banner768
banner598
banner749
13 Kasım 2018 Salı 14:39
İşte Abdullah Karacan'ı öldüren o saldırgan!
banner728

DİSK’e bağlı Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan bugün Sakarya’da bir fabrika ziyareti sırasında tartıştığı Sedat Uzunlar, tarafından silahla vurularak öldürüldü. 33 yaşındaki S.U.’nun fabrikadaki yerini beğenmediği bu sebeple Karacan’la tartıştığı öğrenildi. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Karacan'ın belindeki beylik tabancasını alan Uzunlar, Karacan ve yanındakilere kurşun yağdırdı. Uzun süredir lastik işçisi olduğu öğrenilen Sedat Uzunlar'ın kurşunlarına hedef olan Karacan kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Karacan’nın yanında olan Sakarya Şube Başkanvekili Mustafa Sipahi ve temsilci Osman Bayraktar hafif şekilde yaralandı.





Son Güncelleme: 13.11.2018 15:47
Anahtar Kelimeler:
Abdullah Karacan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
geçici 2018-11-27 04:08:47

görüntü var sahitler var savcılık ince eleyip sık dokuyor olayın iç yüzünü öğrenmek için 6 senedir gece gündüz işe giden bir insan neden böyle bir şey yapsın elinizi vicdanınıza koyun ayrıca görüntüler ortadadır buna ragmen neyin savunması bu kimin savunması iki tarafta yanmıştır

Avatar
Isci 2018-11-19 05:16:34

Dghk

Avatar
İzmitli 2018-11-18 00:41:40

Adama saldırgan yazmışsın pes doğrusu ona saldırıyorlar görmüyormusun be adam seni silahlı bir kişi yanında 5 kişi döverken sen napardın

Avatar
İzmit 2018-11-18 00:30:16

Sedat Uzunlar en ağır cezayı alır inşAllah

Avatar
kara 2018-11-17 12:48:07

kimse bedava konuşmasın adi düzenin bitmesinin başlangıcıdır bu olay. hem işçinin sırtından para kazan hem de insanları istediğin gibi kullan. yok ya. inşaAllah adam gibi bir hakim çıkarda sedat arkadaşa az ceza verir.

Avatar
Cevdet 2018-11-16 18:37:38

Görüntüler çok açık darp

Avatar
AHMET AĞAOĞLU @Gürcü 2018-11-16 09:17:09

SEN KALKMIŞ BU ADAMI MI SAVUNUYORSUN TEHDİT ET SİLAH ÇEK CEBİR YAP ADAM DÖV HAK EDEN HAKETTİĞİNİ BULUR KARDEŞŞŞ

Avatar
Selim 2018-11-14 21:17:27

Sendikalar mafya vari çalışıyorlar. Çalışanlara tehdit şantaj darp vs çeşitli eylemlerde bulunuyorlar. Ölen şahsi tanımam katıl genci de ama bu kadar basit değildir. Sadece yerdeğiştirme mevzusu değildir bence. Belki kızan çok olacak ama SU TESTISI SU YOLUNDA KIRILIR... Sendika başkanı belinde silahla geziyor neden

Avatar
Sakarya lı 2018-11-14 16:33:15

Sakarya lı degilimi bilmem ne diye suçlayan piçler Sakaryalılar nerenize ne yaptı 1 milyon insanı neden katslıyorsun karaktersix

Avatar
izmitliiii 2018-11-14 14:11:24

merhaba arkadaşlar.. herkes madalyonun kendine bakan tarafına yorum yapıyor,,Bir sendika başkanı düşününki işçi çıkarıyor ve kendi eş dost akrabasını işe aldırıyor,,
Bense işçen çıkarttığı yüzlerce kişiden biriyim!!!!! Yüzlerce ailenin ekmeğiyle oynayıp ahını almıştır!!! Kesinlikle Sedat kardeşimide sendika odasına cagırıp kendi yandaşlarıyla tehdit etmiş ve kufurler yagdırmıştır,,nedenmi bunları söluyorum,, cunki bende şahit oldum ve cok iyi tanıyorum Karacanı..........

Avatar
Gürcü 2018-11-14 13:49:17

Yazıklar olsun sana eli kanlı cani. Binlerce çalışanı yetim bıraktın inşAllah Allahın gazabı üzerinde olur. Rabbim sana rahmet eylesin Karacan.

Misafir Avatar
AHMET AĞAOĞLU 2018-11-16 09:17:09 @Gürcü

SEN KALKMIŞ BU ADAMI MI SAVUNUYORSUN TEHDİT ET SİLAH ÇEK CEBİR YAP ADAM DÖV HAK EDEN HAKETTİĞİNİ BULUR KARDEŞŞŞ

Beğenmedim! (2)
Avatar
tuğba 2018-11-14 10:24:24

arkadaşlar sedatı üniversite zamanından tanırım birisini öldürecek bir insan değil o çok üstüne gelmişler küfür tokat silahını çıkarıp sedatı tehdit etmiş başkan oda bir anlık cinnetle yapmıştır o birini öldürecek adam değil zaten silah onun değil öyle olsa planlar yapardı bence olayı tam bilmeden karalamayalım insanları

Avatar
Fluo 2018-11-14 10:23:30

Boş yorum salla mıyım beyler ben Adapazarlı 20 senedir İzmitte çalışıyorum bakmıyor da haksız insana hakaret edilmiş hakaret karşısında insan gurur yapmış bu herkesin başına gelebilir sonuçta bir ölüm var tasvip ettiğim bir şey değil sakin olunmalı ekmek parası için herkes çalışıyor yanlış bir durum ölen öldü kalan da hesabını verecek Allah rahmet eylesin adalet yerini bulur

Avatar
Çeçen 2018-11-14 01:42:30

Sakarya'lı değilmi Şerefsiz. Ekmek yediği çanağa pisliyor. Adapazarındq tek lastik fabrikası varken. Kocaeli'de en az 6 lastik fabrikası varken. İzmit'te böyle bir mevzu olmazken. Adapazarında mevzu oldu. Ondan sonra Adapazarlılar niye böyle. Öylesiniz oğlum işte. Anlayın.

Avatar
izmitli 2018-11-14 00:08:27

çakal bu tıpe bak ışçi mı bu çaaaaaakaaaaalllllll

Avatar
kocaeli 2018-11-13 22:23:31

Allah rahmet eylesin birleşik metalsendikası kocaeli sendikası cem tencereden 51 kişiyi işten attırdı bu tip sözde sendikaya güvenmeyin fabrikalarınıza sokmayın işinize sahip cıkın dogru sendika sendika seçin

Avatar
Adam gibi adamdi 2018-11-13 21:28:39

Boyle bir baskanin bir daha gelecegini zannetmiyorum iscinin herzaman yanindaydi her zaman dua ederdik yaptiklari icin bundan sonra da edecegiz Allah mekanini cennet etsin ailesine sabir versin

Avatar
İyiler yaşamaz derler biz iyibikdik. 2018-11-13 20:10:01

Ölüm Allah'ın eliyle olmalı. Benim bildiğim işçi hakkı savunan başkandı, keşke bizim sendika başkanımız olsa derdik. Allah rahmet eylesin. İyiler ölür kötüler halen yaşar. Ey diğer sendika başkanları ölüm var ölüm....

Avatar
büyükşehir 2018-11-13 19:59:08

arkadaşlar sakin olun olayın iç yüzünü savcılık araştırıyor .. duyumlara göre rahmetli o kadar işçinin içerisinde tokat atmış adam yeri öpmüş sanırım gurur yaptı .. elbette bir can almak için geçerli sebep değil ama sendikacı bunu yapmamalı ve çevresindeki şube müdürleri siz olayı yatıştırabilirdiniz ama neden yapmadığınızı soracak savcılar ..

Avatar
Ayşe 2018-11-13 18:58:18

Yeri tam değişti umarım yeni yerini begenirsin cezaevinde

Avatar
Melih 2018-11-13 17:37:32

Goodyear fabrika tesis müdürü,güvenliklerin tümü sivil birinin tabancası ruhsatlı olsa dahi fabrikadan içeri girmesine müsaade etmemeliydiler.Hakim sinsile yoluyla şu soruyu sorar neden silahıyla içeri aldınız?Silah olmasaydı ölümde olmazdı der!Suç için indirim sebebi ölen öldüğüyle kalır suçlu bir kaç yıl yatar çıkar çıkıncada mafya olur fabrika yönetimi bu olay karşısında çok üzüldüklerini bu bakımdan fabrikayı kapatıp sakaryadan eli ayağı çekeceklerini duyururlar.

Avatar
Pirelli işçisi 2018-11-13 17:31:39

Adam amacın ne bilmiyorum yaran varki rumuzun gizli vurulan kişi genel Başkan beylik tabancası olması kadar doğal birşey yok kaldıki korumasız gezen biri boş boş yorum yapma bence rabbim mekanını cennet eylesin

Avatar
ADAM @Özge 2018-11-13 16:55:42

Benim bildiğim sendikacılar işçinin yanında olur,dertlerini dinler ve çözer,belinde silahla fabrikaya neden gidilir hiç düşündünüz mü..

Avatar
ADAM 2018-11-13 16:49:23

Fabrikada silahın belde ne işi var,güvenlik nasıl izin veriyor,kendi belindeki silahla vurlması çok düşündürücü...

Avatar
Oyle1i 2018-11-13 16:41:03

ÖLMEKTEN DEĞİL ÖLDÜRMEKTEN KORKUN YAZIK !!!!

Avatar
servet 2018-11-13 15:28:49

öldürmek kolaydır...ama sonuçları çok ağırdır...herkes sinirlenebilir sabrımızı korumalıyız her şartta.hem bu dünyasını hem ahiretini kaybetti.

Avatar
remzi küçükateş 2018-11-13 15:10:43

Allah rahmet eylesin sevenlerine sabırlar diliyorum

Avatar
Özge 2018-11-13 15:02:36

Adamı öldürdün bakalım şimdi yerinden memnun olacakmısın yazık insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı

Misafir Avatar
ADAM 2018-11-13 16:55:42 @Özge

Benim bildiğim sendikacılar işçinin yanında olur,dertlerini dinler ve çözer,belinde silahla fabrikaya neden gidilir hiç düşündünüz mü..

Beğenmedim! (15)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482