banner726
banner598
banner655
10 Kasım 2017 Cuma 09:27
Yer: İzmit, saat 09.05... Herkes durdu, onlar yürüdü!
banner719

10 Kasım 1938’de Türkiye, başkomutanını, başöğretmenini, cumhuriyetin kurucusunu ve kurtarıcısını ebediyete uğurladı… Bugün 79. yıldönümü Ata’ya olan özlemin, ölümsüzlüğünün… Bugün yas günü, bugün kara gün. İşte bu yüzden çaldı yine sirenler, saat dokuzu beş geçe (09.05) tüm yurtta olduğu gibi Kocaeli’de de hayat 1 dakikalığına durdu. Araçlar yoluna devam etmedi, işe, okula gidenler Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk için saygı duruşunda bekledi. Taksicisinden, inşaat işçisine, temizlik işçisinden memuruna vatandaşlar saygı duruşunda bulundu. Sirenler acı acı çalarken bir de yoluna devam edenler vardı. İzmit’te saygı duruşunda bulunanların yanından yürüyüp geçtiler. Bu ülkenin kurucusu, kurtarıcısı için bir dakika saygı duruşunda bulunmak mı zor geldi bilinmez; onlar durmamayı, yollarına devam etmeyi tercih etti.

HERKES DURDU, ONLAR YÜRÜDÜ
 

ATA'YA SAYGININ FOTOĞRAFLARI











 

Son Güncelleme: 10.11.2017 12:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aslı 2017-11-12 23:54:26

Uyarı yapan arkadaş BOŞ konuşma. Ahirette seni atatürk ün kurtarmıcak umrunda bile olmucaksın. Peygemberin şefaatçi olacak sana. Kıytırık bi mustafaya duyduğunuz saygıyı peygamberinize duysaydınız cennetlik olurdunuz..

Avatar
Uyarı 2017-11-12 12:24:41

burada, bu haberin kisvesi altında ulu önderimize dil uzatan meczuplardan yorumlarını onaylayan editör... ya C.S. suç duyurusunda bulunursun ve kendilerinin kim plduğunu ifşa edesin yada kurumunuz hakkında pazartesi iddianame hazırlanması yönünde dilekçeyi bizzat vereceğim...

Avatar
Adsız Kahraman 2017-11-12 08:10:43

Bu memlekette ss. kuralına göre insanları saygı duruşuna zorluyorsunuz. Aksi halde böyle haberlerle vatan haini ilan ediyorsunuz. Ben mecburmuyum bir ümmeti başsız bırakan bir lidere saygı duruşuna. Biz sadece bir olan Allahın huzurunda dururuz. Ne zamanki kemalistler Allah rasulünün doğum gününü kutlamaya baslar bir fatiha okursa bende o zaman saygı duruşunda olurum. Laikliği düştür edinmiş duruyorlar ama pis ellerini hicbir zaman dinden çekmediler. Gün geldi kuranı yasakladılar gun geldi ezanı yasakladılar gun geldi baş örtü yasakladılar. Eğitim alamazsın dediler. Ama sövmeyeceğim . O Zulmü atatürk yapmazdı ama onun maskesiyle gezen dinsizlere zemin hazırladığı için ona kızıyorum.

Avatar
Aslı 2017-11-11 00:53:32

Atatürk de kim lan benim gül peygamberimin yanında

Avatar
Alperen 2017-11-10 23:03:05

Zorunlu saygı bu kadar olur. Ne bekliyorsunuz. Eğer koruma kanunu olmasa o duranların çoğu da durmaz.

Avatar
Osman 2017-11-10 20:05:36

Saygi durusuna gecmediker diye haber yapan arkadas yuruyenlerden ne farki var sorarim size saygi durusu 1 dk harekketsiz herhangi biseyle meskul olmayip o ana odaklanmaksa bu cekimi yapan arkads saygi durusunda bulunmusmu acaba kamera kendi kendinemi cekim yapmis insan elestirmeden once yada onyargiyla yaklasmadan kendini sorgulamasi lazim

Avatar
Vedat 2017-11-10 18:10:38

Neden ezan okunurken müziği kısmadılar diye haber yapmoyonuz. Neden ramazan da millet orucluyken yiyip ictiler diye haber yapmiyonuz. Bu haberi niye yaptiniz o bile belirsiz. Ayrica saygi durusu neymis. Cok seviyorsaniz 3 ihlas bi fatiha okuyun ata nin ruhuna. Bos bos dikilmekle ona bi şey vermis olmazsiniz. Bide saygi durusunda neden Amerikan ordusunun yat müziği çalıyor? Bu müzikle mi saygi yapiyonuz ? Yazık....

Avatar
Samet 2017-11-10 17:23:52

Ya yeter artık şu muhabbetleri yapmayın vAllahi gerek yok bırakın ne yaparlarsa yapsınlar.Dünyada şuan nefes alan en ileri görüşlü insanı denilebilecek Elon Musk gelip Atatürke hayran oluyorken maraş dondurmacısı kılıklı deli kadircik Atatürkü sevmiyorsa fark basit.1 dk amuda kalkıcak şınav çekicek falan değil sadece olduğun yerde duracaksın bukadar ama inatla yok işte özgür irade yok zorundamıyım diyenler emin olun iki sayfa bu ülkenin nasıl kurtarıldığını okumaya tenezzül eymemiştir yani cehaletini ortaya koyar boşverin.Yunan ingiliz idaresinde olsa sırf eylencesine saatlerce tek ayak üstünde durduracak işgal askerleri olurdu.Bu farkı göremeyen yürüyen cehalet onlar işte okumazsan bilemezsin tarihini bilmeyende kaybetmeye mahkumdur bunlar kaybetmiş ezik acınası canlılar boşverin.

Avatar
Esnaf 2017-11-10 15:26:23

Durup durmaması kendi özgür iradesine kalmıştır. Türkiye Cumhuriyeti devleti laik bir ülkedir. Sirenler çaldığında durmayan kişileri sınıflandırmak ve ötekileştirmek başlı başına Atatürk'ün düşünce ve anlayışına aykırıdır. Lakin şu zamana kadar dünyaya gelmiş en büyük devlet adamı ve Türkiye Cumhuriyeti devletinin kurucusu olan adamı sadece bir dakika anmamak, o kişinin cahilliğine kalmıştır.

Avatar
KÖRFEZLİ @Egemen 2017-11-10 14:43:22

KİME NE SAYGISI BİLADER ÇOK SEVİYOSAN GİT OKU FATİHANI OTUR YERİNE

Avatar
Egemen 2017-11-10 13:53:49

Adam cekmese bunları nasıl göstericek milletin yüzssüzlüğünü Allahınız yokmu 1 dk bekleseniz ne geç kalırsınız ne birşey

Misafir Avatar
KÖRFEZLİ 2017-11-10 14:43:22 @Egemen

KİME NE SAYGISI BİLADER ÇOK SEVİYOSAN GİT OKU FATİHANI OTUR YERİNE

Beğenmedim! (3)
Avatar
kadir 2017-11-10 13:47:37

Haber yapıcak birşey bulamamışsınız ülkede neler oluyor bu kadar konusmuyorsunuz da adam saygi durusuna gecmemis. Size mi kaldı ister geçer ister geçmez onun saygısızlığı. Arkadasın da dedigi gibi fotografı çekende geçmemis. Ama doğru saygı duruşuna geçmiştir fotograf makinesi kendi kendine çekmiştir.

Avatar
Ahmet 2017-11-10 13:41:00

Sizin gazatecilik anlayışınız bu. Bu kadar adi olmayın!!!!!!!

Avatar
furkan 2017-11-10 10:52:20

Yav birkere fotografı çeken bile saygı durusunda değil kardes hata temeldee

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482