin tecelli etmesi dieğiyle

Avatar
Hemşo 2018-11-15 15:30:01

İzmit mafyası normal bir adapazar çocuğuna karşı kafa tutarsa sonuç bu, yakmışlar çocuğu, koskoca yazı var orda görmüyonmu ADAPAZAR GOODYEAR diye

Avatar
yıldırım 2018-11-15 15:14:49

yıllarca böyle kaç kişiyi dövdüler işinden ettiler sırf hakkını yıyolar dıye muhalıf oldugu ıcın neler yaptılar eh karacan yıllarca arkanda paralı adamların belınde sılahla mafyacılık oynuyordun Allah buyuk kendı sılahınla öldün işte

Avatar
eray 2018-11-15 14:49:12

adamı işinin başından çağırıyosun dövüyorsun kaçıyor yakalıyosun yine kaçıyor yine yakalayıp döverek içeri sokuyosun ve kendi silahınla vurulup ölüyosun..suçlu kim???

Avatar
Gariban sözleşmeliler 2018-11-15 14:44:59

Yıllarca hakkıyla çalışan sözleşmeli kardeşlerimiz elleri cebinde gezen sendika yalakalarini kadroya alırsanız ahi tutar o gariban alnının teriyle çalışan sozlesmelilerin

Avatar
Izmit 2018-11-15 14:35:15

Izleyebilen varmi izlemiyor

Avatar
toldo 2018-11-15 14:32:41

çoçuğun ifadesini dün okudum bu görüntülerle birebir eşleşiyor.olay olmadan önce çoçuk kaçıyor dışarı peşinden koşup yakalıyorlar içeri alıyorlar bir daha kaçmaya çalışıyor sendika başkanı arkadan talimat vererek darp ede ede bir daha içeri alınıyor ve ölümle biten bir kaos ortamı..bu olayda malesef vefat eden sendika başkanı kusurludur.silh çıkartmak adamı dövdürmek arbede sonrası kendi kurşunu ile ölmek..yazık olmuş yazık..ben çoçuğa daha bir üzüldüm nefsi müdafaa ile yargılanması gerekiyor.

Avatar
ferudun 2018-11-15 14:20:31

oldumu şimdi işçiler görün sizi temsil edenleri emekçi kardeşinizi nasıl hırpalıyorlar başkanı tutanlar onun yalakalarıdır bedavadan işe giren kadroda çalışan emek hırsızları her sene 6 ay insanları hayvan gibi kapı önüne koyan kişiler bunlar yaralı olan iki kişide ceza evine girmeli

Avatar
... 2018-11-15 14:19:34

Nefsi müdafa var çocuk ceza almaz fazla ..

Avatar
OLUUR 2018-11-15 13:57:26

TABİ TABİ YA

Avatar
Oyle1i 2018-11-15 13:28:30

ÇOCUĞUN İFADESİ ÇOCUĞU HAKLI ÇIKARDI NEFSİ MÜDAFAA

Avatar
Cühela 2018-11-15 13:14:26

Dünden beri sendika başkanına güzellemeler yapanlar neredesiniz? Mafyamatik tavırlarla emekçinin üzerine 15 kişi çullanmak nedir? Bu mu adamlık. Bu olay tamamen aydınlatılmadan kimse gazeteler vasıtasıyla yönlendirme yapmasın.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482