banner560
banner573
banner572
16 Mart 2018 Cuma 18:03
Hızını alamadı otobüse çarptı: Yaralılar var
banner508

Derince ilçesi Kaşkaldere mevkinde 60 Evler karşısında meydana gelen trafik kazasında biri bebek 3 kişi yaralandı.

Alınan bilgilere göre fabrika servisi yapan A. K.’nin kullandığı 41 P 5565 plakalı otobüs köprü altında yolcu indirmek için durduğu sırada arkadan hızla gelen 41 KJ 514 plakalı otomobil duramayacak otobüse arkadan çarptı. Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü karşısında D100 karayolu İstanbul şeridinde meydana gelen kazada otomobildeki yaralılar vatandaşların da yardımıyla çıkartılarak gelen ambulansla Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaza ile ilgili soruşturma ve inceleme devam ediyor.

Son Güncelleme: 16.03.2018 18:13
Anahtar Kelimeler:
DerinceKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M.Arslan 2018-03-16 19:35:31

Otobüs şöförü hatalı o yolda yolcu indirmek yasak.. Yaralılara geçmiş olsun..

Avatar
Çelik 2018-03-16 20:43:23

Hızını alamamakla ilgisi Yok e5 yolcu indirmek yasak bugün arakadan çarparlar yarın indirdiğin yolcuya çarparlar denetim sıfır !!!

Avatar
Ersoy Kandemitoğullarından artizzzzlere 2018-03-16 20:30:51

Daha EDS ye geçmeyin bakalım!

Avatar
Yüzdeelli 2018-03-16 21:29:53

Otobüs bir servis otobüsü. Halk otobüsü değil ki durakta yolcu indirsin. Orada duraklama yapmak veya durmak yasak tabelası yok. Dolayısıyla durmasında bir sakınca yok. Taksi, otobüse vurmasa bariyerlere çarpıp belki de takla atacaktı. Tam tersine orada olması bir faciayı önlemiş. Yaralılara Allah şifa versin!

Misafir Avatar
Çelik 2018-03-17 09:45:51 @Yüzdeelli

Nasıl bir zihniyetle yorum yapıyorsunuz trafik kuralları servis minibüsü yolcu otobüsü binek oto diye ayırmaz kişiye özel kural olmaz hiç bir araç e5 üzerinde sağ şeridi kapatacak şekilde arıza durumu haricinde keyfi duraklama yapamaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
M.Arslan 2018-03-17 06:45:35 @Yüzdeelli

Kardeşim burada suçlu gençtur firmasının aracı.Sağda durak var oradan yolcu alıp , indirmesi lazım , arkadaşların dediği gibi E5 üzerinde durak harici yolcu indirip bindirmek yasak, bu arada köprünün üstünde EDS sistemi var, yakında ceza gelir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat 2018-03-16 23:50:46

O mevkide bulunan üstgeçidin orda yolcu indirmeye devam eden duyarsız cahil servis şoförleri oldukça daha çok kaza olur!! Akan trafiğin ortasında koca otobüsleri zart diye durdur yolcu indir personel indir!

banner354

banner328

banner554

banner482