banner422
13 Ekim 2017 Cuma 19:14
Ali Öztürk yakalandı!

Kocaeli Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi Müdürlüğü ve İzmir Emniyet Müdürlüğü Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Ali Öztürk'ün yerini tespit etti. 'Tasarlayarak öldürme ve bu suça yardım', 'nitelikli öldürmeye teşebbüs', 'kasten öldürme ve bu suça yardım', 'suç işlemek için örgüt kurmak ve yönetmek', 'örgüte üye olmak ve yönetmek', 'nitelikli yağma' suçlarından kesinleşmiş 117 yıl, 2 ay, 20 gün ve müebbet hapis cezası ile aranan Ali Öztürk, İzmir'de yapılan operasyonla yakalandı. Ali Öztürk adliyedeki işlemlerin ardından cezaevine gönderildi.

Son Güncelleme: 14.10.2017 09:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
karslıkürt 2017-10-14 03:32:23

demekki sevmiyen çok yoksa taa izmirde nasıl yakalanıcak.. sevmeyen çok öztürkkk

Avatar
izmitli 2017-10-14 04:42:42

aslansın ali abi..başarandaki diyarbakırlılar bayram etmiştir şimdi

Avatar
Izmitli 2017-10-19 16:22:02

Ah ali abi bee yillar eskitemedi seni oktay abide yok vatanseverleri aliyor devlet ortalik vahşi cakallara kaldı bekirderedeki diyarbakırlılar sevinmesin bosuna karadeniz delikanlisi olduğu müddet onlar basarandan disari adim atamaz.

Avatar
İzmitli 2017-10-14 09:21:29

Bu da Laz izmiti mahveden lazlardan

Avatar
Mahmut Kayra Yıldız 2017-10-17 15:13:08

Değerli büyüğüm izmitin abisi amcamız ali öztürk hakkında kötü yazı yazanların kanından şüphe duyarım itlik şerefsizlik yapmayın ailenin arkasından konuşmayın götünüz yiyosa gelin yüz yüze konuşalım pezevenkler sizi..adımı soyadımı yazdim arayan bulur

Avatar
Zuhal budak 2017-10-17 15:33:02

VAllahi ben çok severdim ali amcayı aynı şekilde rahmetli oğuz abiyide Allah rahme eglesin oktay abiye ve ali amcaya da tez zamanda çıkmalarını nasip etsin rabbim

Avatar
Revna 2017-10-15 03:50:56

Yüce Rabbimin adaleti er ya da, geç tecelli edecekti zaten. Rabbim yarına bırakır, ama yanına bırakmazdı zaten gözü dönmüş, zalim katil. İlk duruşma da senin o kan bürümüş gözlerine bakıp soracağım eşimin hesabını! Sana ve parayla yanın da tuttuğun köpeklerine! Seninle iş birliği içinde olan ne kadar aç köpek varsa Yüce Türk Adaleti soracak bu geç kalınmış hesabı. Karnımda daha doğamadan eşimin üzüntüsüyle kaybettiğim evladımın hesabını. Dilerim ki, gün yüzü göremeden, toprağa elin ayağın değemeden ölürsün Ali ÖZTÜRK! Sen parayla çalışan bir maşasın. Allahım sana hem bu dünya da, hem ahirette sorsun inşaAllah...

Misafir Avatar
kocaeli 2017-10-15 13:11:37 @Revna

bu zalim eşinizimi öldürdü yüce Allah cc. hesabını soracaktır merak etmeyin yazınızdan eşiniz ölmüş olarak anladım

Beğenmedim! (0)
Avatar
Revna 2017-10-15 03:59:08

Allah sana doğmamış bebeğimin, eşimin hesabını tez vakitte sorsun. Öztürk ailesi olarak siz bu memleketin belasısınız. Size uşaklık edenler de er ya da geç adaletin terazisine düşecek. Rabbim büyük.

banner354

banner328

banner509

banner498

banner482