banner783
banner826
banner828
06 Aralık 2018 Perşembe 16:43
İzmit çarşıda intihar girişimi
banner728

Kocaeli’nin İzmit ilçesinde intihar etmek için yön tabelasına çıkan şahıs, kendisini izleyen meraklı kalabalığa “Şampiyon Galatasaray, Fener kümeye” sloganları attırdı. 

İzmit’te akşam saatlerinde iş bulamadığını iddia eden bir şahıs, şehir merkezindeki en işlek caddede bulunan yön tabelasına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Edinilen bilgiye göre Hasan İnan adlı şahıs, Siirt’ten İzmit’e geldiğini ancak iş bulamadığını, 8 çocuğuna bakamadığı için çaresiz kaldığını söyleyerek intihar etmek istedi. Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan yön tabelasına çıkan İnan, caddede kendisini izleyen kalabalığa “Fener kümeye” diye slogan attırdı. 

Uzun süre ikna edilemedi 
İnan’ın tabelaya çıktığını gören vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İnan’ın tabela üzerinde olduğunu gören polis ekipleri yolu trafiğe kapattı. İtfaiye ekiplerince yön tabelasının altına açılan hava yatağı sonrasında polis ekipleri itfaiyenin merdivenli aracı ile İnan’ın olduğu yere ulaştı. Uzun ikna çabalarının ardından kendisine yardım sözü veren polis ekipleri, merdivenli araçla İnan’ı ikna ederek aşağıya indirdi. 

İntihar için çıktı amigoya dönüştü 
Polis ekiplerince bulunduğu yerden indirilen İnan, kendisini izleyen meraklı kalabalığa dönerek “En büyük Galatasaray, Fener kümeye” sloganlarını atarak polis aracına bindi. İnan daha sonra polis ekiplerince ifadesinin alınması için polis merkezine götürüldü. 










Son Güncelleme: 06.12.2018 18:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
elif 2019-01-30 13:23:31

ah keşke sen mhp il başkanı belediye başkanı aday olsaydın ailece oyumuz o gün sana verecektik mhp il başkanı aydın ünlü sana o gün ağır konuştu gündeme bomba gibi düşmüştü sen görsen o gün hemen aday oalcaktın yeminle hasana teklif verse kabul etmez diye bence hoşuma gitmedi sen oyuncusun siyasette girme beynin gider hürrriyet aday oldu ne yaptı boşuna aday oldu demi beyler?

Avatar
küpra 2019-01-30 13:14:52

hasancım tek birşey soracam benimle çıakrmısınız evet mi hayır mı? evet dersen twitterde bana yorum at hayır dersen kırmızı gül olarak yorum at göreyim anlıyacam hemen düşünme bir hafta sonra süren var evet dersen doğum günü kutluyacam parti yapıcam ailece kutlayacam kocaeliler duysun hayal ediyorum.

Avatar
merve 2019-01-30 12:50:29

size ne onun sakalı kirlidir elbisesi kirli bunlar laftır önce kendinizi temizleyin başınıız su dökün rahatlarsınız sanki tabelaya çıktı röportaj verdiğinin bırakmadılar polisler hemen gözaltına alındı bıraksaydınkonuşma yapsaydı canlı yayın yapacaktım film gibi izlerdim o günü hayal ediyorum?

Avatar
hasan inan oyuncu 2019-01-29 23:30:46

kocaeliler sesleniyorum bu ay 2 ocakta kocaeli gazetesinde baktım şu tabeleya sürekli çıkan hasan inan teklif verse kabul etmez kocaeli mhp il başkanı aydın ünlü hakkımda açıklama yapmıştı eğer o gün bu haberi görseydim kocaelide iyi partide yada chp aday belediye başkan aday olurdum size sürprizim oalcaktı bana rakip olman aslan yüreği lazım demi beyler alkış kime aydın ünlüye diyen ayağa kalksın hasan inan diyen ayağa kalksın alkıış bana desin slogana varmsınız hey beyler cevap bekliyorum?

Avatar
hasan inan 2019-01-29 22:28:20

kocaelide tabelaya çıkan fener kümeye diyen benim umarım bu sene şampiyon gs şampiyon olur fenerbahçe aleyhine atığım sologan için fenerbahçelilerde özür diliyorum? afınıza sığınıyorum? bence başakşehir bu sene şampiyonluğa çok yaklaştı cimbom kovalıyor demi arkadaşlar?

Avatar
hasan inan 2019-01-29 22:24:27

arkadaşlar ben ilk defa kendimi barış gazetesinde gördüm kocaelilere burda slm yoluyorum barış gazetesi ekibine anadolu haber ajansa yürekten kutluyorum iyi yayınlar?

Avatar
sinem öğretmen 2018-12-30 16:55:14

arkadaşlar ahsanı tabela üstünde iken görmediniz sakalı leşti pis koku geliyordu demeki kocaeli tanımasın diye yaptı fırlama sonunda biligilere eriştik istanbulda yakışıklısın kocaelide pis gördüm seni

Avatar
orhangazi 2018-12-30 16:52:47

hasan sana soruyorum kocaelide tabelaya çıktın eline ne geçti vali seni yanına çağırmadı belediye başkan adaylar seni makamına almadılar buralarda ne işin vardı keşke adını böyle duyurmasaydın

Avatar
kadıköy 2018-12-30 16:51:00

hasan keşke kocaelide tabelaya çıkmasaydın kocael ipolisler seni tanımasaydı sanki seni indiirdiler yardım etmediler seni orda indirirken karakolda 200 tl aldılar eğer erkeksen kocaeliye bir daha gitme

Avatar
istanbul 2018-12-30 16:48:52

menekşe sana soruyorum sen kocaelide hasanı hiç gördün mü bu seni ilgilendrimez hasan açıklama yapıcak adam ünlü değilki açıklama yapsın hasan bir gün kocaeliye gelmez nasıl gelecek sen söyle kocaeli polisler bırakmazlar anlasana

Avatar
menekşe 2018-12-29 03:26:46

biz burda yorum atıyoruz neden tabelaya çıkmış neden çıkmamış tam bilmiyoruz bırakalım kendisi yorum atsın biz yoru matıyoruz acaba okuyor mu okumuyor mu bir gün glecek hasan hepsinin açıklama yapıcak

Avatar
caner 2018-12-29 03:01:48

aykuta soruyorum sen diyorsun hasan murat boz ve beyazla yemek yemiş diyorsun kardeşim kamera kayıtları varmı kanıt delilil nerde söylemek kolay zaten bu kişi ünlü değildir. zaten amatör oyunculuk yapıyor boş yere yorum atmayın arkadaşalr. hasan gitmiş onut gitsin

Avatar
dilan 2018-12-26 14:25:21

ersoy diyor kocaeli sağlık il müdürü dertdinin ilgilensin onu valilliğe makamına almadılar o hasan 2 ay tabelaya çıksaydı hiçbir kurum onun yanına alıp dertdini dinlemezdi şovmen ayıp ettiler il sağlık müdürlüğü protesto ediyorum hasan senin için

Avatar
ayşe öğretmen 2018-12-26 14:22:17

vay arkadaş hasancım sen haliç köprrüsünde polisler seni indirdiler haberlerde isminin vermediler gazeteci onun anatolia ajansta oyunculuk yaptığını bilseydi gündeme oturacaktı istanbul gazetciler hasanı neden tanımıyorlar

Avatar
aykut 2018-12-26 14:19:59

ben bu intihar kalkışan kişiyi murat boz beyazın yanında oturduğunu 4 gün önce gördüm muhabet ettiler parası murat boz popçu verdi onu arabasıyla çarşıya bıraktılar gazeteci hasanı tanımadığı onu çekmediler.

Avatar
sinem 2018-12-26 14:17:33

hasancım sen bu meslektemi çalışyıorsun şaşırdık neden kcoaeli tv programa vermediler belediye başkan adayı olmadın hürrriyet izmit belediye başkanda memnun değiliz sen olsaydın kocaeli halkı oyu sanadır beni twitterde kabul et lütfen

Avatar
gülcan 2018-12-25 23:14:41

hasan sana soruyorum kocaelide paran olamsaydı valliğie gidip sana yardım ederdi kocaeli özgür gazetesi seni çeken bu haberlere seni haberlere versin sen istanbulda anatolia ajansta kaydın varda bu halin niye böyle şovmen kuzum

Avatar
arzu 2018-12-25 21:36:20

kocaeli barış soruyorum istanbul anatolia cast ajans hasan i goooglede yazın onu göreceksiniz ne iş yaptığını şaşıracaksınız bencede bakmalısınız araştırın eğer doğru değilse ben arzu değilim

Avatar
ali 2018-12-25 21:31:14

bu kocaelide tabelada intihara kalkışan hasan istanbulda anatolia cast ajans sitesinde kaydını gördük sizde bakın hasan inan haberlere baktım onu fotoğrafını gördüm yaşa beee adamsın hasan goooglede isminin ve soyadını yazdım girdim siteye baktım

Avatar
teyfik 2018-12-24 18:27:14

kocaelide tabelada intihara kalkışan istanbulda intihara kalkıştığını istanbulda fotoğrafta gördüm ama bu sefer bizi şaşırdı nasıl cesaret ve yiğitliğin gösterdiin şaşırdım normalde tabelada intihara kalkışıyordu hayrrettt eyüp haliç köprüsünde bugün çıkmış.

Avatar
Ersoy 2018-12-06 18:50:47

Sağlık müdürü iyi okusun haberi!

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482