banner861
banner859
banner860

AKP’de Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Adayı belli olduğuna göre ilçeleri daha rahat konuşabiliriz.

Benim en fazla merak ettiğim ilçelerden biri de Kandıra’dır.

Çünkü Kandıra nevi şahsına münhasır insanların yaşadığı çok özel bir ilçemizdir.

Ben orada kendimi çok huzurlu hissediyorum.

Her geçen gün eskiye özlem duyar hale geldiğimiz bir dönemde Kandıra

Pek çok yönüyle hala bize o eski tatları vermeye devam ediyor.

Köyleri köy gibi. Yaşam biçimleri derseniz dokular aynen muhafaza ediliyor.

İsteseler Kandıra çok daha farklı yerlere gelebilirdi.

Doğal yaşamın tüm gerekliliklerini bulabileceğimiz Kandıramız turizmle öne çıkabilirdi.

Sadece Karadeniz sahillerine otel yapmak veya sahilleri plaj haline getirmekle turizme açılamazsınız.

Ki, zaten Kandıra’nın yazı çok kısa olduğundan bunun olması öyle kolay değil.

Ama insanların köy yaşantılarına olan hevesi, sevgisi göz önünde bulundurularak Kandıra’daki pek çok köyümüz iç ve dış turizme açılabilirdi.

Mesela millet buradan kalkıp Bursa’nın Cumalıkızık denilen köyüne gidiyor.

Ne o…? Köy ortamında doğal ürünlerden yapılmış malzemelerle köy kahvaltısı yapacaklar.

Oysa bunun kat ve kat fazlası bizim Kandıramızda mevcut ama biz satmayı beceremiyoruz.

Kandıra makus talihini yenecek bir başkana da rastlayamadı.

Bundan önceki başkan Cengiz Kan’ı anlatmaya gerek yok.

Çok şey başarmış gibi yeniden Kandıra’ya talip oldu.

Şimdiki başkan Ünal Köken derseniz tam anlamıyla evlere şenlik.

Bir ayağı İzmit’te olan, kendini Kandıra’ya ait hissetmediği her halinden belli olan Köken, Kandıra’ya beş yıl kaybettiren ikinci isim oldu.

Yeni dönemde Kandıra’da Ünal Köken’e şans vermiyorum.

Hoş, benim şans vermemle olacak işler olmadığını biliyorum.

Ama durum az çok kendini belli ediyor.

Peki, Köken giderse yerine gelecek kişi Kandıra’yı kankındırabilecek mi?

Veya soruyu tersten sorayım: Kandıra belediye başkan adayını belirlerken adayın kriteri ne olacak?

Ekipçilik mi ön planda olacak yoksa Kandıra’nın çıkarları mı?

Adaylara baktığımda bir ekip hareketinin ön plana çıktığını görüyorum.

Ön plana çıkartılan isim ise Yakup Karaslan…

AKP il eski başkanı Şemsettin Ceyhan ile başlayan siyasi serüveni hala devam ediyor.

Bu isimler dönemin Bakanı Fikri Işık’ın yakın ekibindeki isimlerdi, hala da öyle.

Büyükşehir belediye başkan adaylığına Tahir Büyükakın getirilince, Yakup Karaaslan’da bir özgüven oluşmuş diyorlar.

Keyfi yerinde anlayacağınız, Allah keyfini bol eylesin.

Ona sözümüz yokta bizim Kandıra ne olacak?

Yine İzmit’ten 8/5 mi yönetilecek?

Çünkü öğrendiğime göre Yakup Karaslan Kandıralı falan değil.

İzmit’te ikamet ediyor.

Birinci dereceden ailesinden Kandıra’da yaşayan da yokmuş, belki akrabaları olabilir o ayrı.

Ama özünde Kandıra ile bir bağı yok deniliyor.

Tek bağı, bir dönem il yönetimindeyken Kandıra’dan sorumlu olarak koordinatörlük yapması imiş.

Bunun yanı sıra Yakup Karaaslan’ın bir bağı daha varmış Kandıra ile.

Karaaslan yanılmıyorsam Kandıra’da emlakçılık da yapıyormuş.

Malum, Kandıra yeni yeni keşfedilen bir yer.

Araziler belki şimdi çok para etmiyor ama maşallah önü çok aydınlık deniliyor.

Yakup Karaaslan da öngörüsü yüksek bir yatırımcı olarak Kandıra’da al-sat işleriyle uğraşıyormuş.

Bu vesileyle de Kandıralılarla epey samimiyet kurmuş ki, Kandıra’yı yönetmeye talip olmuş.

Ne diyelim, hayırlısı…

Yakup Karaslan gibi AKP içerisinde güçlü siyasi aktörün Kandıra için kazanım olacağını düşünenler de yok değil.

Bence de bakıldığında baya güçlü(!)

Vizyon olarak çok artıları olmayabilir ama iş hayatı oldukça başarılı bir grafik çiziyor.

Daha önce Başiskele’de İZ-MAR adlı şirketiyle önemli bir markanın bölge müdürlüğünü üstlenen Karaaslan, şimdilerde gıda sektöründe kendini göstermeye devam ediyor.

Yanılmıyorsam Marina kafenin yanında ya da bir kısmında kokoreççi restoran tarzı bir yer açtı.

Kuzum kokoreç adındaki işletmesinde işlerinin hayli iyi olduğu söyleniyor.

Allah daha çok versin, gözümüz yok.

Bunları söylememdeki maksat, Kandıra’yı yönetecek adayın İzmit ile olan sıkı bağlarının aynı zamanda ayak bağı olacağı şüphesidir.

Düşünsenize, Ünal Köken’in böyle bir yönü olmadığı halde İzmit’ten çıkmazken Yakup Karaslan ne yapar kim bilir?

Şayet ekip hareketi devam ederse Yakup Karaslan bu potaya çok rahat girer.

Ön yargılı konuşmayayım ama büyük olasılıkla bir ayağı İzmit’te olan, Kandıra’yı sadece işyeri gören yeni bir başkan modeliyle devam edecek diyebiliriz.

Tabi seçilirse…

Zira bu kez Kandıra’yı almak öyle kolay olmayacağa benziyor.

İYİ Parti’nin adayı Kandıra’da dengeleri değiştirebilir, demedi demeyin…!

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kandıralı 2018-12-16 16:16:39

Yeter artık Ercüment şahin bir kere başkanlık yapmış Kandıra’ya hiç faydası olmamış sonra ak partiden iki dönem aday adayı olup seçilememiş tekrar iyi partiye geliyor aday yapılıyor belliki menfaat için oradan oraya dolaşan biri yarın başka parti çağırsa oraya gider Kandıra’ya faydası asla olmaz zaten iyi partinin kaç millet vekili var ki iş yapacak lütfen iyi düşünelim

Avatar
Cafer elmaci 2018-12-03 00:33:29

Cengiz Kan insAllah yine aday gosteril.Ondort adayin en sevileni ve tecrubelisi.Hayirlisi insAllah selam Kandiraya
ALLAHA emanet olunuz.

Avatar
Kandıralı Hasan 2018-11-29 23:31:08

İZMİTTE RANT MI BITMIŞ ACABA??? ÖNÜNE GELEN BU KANDIRAYA ADAY ADAYI OLUYOR AK PARTİ ARTIK KANDİRA DA DOĞRU ADAYI BULSUN BU DÖNEM BARİ... YOKSA KANDIRA DA SEÇIM KAZANMAK SADECE HAYEL OLUR .İLLADA ŞU OLSUN BU OLSUN DEĞIL MESELE...BU İŞİ YAPABILECEK BİRİSİ OLSUN..BU KRİTERLERDE BIRKAÇ TANE ADAY ADAYI VAR YETKİLİLER ARARSA İÇLERİNDEN BUNU BULMAK ZOR DEĞIL...

Avatar
Hasan 2018-11-29 21:57:02

Adayların nerede kaldıkları oturdukları önemli tabii. Ama bir de küme hizmet ettikleri önemli. Aday Erhan Öztürk. İzmit’te oturuyor. Büyükşehirde çalışıyor tüm Kocaeli’ye hizmet ediyor. Yakup Karaaslan Adnan Turan İzmit’te. İşyeri de İzmit’te. Bir de emekli olup gelin var.Ayhan Yalçın. Belediye Başkanlığı emekli aramın işi değil ki. Yunus Özder zaten MHP’ye çalışan biri. Damadının MHP’den aday olduğu yerde Ak Parti Adayı olması ne derece doğru.? Harun Öztaşı Ak Parti teşkilatında kim tanır? Reklam için partiyi kullanıyor. Murat Batmaz iyi arkadaş olabilir. Ama Belediye işçisinden Başkan olmaz. Hele ki İzmit’ten Kandıra’ya 2014 yılında Anal Köken ile gelen bu arkadaşın Ünal Köken ile hangi sebeple yollarının ayrıldığını Kandıralıya izah etmek onun vazifesi. Kemal Akpir ailesi CHP’li biri.Ak Parti’de teşkilatta kimi tanır. En önemlisi Kandıra’da kimin hangi iyini çözmüş. İsmail Buruş Kandıra’da oturur Kandıra’da çalışır ama yazarın söylediği anlamda EMLAKÇI bu arkadaştır. Bence en iyi yaptığı iş futboldur. Çekile Hanım iyi avukattır. Ama belediyecilikte üstelik karın olarak hiçbir Bilgi ve deneyimi yoktur. İrfan Kurt Kandıra’da avukattır. Belediye Meclis üyesi. Bir de Büyükşehir Meclis üyesi. Belediyecilikte belli bir tecrübe ve olgunluğa ulaştığını biliyorum. İzmit’te oturuyor diyorlar ama her yaz gittiğimde Kandıra’da görüyorum. Tekelide oturduğunu biliyorum. Hem halk ile birebir ilişki kuran ve sürekli haklın Işın’ı gören biri. Alçakgönüllü olup olmadığını değerlendiremem. Ama dışarından bakınca Ünal Başkan gibi kibirli olmadığı ortada.
Şimdi kim olsun? Valla Allah küme nasip ederse o olsun ama Nasrettin hocanın Timur ile olan Fil hikayesi gibi olmasın.

Avatar
KANDIRA icin 2018-11-28 22:35:31

Kandıralı oy verecek vatandaslarim hangi partili olduğu önemli değil kandiraya hizmet edicek başkanı seçmeli partiye değil kişiye ve ekibe oy vermeli belediyenin gelirleri yüksek neyazikki böyle yönetimler gelirlerini hoyratca harcamaktadir.köylerde oturan vatandaşlarımız köyümüze ne hizmet lazım olur yolu parkesi ve mezarlıkları bunlar yapılması basit işler hepimizi bunları yapıyoruz diyerek kandirilmaktayiz izmitn diğer ilçe koylerine bakın kandiranin merkezinden iyidir bize ne lazım düzgün hak hukuki bilen bir başkan...oyunu ziyan etme düşünerek hangi kişi bu işleri başarır ona verin.....8/5 mesaisi yaparak izmitten yonetilirek olmaz....

Avatar
Uğur 2018-11-28 22:34:56

Sen çok boş adamsın biliyon deme çakma yazar

Avatar
kandirali 2018-11-28 21:40:37

Oncelikle Belediye baskani saibeli olmamali umararim genel merkez tum adaylarin artilarini ve eksilerini degerlendirir ve en uygun ve belediyeciligi bilen bir aday olur

Avatar
Misafir 2018-11-28 20:08:38

Yazdiginiz yazi cok guzel ozetlemis yarasi olan gocunmus cuk oturmus tesekkurler devamini bekliyoruz

Avatar
fizan4141 2018-11-28 19:29:07

En azından toplum adamı tepeden bakmıyor çarşıda tek başına dolaşan bir sade insan MURAT BATMAZ

Avatar
Keciler 2018-11-28 14:16:30

Murat batmaz iyi bizim taraf da sever onu siyaseti iyi biliyo gönül adamı işi eşi kandirada burnu hava da değil ünal dan iyi ders almıştır nasıl başkanlık yapılmayacağı kötü örnek önünde kötüyü örnek al iyi yap ünal bay bay

Avatar
Muhtar 2018-11-28 13:42:21

Ünal kökenin ekibi yok hikayeci her gelen gitti hatta kavga ettiler gittiler hepsi iyi para makam aldı yürüdü ya ünal da sıkıntı var ya insanlarda şimdi yanında iki yalaka da var metinle güven metin güvene diyo güven yanındakiler e iş yapiyo gibi gözüküyorlar ünal gitmeden güven kadronun peşindede metini bilmiyom ordaki taşeronlara yazik

Avatar
Kandirali erdi 2018-11-28 13:02:57

Herkes bu yazdıklarına pişman olacak seçim bittiğinde
Geldiğinde göreceksiniz o zaman bu yazdıklarımızdan
Otanirsiniz şimdiye kadar gelenler ne yaptı ki inşAllah
Gelince göreceksiniz neler olduğunu

Avatar
fizan 4141 2018-11-28 12:11:01

murat batmaz kandırada oturuyor bizim apartmanda bence kandıraya en fazla yakışacak aday

Avatar
Gandiralı 2018-11-28 11:29:10

Emanet malın canı az olurmuş derlerdi atalarımız. Kandıra mıza (müdür) başkan gözüyle bakanlar artık bilsin ki Kandıra uyanmıştır... Zamanında biz Adapazarı ve İzmit i yönetmiş bir belediyeyiz hatırlatırım...

Avatar
İsmail 2018-11-28 10:54:05

Kandıra ya emlakci başkan istemiyorum

Avatar
Hüseyin Öztürk 2018-11-28 09:28:45

Siz buradan bunu görebiliyorsunuz ama KANDIRA halkı göremiyor işte... Partilerde parti içi demokrasi olmadığı gibi aday belirleme standartları da yeterli seviye de değil. O ilçede yaşamamış kişiler aday. Yaşamış olabilir ama adı sadece siyasetçi (siyasetten para kazananlar) olanlar aday. O ilçeye sonradan gelip kurduğu işten o ilçeyi sömürmeye geldiği belli olanlar aday. o belde için kafasını hiç yormadığı projesi olmadığından belli olanlar aday. EN KÖTÜSÜ DE bu kriterlere bakmadan kapısına gelen aday adaylarına HOŞGELDİN DİYEN AMA BOŞA GELDİN DİYEMİYEN halkın olması..

Avatar
öz kandıralı 2018-11-28 09:11:43

Kandıra 2002 den beri hep yanlış kişi aday yapmakla her defa EYVAH denmektedir. Kandıralı çile çekti. Kandıraya atama başkan veya delegelerin istediği değil, halkın istediği kişi BAŞKAN gösterilmeli. Kandıraya aday olan kişilere niçin sormazsınız PROJELERİNİZ neler ? Göç sorunu, işsizlik sorunu nasıl çözümlenmeli ? Derdi KANDIRA olmayan insanlardan Kandıra ya Belediye Başkanı falan olmaz. Bakalım bu defa kim gösterilecek BAŞKAN olarak mı ? MEMUR olarak mı ?

Avatar
Serkan 2018-11-28 04:28:20

Yazık etmeyin güzelim ilçeye herşey sizin elinizde kandıralılar . Oy verirken 1 kere değil 1000 kere düşünün genç nesilin istihdamı için güzel bir kandıra için el ele verin.

Avatar
Cafer elmaci 2018-11-28 04:16:27

Hayirlisi olur insAllah.Yerelde partiyi degil kandiraya ve cevresine olumlu isler yapacak adayi destekleyelim.icimizden biri bizi anlayan sorunlarimiza cozum bulacak birisi secilr insAllah.SELAM Kandiraya ve tum kandiralilara.

Avatar
Oğuz 2018-11-28 03:25:07

Bence ikiside Kandıra'ya katkıda bulunmaz. Buraya buranın insanı falan gerekmiyor. Buraya gereken tek şey Kandırayı ticaret gözüyle görmeyip gerçekten Kandıra halkına hizmet edecek biri. Oda bu dünyada çok zor Aysun hanım.

Avatar
Sahin 2018-11-28 02:14:30

Adamlar çalışmaya değil yatmaya gelmiş facebook da ünal kökeni paylaşmakla bu işler olmuyo paylaşınca çalışıyo olmuyo kendi memur yaptığı adamların hepsi yatiyo bide 4000 lira maaş veriyo bide adamlar başka partiye çalışıyo açık açık ünal kökenin dönemi kadar rezil dönem yok kandira belediyesi işler acısı mesaisine adam gibi saatindede gelmiyo bu aldığı memurlar yazık unalla araları kötü olmasına rağmen korkularida yok ver 4000 bak keyfine ohh mis

Avatar
Keciler 2018-11-28 02:04:57

Gelen ünal dan hayırlı olsun vatandaşın parasını ünal gibi bol keseden harcamasın ben merak ediom ünal kendi cebinden verse oğluna şoförlü araba tahsis edermi eski şoför dongelliden bizim koydendi anlattıklarını anlatsak o koltuk haram ona günde yeri geliyo 3 kere izmite gidiyordu yazık be hanimini her yere goturuyodu

Avatar
Ak parti ilçe başkanı 2018-11-28 01:18:26

Kandıra ak parti ilçe başkanı Erol Ölmez derincede oturuyormuş, Adnan Turan Gündoğdu da, irfan kurt İzmit’te onlar niye yazılmıyor acaba.burada asıl konu ne anlayamadım.

Avatar
Ercüment 2018-11-28 01:15:09

Ercüment şahin nerede oturuyor :) .cemile açıkgöz Yahya. Kaptanda , erhan Öztürk nerede hangi İzmit’te sitede güldürmeyin :) Kandıra’da oturan varmı?

Avatar
Merkez 2018-11-28 00:46:09

Bence adaylar içinde en dikkat çeken ve öne çıkan bir isim Allah yolunu açık etsin. Kendisi Kandıra lı bir arkadaşımız. Yıpratma gayreti gösteren arkadaşlar sizde sahaya inin çalışın bence ak parti kazansın.

Avatar
kandirali 2018-11-27 21:51:00

Ak partide kandirada adammi kalmadı adaylar hep izmittenmi gelecek.bu sefer kandiralilar oy vermez demedi demeyin

Avatar
Kandıralı 2018-11-27 21:39:39

Hızla göç veren bir ilçeye emlakçı birini istemiyoruz şayet bu yanlış yapılırsa aday gösterirler belkı ama sonuçta seçmen bunu değerlendirecek ve ummadığınız partinin ekmeğine yağ sürmuş olurlar güçlü isim ise eğer doğup büyüdüğü yaşadidığı esnaflık yaptığı ilçeye aday yapsınlar Ak parti kandırada çok seçici olmalı aksi taktirde belediye başka partili başkan tarafından yönetilır

Avatar
GANDIRALI 2018-11-27 21:37:14

Bizim Yakıp mı gandıraya beldiye başkanı olcemiş,
Doh..bi yaşıma ta girdim
Seni manav satıcı seni...
Len biz gandıralıyız emme..salak deeliz
Bak ukada yazan gız doru söyleya
Tallaları eyi satıverisin bizim
Amaniiiin de amaniiin

Avatar
vatandaş 2018-11-27 21:07:58

Cengiz KAN demişsiniz. Siz hiç onunla sohbet etme imkanınız oldu mu . Evet hataları vardı. Herşeye evet demez kendi bildiğini yapardı.Yerel gazeteye maaş bağlamadığı için her gün olumsuz haber yapardı. son beş seneye bakın ünal kökenli ilgili yerel yani kandıra da ki yerel haber sitesindeo kadar olumsuzluknolmasını rağmen bir tane ya vardır ya yoktur. Meclis üyeleri sevmezdi çünkü dediklerini yaptıramazlardı.Ama kandıra ve köyleri seviyor. seversiniz sevmezsiniz. Bence ön yargılı olmayın. insanları sevin.İyi parti adayına gelince Encümen bey sanırım belli kesime hitap edebilir ama şu bir gerçek Akp Köylerin etkisi ile kandıra da güçlü ancak kandıra da oturmayan ve yasamayan bir adayın fazlası ile akp ye oy kaybettirir.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-27 21:00:49

Seçimi kim kazanırsa kazansın ilk iş KANDIRA ÖLÜM YOLUNU Eds ve ortalama hız ölçerler ile çözmek!

Avatar
Hasan 2018-11-27 20:11:06

Menfaati için herkesi satan bu adama kandıramı emanet edilecekmiş beni güldürmeyin

banner866

banner867

banner868

banner820

banner482

banner863

banner864

banner865

banner846

banner328