banner422
banner519
20 Ağustos 2017 Pazar 00:21
2 minibüs çarpıştı: 8 yaralı

Alınan bilgiye göre, İzmit'ten Kandıra istikametine giden 34 RB 3176 plakalı minibüs, Kandıra Cezaevi mevkisinde karşı yönden gelen 41 FR 341 plakalı minibüsle çarpıştı.

Sürücülerin kimliklerinin henüz belirlenemediği kazada, her iki araçta bulunan 8 kişi yaralandı. 

Ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırılan yaralılardan 2'sinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.


 

Son Güncelleme: 21.08.2017 22:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ızmıtlı 2017-08-20 01:41:30

yahu yeter be bu yolun caresını bulun ya vergı verıyoz nedır bu cehalet yonetım bu sorun yıllardır var yemek onlarca korumayla gezen havalı beledıye baskanları hatalı yolu ne zaman yapacaksınız referandum oncesı kımse olmeyecek yolu duzeltıyoz dedınız yatacak yerınız yok ALLAH a havale edıyom sızı tembeller

Avatar
Nazif. 2017-08-20 05:16:18

3 şeritli düz yolda kaza yapmayı beceriyorsunuzya!!! Şimdi kalkıpta kimse yolda suç bulmasın...

Avatar
Semih seker 2017-08-20 00:34:21

Yeter amk ya

Avatar
Izmitli 2017-08-20 11:23:47

Naïf cahili yola mail vermezsen o yol. Sorunludur santral rampasida genis AMA imalat yanlis cahil NAZIF insAllah sen yada yakinin o yolda yasarsin bunu AMA cami dilli belediyeye git

Avatar
Musa Çam 2017-08-20 13:41:04

Yolu sorunsuz gören ve o yolda hiç araç kullanmamış olan sorunlulara; .küz olmayan herkes o bölgenin sorunlu olduğunu bilir. Zira üç şerit ve her iki yöne sollama serbest. Aklı yetersizlere duyurulur.

Avatar
Leyla Bural 2017-08-20 13:43:03

Nazif hükümeti savunmak için alçalmadan küçülmeden hareket etmeni öneririm. Doğru bildiğini savunmak ile alçalarak yanlışı savunmak farklı şeylerdir.

Avatar
Yasin 2017-08-20 23:08:47

Yolu bilende basıyo bilmeyende hergün kaza oluyo

banner354

banner328

banner482