banner768
banner598
banner749
15 Temmuz 2018 Pazar 15:13
Zeray İnşaat'ın tabelasında dikkat çeken detay!
banner728
Kentimizde lüks konut projelerine imza atan Zeki Zeray’ın sahibi olduğu Zeray İnşaat’ın Kartepe’deki projesi “Forum Anatolia Kartepe”nin tabelasındaki amblem, Cefa Vinç’in sahibi eski MHP İl Yöneticisi Faruk Bostan’ın dikkatini çekti. Şantiyelerinde Türk bayrağı astırmadığını iddia ettiği Zeki Zeray’a, “Zeki Efendi” diye seslenen Bostan, amblemi, HDP’nin ablemine benzetti. Bostan, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: “Zeki Efendi; şantiyelerinde Türk Bayrağını astırmadığını biliyorduk... Ancak ZERAY TABELA'larında gözümüze sokar gibi HDP amblemine benzer işaretler koyarak bayağı yol almışsın... Uyandırayım Kardeş;
Türkiye Cumhuriyeti Devleti hep 18 yaşında bunu hiç aklından çıkartma...”



Son Güncelleme: 15.07.2018 19:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mucahit tastan 2018-08-30 14:01:28

Atmadiginiz camur kalmadi tek sucu kurt olmasi

Avatar
Korkmaz 2018-08-14 17:44:42

Bir esnafı bu şekilde yıpratmak hiç doğru değil.Ne alaka hayat ağacı ne ara Hdp nin okdu.Oyleyse Ampulda kullanma okçuluk oynama! Ülkede okadar sorun varken herseyi siyasete alet etme çabası çok ayıp.

Avatar
menan 2018-08-10 14:49:38

Faruk kardeş sende biraz şeref olsaydı eğer kalkıp internet sitelerinde gereksiz ve yersiz propaganda yapıp izmit halkına algı operasyonu yapma çalışmalarina girmezdin. Bunu çok iyi biliyorsunki şu anda Zeki bey Türkiye ve İzmit halkına senden daha çok faydası olmuştur ve olmaya devam ediyor. Senin bile kendi hemşerilerine veremediğin desteği o veriyor. Türk , Kürt ve Laz demeden yanında bir çok türkiye halkına ekmek veriyor.

Avatar
gökhan iz @cahil kim acaba 2018-08-09 12:53:25

biraz araştır diyeceğimde anca siz burdan klavye artisliği yaparsınız bir logonun bile bu kadar tartışılması bu şirketin her noktasının önemini vurgular ne demişler birinin yapıtı kıskananı konuşturur...

Avatar
DUYGU 2018-08-08 13:42:03

SAYIN BOSTAN ; KISKANÇLIĞINDAN NE YAPACAĞINI ŞAŞIRMIŞSIN BELLİ .
ÖYLE OLSA BİLE AYIP YAPTIĞIN SİZ YÜZ YÜZE BAKIYORSUNUZ.EMİNİM Kİ ZEKİ ZERAY IN İLERLEMESİ BİR ŞEYLER YAPMASI SENİ YETERİNCE SIKINTIYA SOKMUŞ Kİ KARALAMA POLİTİKASINA GİTMİŞSİN AYIP.

Avatar
menan 2018-08-07 23:44:21

Zeki Bey'i tanımadan hakkında boş boş yorumlarda bulunmayın. Kocaeli'ye çok şey katmış bir beyefendidir. Kiskançlıktan ne yaptığınızı bile bilmiyorsunuz. Sayın mhp eski il yöneticisi. Zeki bey'e zeki efendi diye hitap ediyorsun faruk efendi bende seni uyandırayım kardeş laflarına dikkat et. sen daha uyanmamışsın.

Avatar
Gerçek milletçi 2018-07-30 22:37:00

Yav bi gidin işinize bakın ya bu toplum böyle basit beş para etmeyen bir adamın gereksiz bir çıkışını bu kadar tartışıyorsa gerçekten halimiz ortada bunların memleket sevdası adı altında yapmadıkları pislik yok adam binlerce kişiye ekmek veriyor varsa bir yanlışı bırak da devlet baksın icabına birzamanlar düdüğünüz çalıyordu hepiniz birer mafya bozuntusuna dönmüştünüz oysa vatanperverlik olmak çete kurmak insanların malını gasp etmekle olmaz yabancı yatırımcı gelip yatırım yapıyor sorabiliyormusunuz ki sen necisin asıl pkklı odur ama yemiyor soramazsın gün gelecek bu memlekette mafya olmadan iş yapamayacaksın böyleleri yüzünden

Avatar
yazık 2018-07-23 21:10:25

bu adamlar zaten hdp ci pkk sermayesiyle iş yapıyorlar evleri işyerleri keleş dolu daha ne soruyorsunuz

Avatar
Bağa gel Bostana Gel 2018-07-19 00:46:52

Yerim sizin bayrak sevginizi idama imza atmayıp meclisten kaçtığınız günleri unutmadık. 28 şubat sonrasında alınan kararları nasıl uyguladığınızı iyi biliyoruz namaz yok abdest yok hırsızlık gasp çete çok sonra vatan millet sakarya.nedense bizim ehli zillet müslim leri ecevite sover durur diğer ortak hiç gündeme gelmez özellikle cumhur ittifakı ndan sonra sütten çıkmış AK kaşık mübarekler. Din ve vatan kelimeleri kadar kolayca kullanılan başka bir kelime bilmiyorum.

Avatar
Xxx 2018-07-18 00:31:43

Izmitte kopek yerine konmayan insanlarin gazete koselerinde pirim yapmaya calismasi sadece zerayin santiyesinde ekmek yiyememesindendir.

Avatar
Hilal 2018-07-17 13:34:25

Sanırım siz Cefa vinç olarak teklif götürdünüz kabul olmadı

Avatar
Hilal 2018-07-17 10:46:16

Sanırım siz Cefa vinç olarak teklif götürdünüz kabul olmadı

Avatar
şaka gibisiniz! 2018-07-17 01:11:03

Neyi ariyorsan sen O'sundur der Mevlana..Aydın ve ileri görüşlü sıfatıyla gecinen ahali..Lütfen biraz çamur atayım izi kalsinları bırakıp kitap okuyun, genel kültürünüz gelişsin, resimlerde
göstermiş olduğunuz ağaç hayat ağacıdır, üretimi bereketi ve soyu temsil eder, mitolojiden tutunda insanligin ilk tarihine kadar çeşitli kültürlerde yer almakla birlikte çok eskilere dayanan bir Anadolu motifidir, ayrıca keşke resmi tam açıyla alsaydınız, yaninda dalgalanan Türk Bayrağımızı da göstermiş olurdunuz..Bir de doğru habercilik diye geciniyorsunuz..Kendinizi daha fazla küçük düşürmeyin!!!

Avatar
Cemal 2018-07-16 12:39:27

Son 10 yılda kaç para vergi ödemiş. Son yıllarda çok dedikodu var bu firma için . T.C ye vergi ödemem diye konuşuyormuş diye dedikodu var firma sahibi hakkında. Bunlar doğru şeyler değil. Kişiyi ve kurumunu zan altında bırakmak doğru değil. Varsa bir sıkıntı ülkenin vergi dairesi, polisi,savcısı , hakimi vardır. Aba altından sopa göstermeye, belden aşağı vurmaya kimsenin kimseye hakkı yoktur.

Avatar
BİNNAZ KATANALP 2018-07-16 11:06:00

''VATANINI EN ÇOK SEVEN GÖREVİNİ EN İYİ YAPANDIR'' DEMİŞ ATAM. ÜRETİN! SİZ DE ZEKİ ZERAY GİBİ BİNLERCE KİŞİYE EKMEK KAPISI AÇIN! VATAN SEVGİNİZİ İCRAATTA GÖSTERİN! BU YERSİZ KARALAMA ÇALIŞMALARINIZ YALNIZCA KENDİ ADINIZIN PRİM YAPMASI İÇİNDİR. BAŞARAMAYACAKSINIZ.

Avatar
BİNNAZ KATANALP 2018-07-16 09:54:17

BEN ZERAY A.Ş. İNSAN KAYNAKLARI ÇALIŞANIYIM. BİZİM MASALARIMIZDA BİLE TÜRK BAYRAĞI VARDIR VATAN SEVGİMİZE LAF ETMEK HADDİNİZE DEĞİLDİR.

Avatar
Kartepe 2018-07-16 01:52:11

Zeray inşaat gibi şehre ve ülkeye katma değer sunan, yüzlerce insana istihdam sağlayan bir firmaya bu kadar ucuz ve hatta komik bir şekilde iftira atılmasını hayretle ve nefretle kınıyorum. Anadolu isimli projeye ağaç kadar yakışacak, mantıklı duracak başka ne konabilirdi? Ağaç=hdp nasıl bir mantıktır? Diyelim bunu yazan kişi tüm bunları düşünecek altyapısı olmayan birisi olsun.Bu paylaşımı haber yapan gazetenin esas amacı nedir? Meyve veren ağacın taşlanması tamam da, ağacın zehirlenmesi ne zamandır ve neden normal karşılanıyor? Devlet adına birileri nasıl ahkam kesiyor? Anlam vermek güç gerçekten

Avatar
Faruk Bostan @Ali 2018-07-15 20:38:07

ALİ DEĞİRMENCİ ben tabeladaki PKK TEMSİLCİSİ HDP nin ağacına benzer resmin konut projesi tabelasında neden olduğunu sordum . aslı astarı olamayan diyerek suçlamaya kalkmışsın resimde ne olduğu görülüyor. Çıksın amacını anlatsın veya yanlış anlaşıldığını söylesin kaldırsın bu kdr önemsediğinizi ,tedirgin olduğunuzu vesuçlamaya kalkıştığınızı görünce isabetli bir paylaşım yaptığımı anlıyorum.

Avatar
Şahin 2018-07-15 20:06:44

Faruk bostan bu memleket hep 18 yaşında ama senin gözlük takma yaşın gelmiş geçiyor, bu yalanlarınızı kimse yemiyor artık Zeray'ın bütün ofislerinde anlı şanlı Türk bayrağımız asılıdır, görmediysen göstereyim kardeş, sizin gibi birilerinin köpekliğini yapan aşağılık insanlar bugüne kadar hep bu firmayı karalamaya çalıştı ama Kocaeli halkı bunun bilincinde. Ayrıca sizin gibileri iyi biliriz kendi foyanız ortaya çıkmasın diye hep birilerini karalamaya çalışırsınız düne kadar zabıta polis kapınızdan ayrılmıyordu.

Avatar
Emin mısır 2018-07-15 19:30:52

Faruk bostan meyve veren ağacı kurutmayin hep yaşatın benim size tavsiyem ben sizi cok iyi tanıyan birinlerdeyim sizi hiç bir zaman bir koltukta oturdugunuzu görmedim hep farklı koltuklarda oturmuşsunuz acaba oturduğun koltuklarda umduğunu bulamadınmı evet devlet hep 18 yaşında acaba siz kac yaşındasınız biliyomusunuz zeray benim bildiğim her ay milyarlarca vergi ödüyor o senin dediğin 18 yaşındaki devlete binlerce kişi sizin dediginiz şirkete ekmek yiyor siz ne veriyorsunuz sizin dediginiz 18 yaşındaki devlete cok merak ediyorum

Avatar
marko 2018-07-15 18:27:39

Osmanlı zamaninda kurulmuş Osmanlı Bankasi'nin logosuna daha çok benziyor.ayrica ağaç sembolü tüm dünya medeniyetlerinde yer alan bir semboldür...ne yapalım şimdi bostan kardeş tüm ağaçları yok mu edelim hdp sembolüne benziyor diye...

Avatar
Ali 2018-07-15 18:19:32

Kocaeli Barış gazetesi özellikle sizi Bu kent içerisinde yapmış olduğu doğru yatırımlar ile sevip sayılan bir iş adamı olan Zeki Zeray beyfendi hakkında aslı astarı olmayan asılsız yorum ve iddialarda bulunan Faruk Bostan denilen beyefendi haberini yapmış olmanızdan dolayı şiddetle kınıyorum. Doğru habercilik anlayışınız maalesef bu ölçüde sınıfta kalmış durumda. Haber niteliği taşımayan tamamen propaganda amaçlı yapılmış bir karalama kampanyasının ortağı olmak gazetecilik ilkelerinin hangi maddesinde yer almaktadır? Zeki Zeray sanıldığının aksine bu kent içinde sevip sayılan Ve Türk Bayrağına bir çok insandan daha çok değer veren biridir. Fotografta da görüldüğü üzere şantiyelerinde ve ofisinin önünde de Türk Bayrağı mevcuttur. Bahsedilen projede Anatolia kelimesinin Türkçe karşılığı Anadolu olmakla beraber konulmuş olan simge de Anadoluya özgü olan Ağaç motifinden başka bir şey değildir. Bu durumu başka amaçlara çekmek suretiyle saygın bir iş adamını karalamaya yönelik yorumlarda bulunmak bir de üstüne gazeteniz tarafından tarafsızlık ilkesi hiçe sayılıp gerekli bilgi alınmadan bu yorumların haber yapılması hangi vicdana sığar ? Bence kesinlikle ilk başta bunu sorgulamanız gerekmektedir.
Kocaeli Bingöllüler Dernek Başkanı Ali Değirmenci

Misafir Avatar
Faruk Bostan 2018-07-15 20:38:07 @Ali

ALİ DEĞİRMENCİ ben tabeladaki PKK TEMSİLCİSİ HDP nin ağacına benzer resmin konut projesi tabelasında neden olduğunu sordum . aslı astarı olamayan diyerek suçlamaya kalkmışsın resimde ne olduğu görülüyor. Çıksın amacını anlatsın veya yanlış anlaşıldığını söylesin kaldırsın bu kdr önemsediğinizi ,tedirgin olduğunuzu vesuçlamaya kalkıştığınızı görünce isabetli bir paylaşım yaptığımı anlıyorum.

Beğenmedim! (7)
Avatar
cahil kim acaba 2018-07-15 16:59:17

cahil sensin gülay. google efendiye sor bakalım anatolia ağaç amblemi ne diye görsellerde hemen hdpnin ağacı çıkıyor. adamın tercihidir oda bu meclisin partisi niye saklanıyosunki değilmi ama

Misafir Avatar
gökhan iz 2018-08-09 12:53:25 @cahil kim acaba

biraz araştır diyeceğimde anca siz burdan klavye artisliği yaparsınız bir logonun bile bu kadar tartışılması bu şirketin her noktasının önemini vurgular ne demişler birinin yapıtı kıskananı konuşturur...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gülay Özçelk 2018-07-15 16:17:16

(Projenin adı Anatolia )yani Anadolu demek tabelada ki logo da Anadoluya özgü motiflerden birisidir,cahilliğinize gülüyoruz

Avatar