banner768
banner598
banner749
06 Ekim 2018 Cumartesi 16:52
AKP'li isim polisin parmağını kırdı!
banner728

İzmit kent merkezinde yaklaşık 1 saat önce korku dolu dakikalar yaşandı. Motosikletli bir trafik polisi durdurduğu aracın sigortası olmadığını fark etti. Aracın trafik sigortası yapılmadan bırakamayacağını ifade eden trafik polisi kısa süre içinde Göksun Akçıl., İsmail Araç, Adem Köstence tarafından  saldırıya uğradı. İddialara göre AKP'nin Kocaeli'de kurucularından olan İsmail Araç  ve yanındaki 2 kişi "Benim AKP'de tanıdıklarım var" diyerek polise saldırdı. Polisin isminin Hakan Savaş Ay olduğu öğrenildi. Polis Kocaeli Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alınırken araç sürücüsü ve yanındakiler Saraybahçe Polis Karakola götürüldü.

Son Güncelleme: 07.10.2018 08:51
Anahtar Kelimeler:
KkocaeliİzmitTrafik Polisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Benim 2018-10-11 20:42:34

Hicbirseyin onemi veya degeri yok ne olursan ol akp li ol yeter

Avatar
Dörtyollu 2018-10-07 19:21:42

Yıl 2012, yer Hatay'ın Dörtyol ilçesi, sen 24 polisi sıraya dizdir. Kameraya çek, yargılanınca suçlu bulun ama cezası sadece 500₺ olsun.. Ayrıca teşhis ettiğin polise de 5 ay hapis cezası ver... Memurun kıymeti bu... Bu olaydaki polisin Parmak kırığı ile işi bittiyse iyi. Sen sigortasız aracı durdurursan cezası polis için hapis bile olabilir artık çünkü aracın içindekiler uyarmadan !!! kırmamışlardır memurun parmağını...

Avatar
Ilgın @Hacı 2018-10-07 11:27:43

zaten hainler

Avatar
Bayram @Arife 2018-10-07 11:25:50

Aynen

Avatar
uğur @Arife 2018-10-07 11:07:54

merak etme bu Millet o dediğini yapacak.

Avatar
Erdem öz 2018-10-07 08:23:21

Akpli olunca dokunmak yasak tabi

Avatar
Arife 2018-10-07 04:42:25

Polise kalkan o elini kırıp bir yerine ... lazım

Misafir Avatar
Bayram 2018-10-07 11:25:50 @Arife

Aynen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uğur 2018-10-07 11:07:54 @Arife

merak etme bu Millet o dediğini yapacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sercan Demircan 2018-10-07 00:52:52

Bunlar bildiğin it oğlu itler siz kimsiniz polise saldırıyonuz lan akp bin kurucusu olunca bı tarafınız mı kalkıyor

Avatar
izmitli 2018-10-06 23:58:39

polise kalkan el kırılsın mahluk bunlar soy cıbıletlerı bozuk polıs bızler ıcın var canlarını verıyorlar ALLAH POLISE HAKARET KEM GÖZLE BAKANI TAŞ EDER

Avatar
Hacı 2018-10-06 22:49:07

Siimdi bu zibidi hainler ceza almazsa dahada hainlesirler.

Misafir Avatar
Ilgın 2018-10-07 11:27:43 @Hacı

zaten hainler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-10-06 20:15:04

Karakola götürülse ne olacak sanki? Savcı serbest bırakır. Kodamanlardan, ileri gelenlerden Beşyüz kişi araya girer.Olan polisin gururu ve kırılan parmağına olur.Batı da olsa adalet öyle bir tecelli ederki.....

Avatar
Ali 2018-10-06 17:06:17

Hertaraf keko tipli hayvan dolu. Memlekette insan kalmadı. Bunlar hayvan demek hayvanlara hakaret olur. Bunlar olsa olsa yaratık mahlukat olur. Emniyetinde suçu var bu yaratıklara pirim veriyor. Adam gibi denetleme yok. Her taraf modifiye motorsikletli tofaşlı mal dolu

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-06 17:00:25

Doktorlar öldürülecek,savcılar öldürülecek,kadınlar öldürülecek,polisler öldürülecek darp edilecek bu işler böyle devam ederse yarın MİLLETVEKİLLERİ BAKANLAR VALİLER ve yardımcıları öldürülürse kimse ağlamasın!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482