banner726
banner598
banner655
13 Kasım 2017 Pazartesi 11:36
Yuvacıklı hemşerisinden başkana zehir zemberek sözler
banner719

Her hafta gerçekleştirilen yürüyüşler kahvaltıyla son buluyor. Yürüyüşe gidecek olanlar için otobüsler kiralanıyor, kahvaltı masrafları ve kiralanan otobüslerin ücretleri de Büyükşehir tarafından karşılanıyor.

Bu masrafların israf olduğunu düşünen vatandaşlar da duruma isyan ediyor. Bu isimlerden biri de Ayhan Yanık oldu. Ayhan Yanık isimli vatandaş Yuvacık’ta hafta sonu gerçekleştirilen yürüyüş için kaldırılan otobüsleri çekerek duruma isyanını dile getirdi. Yanık yapılan organizasyonun belediyeye en az 40 bin liraya mal olacağını ifade ederek, “Bu insanların parasını bu kadar kolay çarçur etmek kolay mı? Ben anlamış değilim” dedi, hakkını helal etmediğini ifade etti.

Ayhan Yanık isyanını şu cümlelerle dile getirdi: “Her hafta cumartesi Pazar kahvaltı adı altında barajımızın etrafında yürüyüş yapıyorlar. Bu otobüslerin parasını kim veriyor. Ben gözümle gördüm, otobüsler 30 mu diyeyim, 50 mi diyeyim bilmiyorum. Bu bana çok lüks saltanat, lüks geliyor. Gözünüzle görün. Bu arabaların hepsi parayla tutulmuş. Otobüslerin hepsi parayla tutulmuş. Bilmiyorum saymadım bunun kahvaltısı, otobüslerin parası.. Bu insanların parasını bu kadar kolay çarçur etmek kolay mı? Ben anlamış değilim. Az önce oradaydım, şaşırdım, kızdım geri döndüm ve ben bunu çekeceğim dedim. Bu kadar da olmaz. Benim bildiğim teşkilatlar, birileri gelir özel aracıyla gelir spor mu yapacaksın, gelir sporunu yapar gider, kimse de karışmaz. İzmit’ten buraya 500 TL’ye bir otobüs gelmez. 30 tane, 50 tane otobüs. Buyrun kendiniz görün. Bu masraf nedir? Her hafta bir yerde yazık günah değil mi? Bu üçte biri bile değil. Bunun Antikapı’da kahvaltısı bilmem nesi. Yuvacık’ımızın anayolunu yapmıyor, Yuvacık’ımıza yatırım yapmıyor, milleti sağdan soldan topluyor, 30 tane otobüs 25 bin lira yapar. Bu yürüyüşün Kocaeli Büyükşehir’e maliyeti 40 binden aşağı düşmez. Adam özel arabasıyla gelmiş ona lafım yok. Buna kimse bir şey diyemez. “

Son Güncelleme: 13.11.2017 12:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2017-11-19 09:38:01

Duyarsız kalma adlı zat görüntülere baktığımda midem bulandı kahvaltı spor milletin parasıyla olmaz diğer Cahil Lazlarada söylüyor um Türkiye nin en çok borcu olan belediyesi oldu izmit Karaosman zararlı imamdır önce oğlunu askere göndersin vatan aşkı mı sanalmı görelim Kara fatma bu ilin anasıdır unutmayacagız

Avatar
İzmitli 2017-11-18 08:44:39

Yuvacıklı değil bu adam karadenizli Türkçe konuşamıyor daha Trabzon lu bunlar izmitli değil karaosmanda rizeli sonradan gelen lerden muşlular gibi Kars lılar gibi

Avatar
ahmet @Buyarsiz kalma 2017-11-17 11:04:50

belediyede hırsızlıklara dur demeye başlayınca sıkıntı oldu işden attılar. çalıştıgı birimde işe gelmeden maaş alanları açıkladıgı için atıldı .sen sahtekar ayrıca başkanın yalaka takımındansın belli

Avatar
ahmet @Osman kara 2017-11-17 11:00:46

utanmadan yalan yazıyorsun

Avatar
Boran @Emre 2017-11-17 10:41:16

Okuduğu halde anlayamayana ÖZÜRLÜ denir....Özür dile bakalım Özürlü...

Avatar
Emre 2017-11-16 00:19:28

Boran sen nasıl bi gözlükle bakıyon olaya anlayamadım, sendeki beyini kuşa taksalar ters uçar herhalde

Misafir Avatar
Boran 2017-11-17 10:41:16 @Emre

Okuduğu halde anlayamayana ÖZÜRLÜ denir....Özür dile bakalım Özürlü...

Beğenmedim! (1)
Avatar
İsyan 2017-11-15 12:29:50

Bu adamin karaosmanoglunun kapısında yatması bu gerçekleri ört bas etmez benim param à başkasının parası ile olmaz bu işler kendisi o kahvaltinin sadece ekmeğini bile karsilamazken bu görüntü Tunçay seyahat gibi bazı kişilere para kazandırmak gibi sebebler de ortada o kadar otobüs alındı büyükşehir é hafta sonu garajda yatiyo mantık dışı olmayın buraya bu konuyu savunanların de venfatleri çıkarları olmasa bu kadar kör olmazlardi heralde

Avatar
Rabbiyesi silik @Buyarsiz kalma 2017-11-15 11:17:30

Şahsın resmine bakınca neye benzediği belli oluyor....

Avatar
Yuvacikli 2017-11-15 03:48:39

Bu vatandaş doğru söylüyor israf haramdır. Ama zamanında kendi belediyenin iş yerinde de çalışırken bu haberi yapsaydı daha iyi olurdu.Başkan uzun zamandır yürüyüş yapıyor şimdimi görmüş

Avatar
Devletini seven 2017-11-15 02:58:17

Allah senden razı olsun.kimler köşeyi dönmediki danışman söz de hacı çok dergi bastı kitap bastı bizlerde vatandaşın evine teslim yaşıyorduk vatandaş kızıyordu bizde çöpe atıyorduk.ben hakiki Akp.liyim.

Avatar
Buyarsiz kalma 2017-11-14 23:07:19

Evet arkadaslar videoyu izledim ve bir kac kelimede ben yazayim.BEN LAFA DEYIL LAFI SOYLEYEN ADAMA BAKARİM.bu videoyu ceken sahis.bir zamanlar yuvacikta incik boncuk kol saati vs vs satardi..ee beslersen ...kapindaki itii tutar isirir sahibini..bu sahis bir zamanlar ibrahim karaosman oglunun kapisina yatar .yolunu keser ve kufur ederek kocaeli bubüyük sehir belediyesinin birimlerinin birinde işe basladi belli bir zaman calistiktan sonra iş begenmemeye ve laf catmay basladi .tazminatini alip isten ayrildi.Ne olduda simdik ekmegini yedigin belediyeyi ..ve belediyeyi yöneten baskani eleştiriyorsun..bu dünyada birtane insana birakin bir tane canliya faydasi olmusmudur

Misafir Avatar
ahmet 2017-11-17 11:04:50 @Buyarsiz kalma

belediyede hırsızlıklara dur demeye başlayınca sıkıntı oldu işden attılar. çalıştıgı birimde işe gelmeden maaş alanları açıkladıgı için atıldı .sen sahtekar ayrıca başkanın yalaka takımındansın belli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rabbiyesi silik 2017-11-15 11:17:30 @Buyarsiz kalma

Şahsın resmine bakınca neye benzediği belli oluyor....

Beğenmedim! (3)
Avatar
İZMİTLİ 2017-11-14 17:38:18

İŞTE BÖYLE MUHTAR LAZIM ÜLKEYE ÖYLE HER ŞEYE ŞAK ŞAK ALKIŞLAYAN ELPENCE AMİR ERİ GİBİ DURAN DEĞİL HALKI MAHALLELERDE TEMSİL EDİYORSAN BÖYLE MUHTARA AYHAN YANIK'A HELAL OLSUN DEMEK DÜŞER GÖR CUMHURBAŞKANI GÖR ABRAHAMI ZEVK-İ SEFA ALEMLERDE DİN HOCASI KONFERANS OLUNCA KARTEPE ZIRVASINDA MANGALDA KÜL BIRAKMAZLAR

Avatar
ASİ 2017-11-14 13:18:37

TEMİZLEDE SEVABA GİRİN KURTULALIM

Avatar
Korkunç İvan 2017-11-14 11:56:51

Tipine bak,hizaya gel.

Avatar
Bora Zan 2017-11-14 11:55:12

Yerinde ve şart olan uygulama modeli bu...İNSANLAR OBEZİTEDEN,ŞEKER HASTALIĞINDAN,ŞİŞMANLIKTAN,YÜKSEK TANSİYONDAN sağlıklarını kaybederken onları spora;hiç değilse yürüyüşe teşvik etmek ve bunun bizatihi öncülüğünü yapmak belediye reisimize yakışıyor ve doğru olan bu...40 bin liraymış. Ulan sağlığı fiyatı mı olur be uyuz?...Cahiller toplanmış dar çerçeveli gözlükten bakıyor...YUH bee,bi defolun gidin.

Avatar
Murat 2017-11-14 09:56:53

Adam doğru sölüyor haklı karaosmanoğlu bu şehrin başına kabus gibi çökmüştür isrf israf israf hakkımı helal etmiyorum daha da oy yok size

Avatar
Jetli 2017-11-14 08:50:29

Başıskele doğantepe mac icin bir otobus istediginde kimse destek cikmiyor mhp ilce baskanligi otobus yolladi taraftara

Avatar
Yücel 2017-11-13 21:44:46

Herkes işine geldiği gibi konuşmasın akp ye bida oy Moy yok

Avatar
Yuvacıklı gençler 2017-11-13 21:05:42

Bizide zengin et başkan arkandayız şirket kuralım fatura keselim belediyeye. Başkanım esrarı bıraktık namaza başladık gitmeden bize yap şeklini. Başkanım bizide mersedese bindir başkanım. Başkanım bizide koşuya götür şak şak yapalım. Başkanım

Avatar
umit 2017-11-13 16:36:49

Seni tebrik ediyorum sayın abim lütfen bu video yu TV kanallarına vhatssap hatlarına gönder rezil olsunlar....

Avatar
oğuzhan 2017-11-13 16:30:56

başkanım yuvacık gecleri olarak arkanızdayız sediryesız senı kımselere durmak yok yola devam kocaeliyi kocaeli eden adam karaosman oğludur herzaman yanındayız başkanım

Avatar
Osman kara 2017-11-13 14:48:17

Bi haber yaparken
Zahmet olmaz ise bir gidin gözünüzle görün,
Orada hiç özel otobüs gören varmı?
Tamamı belediyenin otobüsleri!
Seviyesiz biri video çekiyor
Size gönderiyor
Ve sizde haber yapıyorsunuz!

Misafir Avatar
ahmet 2017-11-17 11:00:46 @Osman kara

utanmadan yalan yazıyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hurriyet 2017-11-13 14:45:36

Bu tepki büyür ve sonuna dek haklı

Avatar