banner768
banner598
17 Mayıs 2018 Perşembe 16:40
CHP’li genç kız serbest kaldı
banner728
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Gençlik Kolları Üyesi Kardelen Beytaş bugün sabah saatlerinde sosyal medya paylaşımları nedeniyle gözaltına alınmıştı.
Sabah saat 06.00’da evi basılan ve evinde yapılan arama sonrasında gözaltına alınan Beytaş, Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Terörle Mücadele Ekipleri tarafından ifadesi alındıktan sonra adliyeye sevk edildi.
Öğle saatlerinde adliyeye sevk edilen Beytaş az önce nöbetçi mahkeme tarafından serbest bırakıldı.
Beytaş, tutuksuz yargılanacak.
Son Güncelleme: 17.05.2018 23:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeren78 2018-05-18 09:53:58

Geçmiş olsun sayın hanım efendi..Gün gelir hak yerini bulur.. Hukuk tecelli eder..

Avatar
izmitli 2018-05-18 09:00:49

TARAFSIZ ,,,taraflı olduğun aşikar GENÇ bir kızın terörist muamelesi ile evden alınması 3. DÜNYA ülkelerine has bir durumdur.. bu kızımız işitçi değil, fetocu hiç değil ortada fetoyu yalayanlar utanmadan meydanlarda bu mu adalet bu ülkede adalet yok yobaz bir yönetim var bitti . kızlarımız çocuklarımız artık gerildik geriliyoruz her gün eyyy duymaktan bıktık...

Avatar
Zekeriya Söver. 2018-05-18 08:41:59

Tarifsiz yorumcu seni tarif edecek söz bulamıyorum zaten bulup söylesem ben'de sana hakaretten içeri atarlar. Be hey sevgili embesil Her gün Atatürk'e Cumhuriyet'e küfür eden Akİt tayfası tutuklanıyor'mu.

Avatar
Müstehak Çarpar. 2018-05-18 08:36:32

Darısı Sosyal Medya'da her gün Atatürk'e ve Cumhuriyet'e Küfür eden AkTrollerin başına.

Avatar
Berk 2018-05-18 08:31:53

Cezasız kalmamalı ,çocuk ceza evine yollayın 5 sene aklı başına gelsin

Avatar
Taraflı @TarFsiz 2018-05-18 08:31:31

TarFsız efendi, yazımından ve cümle kurallarından ya ilkokul mezunu ya da çocuk yaşta olduğunu tahmin edebiliyorum. Doğru söylüyorsun yapanın yanına kar kalıyor milyonluk saatler, Makara Bakara'lar, her türlü çalma, hırsızlık ve sebepsiz zenginleşme. Ulaş bana sana bunun gibi 500 tane örnek vereyim. İspatlı hem de. Ama sen yine inanmazsın ki!

Avatar
İzmit's 2018-05-17 23:49:25

Tamam doğru olan bu da. Hakaret sizce ayrı bir olay değilmi. Herkes her istediğini söylesin eyvAllah ama hakaret etmek özgürlük değil bence....

Avatar
TarFsiz 2018-05-17 17:59:45

Bu kişi hakaret iftira atıyor suç diye savcılığa çıkıyor serbest zaten suç işleyen bedel ödese ceza alsa suç işlemez yapanın yaninda kar kalıyor

Misafir Avatar
Taraflı 2018-05-18 08:31:31 @TarFsiz

TarFsız efendi, yazımından ve cümle kurallarından ya ilkokul mezunu ya da çocuk yaşta olduğunu tahmin edebiliyorum. Doğru söylüyorsun yapanın yanına kar kalıyor milyonluk saatler, Makara Bakara'lar, her türlü çalma, hırsızlık ve sebepsiz zenginleşme. Ulaş bana sana bunun gibi 500 tane örnek vereyim. İspatlı hem de. Ama sen yine inanmazsın ki!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-17 17:11:22

Pırlanta gibi çocuklar,serbest kalması mucize değil,olması gereken bana göre,gencimiz de ailesi de üzmesinler kendilerini.

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2018-05-17 17:05:41

DOĞRU OLAN BU ..GENÇ BU.DÜŞÜNDÜĞÜNÜ SÖYLEMELİ/SÖYLEYEBİLMELİ.68'LERDE;İSTANBUL'LARDA,AZ BAĞIRMADIK..HOP GÜM HAVAYA,ÇOBAN SÜLÜ KOVAYA.ANKARA'NIN TAŞINA BAK,GÖZLERİMİN YAŞINA BAK.NE OLDU..İÇERLEREMİ ALINDIK.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482