banner768
banner598
banner749
11 Temmuz 2018 Çarşamba 15:12
Yine Suriyeliler… İzmit’in göbeğinde kaçak taksi..!
banner728
Suriye’de yaşanan iç savaş sonrasında ülkemize gelen binlerce mültecinin hatırı sayılır bir kesimi de kentimizde yaşamaya başladı.
Geçtiğimiz her yıl kentimize daha da yerleşen Suriyeliler İzmit Baç bölgesinde adeta kendi yaşam alanlarını yarattı.
Suriyelilerin bölgede yalnızca kendilerine hizmet veren tavuk dönercileri, marketleri ve telefoncuları var.
Her biri yasal olan bu işletmelere ek olarak şimdiler yasadışı bir faaliyetle de gündemdeler; Korsan Taksi.
5-10 bin lira para ile satın aldıkları araçlarda taksicilik yapmaya başlayan Suriyeliler pek çok kuralı çiğniyor.
Taksi plakası olmayan, vergi ödemeyen, rengi sarı olmayan Suriyelileri korsan taksileri İstanbul ve Ankara’da uzun süredir faaliyetteydi.
Suriyeliler Kocaeli’de de bu açığı fark etti.
İzmit Baç mevkiinden 200 metre ilerisinde Kocaeli Valiliği’ne bağlı olarak hizmet veren İl Göç İdaresi Müdürlüğü var.
Suriyeliler bu müdürlüğün hemen altında yer alan otobüs durağını mesken tuttu.
Hyundai marka minibüs ve taksilerle bu durakta yolcu bekleyen Suriyeliler taksimetre ücretlerinin bir hayli altında fiyatlara taşımacılık yapıyor.
Henüz kimse bu durumun farkında değil.
Suriyelilerin bu korsan ticareti taksi esnafının dikkatini çektiğinde asayiş sorunları yaşanabilir.
Suriyelilere kim “dur” diyecek merak konusu…



Son Güncelleme: 12.07.2018 08:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-07-12 13:21:57

Dünya bizi kıskanıyor... Beter olun beter... Varsa yoksa baskanlık... Yeyin şimdi T plakalarınızı, P plakalarınızı.. Siz ödeyin vergileri onlar yesin mangırları...

Avatar
Vatandas TC 2018-07-12 12:55:32

Hem yardim alacaklar,hem usulsüz isler yapacaklar oh ne guzel.Ben vergimi verirken yapacağım isten engelleniyorum. Yasiyorsan bi ülkede terbiyesizliğin anlamı yok.Aynı durum bizde olsa kimse bize yardim etmez ülkesine bile istemez.

Avatar
Basiskeleden 2018-07-12 11:06:28

Bu ne biçim başlık, yazıklar olsun size. İnsanları birbirlerine kışkırtmak mı istiyorsunuz? Devletten yardım almalarından rahatsız olun, dükkan açıp kendi aralarında alışveriş yapmalarından rahatsız olun..Sen nasil tanıdığından alışveriş yapiyorsan onlar da kendi tanıdıklarından alırlar tabii ki. Sen dükkanlarına girdin de kovdular mı? Ülkedeki her kötülüğü üzerlerine yapistiracağın günah keçisi mi buldun? Ülkedeki hileli işler suriyelilerle mi başladı?

Avatar
TAKSİ MAĞDUR 2018-07-12 08:38:05

Suriyelilerin yaptığı bu olayda tek suçlu Erdoğandır Taksiciler gidipte ak partiye oy verdilerse en ağır küfürleri ediyorum

Avatar
Chvnbr@hotmail.com 2018-07-12 01:28:16

Ne var bunda. Ekmek parası kazanıyor adamlar. Hem devlet bakmasın, hem çalışmasın. Taş mı yesinler. Hep destek tam destek başkan a.

Avatar
izmit 2018-07-12 01:20:24

gunah çalsınlar olsun mısafırmıs onlar yapsın garıbanmış onlar yapsın

Avatar
halk 2018-07-12 00:23:14

nerden belli taksi olduğu

Avatar
Adli 2018-07-11 17:58:04

kim suriyeliye dur diyebilir,5 ile on sene sonra onlar sana dur diyecek.o zaman iş işten geçmiş olacak.
tavsiyem ,binmesin kimse
kimse binmeyince bu iş kendiliğinden sonlanır.

Avatar
Ersoy Kandemir’den il valisine 2018-07-11 15:57:54

Sayın yetkili,İzmit de yaşanan hergün asayiş sıkıntılarından bıkmış bir vatandaş olarak İzmit de görev yapan emniyet amirlerinde zaafiyet mi var ki hergün İzmit ve çevresi ayrı bir haber ile manşet olmakta,bu konu da daha fazla konuşmak istemiyorum ancak bilinsin ki yakında İzmit’teki bazı amirlere müjdem olacak,özellikle de oturdukları koltukların hakkını veremediklerine inandıklarıma ve hukuka kesat olanlara,takipte kalınsın fazla uzun süre sonra değil müjdeli haberler!!!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482