banner768
banner598
banner749



Dövizin birden bire yükselmesiyle ortaya bir takım fırsatçılar türedi.

Cumhurbaşkanı altın, döviz ne varsa bozdurun diyor iyi güzel de,

Gidin döviz bürolarını zengin edin demiyor herhalde.

Normalde doların alış ve satış fiyatı arasında cüzi biçimde kuruşlar oynardı, öyle değil mi?

Ama gelin görün ki, krizi fırsata çeviren kan emiciler türemiş şehrimizde.

Dün, sevgili Ufuk Turan sosyal medya sayfasında bir paylaşım yapmış.

Turan’ın paylaşımına konu olan yer İzmit’te Fethiye Caddesi’nde hizmet veren bir kuyumcu ve döviz bürosu.

Bu döviz bürosunun ilan panosundaki görüntü Ufuk Turan’ın dikkatinden kaçmamış.

Ne de olsa olaylara duyarlı biri tabi.

Geçmişten bugüne siyasi hizmetleri de var.

Durum böyle olunca Ufuk Turan, döviz bürosunun ilan tablosunda gördüğü absürtlüğü afişe etmiş.

Peki ne yazıyor tabelada?

Dolar-6.750 – 5.850

Euro-7.750 – 6.650

Yani vatandaş satın alırken güncel fiyat, satarken ise ne tuttururlarsa…

Bu her yerde böylemi, arada makas bu kadar açık mı, bilmiyorum ama bunun adı resmen fırsatçılık.

Zaten bütün fedakarlığı vatandaş yapıyor.

Bari yastık altında biriktirdiği üç-beş kuruş parada gözünüz olmasın.

Böyle yaparak hem insanların döviz bozdurmalarına engel oluyorsunuz.

Hem de makyajınız dökülüyor.

Yazık günah!

Yapmayın beyler, ayıp oluyor.

MADEM KIPIRDAMIYORLAR, ERDOĞAN DÜĞMEYE BASSIN!

Ben anlamış değilim…

Dolar olmuş 6.42, Euro olmuş 7.34;

Hala bir ekonomi seferberliği başlatmış değiller.

Cumhurbaşkanı Erdoğan bas bas bağırıyor, “yastık altında ne kadar altın varsa bozdurun” diyor.

Doları olan elden çıkarsın diyor ama maşallah Erdoğan’a tapar derecesinde bağlı olanlardan tık ses yok!

Normalde Erdoğan’ın çağrısına koşar adım gitmeleri gerekirdi fakat iş, paraya gelince durum farklı bir hal alıyor.

İnsan ister istemez düşünüyor.

Bu sevgi araya çıkar-menfaat ve para girene kadar mı diye…!

En basitinden kentimizin ileri gelenlerine bakınca tablonun bu olduğuna karar veriyorum.

Bir Allahın kulu öncülük edip altın, döviz neyin bozdurmadı.

Bu konuda milli bir duruş sergilemedi.

AKP il başkanı “bozduracak altınım yok” deyip kenara çekildi.

İzmit belediye başkanı Nevzat Doğan derseniz, muhtarlarla gezip tozma peşinde.

Hal böyleyken sosyal medya klavye kahramanlarına kalıyor.

Sözüm ona kendini “Reisçi” addedenler günün her saati ABD’ye giydirmekle meşgul.

Ama icraata gelince sıfıra sıfır elde var sıfır.

Kimse konforundan ödün vermek istemiyor.

Kimse kemer sıkmaya yanaşmıyor.

Biri makam aracını yeniliyor, öteki gezi düzenliyor, biri de her şeyimiz, tam-keyfimiz yerindeymiş gibi sanatçı üstüne sanatçı getirip konser düzenliyor.

Üstelik bunların hepsi büyük paralar karşılığında yapılan işler.

Bana kalırsa Erdoğan acilen bu işe el atmalı.

On altı yıldır onun sayesinde zengin olan binlerce insan var.

Ömürlerinde hayal edemeyecekleri makamlara gelip, kendine, sülalesine ve çevresine rant devşirenler var.

Ve şimdi bu yandaşların, devletin malını deniz görenlerin, devletten aldıklarını devlete verme zamanı gelmiştir.

Erdoğan bunların çok af edersiniz, donuna kadar alsa yeridir.

Herkes yaşadığını kar saysın.

Devletin buhranlardan çıkması için bir kere de bedel ödeyen tarafta olsunlar.

Vermiyorlarsa yaptırım uygulasın.

Çok değil, 15 sene önceki haline zaman tüneli yolculuğu yapsın.

Bakın bakalım ülke nefes alıyor mu almıyor mu?

------------------------------------------
 


 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ismail 2018-08-13 20:49:04

Sadece Izmitte sadece Istanbulda yok hu kansızlar.
Burdur yahu Burdur 75 bin nüfuslu şehir bile denmez köy yahu köy 25 yıldır yan komşum kuyumcu yalçın abi altınlarımı 180 den almaya beni 1 haftadır ikna etmeye çalışıyor artık konuşmuyorum...
Allah bunlara fırsat vermesin

Avatar
Kerim Doğan 2018-08-13 14:40:06

O döviz bürosunun adı neden açıklanmıyor sorabilir miyim neden ifşa edilmiyor

Avatar
A.B 2018-08-13 14:32:33

Öncelikle şunu bilmekte fayda var bankalar Avrupa piyasasına göre kurunu belirlerken döviz büroları kapalı çarşı piyasasına göre kurunu belirler o yüzden fiyat farkı oluşması gayet doğaldır.Kapalı çarşıda işlem yapamazken insanlar kepenk kapattığı durumda bile vatandaşa hizmet veren bir işletme için çok anlamsız bir tabir . Biraz emeğe saygı lütfen !!!

Avatar
Bu vatan icin bayrak icin herseyimiz feda olsun ama bende burdan bi cagri yapmak istiyorum sayin baskan bakanlar millet vekilleri sizde fedakarlik yapin maaslarinizi asgeri ucretten alin hep bizmi yapicaz hadi biz vucudumuzu soktuk kayanin altina sizde el 2018-08-13 13:09:03

Avatar
Hattab 2018-08-13 08:13:27

VAllahi size katılıyorum sn Erdoğan nın çevresi ve belediye ler çıkarcı dolu gerisinde hain ilan ediyorlar defalarca dilekçe ler yazip sokak la ilgili şikayet te bulunuyorum tık yok cimer e yazıyorum hikaye savcılık hikaye 15 temmuz fakirin bedel ödediği darbe idi şimdi fakir de altın döviz yok olan yalakalarda boz muyor fısatçılarda cabası

Avatar
Yusuf 2018-08-13 00:12:59

TC Ziraat Bankası ve İş bankasıda aynı soygunu yaptı.üstelik ziraat bankası para transferinide kapattı.

Avatar
A... 2018-08-12 23:57:32

Sadece dövizciler değil,bankalarda aynı uygulamayı yapıyor malesef.

Avatar
Kenan kuruk 2018-08-12 20:39:46

Bankalarda alıșve satış ve satış makası 060 krş

Avatar
Özgür Çetin 2018-08-12 19:00:00

Harika kaleme dökmüşsünüz bravo bravo konser nedir gereksiz gezilere gidenleride kınıyorum bütün lüx makam araçları toplansın türkiyede üretilen herhangi bir otomo il neye yetmiyor ah ah...

Avatar
Izmitli 2018-08-12 18:33:17

Esnaf ne yapsın kendini hedge etme derdinde. Risk büyük. Işine gelmiyorsa oradan işlem yapmazsin. Koskoca ülkenin ekonomik sorunu bir kişiye mi mal ediliyor

Avatar
şımarık zenginn. 2018-08-12 17:49:32

dolarda altında sadece AKP llerde var,16 yıldır akp liler birikim yapabildi,haricindekiler sadece kart patlattı,bozdursunlar,bu dövizci belli kardeşim örnek olsun bir gizli müşteri oluşturun alayının kanını devlet olarak siz emin haazır bir dünya insan size güvenmiş ve seçim almışken.

Avatar
Abdullah 2018-08-12 14:32:52

İyi de tüm bankalar da böyle, tüm dövizciler de. Kafanızı kaldırıp bir bakaydınız haber yapmadan önce. Belki değişik bir metin yazardınız :)

Avatar
fenci 2018-08-12 14:19:43

derhal maliye takibe alsın bu ilhan kuyumculuğu burdan vergi memurlarına ve müdürüne sesleniyorumk haksız kazanç var incelensin bu dükkan kuyumcular derneği siz ne iş yaparsınız

Avatar
Vicdan 2018-08-12 13:29:26

Yazınıza sonuna kadar katılıyorum lakin yastık altında kesin dovizleri vardır diyerek itham etmişsiniz. Belki de yoktur da bu yüzden döviz bozdurmuyolar.Devlet yetkilileri buna nasıl engel olacak tum evlere baskın yapılıp tüm evlere operasyon mu cekilsin. Zaten cumhurbaskanı dolarları olanlara zarar edecekler diye ikaz etmedi mi. Bırakın zarar etsinler. Insanlara dovıze yatırım yapmayın demek yerine ekonomi için hangi faydalı adımlar atılmalı bunu tartısmalıyız. Bu arada dovizim falan da yok.

Avatar
ERSOY 2018-08-12 12:48:36

Halka bunu reva görürsen esnaf olarak bakalım halk sana neyi reva görecek!15 Temmuz 2016da benzincilerdeki fiyat artışlarını unutmadık GÖLCÜK ve Kocaeli’nin bazı yerlerindeki!!

Avatar
Hamiyet 2018-08-12 11:16:01

Bu yazınıza sonuna kadar katılıyorum parmağında bi alyansım bı küpem var vicdanımı rahatsız ederken dediğiniz gibi ağa babalardan tık yok

Avatar
$ & € 2018-08-12 11:09:31

Döviz alım satımı yapmak istiyorsanız bankalar daha makul fiyat veriyorlar.....Öyle ilk kapıdan içeri girmeyin.

Avatar
izmitli 2018-08-12 10:52:31

Dovizcilerin sucu yok bilip bilmeden esnefi firsatci ilan etmeyin durum bankalardada ayni

Avatar
COMPARATOR 2018-08-12 10:22:35

Lütfen yazıyla herkes gazete dahil e devlet üzerinden CİMER ‘e şikayet etsin bu hainleri

Avatar
Sürmeneli 2018-08-12 10:18:47

İyide kendisinde gezmelerde bizim sıkıntımız oldumu çözmeye çalışırız gezmeye çıkmayız insanlarda geçici sorun diye önemsemiyor

Avatar
hulusi @şakir41 2018-08-11 19:38:17

aferin akpli vatan hainlerini çok güzel özetlemişsin

Avatar
Ali 2018-08-11 19:14:36

Çok doğru söylüyorsunuz 16 yıldır ceplerini dolduranlardan tık yok.Allah gözlerini doyursun.Bu zamanda yapılan geziler getirilen sanatçılar.Yazıklar olsun.Hakkimı helal etmiyorum.

Avatar
şakir41 2018-08-11 17:37:11

Yazıklar olsun bu devletin mazlum halkına fırsatçılık yapana... yazıklar olsun...
1999 depreminde de bu tarz fırsatçılar türemişti sigara su ve gıda maddelerini karaborsa fiyattan satan. Bu mazlum halk onları unutmadı, bir kaç tane var aklımda eskinin büyük marketçileri idiler şimdi nerdeler ne iş yaparlar ALLAH'u alem... Bu gün devletine milletine kucak açmayanı da unutmaz bu millet....

Misafir Avatar
hulusi 2018-08-11 19:38:17 @şakir41

aferin akpli vatan hainlerini çok güzel özetlemişsin

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482