banner768
banner598
08 Kasım 2018 Perşembe 11:45
Zeray İnşaat, faciaya davetiye çıkarıyor!
banner728
İlimizde faaliyet gösteren Zeray İnşaat, faciaya davetiye çıkarıyor. Kartepe Uzunçiftlik Emek Evler mevkiinde at harasının olduğu bölgede Sapanca yolu üzerinde bulunan 56 bin 500 metrekarelik alan üzerine inşası süren Forum Anatolia Kartepe adlı konut projesinin çalışmalarını sürdüren Zeray İnşaat’ın vurdumduymazlığı, MHP Kartepe Belediye Meclis Üyesi Aday Adayı Serbülent Dursun tarafından fotoğraflandı. Zeray İnşaat’ın vinçlerinin baş uçları, araç trafiğinin yoğun olduğu D-100 karayoluna çevrildi. Olası bir rüzgarda vinçlerin devrilme ihtimalini hatırlatan Serbülent Dursun, firmanın sırf vinçin baş ucunda yazan “Zeray İnşaat” yazısının görünmesi için böyle bir şey yaptığını düşündüğünü ve insan hayatını riske attığını dile getirdi. Dursun, yetkililerden duruma müdahale etmesini ve vinçlerin baş uçlarının geceleri de inşaat sahasına çevrilmesini sağlamasını istedi. Zeray İnşaat, olası bir devrilme sonrası yaşanabilecek faciayı düşünemiyor mu? Bu ne vurdumduymazlık! İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?

İşte Serbülent Dursun’un paylaşımı:

“Kartepe ilçesi Uzunçiftlik Emek Evler mevkiinde tabiri caizse at harasının olduğu bölgede, Zeray İnşaat bir çalışma içinde. Konut yapıyorlar. Eyvallah, Allah işlerini, güçlerini rast getirsin. Ancak birkaç gündür dikkatimi çeken bu görüntü beni ve bir çok arkadaşımızı rahatsız etmiştir. Vinçlerin baş uçları trafiğe ve yola bakan kısımda duruyor. Bu kul yapısı vinçler, olası bir rüzgarda koparak yola düşerse facia kaçınılmaz olur ve bu işin altından kimse kalkamaz. Şahsım olarak reklam kokan hareketler olduğunu belirtmek isterim çünkü gece oluşundan dolayı kırmızı olan bölmede ‘Zeray’ yazmakta. Siz reklam yapacaksınız diye vatandaşı riske atamazsınız. Kartepeli yetkililerden, bir an evvel bu vinçlerin baş uçlarının çalışma sahalarına doğru çevrilmesi için gerekli müdahaleyi yapmalarını rica ediyorum.”




 
Son Güncelleme: 08.11.2018 17:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
burak 2018-11-09 11:56:37

Olaya söyle bir acıklık verelim o kule vinçler serbest bırakılmak zorunda eger frenlere basılmıs durumda olsa bom kısmının dönmediginden dolayı devrilme riski daha cok olacaktır. Kulevinc bomlarının yol tarafına dönmesinin sebebi rüzgarday kaynaklıdır ! Millete sallayacagınıza dönün önce kendinize bakın ! :)

Avatar
ferdi 2018-11-09 09:56:34

kardeşim bunu vali emniyet belediye görmüyormu bu mülki amirler neden para alıyor yaptırım gücü yokmu bu şahısların o zaman zeray inşaat daha kuvvetli sürdürür bunları demekki bak Allahın işine şahıslar devletin adamlarından daha kuvvetli

Avatar
Mert 2018-11-09 09:26:59

Cahillikten başka birşey değil. Kule vinçler geceleri boşa alınır rüzgar etkisi hesaba alındığından. Rüzgar ne yöne eserse kule o yöne döner. Sabit kalırsa devrilme riski olur. Bu Kişiler birde belediye de söz sahibimi olacak.YAZIK güzel ülkeme.

Avatar
Ahmet Aksoy 2018-11-09 09:25:03

Diyalog yoluyla kolayca çözülebilecek bir mesele.Usluplarimiz değişmeli.Eger ortada bir hata varsa;illaki duzeltilecektir.

Avatar
İnşaatçı 2018-11-09 09:23:33

Geceleri boşa bırakmazsan rüzgar kule vinci devirir, o sebeple mesai sonrası rüzgar nereye çevirirse orada durur. Haber olarak sunmadan Araştırmakta fayda var.

Avatar
İzmitli 2018-11-09 08:23:35

Dünde bunların diğer muadili sahte kabadaylık yapmıştı,ama bu gün Zeray şantiye de iş için dileniyorlar taşeronlardan ...

Avatar
alper 2018-11-08 22:07:46

kedi uzanamadığı ciğere...! iyiki varsın Zeki Bey,gözümüz izmitte yatırım görüyor maket değil

Avatar
acısulu 2018-11-08 19:25:00

SIZI TEBRIK EDIYORUM ALEYHTE YAZILAN YORUMLARIDA YAYINLIYORSUNUZ
GERCEK GAZETECILIK BU
TEŞEKKURLER

Avatar
osman kasap 2018-11-08 18:30:34

Zeki Zeray karadenizli olmadığı için bu karalamalar.

Avatar
ACISULU 2018-11-08 15:02:22

BIR ARA HALDIZ A TAKMIŞTINIZ SIMDI ZERAY
KIM SEHIRDE BIR YATIRIM YAPSA HEMEN ÇUKUR KAZIN

Avatar
Öteki Kenan 2018-11-08 12:48:18

=) Bu sizin bahsettiğiniz bir inşaat geleneğidir, yol aydınlatmasına katkı içindir ki rüzgarda devrilse şantiye içerisinde koğuş bölgesinde kalan işçilerinde üzerine devrilme ihtimali var. Şahıs veya firmalar önemsiz benim, için önemli olan okumaya değer haberciliktir. ,Maalesef bu haberde bu yok.

Avatar
İZMİTLİ 2018-11-08 12:22:38

Keşke bu hassasiyetinizi Serbülent Dursun ve Faruk Bostan Akp li ve Mhp li Müteahitler içinde bu kadar duyarlı olsanız. Bu aralar nedense Zeray İnşaat ve sahibiyle uğraşmaktasınız...

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482