banner681
banner598
banner677
15 Temmuz 2018 Pazar 15:13
Zeray İnşaat'ın tabelasında dikkat çeken detay!
banner668
Kentimizde lüks konut projelerine imza atan Zeki Zeray’ın sahibi olduğu Zeray İnşaat’ın Kartepe’deki projesi “Forum Anatolia Kartepe”nin tabelasındaki amblem, Cefa Vinç’in sahibi eski MHP İl Yöneticisi Faruk Bostan’ın dikkatini çekti. Şantiyelerinde Türk bayrağı astırmadığını iddia ettiği Zeki Zeray’a, “Zeki Efendi” diye seslenen Bostan, amblemi, HDP’nin ablemine benzetti. Bostan, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: “Zeki Efendi; şantiyelerinde Türk Bayrağını astırmadığını biliyorduk... Ancak ZERAY TABELA'larında gözümüze sokar gibi HDP amblemine benzer işaretler koyarak bayağı yol almışsın... Uyandırayım Kardeş;
Türkiye Cumhuriyeti Devleti hep 18 yaşında bunu hiç aklından çıkartma...”



Son Güncelleme: 15.07.2018 19:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cansu konca 2018-07-15 15:59:18

Lafa gelince sosyal demokrat diye geçiniyorsunuz ... ama görüyorum ki sizin de o ırkçı dan farkınız yokmuş.. oysa ırkcılığınız kadar genel kültürünüz olsaydı o Amblemin , Anadolu nun bir simgesi olduğunu öğrenirdiniz!!!ve öyle haber yapardınız

Avatar
Şahin 2018-07-15 20:06:44

Faruk bostan bu memleket hep 18 yaşında ama senin gözlük takma yaşın gelmiş geçiyor, bu yalanlarınızı kimse yemiyor artık Zeray'ın bütün ofislerinde anlı şanlı Türk bayrağımız asılıdır, görmediysen göstereyim kardeş, sizin gibi birilerinin köpekliğini yapan aşağılık insanlar bugüne kadar hep bu firmayı karalamaya çalıştı ama Kocaeli halkı bunun bilincinde. Ayrıca sizin gibileri iyi biliriz kendi foyanız ortaya çıkmasın diye hep birilerini karalamaya çalışırsınız düne kadar zabıta polis kapınızdan ayrılmıyordu.

Avatar
bi dinle cansu:))) 2018-07-15 16:08:03

cansu koca hemen gazeteye yüklen emi bir başkasının bakış açısının haber yapılması neden ırkçılık olsun. dervişin fikri ve zikri asıl sende saklı

Avatar
Gülay Özçelk 2018-07-15 16:17:16

(Projenin adı Anatolia )yani Anadolu demek tabelada ki logo da Anadoluya özgü motiflerden birisidir,cahilliğinize gülüyoruz

Avatar
Kartepe 2018-07-16 01:52:11

Zeray inşaat gibi şehre ve ülkeye katma değer sunan, yüzlerce insana istihdam sağlayan bir firmaya bu kadar ucuz ve hatta komik bir şekilde iftira atılmasını hayretle ve nefretle kınıyorum. Anadolu isimli projeye ağaç kadar yakışacak, mantıklı duracak başka ne konabilirdi? Ağaç=hdp nasıl bir mantıktır? Diyelim bunu yazan kişi tüm bunları düşünecek altyapısı olmayan birisi olsun.Bu paylaşımı haber yapan gazetenin esas amacı nedir? Meyve veren ağacın taşlanması tamam da, ağacın zehirlenmesi ne zamandır ve neden normal karşılanıyor? Devlet adına birileri nasıl ahkam kesiyor? Anlam vermek güç gerçekten

Avatar
Ali 2018-07-15 18:19:32

Kocaeli Barış gazetesi özellikle sizi Bu kent içerisinde yapmış olduğu doğru yatırımlar ile sevip sayılan bir iş adamı olan Zeki Zeray beyfendi hakkında aslı astarı olmayan asılsız yorum ve iddialarda bulunan Faruk Bostan denilen beyefendi haberini yapmış olmanızdan dolayı şiddetle kınıyorum. Doğru habercilik anlayışınız maalesef bu ölçüde sınıfta kalmış durumda. Haber niteliği taşımayan tamamen propaganda amaçlı yapılmış bir karalama kampanyasının ortağı olmak gazetecilik ilkelerinin hangi maddesinde yer almaktadır? Zeki Zeray sanıldığının aksine bu kent içinde sevip sayılan Ve Türk Bayrağına bir çok insandan daha çok değer veren biridir. Fotografta da görüldüğü üzere şantiyelerinde ve ofisinin önünde de Türk Bayrağı mevcuttur. Bahsedilen projede Anatolia kelimesinin Türkçe karşılığı Anadolu olmakla beraber konulmuş olan simge de Anadoluya özgü olan Ağaç motifinden başka bir şey değildir. Bu durumu başka amaçlara çekmek suretiyle saygın bir iş adamını karalamaya yönelik yorumlarda bulunmak bir de üstüne gazeteniz tarafından tarafsızlık ilkesi hiçe sayılıp gerekli bilgi alınmadan bu yorumların haber yapılması hangi vicdana sığar ? Bence kesinlikle ilk başta bunu sorgulamanız gerekmektedir.
Kocaeli Bingöllüler Dernek Başkanı Ali Değirmenci

Misafir Avatar
Faruk Bostan 2018-07-15 20:38:07 @Ali

ALİ DEĞİRMENCİ ben tabeladaki PKK TEMSİLCİSİ HDP nin ağacına benzer resmin konut projesi tabelasında neden olduğunu sordum . aslı astarı olamayan diyerek suçlamaya kalkmışsın resimde ne olduğu görülüyor. Çıksın amacını anlatsın veya yanlış anlaşıldığını söylesin kaldırsın bu kdr önemsediğinizi ,tedirgin olduğunuzu vesuçlamaya kalkıştığınızı görünce isabetli bir paylaşım yaptığımı anlıyorum.

Beğenmedim! (6)
Avatar
cahil kim acaba 2018-07-15 16:59:17

cahil sensin gülay. google efendiye sor bakalım anatolia ağaç amblemi ne diye görsellerde hemen hdpnin ağacı çıkıyor. adamın tercihidir oda bu meclisin partisi niye saklanıyosunki değilmi ama

Misafir Avatar
gökhan iz 2018-08-09 12:53:25 @cahil kim acaba

biraz araştır diyeceğimde anca siz burdan klavye artisliği yaparsınız bir logonun bile bu kadar tartışılması bu şirketin her noktasının önemini vurgular ne demişler birinin yapıtı kıskananı konuşturur...

Beğenmedim! (1)
Avatar
servet 2018-07-15 16:05:53

zekinin ne olduğunu yenimi öğreniyosun faruk bostan senin gibi adam bunu zaten bilir.ama tabelaya yansıtacak kadar cesaretli olmasını tebrik ederim

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482